ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Аватар користувача
tinamar
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 459
З нами з: 06 жовтня 2011, 10:39
Регіон: Полтавская область
Звідки: Полтавська область
Дякував (ла): 18 разів
Подякували: 6 разів

Повідомлення tinamar »

Радистка_Кэт писав:Радистка_Кэт, головне - не раніше 1 жовтня (Інструкція з інвентаризації матеріальних цінностей, розрахунків та інших статей балансу бюджетних установ) 
Спасибо! Я в этом году впервые буду делать на 31.12.13 - раньше работала в местном - нас заставляли делать на 01.11, поскольку результаты рассматривали на балансовой комиссии.
Радистка_Кэт, Ви минулий рік писали, що проводили інвентаризацію станом на 31.12.13: хотіла запитати у Вас, коли Ви оформляли результати від інвентаризації, чи у Вас не було лишків та недостач? І ще: яким числом Ви робили розпорядження про проведення інвентаризації?

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

Излишков и недостач не было)

Сейчас делаю приказ со старой нормативкой, так как на сегодняшний день она действует. Поставлю провести в срок до 31.12.2014 - и отпадет вопрос с формами. Но у меня небольшая организация, правда

Аватар користувача
tinamar
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 459
З нами з: 06 жовтня 2011, 10:39
Регіон: Полтавская область
Звідки: Полтавська область
Дякував (ла): 18 разів
Подякували: 6 разів

Повідомлення tinamar »

Радистка_Кэт, дякую, що відповіли, в мене теж невелика, тижня досить на проведення ?

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

Исходите их того, за сколько времени реально обойти все кабинеты и проверить все имущество. Неделя - это на большую школу, я считаю, и то можно быстрее

buhg
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 727
З нами з: 21 січня 2014, 14:27
Регіон: Одесская Область
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 87 разів
Подякували: 9 разів

Повідомлення buhg »

что кто понял про инвентаризацию по новому,что значит периодичность проведения -3 месяца для необоротных,запасов и дебиторской,те 4 раза в году 1 раз в квартал или я неправильно поняла ,подскажите

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10300
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

buhg, вы не туда смотрите и не правильно понимаете
7. Проведення інвентаризації є обов'язковим:
перед складанням річної фінансової звітності в обсязі, визначеному пунктом 6 цього розділу, з урахуванням особливостей проведення інвентаризації і в строки, визначені пунктом 10 цього розділу;

а вы смотрите вот на это:
10. Інвентаризація активів та зобов'язань перед складанням річної фінансової звітності проводиться до дати балансу в період:
трьох місяців для необоротних активі

Тут имеется ввиду что за три месяца до годового отчёта, т.е. инвентаризацию нужно провести в любой момент времени до начала годового отчёт с октября по декабрь!!!

buhg
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 727
З нами з: 21 січня 2014, 14:27
Регіон: Одесская Область
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 87 разів
Подякували: 9 разів

Повідомлення buhg »

EVGENIY, спасибо большое ,еще раз перечитала ,те теперь обязателно раз в году  перед ричною фин отчетностью  или по решению руководителя

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10300
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

buhg, решение руководителя должно вписаться в рамки октябрь - декабрь когда именно в этом периоде проводить вот это решает руководитель, ну и не завбываем про случаи когда проведение обязательно и не разщ в год они описаны в порядке (после пожара, кражи и т.п)

buhg
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 727
З нами з: 21 січня 2014, 14:27
Регіон: Одесская Область
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 87 разів
Подякували: 9 разів

Повідомлення buhg »

EVGENIY, да понятно у нас кража, поэтому и кинулась, бланков новых нет, все на старых,еще не знаю как в протоколе показать недостачу, ведь там сравнивают Фактична наявність и по инв описи, а у меня  ни там ни там нет украденых осн.средств, я изменила в протоколе за инв.описом на за даними бух облику, как думаете ,ничего

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10300
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

buhg, должно быть за даними бухоблику та фактично наявнисть! Форми все такие же как и были в бланках они есть!

buhg
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 727
З нами з: 21 січня 2014, 14:27
Регіон: Одесская Область
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 87 разів
Подякували: 9 разів

Повідомлення buhg »

EVGENIY, спасибо

swetlana1977_ubr
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 11
З нами з: 18 квітня 2011, 13:41
Регіон: Днепропетровская Область
Звідки: Днепродзержинск

Повідомлення swetlana1977_ubr »

Добрый день, подскажите, пожалуйста, при смене руководителя нужно проводить инвентаризацию? Прочитала п.7 Положения об инвентаризации и думаю, что обязательно нужно проводить только когда есть коллективная ответственность, а как кто думает. Просто намечается скоро смена руководителя, хочется быть готовой.

ІринаАнатолівна
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 45
З нами з: 25 листопада 2014, 16:19
Регіон: Киевская область
Звідки: Київ

Повідомлення ІринаАнатолівна »

Підскажіть будь-ласка, чи потрібно у разі переходу на складання фінансової звітності за міжнародними стандартами проводити інвентаризацію, якщо так, то яка дата вважається датою такого переходу, і інвентаризацію чого саме потрібно проводити?

Olga1518
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 19 березня 2015, 11:18
Регіон: Хмельницкая Область
Звідки: Хмельницкий

Повідомлення Olga1518 »

Підскажить будьласка, в старій інструкції з інвентаризації було чітко прописано, що інвентаризацію грошових коштів слід проволити щоквартально, а інвентаризацію розрахунків 2 рази на рік, в новій інструкції уе не прописано,  тобто не потрібно проводити інвентаризацію грошових коштів станом на 01.04.15?

tora
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 33
З нами з: 27 листопада 2014, 18:08
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 4 рази

Повідомлення tora »

подскажите, проводили инвентаризацию на 01.12.14. Было все чисто формально, теперь 30.03.15 будет уже не формальная проверка. Уже известно, что есть холодильник не поставленный на приход. Ему, как объяснили, около 5 лет. Как мне теперь быть, ведь должны были выявить это на 01.12.14? Или это не очень страшно?

odpi_galina
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 27 березня 2015, 09:31

Повідомлення odpi_galina »

Можливо це хтось з працівників свій холодильник приніс? Тоді потрібно договір про оренду у власне користування між адміністрацією і працівником, акт прийому передачі, і облікувати його на позабалансовому рахунку.

ІринаАнатолівна
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 45
З нами з: 25 листопада 2014, 16:19
Регіон: Киевская область
Звідки: Київ

Повідомлення ІринаАнатолівна »

ІринаАнатолівна писав:Підскажіть будь-ласка, чи потрібно у разі переходу на складання фінансової звітності за міжнародними стандартами проводити інвентаризацію, якщо так, то яка дата вважається датою такого переходу, і інвентаризацію чого саме потрібно проводити?
чи потрібна інвентарізація на 1 квітня?????

Koko
Новачок
Новачок
Повідомлень: 8
З нами з: 12 квітня 2013, 09:34
Регіон: Ивано-Франковская Область
Звідки: Калуш

Повідомлення Koko »

Підкажіть, в Інвентаризаційних описах в колонці вартість ми пишемо первісну чи залишкову??Наперед вибачаюсь за необізнаність!

tora
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 33
З нами з: 27 листопада 2014, 18:08
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 4 рази

Повідомлення tora »

odpi_galina писав:Можливо це хтось з працівників свій холодильник приніс? Тоді потрібно договір про оренду у власне користування між адміністрацією і працівником, акт прийому передачі, і облікувати його на позабалансовому рахунку.
Насколько я поняла когда-то в году так 2009-2010 закупались холодильники, за чей счет уже никто не помнит. Т.е. он не работника и на внебаланс его не поставить

tatkakon
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 16 січня 2015, 11:35
Контактна інформація:

Повідомлення tatkakon »

Добрий день. мене також хвилює питання чи потрібно робити інвентаризацію бланків суворої звітності на 1 квітня?

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

Koko писав:Підкажіть, в Інвентаризаційних описах в колонці вартість ми пишемо первісну чи залишкову??Наперед вибачаюсь за необізнаність!
Первисну

Добавлено (07.04.2015, 16:16)
---------------------------------------------
tora писав:Цитата odpi_galina ()Можливо це хтось з працівників свій холодильник приніс? Тоді потрібно договір про оренду у власне користування між адміністрацією і працівником, акт прийому передачі, і облікувати його на позабалансовому рахунку.Насколько я поняла когда-то в году так 2009-2010 закупались холодильники, за чей счет уже никто не помнит. Т.е. он не работника и на внебаланс его не поставить

Ничего страшного, заключите с кем-то из сотрудников договор, например, с начальником.

Либо приходуйте через поступления в натуральной форме по полной программе

mamochka
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 358
З нами з: 29 січня 2014, 14:18
Дякував (ла): 7 разів

Повідомлення mamochka »

поділіться наказом на проведення квартальної інвентаризації 2015 р., будь ласка

Masik
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 27 лютого 2013, 11:01
Регіон: Львовская Область
Звідки: Львов

Повідомлення Masik »

Добрий день! В нас був викрадений ноутбук з кабінету, більше нічого не вкрали.
Зразу була написана заява в міліцію і через пару днів видана довідка
про кражу.Скажіть, що необхідно робити в цьому випадку (інвентаризацію
тільки щодо матеріальної особи в якої вкрали ноутбук чи загальну по
установі, інвентаризацію тільки основних засобів чи також і необоротних активів, яким числом робити інвентаризацію (числом кражі чи видачі
довідки), як правильно списати, які ще потрібні документи)? Дякую!

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

Виновные не найдены, да, это написано в справке?

Вообще, при факте кражи инвентаризация проводится полная.

Если есть справка - списываете стоимость ноутбука на 05 забалансовый счет и храните там 5 лет.

Masik
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 27 лютого 2013, 11:01
Регіон: Львовская Область
Звідки: Львов

Повідомлення Masik »

Ні, винну особа не виявлено. Якими проводками списувати? І як оформити наказ на інвентаризацію?

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10300
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Ruuslan писав:Державна установа. Був гол. бухгалтер(1) і зам. гол буха(2) (матеріально відповідальна особа), гол бух(1) пішов на пенсію, зам гол.буха(2) стає в.о. гол буха. Розпорядження про зміну мат відповідальної особи не було. Через деякий час вона теж звільняється, на роботу приймають: нового гол. буха(3) і зам гол буха(4) (на якого пишуть розпорядження про мат. відповідальну особу). Як провести інвентаризацію?????? якщо о в інвентаризаційному описі треба писати РОЗПИСКУ:
"К началу проведения инвентаризации все расходные и приходные документы на ценности сданы в бухгалтерию, и все ценности, поступившие на мою (нашу) ответственность, оприходованы, а выбывшие списаны в расход.
Лицо (а), ответственное (ые) за сохранность основных средств" А остання матеріальна особа по факту це зам. гол буха(2) яка звільнилась.
В таких случаях нужно было МОЛу при увольнении передавать кому нибудь. пока не передал нельзя было увольнять, теперь всё делайте задним числом и просите уволенного подписать! Ну и главбуха вобще нельзя увольнять пока он все дела не передал по акту передачи!

hamster
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 109
З нами з: 17 січня 2015, 10:33
Регіон: Запорожская Область
Звідки: Запорожье
Дякував (ла): 7 разів
Подякували: 3 рази

Повідомлення hamster »

Про инвентаризацию кассы и бланков строгой отчетности тоже очень жду ответ! Раньше раз в квартал. Сейчас как?

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10300
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

hamster писав:Про инвентаризацию кассы и бланков строгой отчетности тоже очень жду ответ! Раньше раз в квартал. Сейчас как?
http://buhgalter911.com/ShowArticle.asp ... 34&year=-1

Аватар користувача
Ludmila0686
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 17
З нами з: 25 вересня 2012, 04:22
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харьков
Дякував (ла): 9 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення Ludmila0686 »

Добрый вечер! Уважаемые коллеги, подскажите пожалуйста может кто-то сталкивался. В нашем ВУЗе есть вiдокремлений структурний пiдроздiл , который находится на временно окупированной территории .Провести инвентаризацию на территории ЛНР не безопасно. .В Министерстве сказали, что к инвентаризации нам необходимо приложить с тогово-экономической палаты довiдку, подтверждающую , что мы не можем провести инвентаризацию.Как можно взять такую справку , какой механизм ее получения? Где находится торгово-эконо-мическая палата? Спасибо

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10300
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Ludmila0686 писав:Добрый вечер! Уважаемые коллеги, подскажите пожалуйста может кто-то сталкивался. В нашем ВУЗе есть вiдокремлений структурний пiдроздiл , который находится на временно окупированной территории .Провести инвентаризацию на территории ЛНР не безопасно. .В Министерстве сказали, что к инвентаризации нам необходимо приложить с тогово-экономической палаты довiдку, подтверждающую , что мы не можем провести инвентаризацию.Как можно взять такую справку , какой механизм ее получения? Где находится торгово-эконо-мическая палата? Спасибо
Вот из инструкции по инвентаризации
8. Підприємства, що знаходяться на тимчасово окупованій території та/або на території проведення антитерористичної операції (або їх структурні підрозділи (відокремлене майно) перебувають на зазначених територіях), проводять інвентаризацію у випадках, обов'язкових для її проведення, тоді, коли стане можливим забезпечити безпечний та безперешкодний доступ уповноважених осіб до активів, первинних документів і регістрів бухгалтерського обліку, в яких відображені зобов'язання та власний капітал цих підприємств.

Зазначені підприємства зобов'язані провести інвентаризацію станом на 01 число місяця, що настає за місяцем, у якому зникли перешкоди доступу до активів, первинних документів і регістрів бухгалтерського обліку, та відобразити результати інвентаризації в бухгалтерському обліку відповідного звітного періоду.

А вот из отчётности:
У разі неподання на звітну дату фінансової та бюджетної звітності розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів, що знаходяться на тимчасово окупованій території та на території проведення антитерористичної операції, до зведеної фінансової та бюджетної звітності включаються показники фінансової та бюджетної звітності таких розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, яка була подана ними за попередній звітний період.

Пусть не выдумывают, это называется слышал звон и не знаю где он! Эти справки нужны совсем для другого, а точнее чтоб подтвердить форс-мажор в договорах, но никак не для инвентаризации в бюджетных учреждениях!

Код: Виділити все

Боевые действия на востоке Украины вызвали массовую несостоятельность предпринимателей Донбасса не только выполнять условия договоров, но и вообще платить налоги. Чтобы не быть привлечены к ответственности через суд, бизнес должен подать в соответствующие службы справку торгово-промышленной палаты о заверении форс-мажорных обстоятельств.

Відповісти

Повернутись до “Інвентаризація”