Сторінка 8 з 11

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 05 вересня 2016, 12:56
tanyaslavdon
Добрый день!
Бланки годовой инвентаризации не планируются меняться-никто не встречал информации по этому вопросу?

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 05 вересня 2016, 13:58
EVGENIY
Татьяна писав:Добрый день!
Бланки годовой инвентаризации не планируются меняться-никто не встречал информации по этому вопросу?
На данный момент, нет никаких проектов по изменению бланков инвентаризации!

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 06 вересня 2016, 12:07
tanyaslavdon
EVGENIY писав:
Татьяна писав:Добрый день!
Бланки годовой инвентаризации не планируются меняться-никто не встречал информации по этому вопросу?
На данный момент, нет никаких проектов по изменению бланков инвентаризации!
Спасибо! готовимся ))

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 28 жовтня 2016, 16:50
Sveta_zhurba
Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, чи потрібно робити інвентаризацію при зміні керівника бюджетної установи. Договору про повну матеріальну відповідальність начальника немає, адже саме начальник укладав договори з іншими працівниками

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 31 жовтня 2016, 09:46
Владислав Станкус
Sveta_zhurba писав:Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, чи потрібно робити інвентаризацію при зміні керівника бюджетної установи. Договору про повну матеріальну відповідальність начальника немає, адже саме начальник укладав договори з іншими працівниками
Доброго ранку!
Відповідно до п.7 Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України  від 02.09.2014  № 879, проведення інвентаризації є обов’язковим:
- перед складанням річної фінансової звітності в обсязі, визначеному пунктом 6 розділу І, з урахуванням особливостей проведення інвентаризації і в строки, визначені пунктом 10 розділу І;
- у разі передачі майна державного підприємства або бюджетної установи в оренду, приватизації майна державного підприємства, перетворення державного підприємства, передачі державного підприємства (його структурних підрозділів) або бюджетної установи до сфери управління іншого органу управління (на дату передачі), крім передачі в межах одного органу управління, в інших випадках, визначених законодавством;
- у разі зміни матеріально відповідальних осіб, а також у разі зміни керівника колективу (бригадира), вибуття з колективу (бригади) більше половини його членів або на вимогу хоча б одного члена колективу (бригади) при колективній (бригадній) матеріальній відповідальності (на день приймання-передачі справ) в обсязі активів, які знаходяться на відповідальному зберіганні;
- у разі встановлення фактів крадіжок або зловживань, псування цінностей (на день встановлення таких фактів) в обсязі, визначеному керівником підприємства;
- за судовим рішенням або на підставі належним чином оформленого документа органу, який відповідно до закону має право вимагати проведення такої інвентаризації. У цих випадках інвентаризація має розпочатися у термін та в обсязі, зазначених у належним чином оформленому документі цих органів, але не раніше дня отримання підприємством відповідного документа;
- у разі техногенних аварій, пожежі чи стихійного лиха (на день після закінчення явищ) в обсязі, визначеному керівником підприємства;
- у разі припинення підприємства в обсязі, визначеному пунктом 6 розділу І;
- у разі переходу на складання фінансової звітності за міжнародними стандартами (на дату такого переходу);
- в інших випадках, передбачених законодавством.
Як бачимо обов’язковості проведення інвентаризації при зміні керівника бюджетної установи не має.

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 08 листопада 2016, 11:37
Матвєєва Вікторія
Ніяких змін немає. З цього питання  почитайте матеріал в "Бюджетній бухгалтерії", 2015, № 47, и № 42

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 08 листопада 2016, 14:48
Morozov
Добрий день! Підскажіть, чи обов'язково заповнювати бланки звіряльної відомості, якщо розбіжностей між даними матеріально відповідальної особи та результатами інвентаризації немає?

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 08 листопада 2016, 15:58
Владислав Станкус
Morozov писав:Добрий день! Підскажіть, чи обов'язково заповнювати бланки звіряльної відомості, якщо розбіжностей між даними матеріально відповідальної особи та результатами інвентаризації немає?
Доброго дня!
Відповідно до п.20 розд. ІІ Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 02.09.2014  № 879 бухгалтерською службою складаються звіряльні відомості активів і зобов’язань, у яких відображаються розбіжності між даними бухгалтерського обліку і даними інвентаризаційних описів (актів інвентаризації).
Таким чином, у разі відсутності розбіжностей між даними бухгалтерського обліку і даними інвентаризаційних описів звіряльна відомість не заповнюється.

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 08 листопада 2016, 16:38
Morozov
Владислав Станкус писав:
Morozov писав:Добрий день! Підскажіть, чи обов'язково заповнювати бланки звіряльної відомості, якщо розбіжностей між даними матеріально відповідальної особи та результатами інвентаризації немає?
Доброго дня!
Відповідно до п.20 розд. ІІ Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 02.09.2014  № 879 бухгалтерською службою складаються звіряльні відомості активів і зобов’язань, у яких відображаються розбіжності між даними бухгалтерського обліку і даними інвентаризаційних описів (актів інвентаризації).
Таким чином, у разі відсутності розбіжностей між даними бухгалтерського обліку і даними інвентаризаційних описів звіряльна відомість не заповнюється.
Дякую!!! :28:

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 09 листопада 2016, 16:26
ljanka2007
Скажіть, будь ласка, скільки в бюджетній установі Ви складаєте інвентаризаційних описівпри річній інвентаризації?Один для підшивки?

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 09 листопада 2016, 17:32
elefseri
ljanka2007 писав:Скажіть, будь ласка, скільки в бюджетній установі Ви складаєте інвентаризаційних описівпри річній інвентаризації?Один для підшивки?
Положення про інвентаризацію активів та зобов`язань:
п. 21 Матеріали інвентаризації (описи, акти, звіряльні відомості, протоколи) оформлюються не менше ніж у двох примірниках.

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 10 листопада 2016, 12:36
ljanka2007
Дякую

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 16 листопада 2016, 11:42
user
elefseri писав:
ljanka2007 писав:Скажіть, будь ласка, скільки в бюджетній установі Ви складаєте інвентаризаційних описівпри річній інвентаризації?Один для підшивки?
Положення про інвентаризацію активів та зобов`язань:
п. 21 Матеріали інвентаризації (описи, акти, звіряльні відомості, протоколи) оформлюються не менше ніж у двох примірниках.
Два, один в бухгалтерії, другий матеріально-відповідальній особі

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 21 листопада 2016, 09:26
Светлана1736
Добрий день, колеги! Допоможіть, будь ласка ! При інвентаризації в сільраді виявлено лишки ТМЦ (стільці). Які проводки потрібно зробити?

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 21 листопада 2016, 10:00
Светлана1736
А довідку про надходження в натуральній формі в казначейство  потрібно надавати?

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 21 листопада 2016, 11:20
Матвєєва Вікторія
Так, довідку необхідно подавати у звичайному порядку. Проводки ми наводили з прикладами в Бюджетній бухгалтерії № 42, 2015.

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 21 листопада 2016, 11:26
Светлана1736
Дякую!

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 21 листопада 2016, 15:19
Светлана1736
Матвєєва Вікторія писав:Так, довідку необхідно подавати у звичайному порядку. Проводки ми наводили з прикладами в Бюджетній бухгалтерії № 42, 2015.
Ознайомилась з проводками.У мене запитання, а чому на  К 711 рахунок, а не на 712  Доходи за іншими джерелами власних надходжень?

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 21 листопада 2016, 16:35
Матвєєва Вікторія
З цього питання див. лист Держказначейства від 25.11.2004 р. N 07-04/2378-10386 "Про порядок проведення інвентаризації майна бюджетними установами у 2004 році". З того часу й повелось, що лишки через 711

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 21 листопада 2016, 16:51
Светлана1736
Зрозуміла і дякую Вам за роз"яснення!

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 21 листопада 2016, 17:06
Матвєєва Вікторія
Будь ласка, звертайтесь

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 23 листопада 2016, 17:02
Наташа_П
Добрий день!На балансі установи станом на 01.11.2016 р. рахуються запаси для передачі іншій установі рахунок 261 (в складі комп'ютер, стіл, стілець).Якщо проводиться інвентаризація в установі станом на 01.11.2016 р. чи потрібно інвентаризувати запаси для передачі?Якщо потрібно інвентаризувати, то складаєтья інвентаризаційна відомість по запасам?

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 23 листопада 2016, 17:33
Матвєєва Вікторія
Оскільки такі запаси обліковуються на субрахунку запасів 261 у тому ж порядку, що й звичайні записи, то їх інвентаризацію проводять у загальному порядку та складають Інвентаризаційну опис по запасам, затвердженой наказом № 572

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 23 листопада 2016, 18:28
hamster
Провожу инвентаризацию на новой работе. Обнаружила, что приобрели в прошлом году компьютеры (в составе как обычно клав.,мышь, монитор, процессор, а цена естественно одна). Наборы разукомплектовали: мониторы большие оставили в управлении, а процессоры со старыми мониторами поехали в районы. Естественно везде разные материальные лица. 
Как теперь показывать в ведомостях по инвентаризации? Там ведь указывается сумма, а я не могу вычленить стоимость монитора...
Вернуть мониторы - не вариант, люди привыкли - не отдадут  :52:  , а переписывать информацию на процессоры, переустанавливать систему - нет программиста. 
Помогите, сушу голову  :23:

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 23 листопада 2016, 21:23
Наташа_П
Матвєєва Вікторія писав:Оскільки такі запаси обліковуються на субрахунку запасів 261 у тому ж порядку, що й звичайні записи, то їх інвентаризацію проводять у загальному порядку та складають Інвентаризаційну опис по запасам, затвердженой наказом № 572
Дякую!

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 24 листопада 2016, 18:29
hamster
hamster писав:Провожу инвентаризацию на новой работе. Обнаружила, что приобрели в прошлом году компьютеры (в составе как обычно клав.,мышь, монитор, процессор, а цена естественно одна). Наборы разукомплектовали: мониторы большие оставили в управлении, а процессоры со старыми мониторами поехали в районы. Естественно везде разные материальные лица. 
Как теперь показывать в ведомостях по инвентаризации? Там ведь указывается сумма, а я не могу вычленить стоимость монитора...
Вернуть мониторы - не вариант, люди привыкли - не отдадут  :52:  , а переписывать информацию на процессоры, переустанавливать систему - нет программиста. 
Помогите, сушу голову  :23:
Ну, правда, может у кого такая ситуация, выручите советом! Оформлять ведомости уже надо :((

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 24 листопада 2016, 18:53
EVGENIY
hamster писав:
hamster писав:Провожу инвентаризацию на новой работе. Обнаружила, что приобрели в прошлом году компьютеры (в составе как обычно клав.,мышь, монитор, процессор, а цена естественно одна). Наборы разукомплектовали: мониторы большие оставили в управлении, а процессоры со старыми мониторами поехали в районы. Естественно везде разные материальные лица. 
Как теперь показывать в ведомостях по инвентаризации? Там ведь указывается сумма, а я не могу вычленить стоимость монитора...
Вернуть мониторы - не вариант, люди привыкли - не отдадут  :52:  , а переписывать информацию на процессоры, переустанавливать систему - нет программиста. 
Помогите, сушу голову  :23:
Ну, правда, может у кого такая ситуация, выручите советом! Оформлять ведомости уже надо :((
Ситуация более чем странная! А каким документом была оформлена передача и самое главное что ж вы указывали при передаче в районы? Писали в комплекте один монитор, а передали совсем другой??? Я бы на месте районов акт приёма не подписывал! И при чём тут переустановка системы?? Процесор это системный блок, если меняете монитор систему ненужно переустанавливать! Я лично не могу понять что у вас числится теперь и что числится в районах??  :57:

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 29 листопада 2016, 10:25
31.lecz.62
описуйте по факту, що у вас вийде, звіряйте, що по бухгалтерському обліку, а саме в карточках у вас прописано = виводьте розбіжності, а потім уже якщо указані монітори розміри і т.інше рішайте комісійно, що робити, чи залишати так як є (по новому описуйте в карточку що відноситься до процесора, щоб був комплект, або все повертайте з районів). А ви не запитували, як вони проводять інвентаризацію. І правда, як приймали на баланс, які акти передачі були, з чого складався ОЗ. Повинна була бути заповнена інвентаризаційна картка з описом і ксерокопію передати до акта, от тоді мабуть і не було б такої путаниці. А тепер треба все розібрати по новому. Я б зробила так, вивела все як по документах обліковується і по факту.

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 29 листопада 2016, 10:31
31.lecz.62
І ще, якщо у вас не прописано по якій ціні було придбано (мишки і т.п.) до комплекту, то треба було оцінити, або зараз це робити і цю розукомплектацію привести до порядку, тобто описати, що куди у вас перейшло. Зробіть хоч з одним так комплектом і вам стане ясно, що робити далі.

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 29 листопада 2016, 12:04
hamster
у нас централизованная бухгалтерия, мы сами и проводим инвентаризацию, все числится у нас в бухгалтерии. Я начисляю износ и т.п...
Просто в районах разные материальные лица. Я по-находила все мониторы и процессоры с комплектов. Все в наличии, просто разбито по районам. 
Вообщем, решила оформлять сличительные ведомости, писать комплект и там и там  (по двум мат.лицам), просто делать сноску о разукомлектации, чтоб сумма не задвоилась.