Сторінка 8 з 11

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 09 листопада 2016, 17:32
elefseri
ljanka2007 писав:Скажіть, будь ласка, скільки в бюджетній установі Ви складаєте інвентаризаційних описівпри річній інвентаризації?Один для підшивки?
Положення про інвентаризацію активів та зобов`язань:
п. 21 Матеріали інвентаризації (описи, акти, звіряльні відомості, протоколи) оформлюються не менше ніж у двох примірниках.

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 10 листопада 2016, 12:36
ljanka2007
Дякую

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 16 листопада 2016, 11:42
user
elefseri писав:
ljanka2007 писав:Скажіть, будь ласка, скільки в бюджетній установі Ви складаєте інвентаризаційних описівпри річній інвентаризації?Один для підшивки?
Положення про інвентаризацію активів та зобов`язань:
п. 21 Матеріали інвентаризації (описи, акти, звіряльні відомості, протоколи) оформлюються не менше ніж у двох примірниках.
Два, один в бухгалтерії, другий матеріально-відповідальній особі

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 21 листопада 2016, 09:26
Светлана1736
Добрий день, колеги! Допоможіть, будь ласка ! При інвентаризації в сільраді виявлено лишки ТМЦ (стільці). Які проводки потрібно зробити?

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 21 листопада 2016, 10:00
Светлана1736
А довідку про надходження в натуральній формі в казначейство  потрібно надавати?

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 21 листопада 2016, 11:20
Матвєєва Вікторія
Так, довідку необхідно подавати у звичайному порядку. Проводки ми наводили з прикладами в Бюджетній бухгалтерії № 42, 2015.

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 21 листопада 2016, 11:26
Светлана1736
Дякую!

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 21 листопада 2016, 15:19
Светлана1736
Матвєєва Вікторія писав:Так, довідку необхідно подавати у звичайному порядку. Проводки ми наводили з прикладами в Бюджетній бухгалтерії № 42, 2015.
Ознайомилась з проводками.У мене запитання, а чому на  К 711 рахунок, а не на 712  Доходи за іншими джерелами власних надходжень?

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 21 листопада 2016, 16:35
Матвєєва Вікторія
З цього питання див. лист Держказначейства від 25.11.2004 р. N 07-04/2378-10386 "Про порядок проведення інвентаризації майна бюджетними установами у 2004 році". З того часу й повелось, що лишки через 711

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 21 листопада 2016, 16:51
Светлана1736
Зрозуміла і дякую Вам за роз"яснення!

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 21 листопада 2016, 17:06
Матвєєва Вікторія
Будь ласка, звертайтесь

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 23 листопада 2016, 17:02
Наташа_П
Добрий день!На балансі установи станом на 01.11.2016 р. рахуються запаси для передачі іншій установі рахунок 261 (в складі комп'ютер, стіл, стілець).Якщо проводиться інвентаризація в установі станом на 01.11.2016 р. чи потрібно інвентаризувати запаси для передачі?Якщо потрібно інвентаризувати, то складаєтья інвентаризаційна відомість по запасам?

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 23 листопада 2016, 17:33
Матвєєва Вікторія
Оскільки такі запаси обліковуються на субрахунку запасів 261 у тому ж порядку, що й звичайні записи, то їх інвентаризацію проводять у загальному порядку та складають Інвентаризаційну опис по запасам, затвердженой наказом № 572

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 23 листопада 2016, 18:28
hamster
Провожу инвентаризацию на новой работе. Обнаружила, что приобрели в прошлом году компьютеры (в составе как обычно клав.,мышь, монитор, процессор, а цена естественно одна). Наборы разукомплектовали: мониторы большие оставили в управлении, а процессоры со старыми мониторами поехали в районы. Естественно везде разные материальные лица. 
Как теперь показывать в ведомостях по инвентаризации? Там ведь указывается сумма, а я не могу вычленить стоимость монитора...
Вернуть мониторы - не вариант, люди привыкли - не отдадут  :52:  , а переписывать информацию на процессоры, переустанавливать систему - нет программиста. 
Помогите, сушу голову  :23:

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 23 листопада 2016, 21:23
Наташа_П
Матвєєва Вікторія писав:Оскільки такі запаси обліковуються на субрахунку запасів 261 у тому ж порядку, що й звичайні записи, то їх інвентаризацію проводять у загальному порядку та складають Інвентаризаційну опис по запасам, затвердженой наказом № 572
Дякую!

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 24 листопада 2016, 18:29
hamster
hamster писав:Провожу инвентаризацию на новой работе. Обнаружила, что приобрели в прошлом году компьютеры (в составе как обычно клав.,мышь, монитор, процессор, а цена естественно одна). Наборы разукомплектовали: мониторы большие оставили в управлении, а процессоры со старыми мониторами поехали в районы. Естественно везде разные материальные лица. 
Как теперь показывать в ведомостях по инвентаризации? Там ведь указывается сумма, а я не могу вычленить стоимость монитора...
Вернуть мониторы - не вариант, люди привыкли - не отдадут  :52:  , а переписывать информацию на процессоры, переустанавливать систему - нет программиста. 
Помогите, сушу голову  :23:
Ну, правда, может у кого такая ситуация, выручите советом! Оформлять ведомости уже надо :((

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 24 листопада 2016, 18:53
EVGENIY
hamster писав:
hamster писав:Провожу инвентаризацию на новой работе. Обнаружила, что приобрели в прошлом году компьютеры (в составе как обычно клав.,мышь, монитор, процессор, а цена естественно одна). Наборы разукомплектовали: мониторы большие оставили в управлении, а процессоры со старыми мониторами поехали в районы. Естественно везде разные материальные лица. 
Как теперь показывать в ведомостях по инвентаризации? Там ведь указывается сумма, а я не могу вычленить стоимость монитора...
Вернуть мониторы - не вариант, люди привыкли - не отдадут  :52:  , а переписывать информацию на процессоры, переустанавливать систему - нет программиста. 
Помогите, сушу голову  :23:
Ну, правда, может у кого такая ситуация, выручите советом! Оформлять ведомости уже надо :((
Ситуация более чем странная! А каким документом была оформлена передача и самое главное что ж вы указывали при передаче в районы? Писали в комплекте один монитор, а передали совсем другой??? Я бы на месте районов акт приёма не подписывал! И при чём тут переустановка системы?? Процесор это системный блок, если меняете монитор систему ненужно переустанавливать! Я лично не могу понять что у вас числится теперь и что числится в районах??  :57:

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 29 листопада 2016, 10:25
31.lecz.62
описуйте по факту, що у вас вийде, звіряйте, що по бухгалтерському обліку, а саме в карточках у вас прописано = виводьте розбіжності, а потім уже якщо указані монітори розміри і т.інше рішайте комісійно, що робити, чи залишати так як є (по новому описуйте в карточку що відноситься до процесора, щоб був комплект, або все повертайте з районів). А ви не запитували, як вони проводять інвентаризацію. І правда, як приймали на баланс, які акти передачі були, з чого складався ОЗ. Повинна була бути заповнена інвентаризаційна картка з описом і ксерокопію передати до акта, от тоді мабуть і не було б такої путаниці. А тепер треба все розібрати по новому. Я б зробила так, вивела все як по документах обліковується і по факту.

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 29 листопада 2016, 10:31
31.lecz.62
І ще, якщо у вас не прописано по якій ціні було придбано (мишки і т.п.) до комплекту, то треба було оцінити, або зараз це робити і цю розукомплектацію привести до порядку, тобто описати, що куди у вас перейшло. Зробіть хоч з одним так комплектом і вам стане ясно, що робити далі.

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 29 листопада 2016, 12:04
hamster
у нас централизованная бухгалтерия, мы сами и проводим инвентаризацию, все числится у нас в бухгалтерии. Я начисляю износ и т.п...
Просто в районах разные материальные лица. Я по-находила все мониторы и процессоры с комплектов. Все в наличии, просто разбито по районам. 
Вообщем, решила оформлять сличительные ведомости, писать комплект и там и там  (по двум мат.лицам), просто делать сноску о разукомлектации, чтоб сумма не задвоилась.

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 29 листопада 2016, 16:21
Uliannka
Доброго дня! Подскажите, как быть с инвентаризацией у материально-ответственного лица, которое находится на длительном больничном?

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 02 грудня 2016, 14:42
Светлана1736
Добрий день!  Підскажіть будь ласка! В дитячому садочку на 112 рахунку числяться книжки. Інвентаризацію потрібно проводити кожен рік чи раз в 5 років?

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 02 грудня 2016, 15:07
EVGENIY
Светлана1736 писав:Добрий день!  Підскажіть будь ласка! В дитячому садочку на 112 рахунку числяться книжки. Інвентаризацію потрібно проводити кожен рік чи раз в 5 років?
Якщо в вашому садочку від 100 тис книг, то так  :36: 

Інвентаризація бібліотечних фондів за рішенням керівника підприємства за встановленим ним графіком може проводиться протягом року. Інвентаризація книжкових пам'яток проводиться щороку. За наявності обсягу бібліотечних фондів від 100 до 500 тис. одиниць інвентаризація може проводитись протягом п'яти років з охопленням щорічно не менше 20 відсотків одиниць, а понад 500 тис. одиниць - протягом десяти років з охопленням щорічно не менше 10 відсотків одиниць.

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 02 грудня 2016, 15:16
EVGENIY
Uliannka писав:Доброго дня! Подскажите, как быть с инвентаризацией у материально-ответственного лица, которое находится на длительном больничном?
Один варіант це призначити нового матвідповідального днем перед лікарняним (заднім числом)! Другий варіант наказ керівника з призначенням нового матвідповідального у зв'язку з лікарняним, комісії перевірити наявність матцінностей! Це моя думка, адже в наказі про інвентаризацію такий випадок зовсім не передбачений!

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 02 грудня 2016, 16:33
Светлана1736
Дякую Вам за вичерпну відповідь!

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 08 грудня 2016, 16:36
TatianaY
Добрый день.
Подскажите, кто работает в программе ПАРУС - Бухгалтерия 7.40, как распечатать инвентаризационную книгу?
Заранее благодарю!

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 23 січня 2017, 14:35
ВітаУправління
Доброго дня!
Мені потрібно зробити інвентаризацію на 01.01.2017 рік у зв"язку із реорганізацією. Я так зрозуміла, потрібно робити по новому плану рахунків?

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 23 січня 2017, 15:33
Крот Юлія
ВітаУправління писав:Доброго дня!
Мені потрібно зробити інвентаризацію на 01.01.2017 рік у зв"язку із реорганізацією. Я так зрозуміла, потрібно робити по новому плану рахунків?
Доброго дня!
У такому разі слід застосовувати "новий" план рахунків, адже він набув чинності з 01.01.2017 р.

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 08 лютого 2017, 10:20
Grosbuxxx
Допоможіть ,будь ласка!Дуже терміново.Керівника установи,згідно рішення суду, відсторонили від виконання своїх обовязків на один місяць,він матеріально відповідальна особа.Провести  інвентаризацію треба,але він не буде присутній. Потрібен  буде і  передавальний акт, бо після цього його звільнять.Як правильно оформити наказ,провести інвентаризацію,та скласти протокол.

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 09 травня 2017, 18:41
Natali4260
Доброго дня, в установі є Наказ про призначення матеріально відповідальної особи , наприклад, Іванов.
В цьому ж наказі є, що у  разі відсутності МВО Іванова, його обов'язки виконує , наприклад, Петров.
І з Івановим, і з Петровим складено Договори про матеріальну відповідальність.
У мене запитання:
Чи потрібно проводити інвентаризацію, якщо МВО Іванов іде у відпустку, а потім слідуюча інвентаризація, коли він виходить з відпустки?

Наперед вдячна за відповідь.