Доброго ранку!Дива писав:Як вважаєте, при зміні МВО в 2 нижчестоячих установах в один і той самий період, необхідно створювати 2 робочих інвентариз комісії і головну інв. комісію в вищестоячій організації? Не можу зрозуміти, що буде перевіряти головна інв комісія? Лише підписувати протокол інв в кінці?
Вважаю, що провести інвентаризацію при зміні МВО нижчестоящі організації в змозі і самі. Керівники цих організацій створять інвентаризаційні комісії і проведуть інвентаризації.
Доречи, у разі створення робочих інвентаризаційних комісій інвентаризаційна комісія:
- організовує проведення інвентаризацій і здійснює інструктаж членів робочих інвентаризаційних комісій;
- здійснює контрольні перевірки правильності проведення інвентаризацій, а також вибіркові інвентаризації активів і зобов’язань за рішенням керівника підприємства;
- перевіряє правильність визначення інвентаризаційних різниць, обґрунтованість пропозицій щодо заліків пересортиці цінностей в усіх місцях їх зберігання;
- при встановленні серйозних порушень правил проведення інвентаризації та в інших випадках проводить за рішенням керівника підприємства повторну інвентаризацію;
- розглядає причини виявлених нестач та втрат від псування активів, формує пропозиції щодо заліку внаслідок пересортиці, списання нестач у межах норм природного убутку, а також понаднормових нестач і втрат від псування цінностей із зазначенням причин та вжитих заходів щодо запобігання таким втратам і нестачам та відображає відповідну інформацію у протоколі.