ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Дива писав:Як вважаєте, при зміні МВО в 2 нижчестоячих установах в один і той самий період, необхідно створювати 2 робочих інвентариз комісії і головну інв. комісію в вищестоячій організації? Не можу зрозуміти, що буде перевіряти головна інв комісія? Лише підписувати протокол інв в кінці?
Доброго ранку!
Вважаю, що провести інвентаризацію при зміні МВО нижчестоящі організації в змозі і самі. Керівники цих організацій створять інвентаризаційні комісії і проведуть інвентаризації.
Доречи, у разі створення робочих інвентаризаційних комісій інвентаризаційна комісія:
- організовує проведення інвентаризацій і здійснює інструктаж членів робочих інвентаризаційних комісій;
- здійснює контрольні перевірки правильності проведення інвентаризацій, а також вибіркові інвентаризації активів і зобов’язань за рішенням керівника підприємства;
- перевіряє правильність визначення інвентаризаційних різниць, обґрунтованість пропозицій щодо заліків пересортиці цінностей в усіх місцях їх зберігання;
- при встановленні серйозних порушень правил проведення інвентаризації та в інших випадках проводить за рішенням керівника підприємства повторну інвентаризацію;
- розглядає причини виявлених нестач та втрат від псування активів, формує пропозиції щодо заліку внаслідок пересортиці, списання нестач у межах норм природного убутку, а також понаднормових нестач і втрат від псування цінностей із зазначенням причин та вжитих заходів щодо запобігання таким втратам і нестачам та відображає відповідну інформацію у протоколі.

бухгалтер3
Новачок
Новачок
Повідомлень: 9
З нами з: 11 травня 2017, 14:50
Регіон: Харьковская область

Повідомлення бухгалтер3 »

Допоможіть будь ласка. У вересні цього року придбали лічильник для води. До 01.10.2017 немає можливості його оприбуткувати (встановлювати будемо власними силами, зараз фахівець у відпустці) Підкажіть, як цей лічильник відобразити у інвентаризації
Він буде значитися у формі "Інвентиризаційний опис необоротних активів" як незавершені капітальних інвестиції? ЯК ТОДІ вказувати матеріально відповідальну особу????

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10291
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

бухгалтер3 писав:Допоможіть будь ласка. У вересні цього року придбали лічильник для води. До 01.10.2017 немає можливості його оприбуткувати (встановлювати будемо власними силами, зараз фахівець у відпустці) Підкажіть, як цей лічильник відобразити у інвентаризації
Він буде значитися у формі "Інвентиризаційний опис необоротних активів" як незавершені капітальних інвестиції? ЯК ТОДІ вказувати матеріально відповідальну особу????
він буде в окремому описі! А якщо це капінвестиції то що вони ні на кому не рахуються? Хтось ж їх отримував??

бухгалтер3
Новачок
Новачок
Повідомлень: 9
З нами з: 11 травня 2017, 14:50
Регіон: Харьковская область

Повідомлення бухгалтер3 »

За довіреністю отримав завгосп. Але ще не оприбутковували та не присвоїли номер, це не вірно? Окремий опис це "Інвентиризаційний опис необоротних активів"?

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10291
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

бухгалтер3 писав:За довіреністю отримав завгосп. Але ще не оприбутковували та не присвоїли номер, це не вірно? Окремий опис це "Інвентиризаційний опис необоротних активів"?
все вірно!

бухгалтер3
Новачок
Новачок
Повідомлень: 9
З нами з: 11 травня 2017, 14:50
Регіон: Харьковская область

Повідомлення бухгалтер3 »

ДЯКУЮ!!

Диванова
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 37
З нами з: 26 листопада 2012, 12:29
Регіон: Одесская Область
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 1 раз

Повідомлення Диванова »

Як вважаєте, чи ОБОВ'ЯЗКОВО повині входити працівники апарату управління  до робочих інвентаризаційних комісій, як це передбачено п 2.1 розділу ІІ Положення про інвентаризацію?(врахочуючи, що робочі інвентар. комісії знаходяться в інших областях)

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Диванова писав:Як вважаєте, чи ОБОВ'ЯЗКОВО повині входити працівники апарату управління  до робочих інвентаризаційних комісій, як це передбачено п 2.1 розділу ІІ Положення про інвентаризацію?(врахочуючи, що робочі інвентар. комісії знаходяться в інших областях)
Доброго дня!
Вважаю, в цьому питанні законодавство не дає право вибору та чітко зазначає «До складу робочих інвентаризаційних комісій включаються представники апарату управління..........» (п.2.1 розд.2 Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань). Зроблено це з метою посилення контролю за проведенням інвентаризації.

Maryna1989
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 57
З нами з: 04 лютого 2017, 19:17
Регіон: Винницкая область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Maryna1989 »

[font="Noto Sans", sans-serif]Добрий ранок колеги, допоможіть будь-ласка. На даний час на суб.рах 1018 рахується проектна документація та технічні умови по газофікації ще не колишню юридичну адресу управління (на даний час управління перебуває в іншій будівлі). Чи правильно це, а якщо ні то як її зняти і на основі чого?????????????????[/font]

Аватар користувача
irina.skripka
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 224
З нами з: 29 травня 2014, 00:15
Регіон: Черниговская область
Звідки: Чернігів
Дякував (ла): 24 рази
Подякували: 7 разів

Повідомлення irina.skripka »

підкажіть, будь ласка, як в інвентаризаційних описах (1014, 1113) тепер ставити балансову вартість, поняття ж як такого тепер уже немає?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

irina.skripka писав:підкажіть, будь ласка, як в інвентаризаційних описах (1014, 1113) тепер ставити балансову вартість, поняття ж як такого тепер уже немає?
Не зовсім зрозуміла, що означає "поняття ж як такого тепер уже немає". Якого саме поняття немає?

Аватар користувача
irina.skripka
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 224
З нами з: 29 травня 2014, 00:15
Регіон: Черниговская область
Звідки: Чернігів
Дякував (ла): 24 рази
Подякували: 7 разів

Повідомлення irina.skripka »

Крот Юлія писав:
irina.skripka писав:підкажіть, будь ласка, як в інвентаризаційних описах (1014, 1113) тепер ставити балансову вартість, поняття ж як такого тепер уже немає?
Не зовсім зрозуміла, що означає "поняття ж як такого тепер уже немає". Якого саме поняття немає?
в інвентаризаційному описі є первісна вартість (100%), знос (50%), балансова вартість(50%), зараз все зовсім по-іншому, немає 50% балансової вартості, а 100%... в інвентаризаційному описі в стовпчику "балансова вартість" що повинно бути тепер?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

irina.skripka писав:в інвентаризаційному описі є первісна вартість (100%), знос (50%), балансова вартість(50%), зараз все зовсім по-іншому, немає 50% балансової вартості, а 100%... в інвентаризаційному описі в стовпчику "балансова вартість" що повинно бути тепер?
Звідки Ви таке взяли? У формі Інвентаризаційного опису необоротних активів, затвердженій наказом Мінфіну від 17.06.2015 р. № 572, є окремо колонка 12 "первісна (переоцінена) вартість", окремо колонка "сума зносу (накопиченої амортизації)" і колонка 14 "балансова вартість". Тож первісну вартість МНМА (на скільки я зрозуміла саме про них йдеться) Ви вказуєте в колонці № 12, у колонці № 13 - суму зносу (тобто 50 % первісної
вартості), а в колонці № 14 як раз і вказуєте балансову вартість, тобто первісна вартість об’єкта мінус сума накопиченого зносу (фактично це і буде 50 % первісної вартості).
Саме поняття "балансова вартість" (вона ж залишкова вартість) ніхто не відміняв!

Аватар користувача
irina.skripka
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 224
З нами з: 29 травня 2014, 00:15
Регіон: Черниговская область
Звідки: Чернігів
Дякував (ла): 24 рази
Подякували: 7 разів

Повідомлення irina.skripka »

Крот Юлія писав:
irina.skripka писав:в інвентаризаційному описі є первісна вартість (100%), знос (50%), балансова вартість(50%), зараз все зовсім по-іншому, немає 50% балансової вартості, а 100%... в інвентаризаційному описі в стовпчику "балансова вартість" що повинно бути тепер?
Звідки Ви таке взяли? У формі Інвентаризаційного опису необоротних активів, затвердженій наказом Мінфіну від 17.06.2015 р. № 572, є окремо колонка 12 "первісна (переоцінена) вартість", окремо колонка "сума зносу (накопиченої амортизації)" і колонка 14 "балансова вартість". Тож первісну вартість МНМА (на скільки я зрозуміла саме про них йдеться) Ви вказуєте в колонці № 12, у колонці № 13 - суму зносу (тобто 50 % первісної
вартості), а в колонці № 14 як раз і вказуєте балансову вартість, тобто первісна вартість об’єкта мінус сума накопиченого зносу (фактично це і буде 50 % первісної вартості).
Саме поняття "балансова вартість" (вона ж залишкова вартість) ніхто не відміняв!
це я і хотіла уточнити) так от як мені тепер перевірити з журналом-головною оці 50% зносу і 50% бал. вартості? з минулим планом рахунків воно перевірялося... якщо розібрати по проводках, то 2313-5411 (100,00); 6211-2313 (100,00); 1312-6211 (100,00); 1113-1312 (100,00); 8014-1412 (50,00); 5511-8014 (50,00); 5411-5111 (100,00)

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10291
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

irina.skripka писав:
Крот Юлія писав:
irina.skripka писав:в інвентаризаційному описі є первісна вартість (100%), знос (50%), балансова вартість(50%), зараз все зовсім по-іншому, немає 50% балансової вартості, а 100%... в інвентаризаційному описі в стовпчику "балансова вартість" що повинно бути тепер?
Звідки Ви таке взяли? У формі Інвентаризаційного опису необоротних активів, затвердженій наказом Мінфіну від 17.06.2015 р. № 572, є окремо колонка 12 "первісна (переоцінена) вартість", окремо колонка "сума зносу (накопиченої амортизації)" і колонка 14 "балансова вартість". Тож первісну вартість МНМА (на скільки я зрозуміла саме про них йдеться) Ви вказуєте в колонці № 12, у колонці № 13 - суму зносу (тобто 50 % первісної
вартості), а в колонці № 14 як раз і вказуєте балансову вартість, тобто первісна вартість об’єкта мінус сума накопиченого зносу (фактично це і буде 50 % первісної вартості).
Саме поняття "балансова вартість" (вона ж залишкова вартість) ніхто не відміняв!
це я і хотіла уточнити) так от як мені тепер перевірити з журналом-головною оці 50% зносу і 50% бал. вартості? з минулим планом рахунків воно перевірялося... якщо розібрати по проводках, то 2313-5411 (100,00); 6211-2313 (100,00); 1312-6211 (100,00); 1113-1312 (100,00); 8014-1412 (50,00); 5511-8014 (50,00); 5411-5111 (100,00)
Щось ви мудруєте!! 
В дебеті 10 та 11 рахунків у вас первісна вартість, в кредиті 14 у вас знос, в дебеті 13 незавершені капінвестиції, в Кредиті 5411 цільове фінансування!!! Що ще вам треба??? ваші проводки тут взагалі ні до чого!

Аватар користувача
irina.skripka
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 224
З нами з: 29 травня 2014, 00:15
Регіон: Черниговская область
Звідки: Чернігів
Дякував (ла): 24 рази
Подякували: 7 разів

Повідомлення irina.skripka »

EVGENIY писав: В дебеті 10 та 11 рахунків у вас первісна вартість, в кредиті 14 у вас знос, в дебеті 13 незавершені капінвестиції, в Кредиті 5411 цільове фінансування!!! Що ще вам треба??? ваші проводки тут взагалі ні до чого!
проводки правильні?

natalisenk
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 36
З нами з: 19 квітня 2016, 13:48
Регіон: Хмельницкая область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення natalisenk »

Доброго дня! Підскажіть будь-ласка як бути у такій ситуації з 1.03.18р. звільняється матеріально-відповідальна особа, кандидатури на ії місце поки що немає. Як правельно оформити передачу ТМЦ і хто має прийняти від м.-в. особи. Дякую!

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

Очевидно, що має бути призначена інша відповідальна особа та напередодні передачі має проводитися інвентаризація матеріальних цінностей.

jaryna
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 43
З нами з: 12 вересня 2017, 13:19
Регіон: Тернопольская область
Дякував (ла): 51 раз
Подякували: 3 рази

Повідомлення jaryna »

скажіть будь ласка   Інвентаризаційний  опис необоротних активів   (основні засоби, нематеріальні активи1, інші необоротні матеріальні активи, капітальні інвестиції  ) складати   на кожен рахунок окремо ,(наприклад   окремо по 1013, окремо по 1014,1015, 1113 ) чи все разом  за що відповідає матеріально-відповідальна особа ?

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10291
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

jaryna писав:скажіть будь ласка   Інвентаризаційний  опис необоротних активів   (основні засоби, нематеріальні активи1, інші необоротні матеріальні активи, капітальні інвестиції  ) складати   на кожен рахунок окремо ,(наприклад   окремо по 1013, окремо по 1014,1015, 1113 ) чи все разом  за що відповідає матеріально-відповідальна особа ?
1.2. Інвентаризаційний опис складається за об'єктами основних засобів чи групами та окремо за кожною матеріально відповідальною особою. Однотипні за технічними характеристиками, призначенням та умовами використання, однакової вартості об'єкти основних засобів, що надійшли одночасно на підприємство та щодо яких ведеться груповий облік, в інвентаризаційному описі наводяться за найменуванням із зазначенням кількості цих об'єктів. В аналогічному порядку можуть складатися інвентаризаційні описи інших необоротних матеріальних активів з урахуванням норм цього розділу.

Подробиці: https://buhgalter.com.ua/zakonodavstvo/buhgalterskiy-oblik/polozhennya-pro-inventarizatsiyu-aktiviv-ta-zobovyazan/

Аватар користувача
Ventel
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 23
З нами з: 02 січня 2015, 10:09
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 1 раз

Повідомлення Ventel »

Який пароль на файл інвентаризації? (треба зняти захист листа)

tania1891
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 03 жовтня 2017, 15:54
Регіон: Одесская область

Повідомлення tania1891 »

При проведенні інвентаризації продуктів харчування в закладі були встановлені розбіжності (лишки та нестачі) в комісію був включений керівник закладу, але після виявлення данних розбіжностей керівник відмовляється підписувати інвентиризацийний опис та звільнює матеріально відповідальну особу, крім цього розбіжності виявлені і в книзі складського обліку, що робити в данній ситуації бухгалтеру?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

tania1891 писав:При проведенні інвентаризації продуктів харчування в закладі були встановлені розбіжності (лишки та нестачі) в комісію був включений керівник закладу, але після виявлення данних розбіжностей керівник відмовляється підписувати інвентиризацийний опис та звільнює матеріально відповідальну особу, крім цього розбіжності виявлені і в книзі складського обліку, що робити в данній ситуації бухгалтеру?
Нагадайте Вашому керівнику про норми Положення про інвентаризацію активів та зобов'язань, затвердженого наказом Мінфіну від 02.09.2014 р. № 879. Зокрема, відповідно до п. 2. розд. IV цього Положення керівник установи повинен затвердити протокол інвентаризаційної комісії протягом 5 робочих днів після завершення інвентаризації. Окрім того, у разі встановлення нестач або втрат, які виникли внаслідок зловживань, відповідні матеріали протягом 5 днів після встановлення нестач і втрат передаються правоохоронним органам, а на суму виявлених нестач і втрат подається цивільний позов.
До речі, персональну відповідальність за стан претензійно-позовної роботи покладено законодавством на керівника установи. На це вказує п. 1.4 Рекомендацій Мінюсту «Про порядок ведення претензійної та позовної роботи на підприємстві, в установі, організації» від 15.01.96 р. № 2. Тож якщо нестачу ніхто не покриє, то контролюючі органи передусім матимуть питання до керівника установи.
Що ж стосується дій бухгалтера, то до моменти поки матеріали інвентаризації не оформлені і не завтерджені, Ви не маєте підстав для їх відображення в бухобліку.

Alex_spx
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 18 жовтня 2018, 08:05
Регіон: Україна
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Alex_spx »

Підкажіть будь ласка, як провести інвентаризацію при відсутності матеріально-відповідальної особи, яка ухиляється від її проведення (зараз сховався на лікарняному).

almonds
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 35
З нами з: 06 жовтня 2016, 11:55
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 13 разів
Подякували: 3 рази

Повідомлення almonds »

Дайте, будь ласка, зразок акту інвентаризації продуктів харчування. Дякую!

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Alex_spx писав:Підкажіть будь ласка, як провести інвентаризацію при відсутності матеріально-відповідальної особи, яка ухиляється від її проведення (зараз сховався на лікарняному).
Без МВО провести інвентаризацію неможливо, тож доведеться таки дочекатися виходу Вашого "втікача" з лікарняного.

Людмила Юрьевна
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 12
З нами з: 23 березня 2015, 15:21
Регіон: Запорожская область
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 2 рази

Повідомлення Людмила Юрьевна »

Підкажіть будь ласка, в бюджетній установі рахується дебіторська заборгованість по орендній платі. Дебітор не повернув акт звіряння розрахунків.  В акті звіряння розрахунків була приписка, що, якщо дебітор не поверне акту звіряння розрахунків, або не дасть свої заперечення протягом певного строку, то заборгованість буде вважатися підтвердженою. Чи можна на підставі цього в акті інвентаризації розрахунків показати цю дебіторську заборгованість, як підтверджену дебітором.

DonBuh
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 63
З нами з: 12 січня 2019, 10:40
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 16 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення DonBuh »

Доброго дня. Підкажить будь ласка, якщо МВО1 передає іншому МВО2 тільки 3 найменування основних засобів (взагалі в нього основних засобів більше 50), чи потрібно робити інвентаризацію МВО1? Чи можливо таку передачу оформити Актом внутрішнього переміщення без проведення інвентаризації МВО1? Була б дуже вдячна за відповідь.

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10291
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

DonBuh писав:Доброго дня. Підкажить будь ласка, якщо МВО1 передає іншому МВО2 тільки 3 найменування основних засобів (взагалі в нього основних засобів більше 50), чи потрібно робити інвентаризацію МВО1? Чи можливо таку передачу оформити Актом внутрішнього переміщення без проведення інвентаризації МВО1? Була б дуже вдячна за відповідь.
А чому ви вирішили що в такому випадку потрібна інвентаризація?

DonBuh
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 63
З нами з: 12 січня 2019, 10:40
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 16 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення DonBuh »

EVGENIY писав:
DonBuh писав:Доброго дня. Підкажить будь ласка, якщо МВО1 передає іншому МВО2 тільки 3 найменування основних засобів (взагалі в нього основних засобів більше 50), чи потрібно робити інвентаризацію МВО1? Чи можливо таку передачу оформити Актом внутрішнього переміщення без проведення інвентаризації МВО1? Була б дуже вдячна за відповідь.
А чому ви вирішили що в такому випадку потрібна інвентаризація?
 Наші юристи наполягають на тому, що відбувається зміна МВО в частині цих основних засобів. Передається автомобіль та запаси до нього (шини). То потрібно через інвентаризацію це робить обов'язково.

Відповісти

Повернутись до “Інвентаризація”