Сторінка 9 з 11

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 11 липня 2017, 09:41
Владислав Станкус
Дива писав:Як вважаєте, при зміні МВО в 2 нижчестоячих установах в один і той самий період, необхідно створювати 2 робочих інвентариз комісії і головну інв. комісію в вищестоячій організації? Не можу зрозуміти, що буде перевіряти головна інв комісія? Лише підписувати протокол інв в кінці?
Доброго ранку!
Вважаю, що провести інвентаризацію при зміні МВО нижчестоящі організації в змозі і самі. Керівники цих організацій створять інвентаризаційні комісії і проведуть інвентаризації.
Доречи, у разі створення робочих інвентаризаційних комісій інвентаризаційна комісія:
- організовує проведення інвентаризацій і здійснює інструктаж членів робочих інвентаризаційних комісій;
- здійснює контрольні перевірки правильності проведення інвентаризацій, а також вибіркові інвентаризації активів і зобов’язань за рішенням керівника підприємства;
- перевіряє правильність визначення інвентаризаційних різниць, обґрунтованість пропозицій щодо заліків пересортиці цінностей в усіх місцях їх зберігання;
- при встановленні серйозних порушень правил проведення інвентаризації та в інших випадках проводить за рішенням керівника підприємства повторну інвентаризацію;
- розглядає причини виявлених нестач та втрат від псування активів, формує пропозиції щодо заліку внаслідок пересортиці, списання нестач у межах норм природного убутку, а також понаднормових нестач і втрат від псування цінностей із зазначенням причин та вжитих заходів щодо запобігання таким втратам і нестачам та відображає відповідну інформацію у протоколі.

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 26 вересня 2017, 13:08
бухгалтер3
Допоможіть будь ласка. У вересні цього року придбали лічильник для води. До 01.10.2017 немає можливості його оприбуткувати (встановлювати будемо власними силами, зараз фахівець у відпустці) Підкажіть, як цей лічильник відобразити у інвентаризації
Він буде значитися у формі "Інвентиризаційний опис необоротних активів" як незавершені капітальних інвестиції? ЯК ТОДІ вказувати матеріально відповідальну особу????

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 26 вересня 2017, 13:48
EVGENIY
бухгалтер3 писав:Допоможіть будь ласка. У вересні цього року придбали лічильник для води. До 01.10.2017 немає можливості його оприбуткувати (встановлювати будемо власними силами, зараз фахівець у відпустці) Підкажіть, як цей лічильник відобразити у інвентаризації
Він буде значитися у формі "Інвентиризаційний опис необоротних активів" як незавершені капітальних інвестиції? ЯК ТОДІ вказувати матеріально відповідальну особу????
він буде в окремому описі! А якщо це капінвестиції то що вони ні на кому не рахуються? Хтось ж їх отримував??

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 26 вересня 2017, 14:46
бухгалтер3
За довіреністю отримав завгосп. Але ще не оприбутковували та не присвоїли номер, це не вірно? Окремий опис це "Інвентиризаційний опис необоротних активів"?

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 26 вересня 2017, 16:48
EVGENIY
бухгалтер3 писав:За довіреністю отримав завгосп. Але ще не оприбутковували та не присвоїли номер, це не вірно? Окремий опис це "Інвентиризаційний опис необоротних активів"?
все вірно!

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 27 вересня 2017, 10:28
бухгалтер3
ДЯКУЮ!!

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 26 жовтня 2017, 12:41
Диванова
Як вважаєте, чи ОБОВ'ЯЗКОВО повині входити працівники апарату управління  до робочих інвентаризаційних комісій, як це передбачено п 2.1 розділу ІІ Положення про інвентаризацію?(врахочуючи, що робочі інвентар. комісії знаходяться в інших областях)

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 26 жовтня 2017, 14:32
Владислав Станкус
Диванова писав:Як вважаєте, чи ОБОВ'ЯЗКОВО повині входити працівники апарату управління  до робочих інвентаризаційних комісій, як це передбачено п 2.1 розділу ІІ Положення про інвентаризацію?(врахочуючи, що робочі інвентар. комісії знаходяться в інших областях)
Доброго дня!
Вважаю, в цьому питанні законодавство не дає право вибору та чітко зазначає «До складу робочих інвентаризаційних комісій включаються представники апарату управління..........» (п.2.1 розд.2 Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань). Зроблено це з метою посилення контролю за проведенням інвентаризації.

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 17 листопада 2017, 11:54
Maryna1989
[font="Noto Sans", sans-serif]Добрий ранок колеги, допоможіть будь-ласка. На даний час на суб.рах 1018 рахується проектна документація та технічні умови по газофікації ще не колишню юридичну адресу управління (на даний час управління перебуває в іншій будівлі). Чи правильно це, а якщо ні то як її зняти і на основі чого?????????????????[/font]

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 29 листопада 2017, 10:27
irina.skripka
підкажіть, будь ласка, як в інвентаризаційних описах (1014, 1113) тепер ставити балансову вартість, поняття ж як такого тепер уже немає?

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 29 листопада 2017, 10:34
Крот Юлія
irina.skripka писав:підкажіть, будь ласка, як в інвентаризаційних описах (1014, 1113) тепер ставити балансову вартість, поняття ж як такого тепер уже немає?
Не зовсім зрозуміла, що означає "поняття ж як такого тепер уже немає". Якого саме поняття немає?

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 30 листопада 2017, 09:54
irina.skripka
Крот Юлія писав:
irina.skripka писав:підкажіть, будь ласка, як в інвентаризаційних описах (1014, 1113) тепер ставити балансову вартість, поняття ж як такого тепер уже немає?
Не зовсім зрозуміла, що означає "поняття ж як такого тепер уже немає". Якого саме поняття немає?
в інвентаризаційному описі є первісна вартість (100%), знос (50%), балансова вартість(50%), зараз все зовсім по-іншому, немає 50% балансової вартості, а 100%... в інвентаризаційному описі в стовпчику "балансова вартість" що повинно бути тепер?

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 30 листопада 2017, 10:49
Крот Юлія
irina.skripka писав:в інвентаризаційному описі є первісна вартість (100%), знос (50%), балансова вартість(50%), зараз все зовсім по-іншому, немає 50% балансової вартості, а 100%... в інвентаризаційному описі в стовпчику "балансова вартість" що повинно бути тепер?
Звідки Ви таке взяли? У формі Інвентаризаційного опису необоротних активів, затвердженій наказом Мінфіну від 17.06.2015 р. № 572, є окремо колонка 12 "первісна (переоцінена) вартість", окремо колонка "сума зносу (накопиченої амортизації)" і колонка 14 "балансова вартість". Тож первісну вартість МНМА (на скільки я зрозуміла саме про них йдеться) Ви вказуєте в колонці № 12, у колонці № 13 - суму зносу (тобто 50 % первісної
вартості), а в колонці № 14 як раз і вказуєте балансову вартість, тобто первісна вартість об’єкта мінус сума накопиченого зносу (фактично це і буде 50 % первісної вартості).
Саме поняття "балансова вартість" (вона ж залишкова вартість) ніхто не відміняв!

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 30 листопада 2017, 11:08
irina.skripka
Крот Юлія писав:
irina.skripka писав:в інвентаризаційному описі є первісна вартість (100%), знос (50%), балансова вартість(50%), зараз все зовсім по-іншому, немає 50% балансової вартості, а 100%... в інвентаризаційному описі в стовпчику "балансова вартість" що повинно бути тепер?
Звідки Ви таке взяли? У формі Інвентаризаційного опису необоротних активів, затвердженій наказом Мінфіну від 17.06.2015 р. № 572, є окремо колонка 12 "первісна (переоцінена) вартість", окремо колонка "сума зносу (накопиченої амортизації)" і колонка 14 "балансова вартість". Тож первісну вартість МНМА (на скільки я зрозуміла саме про них йдеться) Ви вказуєте в колонці № 12, у колонці № 13 - суму зносу (тобто 50 % первісної
вартості), а в колонці № 14 як раз і вказуєте балансову вартість, тобто первісна вартість об’єкта мінус сума накопиченого зносу (фактично це і буде 50 % первісної вартості).
Саме поняття "балансова вартість" (вона ж залишкова вартість) ніхто не відміняв!
це я і хотіла уточнити) так от як мені тепер перевірити з журналом-головною оці 50% зносу і 50% бал. вартості? з минулим планом рахунків воно перевірялося... якщо розібрати по проводках, то 2313-5411 (100,00); 6211-2313 (100,00); 1312-6211 (100,00); 1113-1312 (100,00); 8014-1412 (50,00); 5511-8014 (50,00); 5411-5111 (100,00)

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 30 листопада 2017, 11:19
EVGENIY
irina.skripka писав:
Крот Юлія писав:
irina.skripka писав:в інвентаризаційному описі є первісна вартість (100%), знос (50%), балансова вартість(50%), зараз все зовсім по-іншому, немає 50% балансової вартості, а 100%... в інвентаризаційному описі в стовпчику "балансова вартість" що повинно бути тепер?
Звідки Ви таке взяли? У формі Інвентаризаційного опису необоротних активів, затвердженій наказом Мінфіну від 17.06.2015 р. № 572, є окремо колонка 12 "первісна (переоцінена) вартість", окремо колонка "сума зносу (накопиченої амортизації)" і колонка 14 "балансова вартість". Тож первісну вартість МНМА (на скільки я зрозуміла саме про них йдеться) Ви вказуєте в колонці № 12, у колонці № 13 - суму зносу (тобто 50 % первісної
вартості), а в колонці № 14 як раз і вказуєте балансову вартість, тобто первісна вартість об’єкта мінус сума накопиченого зносу (фактично це і буде 50 % первісної вартості).
Саме поняття "балансова вартість" (вона ж залишкова вартість) ніхто не відміняв!
це я і хотіла уточнити) так от як мені тепер перевірити з журналом-головною оці 50% зносу і 50% бал. вартості? з минулим планом рахунків воно перевірялося... якщо розібрати по проводках, то 2313-5411 (100,00); 6211-2313 (100,00); 1312-6211 (100,00); 1113-1312 (100,00); 8014-1412 (50,00); 5511-8014 (50,00); 5411-5111 (100,00)
Щось ви мудруєте!! 
В дебеті 10 та 11 рахунків у вас первісна вартість, в кредиті 14 у вас знос, в дебеті 13 незавершені капінвестиції, в Кредиті 5411 цільове фінансування!!! Що ще вам треба??? ваші проводки тут взагалі ні до чого!

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 30 листопада 2017, 11:23
irina.skripka
EVGENIY писав: В дебеті 10 та 11 рахунків у вас первісна вартість, в кредиті 14 у вас знос, в дебеті 13 незавершені капінвестиції, в Кредиті 5411 цільове фінансування!!! Що ще вам треба??? ваші проводки тут взагалі ні до чого!
проводки правильні?

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 24 лютого 2018, 14:03
natalisenk
Доброго дня! Підскажіть будь-ласка як бути у такій ситуації з 1.03.18р. звільняється матеріально-відповідальна особа, кандидатури на ії місце поки що немає. Як правельно оформити передачу ТМЦ і хто має прийняти від м.-в. особи. Дякую!

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 24 лютого 2018, 19:43
yaoleg
Очевидно, що має бути призначена інша відповідальна особа та напередодні передачі має проводитися інвентаризація матеріальних цінностей.

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 07 березня 2018, 14:04
jaryna
скажіть будь ласка   Інвентаризаційний  опис необоротних активів   (основні засоби, нематеріальні активи1, інші необоротні матеріальні активи, капітальні інвестиції  ) складати   на кожен рахунок окремо ,(наприклад   окремо по 1013, окремо по 1014,1015, 1113 ) чи все разом  за що відповідає матеріально-відповідальна особа ?

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 07 березня 2018, 14:59
EVGENIY
jaryna писав:скажіть будь ласка   Інвентаризаційний  опис необоротних активів   (основні засоби, нематеріальні активи1, інші необоротні матеріальні активи, капітальні інвестиції  ) складати   на кожен рахунок окремо ,(наприклад   окремо по 1013, окремо по 1014,1015, 1113 ) чи все разом  за що відповідає матеріально-відповідальна особа ?
1.2. Інвентаризаційний опис складається за об'єктами основних засобів чи групами та окремо за кожною матеріально відповідальною особою. Однотипні за технічними характеристиками, призначенням та умовами використання, однакової вартості об'єкти основних засобів, що надійшли одночасно на підприємство та щодо яких ведеться груповий облік, в інвентаризаційному описі наводяться за найменуванням із зазначенням кількості цих об'єктів. В аналогічному порядку можуть складатися інвентаризаційні описи інших необоротних матеріальних активів з урахуванням норм цього розділу.

Подробиці: https://buhgalter.com.ua/zakonodavstvo/buhgalterskiy-oblik/polozhennya-pro-inventarizatsiyu-aktiviv-ta-zobovyazan/

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 21 березня 2018, 13:55
Ventel
Який пароль на файл інвентаризації? (треба зняти захист листа)

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 02 червня 2018, 02:01
tania1891
При проведенні інвентаризації продуктів харчування в закладі були встановлені розбіжності (лишки та нестачі) в комісію був включений керівник закладу, але після виявлення данних розбіжностей керівник відмовляється підписувати інвентиризацийний опис та звільнює матеріально відповідальну особу, крім цього розбіжності виявлені і в книзі складського обліку, що робити в данній ситуації бухгалтеру?

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 11 червня 2018, 11:54
Крот Юлія
tania1891 писав:При проведенні інвентаризації продуктів харчування в закладі були встановлені розбіжності (лишки та нестачі) в комісію був включений керівник закладу, але після виявлення данних розбіжностей керівник відмовляється підписувати інвентиризацийний опис та звільнює матеріально відповідальну особу, крім цього розбіжності виявлені і в книзі складського обліку, що робити в данній ситуації бухгалтеру?
Нагадайте Вашому керівнику про норми Положення про інвентаризацію активів та зобов'язань, затвердженого наказом Мінфіну від 02.09.2014 р. № 879. Зокрема, відповідно до п. 2. розд. IV цього Положення керівник установи повинен затвердити протокол інвентаризаційної комісії протягом 5 робочих днів після завершення інвентаризації. Окрім того, у разі встановлення нестач або втрат, які виникли внаслідок зловживань, відповідні матеріали протягом 5 днів після встановлення нестач і втрат передаються правоохоронним органам, а на суму виявлених нестач і втрат подається цивільний позов.
До речі, персональну відповідальність за стан претензійно-позовної роботи покладено законодавством на керівника установи. На це вказує п. 1.4 Рекомендацій Мінюсту «Про порядок ведення претензійної та позовної роботи на підприємстві, в установі, організації» від 15.01.96 р. № 2. Тож якщо нестачу ніхто не покриє, то контролюючі органи передусім матимуть питання до керівника установи.
Що ж стосується дій бухгалтера, то до моменти поки матеріали інвентаризації не оформлені і не завтерджені, Ви не маєте підстав для їх відображення в бухобліку.

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 18 жовтня 2018, 08:14
Alex_spx
Підкажіть будь ласка, як провести інвентаризацію при відсутності матеріально-відповідальної особи, яка ухиляється від її проведення (зараз сховався на лікарняному).

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 25 жовтня 2018, 13:59
almonds
Дайте, будь ласка, зразок акту інвентаризації продуктів харчування. Дякую!

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 26 жовтня 2018, 14:22
Крот Юлія
Alex_spx писав:Підкажіть будь ласка, як провести інвентаризацію при відсутності матеріально-відповідальної особи, яка ухиляється від її проведення (зараз сховався на лікарняному).
Без МВО провести інвентаризацію неможливо, тож доведеться таки дочекатися виходу Вашого "втікача" з лікарняного.

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 09 квітня 2019, 12:36
Людмила Юрьевна
Підкажіть будь ласка, в бюджетній установі рахується дебіторська заборгованість по орендній платі. Дебітор не повернув акт звіряння розрахунків.  В акті звіряння розрахунків була приписка, що, якщо дебітор не поверне акту звіряння розрахунків, або не дасть свої заперечення протягом певного строку, то заборгованість буде вважатися підтвердженою. Чи можна на підставі цього в акті інвентаризації розрахунків показати цю дебіторську заборгованість, як підтверджену дебітором.

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 16 квітня 2019, 17:25
DonBuh
Доброго дня. Підкажить будь ласка, якщо МВО1 передає іншому МВО2 тільки 3 найменування основних засобів (взагалі в нього основних засобів більше 50), чи потрібно робити інвентаризацію МВО1? Чи можливо таку передачу оформити Актом внутрішнього переміщення без проведення інвентаризації МВО1? Була б дуже вдячна за відповідь.

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 16 квітня 2019, 17:42
EVGENIY
DonBuh писав:Доброго дня. Підкажить будь ласка, якщо МВО1 передає іншому МВО2 тільки 3 найменування основних засобів (взагалі в нього основних засобів більше 50), чи потрібно робити інвентаризацію МВО1? Чи можливо таку передачу оформити Актом внутрішнього переміщення без проведення інвентаризації МВО1? Була б дуже вдячна за відповідь.
А чому ви вирішили що в такому випадку потрібна інвентаризація?

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 16 квітня 2019, 17:59
DonBuh
EVGENIY писав:
DonBuh писав:Доброго дня. Підкажить будь ласка, якщо МВО1 передає іншому МВО2 тільки 3 найменування основних засобів (взагалі в нього основних засобів більше 50), чи потрібно робити інвентаризацію МВО1? Чи можливо таку передачу оформити Актом внутрішнього переміщення без проведення інвентаризації МВО1? Була б дуже вдячна за відповідь.
А чому ви вирішили що в такому випадку потрібна інвентаризація?
 Наші юристи наполягають на тому, що відбувається зміна МВО в частині цих основних засобів. Передається автомобіль та запаси до нього (шини). То потрібно через інвентаризацію це робить обов'язково.