ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

irina.skripka писав:підкажіть, будь ласка, як в інвентаризаційних описах (1014, 1113) тепер ставити балансову вартість, поняття ж як такого тепер уже немає?
Не зовсім зрозуміла, що означає "поняття ж як такого тепер уже немає". Якого саме поняття немає?

Аватар користувача
irina.skripka
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 224
З нами з: 29 травня 2014, 00:15
Регіон: Черниговская область
Звідки: Чернігів
Дякував (ла): 24 рази
Подякували: 7 разів

Повідомлення irina.skripka »

Крот Юлія писав:
irina.skripka писав:підкажіть, будь ласка, як в інвентаризаційних описах (1014, 1113) тепер ставити балансову вартість, поняття ж як такого тепер уже немає?
Не зовсім зрозуміла, що означає "поняття ж як такого тепер уже немає". Якого саме поняття немає?
в інвентаризаційному описі є первісна вартість (100%), знос (50%), балансова вартість(50%), зараз все зовсім по-іншому, немає 50% балансової вартості, а 100%... в інвентаризаційному описі в стовпчику "балансова вартість" що повинно бути тепер?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

irina.skripka писав:в інвентаризаційному описі є первісна вартість (100%), знос (50%), балансова вартість(50%), зараз все зовсім по-іншому, немає 50% балансової вартості, а 100%... в інвентаризаційному описі в стовпчику "балансова вартість" що повинно бути тепер?
Звідки Ви таке взяли? У формі Інвентаризаційного опису необоротних активів, затвердженій наказом Мінфіну від 17.06.2015 р. № 572, є окремо колонка 12 "первісна (переоцінена) вартість", окремо колонка "сума зносу (накопиченої амортизації)" і колонка 14 "балансова вартість". Тож первісну вартість МНМА (на скільки я зрозуміла саме про них йдеться) Ви вказуєте в колонці № 12, у колонці № 13 - суму зносу (тобто 50 % первісної
вартості), а в колонці № 14 як раз і вказуєте балансову вартість, тобто первісна вартість об’єкта мінус сума накопиченого зносу (фактично це і буде 50 % первісної вартості).
Саме поняття "балансова вартість" (вона ж залишкова вартість) ніхто не відміняв!

Аватар користувача
irina.skripka
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 224
З нами з: 29 травня 2014, 00:15
Регіон: Черниговская область
Звідки: Чернігів
Дякував (ла): 24 рази
Подякували: 7 разів

Повідомлення irina.skripka »

Крот Юлія писав:
irina.skripka писав:в інвентаризаційному описі є первісна вартість (100%), знос (50%), балансова вартість(50%), зараз все зовсім по-іншому, немає 50% балансової вартості, а 100%... в інвентаризаційному описі в стовпчику "балансова вартість" що повинно бути тепер?
Звідки Ви таке взяли? У формі Інвентаризаційного опису необоротних активів, затвердженій наказом Мінфіну від 17.06.2015 р. № 572, є окремо колонка 12 "первісна (переоцінена) вартість", окремо колонка "сума зносу (накопиченої амортизації)" і колонка 14 "балансова вартість". Тож первісну вартість МНМА (на скільки я зрозуміла саме про них йдеться) Ви вказуєте в колонці № 12, у колонці № 13 - суму зносу (тобто 50 % первісної
вартості), а в колонці № 14 як раз і вказуєте балансову вартість, тобто первісна вартість об’єкта мінус сума накопиченого зносу (фактично це і буде 50 % первісної вартості).
Саме поняття "балансова вартість" (вона ж залишкова вартість) ніхто не відміняв!
це я і хотіла уточнити) так от як мені тепер перевірити з журналом-головною оці 50% зносу і 50% бал. вартості? з минулим планом рахунків воно перевірялося... якщо розібрати по проводках, то 2313-5411 (100,00); 6211-2313 (100,00); 1312-6211 (100,00); 1113-1312 (100,00); 8014-1412 (50,00); 5511-8014 (50,00); 5411-5111 (100,00)

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10292
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

irina.skripka писав:
Крот Юлія писав:
irina.skripka писав:в інвентаризаційному описі є первісна вартість (100%), знос (50%), балансова вартість(50%), зараз все зовсім по-іншому, немає 50% балансової вартості, а 100%... в інвентаризаційному описі в стовпчику "балансова вартість" що повинно бути тепер?
Звідки Ви таке взяли? У формі Інвентаризаційного опису необоротних активів, затвердженій наказом Мінфіну від 17.06.2015 р. № 572, є окремо колонка 12 "первісна (переоцінена) вартість", окремо колонка "сума зносу (накопиченої амортизації)" і колонка 14 "балансова вартість". Тож первісну вартість МНМА (на скільки я зрозуміла саме про них йдеться) Ви вказуєте в колонці № 12, у колонці № 13 - суму зносу (тобто 50 % первісної
вартості), а в колонці № 14 як раз і вказуєте балансову вартість, тобто первісна вартість об’єкта мінус сума накопиченого зносу (фактично це і буде 50 % первісної вартості).
Саме поняття "балансова вартість" (вона ж залишкова вартість) ніхто не відміняв!
це я і хотіла уточнити) так от як мені тепер перевірити з журналом-головною оці 50% зносу і 50% бал. вартості? з минулим планом рахунків воно перевірялося... якщо розібрати по проводках, то 2313-5411 (100,00); 6211-2313 (100,00); 1312-6211 (100,00); 1113-1312 (100,00); 8014-1412 (50,00); 5511-8014 (50,00); 5411-5111 (100,00)
Щось ви мудруєте!! 
В дебеті 10 та 11 рахунків у вас первісна вартість, в кредиті 14 у вас знос, в дебеті 13 незавершені капінвестиції, в Кредиті 5411 цільове фінансування!!! Що ще вам треба??? ваші проводки тут взагалі ні до чого!

Аватар користувача
irina.skripka
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 224
З нами з: 29 травня 2014, 00:15
Регіон: Черниговская область
Звідки: Чернігів
Дякував (ла): 24 рази
Подякували: 7 разів

Повідомлення irina.skripka »

EVGENIY писав: В дебеті 10 та 11 рахунків у вас первісна вартість, в кредиті 14 у вас знос, в дебеті 13 незавершені капінвестиції, в Кредиті 5411 цільове фінансування!!! Що ще вам треба??? ваші проводки тут взагалі ні до чого!
проводки правильні?

natalisenk
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 36
З нами з: 19 квітня 2016, 13:48
Регіон: Хмельницкая область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення natalisenk »

Доброго дня! Підскажіть будь-ласка як бути у такій ситуації з 1.03.18р. звільняється матеріально-відповідальна особа, кандидатури на ії місце поки що немає. Як правельно оформити передачу ТМЦ і хто має прийняти від м.-в. особи. Дякую!

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

Очевидно, що має бути призначена інша відповідальна особа та напередодні передачі має проводитися інвентаризація матеріальних цінностей.

jaryna
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 43
З нами з: 12 вересня 2017, 13:19
Регіон: Тернопольская область
Дякував (ла): 51 раз
Подякували: 3 рази

Повідомлення jaryna »

скажіть будь ласка   Інвентаризаційний  опис необоротних активів   (основні засоби, нематеріальні активи1, інші необоротні матеріальні активи, капітальні інвестиції  ) складати   на кожен рахунок окремо ,(наприклад   окремо по 1013, окремо по 1014,1015, 1113 ) чи все разом  за що відповідає матеріально-відповідальна особа ?

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10292
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

jaryna писав:скажіть будь ласка   Інвентаризаційний  опис необоротних активів   (основні засоби, нематеріальні активи1, інші необоротні матеріальні активи, капітальні інвестиції  ) складати   на кожен рахунок окремо ,(наприклад   окремо по 1013, окремо по 1014,1015, 1113 ) чи все разом  за що відповідає матеріально-відповідальна особа ?
1.2. Інвентаризаційний опис складається за об'єктами основних засобів чи групами та окремо за кожною матеріально відповідальною особою. Однотипні за технічними характеристиками, призначенням та умовами використання, однакової вартості об'єкти основних засобів, що надійшли одночасно на підприємство та щодо яких ведеться груповий облік, в інвентаризаційному описі наводяться за найменуванням із зазначенням кількості цих об'єктів. В аналогічному порядку можуть складатися інвентаризаційні описи інших необоротних матеріальних активів з урахуванням норм цього розділу.

Подробиці: https://buhgalter.com.ua/zakonodavstvo/buhgalterskiy-oblik/polozhennya-pro-inventarizatsiyu-aktiviv-ta-zobovyazan/

Аватар користувача
Ventel
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 23
З нами з: 02 січня 2015, 10:09
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 1 раз

Повідомлення Ventel »

Який пароль на файл інвентаризації? (треба зняти захист листа)

tania1891
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 03 жовтня 2017, 15:54
Регіон: Одесская область

Повідомлення tania1891 »

При проведенні інвентаризації продуктів харчування в закладі були встановлені розбіжності (лишки та нестачі) в комісію був включений керівник закладу, але після виявлення данних розбіжностей керівник відмовляється підписувати інвентиризацийний опис та звільнює матеріально відповідальну особу, крім цього розбіжності виявлені і в книзі складського обліку, що робити в данній ситуації бухгалтеру?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

tania1891 писав:При проведенні інвентаризації продуктів харчування в закладі були встановлені розбіжності (лишки та нестачі) в комісію був включений керівник закладу, але після виявлення данних розбіжностей керівник відмовляється підписувати інвентиризацийний опис та звільнює матеріально відповідальну особу, крім цього розбіжності виявлені і в книзі складського обліку, що робити в данній ситуації бухгалтеру?
Нагадайте Вашому керівнику про норми Положення про інвентаризацію активів та зобов'язань, затвердженого наказом Мінфіну від 02.09.2014 р. № 879. Зокрема, відповідно до п. 2. розд. IV цього Положення керівник установи повинен затвердити протокол інвентаризаційної комісії протягом 5 робочих днів після завершення інвентаризації. Окрім того, у разі встановлення нестач або втрат, які виникли внаслідок зловживань, відповідні матеріали протягом 5 днів після встановлення нестач і втрат передаються правоохоронним органам, а на суму виявлених нестач і втрат подається цивільний позов.
До речі, персональну відповідальність за стан претензійно-позовної роботи покладено законодавством на керівника установи. На це вказує п. 1.4 Рекомендацій Мінюсту «Про порядок ведення претензійної та позовної роботи на підприємстві, в установі, організації» від 15.01.96 р. № 2. Тож якщо нестачу ніхто не покриє, то контролюючі органи передусім матимуть питання до керівника установи.
Що ж стосується дій бухгалтера, то до моменти поки матеріали інвентаризації не оформлені і не завтерджені, Ви не маєте підстав для їх відображення в бухобліку.

Alex_spx
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 18 жовтня 2018, 08:05
Регіон: Україна
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Alex_spx »

Підкажіть будь ласка, як провести інвентаризацію при відсутності матеріально-відповідальної особи, яка ухиляється від її проведення (зараз сховався на лікарняному).

almonds
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 35
З нами з: 06 жовтня 2016, 11:55
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 13 разів
Подякували: 3 рази

Повідомлення almonds »

Дайте, будь ласка, зразок акту інвентаризації продуктів харчування. Дякую!

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Alex_spx писав:Підкажіть будь ласка, як провести інвентаризацію при відсутності матеріально-відповідальної особи, яка ухиляється від її проведення (зараз сховався на лікарняному).
Без МВО провести інвентаризацію неможливо, тож доведеться таки дочекатися виходу Вашого "втікача" з лікарняного.

Людмила Юрьевна
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 12
З нами з: 23 березня 2015, 15:21
Регіон: Запорожская область
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 2 рази

Повідомлення Людмила Юрьевна »

Підкажіть будь ласка, в бюджетній установі рахується дебіторська заборгованість по орендній платі. Дебітор не повернув акт звіряння розрахунків.  В акті звіряння розрахунків була приписка, що, якщо дебітор не поверне акту звіряння розрахунків, або не дасть свої заперечення протягом певного строку, то заборгованість буде вважатися підтвердженою. Чи можна на підставі цього в акті інвентаризації розрахунків показати цю дебіторську заборгованість, як підтверджену дебітором.

DonBuh
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 63
З нами з: 12 січня 2019, 10:40
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 16 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення DonBuh »

Доброго дня. Підкажить будь ласка, якщо МВО1 передає іншому МВО2 тільки 3 найменування основних засобів (взагалі в нього основних засобів більше 50), чи потрібно робити інвентаризацію МВО1? Чи можливо таку передачу оформити Актом внутрішнього переміщення без проведення інвентаризації МВО1? Була б дуже вдячна за відповідь.

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10292
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

DonBuh писав:Доброго дня. Підкажить будь ласка, якщо МВО1 передає іншому МВО2 тільки 3 найменування основних засобів (взагалі в нього основних засобів більше 50), чи потрібно робити інвентаризацію МВО1? Чи можливо таку передачу оформити Актом внутрішнього переміщення без проведення інвентаризації МВО1? Була б дуже вдячна за відповідь.
А чому ви вирішили що в такому випадку потрібна інвентаризація?

DonBuh
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 63
З нами з: 12 січня 2019, 10:40
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 16 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення DonBuh »

EVGENIY писав:
DonBuh писав:Доброго дня. Підкажить будь ласка, якщо МВО1 передає іншому МВО2 тільки 3 найменування основних засобів (взагалі в нього основних засобів більше 50), чи потрібно робити інвентаризацію МВО1? Чи можливо таку передачу оформити Актом внутрішнього переміщення без проведення інвентаризації МВО1? Була б дуже вдячна за відповідь.
А чому ви вирішили що в такому випадку потрібна інвентаризація?
 Наші юристи наполягають на тому, що відбувається зміна МВО в частині цих основних засобів. Передається автомобіль та запаси до нього (шини). То потрібно через інвентаризацію це робить обов'язково.

DonBuh
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 63
З нами з: 12 січня 2019, 10:40
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 16 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення DonBuh »

Можливо хтось допоможе посиланнями на законодавчий акт, де може бути прописано про часткову інвентаризацію? Можливо у когось є така консультація?

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10292
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

DonBuh писав:Можливо хтось допоможе посиланнями на законодавчий акт, де може бути прописано про часткову інвентаризацію? Можливо у когось є така консультація?
7. Проведення інвентаризації є обов'язковим:

перед складанням річної фінансової звітності в обсязі, визначеному пунктом 6 цього розділу, з урахуванням особливостей проведення інвентаризації і в строки, визначені пунктом 10 цього розділу;

у разі передачі майна державного підприємства або бюджетної установи в оренду, приватизації майна державного підприємства, перетворення державного підприємства, передачі державного підприємства (його структурних підрозділів) або бюджетної установи до сфери управління іншого органу управління (на дату передачі), крім передачі в межах одного органу управління, в інших випадках, визначених законодавством;

у разі зміни матеріально відповідальних осіб, а також у разі зміни керівника колективу (бригадира), вибуття з колективу (бригади) більше половини його членів або на вимогу хоча б одного члена колективу (бригади) при колективній (бригадній) матеріальній відповідальності (на день приймання-передачі справ) в обсязі активів, які знаходяться на відповідальному зберіганні;

у разі встановлення фактів крадіжок або зловживань, псування цінностей (на день встановлення таких фактів) в обсязі, визначеному керівником підприємства;

за судовим рішенням або на підставі належним чином оформленого документа органу, який відповідно до закону має право вимагати проведення такої інвентаризації. У цих випадках інвентаризація має розпочатися у термін та в обсязі, зазначених у належним чином оформленому документі цих органів, але не раніше дня отримання підприємством відповідного документа;

у разі техногенних аварій, пожежі чи стихійного лиха (на день після закінчення явищ) в обсязі, визначеному керівником підприємства;

у разі припинення підприємства в обсязі, визначеному пунктом 6 цього розділу;

у разі переходу на складання фінансової звітності за міжнародними стандартами (на дату такого переходу);

в інших випадках, передбачених законодавством.
https://buhgalter.com.ua/zakonodavstvo/buhgalterskiy-oblik/polozhennya-pro-inventarizatsiyu-aktiviv-ta-zobovyazan/

DonBuh
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 63
З нами з: 12 січня 2019, 10:40
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 16 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення DonBuh »

Дякую звісно за посилання на 879№ Положення, але ж я мала на увазі саме розшифрування третього абзацу (при зміні мво). Цей абзац можливо трактувати по різному(( та окрім підручників по бух обліку ніде не можу знайти хоч щось про часткову інвентаризацію.

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10292
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

DonBuh писав:Дякую звісно за посилання на 879№ Положення, але ж я мала на увазі саме розшифрування третього абзацу (при зміні мво). Цей абзац можливо трактувати по різному(( та окрім підручників по бух обліку ніде не можу знайти хоч щось про часткову інвентаризацію.
У вас не відбувається ЗМІНИ МВО у вас просто передача від одного іншому! Третій пункт це коли одна МВО передає все що в неї є, на іншу МВО! А у вас звичайна внутрішня передача!! Як приклад видача продуктів зі складу завідуючою столовою передає одна МВО іншій МВО ніхто ж не робе інвентаризацію!! Так само і видача зі складу запчастин або передача з одного сладу на інший!!!

DonBuh
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 63
З нами з: 12 січня 2019, 10:40
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 16 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення DonBuh »

Євгеній, дякую Вам за відповідь. Я так саме як і Ви думаю, але на жаль мені потрібні для юристів аргументи у вигляді листів, роз'яснень тощо.

irishka91
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 19 червня 2019, 21:52
Регіон: Херсонская область

Повідомлення irishka91 »

Доброго дня, шановні колеги! Підкажіть будь ласка:
Бюджетною установою згідно договору нарахована пеня за несвоєчасну поставку товару, проводки Д-т 2117 К-т 6312 (нарахована сума пені, яка підлягає перерахуванню в бюджет). Станом на 01.04.2019 заборгованість по штрафним санкціям було відображено в Довідці про дебіторську та кредиторську заборгованість за операціями, які не відображаються у формі N 7д, N 7м "Звіт про заборгованість за бюджетними коштами"  за дебітом та кредитом (тобто нам винні пеню, яку ми повинні перерахувати до бюджету). Чи відображається дана заборгованість в актах інвентаризації розрахунків з дебіторами та кредиторами (мене цікавить заборгованість по кредиту (та, що повинна бути перерахована до бюджету, коли надійдуть кошти від боржника)? Якщо так, кого зазначати як кредитора? І як потім списати цю кредиторську заборгованість, якщо суд визнає боржника, який винен нам пеню, неплатоспроможнім?

Вика8931
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 12
З нами з: 21 серпня 2014, 09:26
Регіон: Полтавская Область
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення Вика8931 »

EVGENIY, доброго дня! Підкажіть, якщо в установі 3 штатних спеціаліста, в тому числі керівник, як сворити комісію по інвентаризації і комісію по списанню і відчуженню ОЗ і ІНМА?

galanet82
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 13
З нами з: 20 січня 2018, 20:25
Регіон: Львовская область
Дякував (ла): 5 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення galanet82 »

Доброго дня
Чи може хтось поділитися 
ДОГОВОРОМ на зберігання особистих речей :52:

tanya3651
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 19
З нами з: 03 квітня 2017, 12:03
Регіон: Винницкая область
Дякував (ла): 7 разів

Повідомлення tanya3651 »

Добрий день. Підкажіть будь ласка, як встановити інвентарні номери активам на відповідальному зберіганні?

tanyaslavdon
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 146
З нами з: 07 травня 2015, 16:25
Регіон: Донецкая область
Дякував (ла): 6 разів
Подякували: 3 рази

Повідомлення tanyaslavdon »

tanya3651 писав:Добрий день. Підкажіть будь ласка, як встановити інвентарні номери активам на відповідальному зберіганні?
Добрий день! А навіщо?! Активи на відповідальному зберіганню не відповідають визначенню Основні засоби згідно стандарта 121.

Кожному об'єкту основного засобу (крім білизни, постільних речей, одягу, взуття, бібліотечних фондів, малоцінних необоротних матеріальних активів, матеріалів довготривалого використання та таких, що мають специфічне призначення) присвоюється інвентарний номер ( Методрекомендаціїї)


основні засоби - матеріальні активи, які утримуються для використання їх у виробництві/діяльності або при постачанні товарів, виконанні робіт і наданні послуг для досягнення поставленої мети та/або задоволення потреб суб'єкта державного сектору або здавання в оренду іншим особам і використовуються, за очікуванням, більше одного року;  ( стандарт 121)

Відповісти

Повернутись до “Інвентаризація”