ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Аватар користувача
zmses
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 106
З нами з: 11 червня 2012, 09:14
Регіон: Харьковская Область
Звідки: Харьков
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення zmses »

По каждому материально-ответственному лицу отдельно

1234567890
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 25 січня 2013, 07:51
Регіон: Ровенская Область
Звідки: Сарны

Повідомлення 1234567890 »

Доброго дня ! Підкажіть будь ласка Державна фінансова інспекція в червнімісяці 2014 року робили суцільну інвентаризацію , так як була планова перевірка.  В нашому  наказі по установі прооблікову політику написано робить один раз в рік. Чи потрібно робить в
листопаді місяці інвентаризацію ще раз?

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

1234567890, так у Вас була планова перевірка органом дерфінінспекції, а в наказі про облікову політику передбачено ЩОРІЧНУ інвентаризацію. Тобто Ви мусите робити інвентаризацію у IV кварталі, так як і попередні роки.

Аватар користувача
Юляша2038
Новачок
Новачок
Повідомлень: 8
З нами з: 19 квітня 2012, 12:31
Регіон: Кировоградская Область
Звідки: Добровеличковка

Повідомлення Юляша2038 »

Підскажіть будь-ласка, не провели інвентаризацію продуктів харчування в першому кварталі, чим це загрожує?

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

Юляша2038, можливо дана стаття допоможе?

Ксю
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 133
З нами з: 07 листопада 2012, 09:38
Регіон: Киев
Звідки: Киев

Повідомлення Ксю »

Добрый день!Подскажите,как отразить результаты инвентаризации автотранспорта, который был изъят в связи с АТО

Animone
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 704
З нами з: 30 червня 2012, 22:03
Регіон: Cortés
Звідки: Tegucigalpita
Подякували: 5 разів

Повідомлення Animone »

Ксю писав:как отразить результаты инвентаризации автотранспорта, который был изъят в связи с АТО


Ну, если изъят, оформляйте недостачу, а вообще-то передачу авто вы должны были оформить актом-приема передачи и приказом/распоряжением по предприятию. В этом случае оформляется инвентаризационная опись и направляется для подписания тому, на кого был оформлен акт приема-передачи.

Ксю
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 133
З нами з: 07 листопада 2012, 09:38
Регіон: Киев
Звідки: Киев

Повідомлення Ксю »

Дякукую! Акт прийому-передачі ми оформили,тоді що необхідно оформити інвентаризаційну опись і підписати у воєнкоматі? А як її оформляти?

Animone
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 704
З нами з: 30 червня 2012, 22:03
Регіон: Cortés
Звідки: Tegucigalpita
Подякували: 5 разів

Повідомлення Animone »

Ксю писав:А як її оформляти?


Как и на остальные основные средства (Додаток 1 к Инструкции № 90 от 30.10.1998).

student_ubr
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 27
З нами з: 07 червня 2013, 11:46
Регіон: Закарпатская Область
Звідки: Ужгород
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення student_ubr »

Добрий день. У мене запитання по особистим речам. При інвентаризації особистих речей , якщо працівниця знаходиться у відпустці до 3-х років, яким чином її проінвентаризувати?Чи може вона надати ,як приклад, якесь доручення перед відпусткою іншому працівнику, чи це має якось бути прописане в договорі зберігання.Дякую.

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

Для таких вещей есть отдельная форма ведомости. Подписывает ее тоже инвентаризационная комиссия. Сотрудница вам для этого не нужна

student_ubr
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 27
З нами з: 07 червня 2013, 11:46
Регіон: Закарпатская Область
Звідки: Ужгород
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення student_ubr »

Добрий день. Я знов  по особистим речам. Для інвентаризації особистих речей використовується додаток 11 інструкції 90. В ньому теж є "розписка" та внизу розписується матеріально відповідальна особа.

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

Ну да. У вас в организации должен быть материально ответственный. Это не то лицо, которое вам их отдало, это ваш сотрудник, как правило, тот же, что отвечает за остальные ценности

student_ubr
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 27
З нами з: 07 червня 2013, 11:46
Регіон: Закарпатская Область
Звідки: Ужгород
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення student_ubr »

У нас маленькая организация, завхоза нету. если я принесла себе стол и стул,компьютер из дома, я за ним и сижу, и естественно несу за него ответственность, потому что это прописано в договоре.Так и декретчицы. Может лучше передать по акту кому-то , хотя некоторые бухгалтера делают обычную инвентаризацию, типа декретчицы придут на работу в день инвентаризации.

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

Никакого акта быть не может - если только вы не хотите приходовать. А завхоза много где нету - это просто процедура.

student_ubr
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 27
З нами з: 07 червня 2013, 11:46
Регіон: Закарпатская Область
Звідки: Ужгород
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення student_ubr »

Спасибо, за ответ, дам подписать начальнику отдела

Pariz
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 73
З нами з: 11 березня 2013, 15:10
Регіон: Винницкая Область
Звідки: Винница

Повідомлення Pariz »

Добрий день. На підставі якого наказу чи постанови проводиться інвентаризація бібліотечних фондів?

Animone
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 704
З нами з: 30 червня 2012, 22:03
Регіон: Cortés
Звідки: Tegucigalpita
Подякували: 5 разів

Повідомлення Animone »

Pariz писав:На підставі якого наказу чи постанови проводиться інвентаризація бібліотечних фондів?

Согласно п.1.5.3 Приказа ГКУ № 90 от 30.10.1998, учреждения обязаны проводить инвентаризацию библиотечных фондов один раз в пять лет.

Ксю
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 133
З нами з: 07 листопада 2012, 09:38
Регіон: Киев
Звідки: Киев

Повідомлення Ксю »

Допоможіть як правильно оформляти результати інвентаризації?Чи потрібно завіряти описи керівникові чи лише комісія підписує?

Animone
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 704
З нами з: 30 червня 2012, 22:03
Регіон: Cortés
Звідки: Tegucigalpita
Подякували: 5 разів

Повідомлення Animone »

См. Приказ № 90 от 30.10.1998. В нем есть додатки, которые именуются "Порівняльна відомість результатів інвентаризації". В них вы и отражаете результаты (излишки/недостачи). А еще эти результаты отражаются в протоколе (Дод.12) инвентаризационной комиссии. Вот этот протокол и утверждает руководитель, ибо в нем комиссия должна вынести свои предложения в отношении дальнейшей судьбы результатов (излишков/недостачи) ТМЦ.

Центр-дети
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 16
З нами з: 29 березня 2014, 18:12
Регіон: Николаевская Область
Звідки: Первомайск

Повідомлення Центр-дети »

Доброго дня!  Підкажіть будь ласка по-поводу "Порівняльна відомість результатів інвентаризації" якщо немає (излишков/недостачи) Основних засобів потрибно ії заповнювати та роздруковувати?

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

Центр-дети, потрібно, для того відомість і складається щоб добре було видно що є в обліку і що фактично на момент інвентаризації

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

Вікуля, дивіться тут і тут 

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

1.10. Для організації обліку та забезпечення контролю об’єктам обліку присвоюється індивідуальний інвентарний номер (крім
білизни, постільних речей, одягу, взуття, бібліотечних фондів, малоцінних
необоротних матеріальних активів, матеріалів довготривалого використання та
таких, що мають специфічне призначення).
Якщо інвентарний об’єкт є складним і включає
відокремлені елементи, що становлять разом з ним одне ціле, на кожному такому
елементі повинен бути зазначений той самий інвентарний номер, що й на основному
об’єкті.
Для білизни, постільних речей, одягу, взуття та
малоцінних необоротних матеріальних активів встановлюються номенклатурні номери.
При цьому предметам одного найменування, якості матеріалу та ціни присвоюється
один номенклатурний номер.
Перші три знаки інвентарного (номенклатурного)
номера означають номер субрахунку, четвертий - підгрупу, усі інші знаки -
порядковий номер предмета у підгрупі. Для тих субрахунків, для яких не виділені
підгрупи, четвертий знак позначається нулем.
Інвентарні (номенклатурні) номери, присвоєні
об’єктам необоротних активів, зберігаються за ними на весь період перебування їх
у цій установі. Номери інвентарних (номенклатурних) об’єктів, які вибули чи
ліквідовані, не повинні присвоюватись іншим об’єктам, що заново надійшли
протягом трьох років.
http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z12 ... an614#n614

Аватар користувача
Лисиця
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 08 серпня 2012, 20:38
Регіон: Тернопольская Область
Звідки: Кременец

Повідомлення Лисиця »

ДОБРОГО ДНЯ! . Я бухгалтер початківець, в установі в якій я працюю основні засоби були купленіще за карбованці, їх переоцінили відповідно до встановленого на той час курсу
.  Наприклад вартість стола =0,16
грн.  І ось уже понад 10 років попередні
бухгалтери переписували  цю вартість з
року в рік . На сьогоднішній день жоден стіл , шафа , сейфи не мають інвентаризаційного
номеру , в книзі обліку ОЗ теж нема жодних записів крім назви і вартості .
Жодних документів , які стосувалися попередніх інвентаризацій мені не передано
.  Підскажіть будь ласка Як мені правильно
провести інвентаризацію ?

Animone
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 704
З нами з: 30 червня 2012, 22:03
Регіон: Cortés
Звідки: Tegucigalpita
Подякували: 5 разів

Повідомлення Animone »

А что, кроме книги учета ОС еще имеется? Может быть есть карточки и информация на предмет того, у кого из работников эти ОС находятся в подотчете?

Tatian8387
Новачок
Новачок
Повідомлень: 8
З нами з: 18 квітня 2014, 08:59
Регіон: Луганская Область
Звідки: Луганск

Повідомлення Tatian8387 »

Як правильно списати чорно-білий телевізор, який був введений в експлуатацію в 1982 році. Років 20 стоїть у коморі і не використовується.

Animone
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 704
З нами з: 30 червня 2012, 22:03
Регіон: Cortés
Звідки: Tegucigalpita
Подякували: 5 разів

Повідомлення Animone »

Tatian8387 писав:Як правильно списати

Порядок списания ОС и МНМА определен п.6 (см. пп 1-4) Постановы № 1314

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

Если бюджет местный - там может быть утвержден сессией свой порядок

Irinka-kartinka
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 12
З нами з: 12 червня 2014, 13:37
Регіон: Полтавская Область
Звідки: Кременчуг

Повідомлення Irinka-kartinka »

Добрый вечер.У меня следующий вопрос: "Порівняльна відомість результатів інвентаризації" делается только на ОЗ или НМА и малоценку тоже,у нас нет излишков или недостач? Протокол тоже должен составляться даже если нет нарушений?

Відповісти

Повернутись до “Інвентаризація”