Інвентаризація
-
- Квартирант
- Повідомлень: 87
- З нами з: 30 вересня 2013, 21:32
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 3 рази
Доброго дня!Роблю вперше інвентаризацію....є багато питань...Додаток 9 розрахунки з дебіторами та кредиторамиююЗаборгованості немає, але є чорнобильськи виплати та допомога з тимчасовою втратою працездатності...Де їх відобразити?
- Радистка_Кэт
- Коронована особа
- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
Будет и кредиторская и дебиторская (одновременно) - 365 счет дебиторская, и соответственно, кредиторская по счетам по начислению
- Радистка_Кэт
- Коронована особа
- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
Почему 674? Теперь для начислений 365 используется.
А кредиторка - по начислению перед людьми, то есть - 641, 642, 651, 664
Добавлено (21.01.2015, 12:02)
---------------------------------------------
Так же, как в балансе - ві же показіваете в активе и пассиве суммі
А кредиторка - по начислению перед людьми, то есть - 641, 642, 651, 664
Добавлено (21.01.2015, 12:02)
---------------------------------------------
Так же, как в балансе - ві же показіваете в активе и пассиве суммі
- Радистка_Кэт
- Коронована особа
- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
Ой, стоп. Да, точно, чернобыльские по 674, то есть, вы делите в дебиторской на 2 суммы
- Радистка_Кэт
- Коронована особа
- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
- Радистка_Кэт
- Коронована особа
- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
гг, я о финотчетости..
Та, додаток 10 тоже надо заполнять, я пишу одной фразой и сумму. Вам нужно разбить чернобыльские и больничные
Та, додаток 10 тоже надо заполнять, я пишу одной фразой и сумму. Вам нужно разбить чернобыльские и больничные
-
- Квартирант
- Повідомлень: 87
- З нами з: 30 вересня 2013, 21:32
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 3 рази
Велике дякую!!!Акти звірки робити необхідно?
Добавлено (02.02.2015, 10:18)
---------------------------------------------
Ставити суму в колонку заборгованість підтверджена дебіторами(кредиторами) чи не підтверджена?
Добавлено (02.02.2015, 10:18)
---------------------------------------------
Ставити суму в колонку заборгованість підтверджена дебіторами(кредиторами) чи не підтверджена?
- Радистка_Кэт
- Коронована особа
- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
- irina.skripka
- Мешканець
- Повідомлень: 224
- З нами з: 29 травня 2014, 00:15
- Регіон: Черниговская область
- Звідки: Чернігів
- Дякував (ла): 24 рази
- Подякували: 7 разів
подскажите, пожалуйста,
1) по какой форме отображать результаты инвенатризации взятого в оренду помещения;
2) если нет дебиторки и кредиторки, то бланк заполнять пустым или вобще его не нада делать?
1) по какой форме отображать результаты инвенатризации взятого в оренду помещения;
2) если нет дебиторки и кредиторки, то бланк заполнять пустым или вобще его не нада делать?
- Крот Юлія
- Місцевий
- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
1) Форма інвентаризаційного опису необоротних активів, отриманих в оренду (тимчасове користування) дійсно чинним законодавством не передбачено. Тож її доведеться розробити самостійно, використавши в якості зразка форму того ж самого інвентаризаційного опису матеріальних цінностей, прийнятих на відповідальне зберігання. Але майте на увазі, що на орендовані необоротні активи слід складати окремий опис.irina.skripka писав:подскажите, пожалуйста,
1) по какой форме отображать результаты инвенатризации взятого в оренду помещения;
2) если нет дебиторки и кредиторки, то бланк заполнять пустым или вобще его не нада делать?
2) Відсутність будь-якої дебіторської та кредиторської заборгованості - це практично не можливо. Перевірте уважніше всі субрахунки розрахунків (362, 363, 364, 631, 633, 641 ,642, 651,652, 661, 671, 672 та ін.).
- irina.skripka
- Мешканець
- Повідомлень: 224
- З нами з: 29 травня 2014, 00:15
- Регіон: Черниговская область
- Звідки: Чернігів
- Дякував (ла): 24 рази
- Подякували: 7 разів
*2) организация небольшая, по-этому всё нормально вышло, так бланк заполнять или нет?Крот Юлія писав:1) Форма інвентаризаційного опису необоротних активів, отриманих в оренду (тимчасове користування) дійсно чинним законодавством не передбачено. Тож її доведеться розробити самостійно, використавши в якості зразка форму того ж самого інвентаризаційного опису матеріальних цінностей, прийнятих на відповідальне зберігання. Але майте на увазі, що на орендовані необоротні активи слід складати окремий опис.irina.skripka писав:подскажите, пожалуйста,
1) по какой форме отображать результаты инвенатризации взятого в оренду помещения;
2) если нет дебиторки и кредиторки, то бланк заполнять пустым или вобще его не нада делать?
2) Відсутність будь-якої дебіторської та кредиторської заборгованості - це практично не можливо. Перевірте уважніше всі субрахунки розрахунків (362, 363, 364, 631, 633, 641 ,642, 651,652, 661, 671, 672 та ін.).
и ещё возник вопрос: в акте об остатках на счетах указывать все счета - с прочерками, где нет остатков и цифрами, где есть, или указывать счета только с остатками ненулевыми?
- Крот Юлія
- Місцевий
- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Наличие остатков по расчетным счетам - это уже говорит о наличии задолженности. А заполнять Акт инвентаризации по расчетам все таки нужно, только по тем субсчетам, по которым есть остатки.irina.skripka писав:*2) организация небольшая, по-этому всё нормально вышло, так бланк заполнять или нет?Крот Юлія писав:1) Форма інвентаризаційного опису необоротних активів, отриманих в оренду (тимчасове користування) дійсно чинним законодавством не передбачено. Тож її доведеться розробити самостійно, використавши в якості зразка форму того ж самого інвентаризаційного опису матеріальних цінностей, прийнятих на відповідальне зберігання. Але майте на увазі, що на орендовані необоротні активи слід складати окремий опис.irina.skripka писав:подскажите, пожалуйста,
1) по какой форме отображать результаты инвенатризации взятого в оренду помещения;
2) если нет дебиторки и кредиторки, то бланк заполнять пустым или вобще его не нада делать?
2) Відсутність будь-якої дебіторської та кредиторської заборгованості - це практично не можливо. Перевірте уважніше всі субрахунки розрахунків (362, 363, 364, 631, 633, 641 ,642, 651,652, 661, 671, 672 та ін.).
и ещё возник вопрос: в акте об остатках на счетах указывать все счета - с прочерками, где нет остатков и цифрами, где есть, или указывать счета только с остатками ненулевыми?
- irina.skripka
- Мешканець
- Повідомлень: 224
- З нами з: 29 травня 2014, 00:15
- Регіон: Черниговская область
- Звідки: Чернігів
- Дякував (ла): 24 рази
- Подякували: 7 разів
а если человек вернул лишние деньги, вернувшись с командировки? - под какую из задолженостей это вносить при инвентаризации?Крот Юлія писав:
Наличие остатков по расчетным счетам - это уже говорит о наличии задолженности. А заполнять Акт инвентаризации по расчетам все таки нужно, только по тем субсчетам, по которым есть остатки.
- Крот Юлія
- Місцевий
- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Не совсем Вас поняла. Если сотрудник вернул остаток аванса, выданного ему на командировку, то о какой задолженности речь?irina.skripka писав: а если человек вернул лишние деньги, вернувшись с командировки? - под какую из задолженостей это вносить при инвентаризации?
А вообще расчеты с сотрудниками по выданным авансам на хозяйственные расходы или расходы на командировки следует вести на субсчете 362 "Расчеты с подотчетными лицами".
- irina.skripka
- Мешканець
- Повідомлень: 224
- З нами з: 29 травня 2014, 00:15
- Регіон: Черниговская область
- Звідки: Чернігів
- Дякував (ла): 24 рази
- Подякували: 7 разів
но деньги мы возвратили в казначейство на кекв2250, так как в ближайшее время никто не едет в командировку, и в кассе держать нельзяКрот Юлія писав:Не совсем Вас поняла. Если сотрудник вернул остаток аванса, выданного ему на командировку, то о какой задолженности речь?irina.skripka писав: а если человек вернул лишние деньги, вернувшись с командировки? - под какую из задолженостей это вносить при инвентаризации?
А вообще расчеты с сотрудниками по выданным авансам на хозяйственные расходы или расходы на командировки следует вести на субсчете 362 "Расчеты с подотчетными лицами".
- Крот Юлія
- Місцевий
- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Да, все верно, эти деньги держать в кассе нельзя, нужно внести на регистрационный счет в Казначействе. Но если Вы из "возвратили в казначейство", тогда в чем вопрос? И задолженности никакой не должно быть в таком случае, разумеется, если этот сотрудник внес остаток аванса в кассу в полном объеме.irina.skripka писав:но деньги мы возвратили в казначейство на кекв2250, так как в ближайшее время никто не едет в командировку, и в кассе держать нельзяКрот Юлія писав:Не совсем Вас поняла. Если сотрудник вернул остаток аванса, выданного ему на командировку, то о какой задолженности речь?irina.skripka писав: а если человек вернул лишние деньги, вернувшись с командировки? - под какую из задолженостей это вносить при инвентаризации?
А вообще расчеты с сотрудниками по выданным авансам на хозяйственные расходы или расходы на командировки следует вести на субсчете 362 "Расчеты с подотчетными лицами".
- irina.skripka
- Мешканець
- Повідомлень: 224
- З нами з: 29 травня 2014, 00:15
- Регіон: Черниговская область
- Звідки: Чернігів
- Дякував (ла): 24 рази
- Подякували: 7 разів
так если нет никакой задолжености, заполнять или нет Акт инвентаризации по дебиторке и кредиторке заполнять или нет?Крот Юлія писав:Да, все верно, эти деньги держать в кассе нельзя, нужно внести на регистрационный счет в Казначействе. Но если Вы из "возвратили в казначейство", тогда в чем вопрос? И задолженности никакой не должно быть в таком случае, разумеется, если этот сотрудник внес остаток аванса в кассу в полном объеме.
- Радистка_Кэт
- Коронована особа
- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
Я пустышки не делаю.irina.skripka писав:так если нет никакой задолжености, заполнять или нет Акт инвентаризации по дебиторке и кредиторке заполнять или нет?Крот Юлія писав:Да, все верно, эти деньги держать в кассе нельзя, нужно внести на регистрационный счет в Казначействе. Но если Вы из "возвратили в казначейство", тогда в чем вопрос? И задолженности никакой не должно быть в таком случае, разумеется, если этот сотрудник внес остаток аванса в кассу в полном объеме.
-
- Новачок
- Повідомлень: 4
- З нами з: 14 вересня 2016, 16:51
- Регіон: Киевская область
Підскажіть, як виправити помилку. В інвентарному описі станом на 01,01,2016р. обліковуються топографічні карти, не знаю з яких причин маштаб карт по 2-м позиціям змінений, хоча це НЗ (неприкосн.запас), який обліковуеться ще з 2009р. і нічого не мінялося. Тобто, кількіть карт та сума залишились без змін, а назва мат. цінностей - карти маштаб такий-то, змінився на інший маштаб. Спитати нема в кого, як виправити маштаб, щоб в інвентаризації станом на кінець року все було вірно. Буду вдячна за допомогу.
-
- Новачок
- Повідомлень: 4
- З нами з: 14 вересня 2016, 16:51
- Регіон: Киевская область
Допоможіть будь-ласка. Конче потрібно! Працівника перевели в інше місто, та на ньому були ТМЦ, він передав ці ТМЦ на іншу МВО Актом прийому-передачі. Як відобразити таке переміщення в бух. обліку? Які ще потрібні документи окрім Акта?
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10308
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 146 разів
- Подякували: 1369 разів
- Контактна інформація:
Це просто рух в середині рахунку, можете зробити проводку Дт 104 Кр 104, але суть буде в аналітичних параметрах, в обіговій відомості наприклад якщо вона у вас в розрізі МВО то з одного спишеться на іншого поставиться! Акта достатньо для відображення в обліку!!ЮліяВікторівна писав:Допоможіть будь-ласка. Конче потрібно! Працівника перевели в інше місто, та на ньому були ТМЦ, він передав ці ТМЦ на іншу МВО Актом прийому-передачі. Як відобразити таке переміщення в бух. обліку? Які ще потрібні документи окрім Акта?
-
- Мешканець
- Повідомлень: 130
- З нами з: 11 вересня 2015, 09:31
- Регіон: Львовская область
- Дякував (ла): 1 раз
Добрий день. Вперше в цьому році стикнулася з заборгованістю по виплаті заробітньої плати і ЄСВ 22 %, як ці суми відобразити у інвентаризації?
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10308
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 146 разів
- Подякували: 1369 разів
- Контактна інформація:
7.4. Під час інвентаризації розрахунків шляхом документальної перевірки установлюються:ЛІДІЯ Кулешник писав:Добрий день. Вперше в цьому році стикнулася з заборгованістю по виплаті заробітньої плати і ЄСВ 22 %, як ці суми відобразити у інвентаризації?
...
реальність заборгованості працівникам з оплати праці та громадянам (безпосередньо або через роботодавців) за соціальними виплатами, визначеними законодавством, а також із безготівкових розрахунків за цими виплатами.
Треба скласти
А ось питання заповнення цього акту в такому випадку, зовсім не висвітлено в інструкції :(Акт
інвентаризації розрахунків з дебіторами і кредиторами
-
- Мешканець
- Повідомлень: 130
- З нами з: 11 вересня 2015, 09:31
- Регіон: Львовская область
- Дякував (ла): 1 раз
тобто я розумію у акті поруч з дебіторами і кредиторами вказати рахунок і суму заборгованості( в моєму випадку ЄСВ 22% і готівка працівникам)????EVGENIY писав:7.4. Під час інвентаризації розрахунків шляхом документальної перевірки установлюються:ЛІДІЯ Кулешник писав:Добрий день. Вперше в цьому році стикнулася з заборгованістю по виплаті заробітньої плати і ЄСВ 22 %, як ці суми відобразити у інвентаризації?
...
реальність заборгованості працівникам з оплати праці та громадянам (безпосередньо або через роботодавців) за соціальними виплатами, визначеними законодавством, а також із безготівкових розрахунків за цими виплатами.
Треба скластиА ось питання заповнення цього акту в такому випадку, зовсім не висвітлено в інструкції :(Акт
інвентаризації розрахунків з дебіторами і кредиторами
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10308
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 146 разів
- Подякували: 1369 разів
- Контактна інформація:
а чому поруч?? Там два розділи в акті один дебітори другий кредитори, ось у другому розділи можна вказати Податкову і поставити ЄСВ туди, а от чи по кожному співробітнику вносити чи можна однією сумою всю зарплату поставити, мені не зрозуміло!ЛІДІЯ Кулешник писав:тобто я розумію у акті поруч з дебіторами і кредиторами вказати рахунок і суму заборгованості( в моєму випадку ЄСВ 22% і готівка працівникам)????EVGENIY писав:7.4. Під час інвентаризації розрахунків шляхом документальної перевірки установлюються:ЛІДІЯ Кулешник писав:Добрий день. Вперше в цьому році стикнулася з заборгованістю по виплаті заробітньої плати і ЄСВ 22 %, як ці суми відобразити у інвентаризації?
...
реальність заборгованості працівникам з оплати праці та громадянам (безпосередньо або через роботодавців) за соціальними виплатами, визначеними законодавством, а також із безготівкових розрахунків за цими виплатами.
Треба скластиА ось питання заповнення цього акту в такому випадку, зовсім не висвітлено в інструкції :(Акт
інвентаризації розрахунків з дебіторами і кредиторами