Сторінка 1 з 2

Інвентаризація

Додано: 21 січня 2015, 11:35
mla1989
Доброго дня!Роблю вперше інвентаризацію....є багато питань...Додаток 9 розрахунки з дебіторами та кредиторамиююЗаборгованості немає, але є чорнобильськи виплати та допомога з тимчасовою втратою працездатності...Де їх відобразити?

Інвентаризація

Додано: 21 січня 2015, 11:52
Радистка_Кэт
Будет и кредиторская и дебиторская (одновременно) - 365 счет дебиторская, и соответственно, кредиторская по счетам по начислению

Інвентаризація

Додано: 21 січня 2015, 11:57
mla1989
Тобто 365 і 674 рахунок і в дебіторській і кредиторськії заборгованості на одну суму?

Інвентаризація

Додано: 21 січня 2015, 12:02
Радистка_Кэт
Почему 674? Теперь для начислений 365 используется.

А кредиторка - по начислению перед людьми, то есть - 641, 642, 651, 664

Добавлено (21.01.2015, 12:02)
---------------------------------------------
Так же, как в балансе - ві же показіваете в активе и пассиве суммі

Інвентаризація

Додано: 21 січня 2015, 12:37
mla1989
365 і для чорнобильських виплат??Я думала для допомоги по тимчасовій враті працездатності....А додаток 10 до цього акту потрібно заповнювати по такій заборгованості?

Інвентаризація

Додано: 21 січня 2015, 12:48
Радистка_Кэт
Ой, стоп. Да, точно, чернобыльские по 674, то есть, вы делите в дебиторской на 2 суммы

Інвентаризація

Додано: 21 січня 2015, 13:27
mla1989
Дякую!!!А додаток 10 до цього акту потрібно заповнювати по такій заборгованості?

Інвентаризація

Додано: 21 січня 2015, 14:16
Радистка_Кэт
На эту задолженность заполняется додаток 18

Інвентаризація

Додано: 21 січня 2015, 15:16
mla1989
в інвентаризаціїї???

Інвентаризація

Додано: 21 січня 2015, 15:19
Радистка_Кэт
гг, я о финотчетости..

Та, додаток 10 тоже надо заполнять, я пишу одной фразой и сумму. Вам нужно разбить чернобыльские и больничные

Інвентаризація

Додано: 02 лютого 2015, 10:18
mla1989
Велике дякую!!!Акти звірки робити необхідно?

Добавлено (02.02.2015, 10:18)
---------------------------------------------
Ставити суму в колонку заборгованість підтверджена дебіторами(кредиторами) чи не підтверджена?

Інвентаризація

Додано: 02 лютого 2015, 10:22
Радистка_Кэт
Почему не потдверждена? Она ж у вас согласована, зарегистрирована

Re: Інвентаризація

Додано: 24 листопада 2015, 10:33
irina.skripka
подскажите, пожалуйста,
1) по какой форме отображать результаты инвенатризации взятого в оренду помещения;
2) если нет дебиторки и кредиторки, то бланк заполнять пустым или вобще его не нада делать?

Re: Інвентаризація

Додано: 24 листопада 2015, 11:23
Крот Юлія
irina.skripka писав:подскажите, пожалуйста,
1) по какой форме отображать результаты инвенатризации взятого в оренду помещения;
2) если нет дебиторки и кредиторки, то бланк заполнять пустым или вобще его не нада делать?
1) Форма інвентаризаційного опису необоротних активів, отриманих в оренду (тимчасове користування) дійсно чинним законодавством не передбачено. Тож її доведеться розробити самостійно, використавши в якості зразка форму того ж самого інвентаризаційного опису матеріальних цінностей, прийнятих на відповідальне зберігання. Але майте на увазі, що на орендовані необоротні активи слід складати окремий опис.

2) Відсутність будь-якої дебіторської та кредиторської заборгованості - це практично не можливо. Перевірте уважніше всі субрахунки розрахунків (362, 363, 364, 631, 633, 641 ,642, 651,652, 661, 671, 672 та ін.).

Re: Інвентаризація

Додано: 24 листопада 2015, 12:24
irina.skripka
Крот Юлія писав:
irina.skripka писав:подскажите, пожалуйста,
1) по какой форме отображать результаты инвенатризации взятого в оренду помещения;
2) если нет дебиторки и кредиторки, то бланк заполнять пустым или вобще его не нада делать?
1) Форма інвентаризаційного опису необоротних активів, отриманих в оренду (тимчасове користування) дійсно чинним законодавством не передбачено. Тож її доведеться розробити самостійно, використавши в якості зразка форму того ж самого інвентаризаційного опису матеріальних цінностей, прийнятих на відповідальне зберігання. Але майте на увазі, що на орендовані необоротні активи слід складати окремий опис.

2) Відсутність будь-якої дебіторської та кредиторської заборгованості - це практично не можливо. Перевірте уважніше всі субрахунки розрахунків (362, 363, 364, 631, 633, 641 ,642, 651,652, 661, 671, 672 та ін.).
*2) организация небольшая, по-этому всё нормально вышло, так бланк заполнять или нет?
и ещё возник вопрос: в акте об остатках на счетах указывать все счета - с прочерками, где нет остатков и цифрами, где есть, или указывать счета только с остатками ненулевыми?

Re: Інвентаризація

Додано: 24 листопада 2015, 13:08
Крот Юлія
irina.skripka писав:
Крот Юлія писав:
irina.skripka писав:подскажите, пожалуйста,
1) по какой форме отображать результаты инвенатризации взятого в оренду помещения;
2) если нет дебиторки и кредиторки, то бланк заполнять пустым или вобще его не нада делать?
1) Форма інвентаризаційного опису необоротних активів, отриманих в оренду (тимчасове користування) дійсно чинним законодавством не передбачено. Тож її доведеться розробити самостійно, використавши в якості зразка форму того ж самого інвентаризаційного опису матеріальних цінностей, прийнятих на відповідальне зберігання. Але майте на увазі, що на орендовані необоротні активи слід складати окремий опис.

2) Відсутність будь-якої дебіторської та кредиторської заборгованості - це практично не можливо. Перевірте уважніше всі субрахунки розрахунків (362, 363, 364, 631, 633, 641 ,642, 651,652, 661, 671, 672 та ін.).
*2) организация небольшая, по-этому всё нормально вышло, так бланк заполнять или нет?
и ещё возник вопрос: в акте об остатках на счетах указывать все счета - с прочерками, где нет остатков и цифрами, где есть, или указывать счета только с остатками ненулевыми?
Наличие остатков по расчетным счетам - это уже говорит о наличии задолженности. А заполнять Акт инвентаризации по расчетам все таки нужно, только по тем субсчетам, по которым есть остатки.

Re: Інвентаризація

Додано: 26 листопада 2015, 13:04
irina.skripka
Крот Юлія писав:
Наличие остатков по расчетным счетам - это уже говорит о наличии задолженности. А заполнять Акт инвентаризации по расчетам все таки нужно, только по тем субсчетам, по которым есть остатки.
а если человек вернул лишние деньги, вернувшись с командировки? - под какую из задолженостей это вносить при инвентаризации?

Re: Інвентаризація

Додано: 26 листопада 2015, 15:22
Крот Юлія
irina.skripka писав: а если человек вернул лишние деньги, вернувшись с командировки? - под какую из задолженостей это вносить при инвентаризации?
Не совсем Вас поняла. Если сотрудник вернул остаток аванса, выданного ему на командировку, то о какой задолженности речь?
А вообще расчеты с сотрудниками по выданным авансам на хозяйственные расходы или расходы на командировки следует вести на субсчете 362 "Расчеты с подотчетными лицами".

Re: Інвентаризація

Додано: 26 листопада 2015, 15:59
irina.skripka
Крот Юлія писав:
irina.skripka писав: а если человек  вернул лишние деньги, вернувшись с командировки? - под какую из задолженостей это вносить при инвентаризации?
Не совсем Вас поняла. Если сотрудник вернул остаток аванса, выданного ему на командировку, то о какой задолженности речь?
А вообще расчеты с сотрудниками  по выданным авансам на хозяйственные расходы или расходы на командировки следует вести на субсчете 362 "Расчеты с подотчетными лицами".
но деньги мы возвратили в казначейство на кекв2250, так как в ближайшее время никто не едет в командировку, и в кассе держать нельзя

Re: Інвентаризація

Додано: 27 листопада 2015, 09:39
Крот Юлія
irina.skripka писав:
Крот Юлія писав:
irina.skripka писав: а если человек  вернул лишние деньги, вернувшись с командировки? - под какую из задолженостей это вносить при инвентаризации?
Не совсем Вас поняла. Если сотрудник вернул остаток аванса, выданного ему на командировку, то о какой задолженности речь?
А вообще расчеты с сотрудниками  по выданным авансам на хозяйственные расходы или расходы на командировки следует вести на субсчете 362 "Расчеты с подотчетными лицами".
но деньги мы возвратили в казначейство на кекв2250, так как в ближайшее время никто не едет в командировку, и в кассе держать нельзя
Да, все верно, эти деньги держать в кассе нельзя, нужно внести на регистрационный счет в Казначействе. Но если Вы из "возвратили в казначейство", тогда в чем вопрос? И задолженности никакой не должно быть в таком случае, разумеется, если этот сотрудник внес остаток аванса в кассу в полном объеме.

Re: Інвентаризація

Додано: 30 листопада 2015, 15:52
irina.skripka
Крот Юлія писав:Да, все верно, эти деньги держать в кассе нельзя, нужно внести на регистрационный счет в Казначействе. Но если Вы из "возвратили в казначейство", тогда в чем вопрос? И задолженности никакой не должно быть в таком случае, разумеется, если этот сотрудник внес остаток аванса в кассу в полном объеме.
так если нет никакой задолжености, заполнять или нет  Акт инвентаризации по дебиторке и кредиторке заполнять или нет?

Re: Інвентаризація

Додано: 21 січня 2016, 19:04
Радистка_Кэт
irina.skripka писав:
Крот Юлія писав:Да, все верно, эти деньги держать в кассе нельзя, нужно внести на регистрационный счет в Казначействе. Но если Вы из "возвратили в казначейство", тогда в чем вопрос? И задолженности никакой не должно быть в таком случае, разумеется, если этот сотрудник внес остаток аванса в кассу в полном объеме.
так если нет никакой задолжености, заполнять или нет  Акт инвентаризации по дебиторке и кредиторке заполнять или нет?
Я пустышки не делаю.

Re: Інвентаризація

Додано: 29 вересня 2016, 14:46
ЮліяВікторівна
Підскажіть, як виправити помилку. В інвентарному описі станом на 01,01,2016р. обліковуються топографічні карти, не знаю з яких причин маштаб карт по 2-м позиціям змінений, хоча це НЗ (неприкосн.запас), який обліковуеться ще з 2009р. і нічого не мінялося. Тобто, кількіть карт та сума залишились без змін, а назва мат. цінностей - карти маштаб такий-то, змінився на інший маштаб. Спитати нема в кого, як виправити маштаб, щоб в інвентаризації станом на кінець року все було вірно. Буду вдячна за допомогу.

Re: Інвентаризація

Додано: 04 жовтня 2016, 12:19
ЮліяВікторівна
Допоможіть будь-ласка. Конче потрібно! Працівника перевели в інше місто, та на ньому були ТМЦ, він передав ці ТМЦ на іншу МВО Актом прийому-передачі. Як відобразити таке переміщення в бух. обліку? Які ще потрібні документи окрім Акта?

Re: Інвентаризація

Додано: 06 жовтня 2016, 11:34
EVGENIY
ЮліяВікторівна писав:Допоможіть будь-ласка. Конче потрібно! Працівника перевели в інше місто, та на ньому були ТМЦ, він передав ці ТМЦ на іншу МВО Актом прийому-передачі. Як відобразити таке переміщення в бух. обліку? Які ще потрібні документи окрім Акта?
Це просто рух в середині рахунку, можете зробити проводку Дт 104 Кр 104, але суть буде в аналітичних параметрах, в обіговій відомості наприклад якщо вона у вас в розрізі МВО то з одного спишеться на іншого поставиться! Акта достатньо для відображення в обліку!!

Re: Інвентаризація

Додано: 17 жовтня 2016, 12:41
ЛІДІЯ Кулешник
Добрий день. Вперше в цьому році стикнулася з заборгованістю по виплаті заробітньої плати і ЄСВ 22 %, як ці суми відобразити у інвентаризації?

Re: Інвентаризація

Додано: 17 жовтня 2016, 14:24
EVGENIY
ЛІДІЯ Кулешник писав:Добрий день. Вперше в цьому році стикнулася з заборгованістю по виплаті заробітньої плати і ЄСВ 22 %, як ці суми відобразити у інвентаризації?
7.4. Під час інвентаризації розрахунків шляхом документальної перевірки установлюються:
...
реальність заборгованості працівникам з оплати праці та громадянам (безпосередньо або через роботодавців) за соціальними виплатами, визначеними законодавством, а також із безготівкових розрахунків за цими виплатами.
Треба скласти 
Акт

інвентаризації розрахунків з дебіторами і кредиторами
А ось питання заповнення цього акту в такому випадку, зовсім не висвітлено в інструкції :(

Re: Інвентаризація

Додано: 17 жовтня 2016, 14:39
ЛІДІЯ Кулешник
EVGENIY писав:
ЛІДІЯ Кулешник писав:Добрий день. Вперше в цьому році стикнулася з заборгованістю по виплаті заробітньої плати і ЄСВ 22 %, як ці суми відобразити у інвентаризації?
7.4. Під час інвентаризації розрахунків шляхом документальної перевірки установлюються:
...
реальність заборгованості працівникам з оплати праці та громадянам (безпосередньо або через роботодавців) за соціальними виплатами, визначеними законодавством, а також із безготівкових розрахунків за цими виплатами.
Треба скласти 
Акт

інвентаризації розрахунків з дебіторами і кредиторами
А ось питання заповнення цього акту в такому випадку, зовсім не висвітлено в інструкції :(
тобто я розумію у акті поруч з дебіторами і кредиторами вказати рахунок і суму заборгованості( в моєму випадку ЄСВ 22% і готівка працівникам)????

Re: Інвентаризація

Додано: 17 жовтня 2016, 16:28
EVGENIY
ЛІДІЯ Кулешник писав:
EVGENIY писав:
ЛІДІЯ Кулешник писав:Добрий день. Вперше в цьому році стикнулася з заборгованістю по виплаті заробітньої плати і ЄСВ 22 %, як ці суми відобразити у інвентаризації?
7.4. Під час інвентаризації розрахунків шляхом документальної перевірки установлюються:
...
реальність заборгованості працівникам з оплати праці та громадянам (безпосередньо або через роботодавців) за соціальними виплатами, визначеними законодавством, а також із безготівкових розрахунків за цими виплатами.
Треба скласти 
Акт

інвентаризації розрахунків з дебіторами і кредиторами
А ось питання заповнення цього акту в такому випадку, зовсім не висвітлено в інструкції :(
тобто я розумію у акті поруч з дебіторами і кредиторами вказати рахунок і суму заборгованості( в моєму випадку ЄСВ 22% і готівка працівникам)????
а чому поруч?? Там два розділи в акті один дебітори другий кредитори, ось у другому розділи можна вказати Податкову і поставити ЄСВ туди, а от чи по кожному співробітнику вносити чи можна однією сумою всю зарплату поставити, мені не зрозуміло!

Re: Інвентаризація

Додано: 03 листопада 2016, 15:18
владка

підкажіть будь-ласка, чи може начальник бюджетної установи бути матеріально відповідальною особою?