В тему Облік та списання ТМЦ

nachalnik
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 113
З нами з: 29 травня 2014, 11:07
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 4 рази

Повідомлення nachalnik »

Підкажіть як нині правильно оприбуткувати стенди з пожежної евакуації
2 шт - по 630 грн-1260грн
1 шт-1980грн
по КЕКВ 2210. На який счет їх оприбуткувати та які складати проводки?

Аватар користувача
Матвєєва Вікторія
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1263
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Регіон: Харків
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 144 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Матвєєва Вікторія »

Оскільки вартість таких стендів не перевищує 2500 грн., то видатки здійснюєте за КЕКВ 2210 "Предмети, матеріали, обладнання та інвентар". У бухгалтерському обліку такий об’єкт має бути оприбутковано на субрахунок 113 «Малоцінні необоротні матеріальні активи».
Проводки такі:
придбання
Дт 142 Кт 675
Дт 801 Кт 402
Дт 675 Кт 321, 323
Передача в експлуатацію
Дт 113 Кт 142
Дт 402 Кт 401
Нарахування зносу 50%
Дт 841 Кт 132
Дт 401 Кт 841

nachalnik
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 113
З нами з: 29 травня 2014, 11:07
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 4 рази

Повідомлення nachalnik »

Дуже дякую!

Аватар користувача
YesipenkoTanya
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 135
З нами з: 17 грудня 2014, 12:57
Подякували: 2 рази

Повідомлення YesipenkoTanya »

Підкажіть будь ласка чи чинна зараз інструкція про порядок списання мц з балансу бюджетних установ?

http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z0787-01

Яким документом потрібно керуватися при списанні оз в 2015 році, особливо цікавить списання компютерів.

Аватар користувача
Матвєєва Вікторія
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1263
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Регіон: Харків
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 144 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Матвєєва Вікторія »

Цей документ втратив чинність ще з 15.01.2011 р. (подивіться статус цього документу).
Про списання комп*ютерної техніки обговорювали тут
http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f=17&t=860

У 2015 році при списанні ОЗ керуємось основними документами - НП(С)БУ 121 та Методрекомендації. а також Порядком № 1314

Lana1000
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 48
З нами з: 05 червня 2013, 13:56
Регіон: Одесская область

Повідомлення Lana1000 »

Виктория, подскажите ка правильно оприходовать канц.. хоз. товары (какими проводками?) - как правильно отразить НДС (мы не плательщики НДС, на калоговый кредит не относим)?

Аватар користувача
Матвєєва Вікторія
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1263
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Регіон: Харків
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 144 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Матвєєва Вікторія »

приходуете на общую сумму с учетом НДС: Дт 234 Кт 675

Lana1000
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 48
З нами з: 05 червня 2013, 13:56
Регіон: Одесская область

Повідомлення Lana1000 »

Матвєєва Вікторія писав:приходуете на общую сумму с учетом НДС: Дт 234 Кт 675
Т.е. можно приходовать с НДС каждое наименование, а потом его списываем вместе с объектом учета?
Где-то читала, что НДС надо приходовать на тот же счет - 234 (кажется в НП (С) БУ, но отдельно, а потом его списывать по норме.

Аватар користувача
Матвєєва Вікторія
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1263
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Регіон: Харків
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 144 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Матвєєва Вікторія »

Давайте рассмотрим такой пример:
купили мыло по цене 3,20 грн. - Дт 234 Кт 675
заплатили за мыло 3,20 грн. - Дт 321, 323 Кт 675
выдали мыло (списали с баланса) - Дт 801, 802, 811 Кт 234 - 3,20 грн.

Скорее всего вы перепутали с расходами на доставку, транспортировку. Такие расходы действительно надо учитывать в особом порядке. О них речь идет в п. 10 разд. IV НС(П)БУ 123 "Запасы" и п. 9 разд. II Методрекомендаций по учету запасов)

Надєєва
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 357
З нами з: 29 травня 2014, 08:02
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 12 разів

Повідомлення Надєєва »

Добрий день! Сільській раді ( КФК 010116) підпорядковуються Будинок культури (КФК 110204), бібліотека (КФК 110201), ДНЗ (КФК 070101) і т.д. Бухгалтерія сільської ради веде бухоблік данних підрозділів, у мене запитання : до складу комісії на списання тмц , наприклад по КФК 110201, повинен включатись бухгалтер сільради, чи правильніше : хто має входити в склад цієї комісії, якщо в штаті бібліотеки свого бухгалтера немає?

Аватар користувача
Матвєєва Вікторія
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1263
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Регіон: Харків
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 144 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Матвєєва Вікторія »

Як правило, до складу комісії по списанню включають:
— керівника або його заступника (голова комісії);
— головного бухгалтера або його заступника (в установах, у яких штатним розписом посада головного бухгалтера не передбачена, — особу, на яку покладено ведення бухгалтерського обліку);
— керівника груп обліку (в установах, які обслуговують централізовані бухгалтерії) або інших працівників бухгалтерії, які обліковують майно;
— працівників установи відповідного профілю, що добре знають об’єкти, які необхідно списати.
Отже, в штаті бібліотеки немає свого бухгалтера, бо бухоблік бібліотеки веде бухгалтерія сільської ради. Тому включаєте до складу комісії працівника саме бухгалтерії сільради/

Надєєва
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 357
З нами з: 29 травня 2014, 08:02
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 12 разів

Повідомлення Надєєва »

Матвєєва Вікторія, дякую Вам за роз"яснення!

Lana1000
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 48
З нами з: 05 червня 2013, 13:56
Регіон: Одесская область

Повідомлення Lana1000 »

Матвєєва Вікторія писав:Давайте рассмотрим такой пример:
купили мыло по цене 3,20 грн. - Дт 234 Кт 675
заплатили за мыло 3,20 грн. - Дт 321, 323 Кт 675
выдали мыло (списали с баланса) - Дт 801, 802, 811 Кт 234 - 3,20 грн.

Скорее всего вы перепутали с расходами на доставку, транспортировку. Такие расходы действительно надо учитывать в особом порядке. О них речь идет в п. 10 разд. IV НС(П)БУ 123 "Запасы" и п. 9 разд. II Методрекомендаций по учету запасов)
Виктория, спасибо за ответ, но хотелось бі уточнить на Вашем примере
купили мыло по цене 3,20 грн.(в т. ч. НДС-0,53 грн.) - Дт 234 Кт 675 - эти 0,53 грн. мы как отражаем на 801-812 как раньше или всю сумму (3,20 грн. )- Дт 234 Кт 675?

Аватар користувача
Матвєєва Вікторія
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1263
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Регіон: Харків
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 144 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Матвєєва Вікторія »

Запомните:
с 2015 года НДС не относят на фактические расходы, т.е. такой проводки Дт 801, 802 Кт 675 на сумму НДС не делаем.
Сумму НДС включаете в первоначальную стоимость запасов, т.е. относите в Дт 234.
Поэтому формирование первоначальной стоимости запасов можно показать 2 проводками:
Дт 234 Кт 675 - 2,67 грн.
Дт 234 Кт 675 - 0,53 грн.
а можете одной: Дт 324 Кт 675 - 3,20 грн

Lana1000
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 48
З нами з: 05 червня 2013, 13:56
Регіон: Одесская область

Повідомлення Lana1000 »

Матвєєва Вікторія писав:Запомните:
с 2015 года НДС не относят на фактические расходы, т.е. такой проводки Дт 801, 802 Кт 675 на сумму НДС не делаем.
Сумму НДС включаете в первоначальную стоимость запасов, т.е. относите в Дт 234.
Поэтому формирование первоначальной стоимости запасов можно показать 2 проводками:
Дт 234 Кт 675 - 2,67 грн.
Дт 234 Кт 675 - 0,53 грн.
а можете одной: Дт 324 Кт 675 - 3,20 грн
Виктория, еще раз спасибо, это именно тот ответ, который я ожидала.
Я так и поняла из всего прочитанного, но хотелось подтверждения на примере.

tanja
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 25 лютого 2015, 19:30

Повідомлення tanja »

Добрий день! Користуючись якою інструкцією можна з складу списати застарілі малоцінні матеріали, які знаходяться на обліку на складі ще з 90-х років?

Аватар користувача
Матвєєва Вікторія
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1263
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Регіон: Харків
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 144 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Матвєєва Вікторія »

Для ОЗ - це Порядок списання об'єктів державної власності, затвержденим постановою КМУ від 8 листопада 2007 р. N 1314. Якщо установа на місцевому бюджеті - то необхідно керуватися Порядком списання майна, затвержденим місцевим органом самоврядування.  

бухг. Оксана
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 10
З нами з: 26 лютого 2015, 09:55

Повідомлення бухг. Оксана »

Добрый день! Как правильно отразить в учете бюджетной организации оприходование и списание макулатуры и металлолома, которые подлежат сдачи специализированным организациям в 2015 году?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

бухг. Оксана писав:Добрый день! Как правильно отразить в учете бюджетной организации оприходование и списание макулатуры и металлолома, которые подлежат сдачи специализированным организациям в 2015 году?
Планом рахунків (у редакції наказу Мінфіну від 25.11.2014 р. № 1163) для обліку й узагальнення інформації про наявність та рух придбаних (вироблених, отриманих) матеріальних цінностей, які утримуються установою з метою подальшого розподілу, передачі, продажу, у тому числі вироби з дорогоцінних металів та дорогоцінного і напівдорогоцінного каміння, призначений субрахунок 261 "Запаси для розподілу, передачі, продажу".
Тому вважаємо, що з 1 січня 2015 року металобрухт, макулатуру та інші види вторинної сировини, які підлягають здачі спеціалізованому підприємству, слід обліковувати на субрахунку 261.
При цьому в облікових регістрах слід сформувати такі проводки:
1) Оприбутковано металобрухт (макулатуру), що підлягає здачі спеціалізованому підприємству Дт 261 Кт 364;
2) Передано металобрухт (макулатуру) спеціалізованому підприємству Дт 364 Кт 261;
3) Надійшли кошти від реалізації металобрухту (макулатури) Дт 323 Кт 711.
До речі, при оприбуткуванні металобрухту (макулатури), що підлягає здачі (реалізації), подавати Довідку про надходження в натуральній формі до органу Держказначейскої служби не потрібно.

бухг. Оксана
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 10
З нами з: 26 лютого 2015, 09:55

Повідомлення бухг. Оксана »

Дякую за відповідь, а як відобразити борг спеціалізованого підприємства за здану макулатуру (металобрухт)?

КНЛ
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 27 лютого 2015, 11:17

Повідомлення КНЛ »

Повідомлення Re: В тему Облік та списання ТМЦ
Дякую за відповідь, а як відобразити борг спеціалізованого підприємства за здану макулатуру (металобрухт)?

Наскільки я зрозуміла, то :
1.Оприбутковуємо металобрухт (акт) Д-т 261 К-т 711; М-О №14
2. Реалізовуємо п/ву (накладна) Д-т 364 К-т 261; М-О №13
3.Отримали кошти (виписка банку) Д-т 323 К-т 364. М-О №3
Таким чином: дохід нараховано, товар реалізовано, кошти отримано, заборгованість відсутня.
До 2015 року товари на реалізацію списувались Д-т 802 К-т 239,а не відразу на 364 на розрахунки із спеціалізованим підприємством, тому потрібна була довідка, щоб показати касові видатки, інакше не було б ув"язки по КЕКВ. Я правильно зрозуміла?

Lana1000
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 48
З нами з: 05 червня 2013, 13:56
Регіон: Одесская область

Повідомлення Lana1000 »

Если реализация - довідка в казну не нужна

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Если оприходуем металлолом (макулатуру) с целью дальнейшей сдачи (реализации) спецпредприятию, предоставлять Справку о поступлении в натуральной форме органу Госказначейской службы не нужно!

Что касается отражения задолженности специализированного предприятия за сданный металлолом (макулатуру), то действительно можно оприходование вторсырья показать: Дт 261 Кт 711. А потом его сдачу спецпредприятию отразить: Дт 364 Кт 261
Дт 323 Кт 364.
НО! Если сумма дохода по Кт 711 не совпадет с суммой денежных средств, фактически полученной от спецпредприятия за металлолом (макулатуру), то придется корректировать доход.

Аватар користувача
YesipenkoTanya
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 135
З нами з: 17 грудня 2014, 12:57
Подякували: 2 рази

Повідомлення YesipenkoTanya »

Подскажите, а списание металлолома со счета 261 в каком МО отобразить, можно ли в 13?

Ivanka
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 60
З нами з: 25 травня 2012, 16:15
Регіон: Тернопольская область
Подякували: 1 раз

Повідомлення Ivanka »

Підкажіть, чи можу електричне опалення, лічильник та огорожу дит.садка включити в вартість будинку?
Попередником вони були оприбутковані як окремі об'єкти по кекв 3110.
Зараз така ситуація, що сільрада передає садіки в район, але приміщення здає в оренду, тому виникло питання.

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

spicy писав:Подскажите, а списание металлолома со счета 261 в каком МО отобразить, можно ли в 13?
Згідно з Інструкцією про форми меморіальних ордерів бюджетних установ та порядок їх складання, затвердженою наказом Держказначейства від 27.07.2000 р. № 68, для обліку операцій з вибуття матеріалів слід застосовувати меморіальний ордер № 13 Накопичувальна відомість витрачання матеріалів за типовою формою № 396 (бюджет). Вважаємо, що це й меморіальний ордер може використовуватися і для відображення на рахунках бухгалтерського обліку вибуття металолома, макулатури тощо.

nachalnik
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 113
З нами з: 29 травня 2014, 11:07
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 4 рази

Повідомлення nachalnik »

Хтось знає,як тепер правильно списувати та оприбутковувати медикаменти. Ми учбовий заклад, який закуповує медикаменти для аптечок, та списуємо по фактичному витрачанні.
Раніше я робила такі проводки:
1) Оприбутковано аптечку
Дт-234
Кт-675
2)Перераховані кошти
Дт-675
Кт-321
3) Списано медикаментів
Дт-801(802)
Кт-234
Які тепер треба робити проводки з оприбуткування та списанню медикаментів?

viktoria kozak
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 05 жовтня 2015, 14:31
Регіон: Винницкая область

Повідомлення viktoria kozak »

Напишіть будь ласка, яким чином відобразити безоплатне отримання (не благодійна допомога)на баланс відділу освіти матеріалів (234 рахунок) від сільської ради. Дякую.

Аватар користувача
YesipenkoTanya
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 135
З нами з: 17 грудня 2014, 12:57
Подякували: 2 рази

Повідомлення YesipenkoTanya »

я роблю коресспонденцію д234 к712
+довідку в казну

Irina0507
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 40
З нами з: 13 липня 2015, 14:10
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 1 раз

Повідомлення Irina0507 »

доброго дня, підкажіть чи можна списати телевізор та холодильник яким вже 10 років і вони жодного разу не були ремонтовані.

Відповісти

Повернутись до “Інші питання обліку активів (ТМЦ)”