Поточний чи капітальний ремонт

molcha
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 12
З нами з: 13 березня 2015, 14:01
Регіон: Днепропетровская область

Повідомлення molcha »

Будь ласка підкажіть, як визначити, до якого типу ремонту віднести плануємий ремонт фасаду будівлі міської лікарні? Гроші планує надати депутат міської ради...

Аватар користувача
Матвєєва Вікторія
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1262
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Регіон: Харків
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 143 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Матвєєва Вікторія »

Залюбки допоможу. Запам*ятайте, якщо плануєте провести будь-які ремонтні роботи головний помічник для Вас - Примірний перелік послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затверджений наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства
від 10 серпня 2004 р. N 150.
У цьому документі визначено, які роботи з ремонту фасаду будівлі є поточним ремонтом, а які - капітальним.
Для Вас я зробила спеціальну порівняльну таблицю (див. вкладений файл). Знаючи, які роботи заплановані в установи щодо ремонту фасаду, та користуючись цією таблицею, Ви можете визначити вид ремонту (поточний чи капітальний).
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.

Юля1
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 16 грудня 2013, 19:33
Регіон: Винницкая Область
Звідки: Винница

Повідомлення Юля1 »

Підкажіть будь-ласка. Установа у 2015 році зробила оточний ремонт дерев'яних будиночків. Які потрібно зробити проводки? Списувати вартість на фактичні чи ні?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Згідно з п. 2 розд. ІІІ НП(С)БО 121 "Основні засоби" витрати на утримання об'єкта основних засобів (проведення технічного нагляду, технічного обслуговування та ремонту), які здійснюються для відновлення або підтримання майбутніх економічних вигід чи потенціалу корисності на первісному рівні продуктивності об'єкта, визнаються витратами звітного періоду, в якому вони були понесені. Тобто витрати на проведення поточного ремонту слід списувати на фактичні витрати установи звітного періоду.

А порядок відображення робіт з поточного ремонту на рахунках бухгалтерського обліку у 2015 році не змінився. Як і раніше:
1) Оприбутковано матеріали для поточного ремонту (без ПДВ) Дт 234 Кт 675;
Відображено суму сплачено при придбанні матеріалів ПДВ Дт 234 Кт 675.
2) Перераховано кошти постачальнику за матеріали Дт 675 Кт 321.
3) Списано матеріали, використані на поточний ремонт приміщення, згідно з актом списання Дт 801 (802) Кт 234.

Головне, переконайтеся, що виконані роботи дійсно відносяться до поточного ремонту.

Юля1
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 16 грудня 2013, 19:33
Регіон: Винницкая Область
Звідки: Винница

Повідомлення Юля1 »

Дякую!

contact8383
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 106
З нами з: 06 лютого 2015, 08:40
Регіон: Сумская область

Повідомлення contact8383 »

Добрый день. Мы проводим текущий ремонт собственными силами. Подскажите можно безоплатно использовать труд сотрудников предприятия, если это будет директор сам.

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

contact8383 писав:Добрый день. Мы проводим текущий ремонт собственными силами. Подскажите можно безоплатно использовать труд сотрудников предприятия, если это будет директор сам.
Свого часу Держказначейство у листі від 16.06.2007 р. № 3.4-04/1518-7141 звернуло увагу на те, що при проведенні ремонтних робіт власними силами (тобто працівниками установи) виплата будь-яких грошових винагород може здійснюватись лише з фонду оплати праці. Таким чином, виплата будь-якої додаткової винагороди працівникам бюджетної установи за проведення ремонтних робіт чинним законодавством не передбачено.

contact8383
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 106
З нами з: 06 лютого 2015, 08:40
Регіон: Сумская область

Повідомлення contact8383 »

Крот Юлія писав:
contact8383 писав:Добрый день. Мы проводим текущий ремонт собственными силами. Подскажите можно безоплатно использовать труд сотрудников предприятия, если это будет директор сам.
Свого часу Держказначейство у листі від 16.06.2007 р. № 3.4-04/1518-7141 звернуло увагу на те, що при проведенні ремонтних робіт власними силами (тобто працівниками установи) виплата будь-яких грошових винагород може здійснюватись лише з фонду оплати праці. Таким чином, виплата будь-якої додаткової винагороди працівникам бюджетної установи за проведення ремонтних робіт чинним законодавством не передбачено.

спасибо большое за ответ

Єлагіна
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 17
З нами з: 20 листопада 2015, 19:28
Регіон: Днепропетровская область

Повідомлення Єлагіна »

Будь ласка, допоможіть розібратися! 
Інтернат планує встановлення у приміщеннях підвісної стелі "Армстронг". Цей ремонт можна віднести до поточного чи він є капітальним? Я шукала і не знайшла відповідь  в Примірному переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10 серпня 2004 р. № 150.     
Буду дуже вдячна за відповідь.

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

Это подвесной потолок, вдобавок к основному?

Тогда, по логике - текущий. Ведь не ремонтируется ничего несущего

Єлагіна
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 17
З нами з: 20 листопада 2015, 19:28
Регіон: Днепропетровская область

Повідомлення Єлагіна »

Дякую за відповідь!

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Єлагіна писав:Будь ласка, допоможіть розібратися! 
Інтернат планує встановлення у приміщеннях підвісної стелі "Армстронг". Цей ремонт можна віднести до поточного чи він є капітальним? Я шукала і не знайшла відповідь  в Примірному переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10 серпня 2004 р. № 150.     
Буду дуже вдячна за відповідь.
Вважаю, що у Вашому випадку йдеться все ж таки про капітальний ремонт. Дісно, у Примірному переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженому наказом Держкомітету з питань ЖКГ від 10.08.2004 р. № 150, відсутній такий вид робіт як встановлення підвісної стелі. Тому слід звернутися до визначення поняття "капітальний ремонт". Так, відповідно до роз’яснень, наданих у листі Держбуду від 30.04.2003 р. N 7/7-401, капітальний ремонт - це комплекс ремонтно-будівельних, робіт, який передбачає заміну, відновлювання та модернізацію конструкцій і обладнання будівель в зв'язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення експлуатаційних показників, а також покращання планування будівлі і благоустрою території без зміни будівельних габаритів об'єкта.
Встановлення підвісної стелі як раз і передбачає відновлення та модернізацію стелі. З огляду на це, роботи з встановленню згаданої конструкції слід розцінювати саме як капітальний ремонт будівлі.
До речі, навіть заміна шпалер, штукатурення або фарбування стін та стелі належить до капремонту.

Єлагіна
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 17
З нами з: 20 листопада 2015, 19:28
Регіон: Днепропетровская область

Повідомлення Єлагіна »

Ви дуже допомогли! Дякую!

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

Я правильно поняла - это на существующий потолок прикрепляется навесной? А какова его функция?

Єлагіна
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 17
З нами з: 20 листопада 2015, 19:28
Регіон: Днепропетровская область

Повідомлення Єлагіна »

Так, Ви правильно зрозуміли: навісна стеля складається із панелей, що монтуються в спеціальні каркаси. Було прийнято рішення для ремонта існуючої стелі використати навісну стелю, перевагою якої є ізносостійкість.

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Радистка_Кэт писав:Я правильно поняла - это на существующий потолок прикрепляется навесной? А какова его функция?
Главные функции подвесного потолка: визуальное оформление потолочной плоскости, создание потолочной пазухи для размещения в ней инженерных коммуникаций, снижение шума в помещении,  акустическая «коррекция» помещения.
За счет высокого коэффициента светоотражения позволит создать визуальный комфорт и даже сэкономить на освещении помещения.

yavoriv.kech
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 19
З нами з: 04 липня 2016, 14:10
Регіон: Львовская область

Повідомлення yavoriv.kech »

Re: Як правильно обліковувати?

yavoriv.kech » 14 липня 2016, 12:19
Як правильно обліковувати витрати на капітальне будівництво (в якому документі) до введення об"єкта в експлуатацію????

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

yavoriv.kech писав:Re: Як правильно обліковувати?

yavoriv.kech » 14 липня 2016, 12:19
Як правильно обліковувати витрати на капітальне будівництво (в якому документі) до введення об"єкта в експлуатацію????
Про порядок обліку незавершених капітальних інвестицій (у тому числі й витрат на капітальне будівництво) Ви можете прочитати у статті "Обліковуємо незавершені капітальні інвестиції по-новому" (див."Бюджетна бухгалтерія", 2015, №16).

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

Владислав Станкус писав:
Радистка_Кэт писав:Я правильно поняла - это на существующий потолок прикрепляется навесной? А какова его функция?
Главные функции подвесного потолка: визуальное оформление потолочной плоскости, создание потолочной пазухи для размещения в ней инженерных коммуникаций, снижение шума в помещении,  акустическая «коррекция» помещения.
За счет высокого коэффициента светоотражения позволит создать визуальный комфорт и даже сэкономить на освещении помещения.
Ну, не знаю, вы тоже считаете, что это капитальный ремонт?

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Так, я теж вважаю, що це саме капітальний ремонт.

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Радистка_Кэт писав:
Владислав Станкус писав:
Радистка_Кэт писав:Я правильно поняла - это на существующий потолок прикрепляется навесной? А какова его функция?
Главные функции подвесного потолка: визуальное оформление потолочной плоскости, создание потолочной пазухи для размещения в ней инженерных коммуникаций, снижение шума в помещении,  акустическая «коррекция» помещения.
За счет высокого коэффициента светоотражения позволит создать визуальный комфорт и даже сэкономить на освещении помещения.
Ну, не знаю, вы тоже считаете, что это капитальный ремонт?
Хотілось би звернути Вашу увагу, що наприклад відповідно до п.2.9.7 Примірного переліку №150 заміна шпалер відноситься до робіт капітального характеру, тобто якщо провести парелель то роботи з встановлення підвісного потолку теж відносяться до робіт капітального характеру.

Анна313
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 34
З нами з: 11 травня 2016, 11:42
Регіон: Донецкая область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Анна313 »

Підскажіть, будь-ласка, сільська рада робить поточний ремонт і зразає на металобрухт труби опалення. Чи потрібно робити рішення сільської ради або розпорядження сільського голови. Дуже вдячна за відповідь

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Анна313 писав:Підскажіть, будь-ласка, сільська рада робить поточний ремонт і зразає на металобрухт труби опалення. Чи потрібно робити рішення сільської ради або розпорядження сільського голови. Дуже вдячна за відповідь
Доброго дня! Чесно кажучи не зовсім зрозуміле Ваше запитання, якщо можливо уточніть, з якою ціллю необхідно розпорядження?

Анна313
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 34
З нами з: 11 травня 2016, 11:42
Регіон: Донецкая область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Анна313 »

Сільський голова запитує які від нього потрібні документи. Бухгалтер теж не зовсім розуміє що потрібно робити при списанні таких цінностей

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Анна313 писав:Сільський голова запитує які від нього потрібні документи. Бухгалтер теж не  зовсім розуміє що потрібно робити при списанні таких цінностей
Доброго дня!
Спочатку необхідно буде визначити, в якому стані знаходяться труби опалення, що демонтуються. Визначатись з цим питанням необхідно буде комісії, яку слід створити сільському голові.
Створена комісія повинна буде встановити чи придатні демонтовані труби опалення для можливого подальшого використання або ні і представляють собою металобрухт. Від цього висновку і залежить, яким чином здійснювати їх оприбуткування за даними бухобліку сільської ради.
Отже якщо труби не придатні для подальшого використання і представляють собою металобрухт, який пілягає здачі спеціалізованому підприємству, то він повинен бути  оприбуткований на рахунок 261 "Запаси для розподілу, передачі, продажу" за ціною металобрухту.
Майте на увазі, що у випадку оприбуткування металобрухту, якій підлягає здачі (реалізації), подавати Довідку про надходження в натуральній формі до органу Держказначейскої служби не потрібно.
У випадку коли усі труби або окремі з них можливо буде в подальшому використати для поточного ремонту систем водопостачання їх слід оприбуткувати на рахунок 239 "Інші матеріали".
Оцінка придатних вузлів, деталей, матеріалів та агрегатів, отриманих в результаті списання основних засобів, проводиться у порядку, викладеному у пункті 15 розділу ІІ Методичних рекомендацій з бухгалтерського обліку запасів суб’єктів державного сектору, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 23 січня 2015 року № 11.
При цьому, сума оприбуткованих матеріалів, отриманих від ліквідації та розбирання необоротних активів, які залишені для ремонту та інших потреб установи, визнається доходом спеціального фонду суб’єкта державного сектору.

Анна313
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 34
З нами з: 11 травня 2016, 11:42
Регіон: Донецкая область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Анна313 »

Дякую за відповідь! Я правильно розумію - нам необхідно зробити акт на списання, відкрити рахунок у казначействі для зарахування коштів від реалізації, а які документи нам потрібні від покупця металобрухту?

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Анна313 писав:Дякую за відповідь! Я правильно розумію - нам необхідно зробити акт на списання, відкрити рахунок у казначействі для зарахування коштів від реалізації, а які документи нам потрібні від покупця металобрухту?
Доброго ранку!
Зробити Вам треба наступне:
- створити комісію, яка буде визначити, в якому стані знаходяться труби опалення, що демонтуються;
- комісія після огляду труб опалення повинна скласти акт в, яку зазначити стан труб та можливість або не можливість їх подальшого використання, тобто ці труби металобрухт чи ні;
- у випадку коли усі труби або окремі з них можливо буде в подальшому використати для поточного ремонту систем водопостачання їх слід оприбуткувати на рахунок 239 "Інші матеріали";
- якщо труби не придатні для подальшого використання і представляють собою металобрухт, який підлягає здачі спеціалізованому підприємству, то він повинен бути  оприбуткований на рахунок 261 "Запаси для розподілу, передачі, продажу" за ціною металобрухту;
- відкрити рахунок у казначействі для зарахування коштів від реалізації;
- заключити договір з спеціалізованим  підприємством по прийому металобрухту;
- здати металобрухт та отримати підтверджуючі документи від спеціалізованого  підприємства про прийняття із зазначенням кількості металобрухту;
- отримати кошти и на відкритий рахунок.

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Анна313 писав:Підскажіть, будь-ласка, сільська рада робить поточний ремонт і зразає на металобрухт труби опалення. Чи потрібно робити рішення сільської ради або розпорядження сільського голови. Дуже вдячна за відповідь
Також детально про порядок відображення в обліку і документального оформлення операцій з металобрухтом Ви можете прочитати у статті "Обліковуємо брухт металів, дорогоцінних та не дуже" (див. "Бюджетна бухгалтерія", 2016, № 21).

Анна313
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 34
З нами з: 11 травня 2016, 11:42
Регіон: Донецкая область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Анна313 »

Дуже дякую за допомогу!  Є також запитання з ремонту - чи повинні ми надати після закінчення ремонту сільради документи до тех.нагляду?

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Анна313 писав:Дуже дякую за допомогу!  Є також запитання з ремонту - чи повинні ми надати після закінчення ремонту сільради документи до тех.нагляду?
Відповідно до постанови КМУ від 11 липня 2007 р. N 903 «Про авторський та технічний нагляд  під час будівництва об'єкта архітектури» технічний нагляд забезпечує замовник (забудовник) протягом усього періоду будівництва об'єкта з метою здійснення контролю за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт, виконаних під час будівництва або зміни (зокрема шляхом знесення) такого об'єкта.
При цьому, технічний нагляд здійснюють особи, що мають виданий відповідно до законодавства архітектурно-будівельною атестаційною комісією кваліфікаційний сертифікат.
У разі відсутності у замовника спеціалістів, які могли б виконувати функції технічного нагляду за будівництвом об'єктів, замовник може залучати спеціалістів сторонніх організацій на договірній основі.
Дії та повноваження осіб, що здійснюють технічний нагляд передбачені вищезазначеною постановою КМУ.
Зокрема, особи, що здійснюють технічний нагляд:
1) проводять перевірку:
наявності документів, які підтверджують якісні характеристики конструкцій, виробів, матеріалів  та обладнання, що використовуються під час будівництва об'єкта, - технічного паспорта, сертифіката, документів, що відображають результати лабораторних випробувань тощо;
відповідності виконаних будівельно-монтажних робіт, конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання проектним рішенням, вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов та інших нормативних документів;
відповідності обсягів та  якості виконаних будівельно-монтажних робіт проектно-кошторисній документації;
виконання підрядником вказівок і приписів, виданих за результатами технічного нагляду, державного архітектурно-будівельного контролю та державного нагляду;
2) ведуть облік обсягів прийнятих і оплачених будівельно-монтажних робіт, а також будівельно-монтажних робіт, виконаних з недоліками;
3) проводять разом з підрядником огляд та оцінку результатів виконаних робіт, у тому  числі  прихованих,  і  конструктивних елементів;
4) повідомляють підряднику про невідповідність виробів, матеріалів та обладнання вимогам нормативних документів;
5) оформляють акти робіт, виконаних з недоліками;
6) беруть участь у проведенні перевірки:
робочою комісією якості окремих конструкцій і вузлів, будівельно-монтажних робіт усіх видів, відповідності змонтованого спецобладнання, устатковання і механізмів технічним умовам;
органами державного нагляду та архітектурно-будівельного контролю;
7) виконують інші функції,  пов'язані з технічним наглядом на відповідному об'єкті.
Отже технічний нагляд повинен здійснюватись протягом періоду проведення капітального ремонту, а надання документів після його закінчення та підписання актів виконаних робіт втрачає будь який сенс.

Відповісти

Повернутись до “Інші питання обліку активів (ТМЦ)”