Оприбуткування ТМЦ після списання

Аватар користувача
Задорожняя Юлия
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 11
З нами з: 03 квітня 2015, 09:14
Звідки: Украина, Днепропетровск

Повідомлення Задорожняя Юлия »

На підприємстві було проведено списання робочої станції у комплекті (системний блок, монітор, принтер). Придатним для подальшого використання залишився принтер з робочої станції. Чи необхідно вносити зміни до кошторису для оприбутуквання принтеру? Як провести оцінку принтеру? І як провести по бухгалтерському обліку? Дякую за допомогу!

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Задорожняя Юлия писав:На підприємстві було проведено списання робочої станції у комплекті (системний блок, монітор, принтер). Придатним для подальшого використання залишився принтер з робочої станції. Чи необхідно вносити зміни до кошторису для оприбутуквання принтеру? Як провести оцінку принтеру? І як провести по бухгалтерському обліку? Дякую за допомогу!
Відповідь на подібне запитання свого часу давало Держказначейство у листі від 11.11.2010 р. № 17-04/2828-21196. Текст цього листа і коментар редакції Ви можете знайти на сторінках нашої газети (див. "Бюджетна бухгалтерія", 2011, № 17).

Після оприбуткування принтера не пізніше останнього робочого дня звітного місяця до органів Держказначейської служби слід подати Довідку про надходження у натуральній формі.
У цьому випадку також необхідно внести зміни до кошторису на підставі довідки установленої форми, яка подається до органів Держказначейської служби до закінчення звітного періоду. Така вимога передбачена абз. 4 п. 49 Порядку складання, розгляду, затвердження та основні вимоги до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого постановою КМУ від 28.02.2002 р. № 228.

Чітких вимог щодо оцінки матеріальних цінностей, отриманих у результаті ліквідації ОЗ, чинним законодавством не передбачено. Тому оцінку принтера може провести комісія зі списання виходячи з цін на аналогічні об’єкти з урахуванням фактичного зносу такого об’єкта. Результати оцінки оформляють актом про оцінку матеріальних цінностей, отриманих після списання комплексу.
Крім того, на оприбутковані об’єкти ОЗ заводять нові Інвентарні картки обліку основних засобів за формою № ОЗ-6 (бюджет), а на МНМА — заповнюють Інвентарні картки групового обліку основних засобів за формою № ОЗ-9 (бюджет).

Що стосується відображення таких операцій на рахунках бух. обліку, то спочатку слід на підставі Довідки про надходження в натуральній формі показати у складі доходів спеціального фонду вартість оприбуткованих матеріальних цінностей, придатних для подальшої експлуатації (у Вашому випадку принтера): Дт 323 Кт 711;
Дт 364 Кт 323.
Потім відображаємо оприбуткування принтера:
— первісна вартість Дт 113 Кт 364;
— одночасно проводимо другий запис на створення фонду в необоротних активах Дт 811 Кт 401;
— на суму зносу Дт 401 Кт 132.

Аватар користувача
Задорожняя Юлия
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 11
З нами з: 03 квітня 2015, 09:14
Звідки: Украина, Днепропетровск

Повідомлення Задорожняя Юлия »

Дякуємо!!!

Відповісти

Повернутись до “Інші питання обліку активів (ТМЦ)”