Зразки перших рішень

Аватар користувача
Козіна Віра
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 720
З нами з: 13 грудня 2013, 13:07
Регіон: Харків
Подякували: 8 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Козіна Віра »

У додатку - зразки перших рішень першої сесії ради ОТГ першого скликання.
По тексту кожного зразка є коментарі експертів, на які просимо усіх звертати особливу увагу - там є пояснення, чому той чи інший пункт рішення прописаний відповідним чином, а також аналіз типових помилок, які ми встигли побачити, опрацьовуючи ті зразки, які нам надіслали окремі громади.

Звісно, ці зразки не є догмою, але якщо ви хочете щось змінити - відкрийте відповідний закон та переконайтеся, що питання, яке ви хочете винести на розгляд, належить до компетенції ради, а також, що ви правильно, без відступів від Закону, сформулювали його.
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.

Ямпільська с/р
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 19
З нами з: 11 листопада 2015, 10:12
Регіон: Донецкая область

Повідомлення Ямпільська с/р »

Виникає величезне питання щодо повноважень голів ліквідаційних комісій. Це повинно бути прописано у рішенні або затверджено положенням???

Аватар користувача
Козіна Віра
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 720
З нами з: 13 грудня 2013, 13:07
Регіон: Харків
Подякували: 8 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Козіна Віра »

Ямпільська с/р писав:Виникає величезне питання щодо повноважень голів ліквідаційних комісій. Це повинно бути прописано у рішенні або затверджено положенням???
Гарне питання, дякую!
Склад ліквідаційної комісії (персональний) має бути затверджений рішенням ради.
Загальний функціонал виписаний у законодавстві. Якщо хочете додати якісь особливості, можна закріпити це у рішенні, а можна затвердити окреме положення. Але на мою особисту думку, окреме положення не так вже потрібне

Федченко Леся
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 290
З нами з: 03 лютого 2014, 07:47
Регіон: Харків
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Федченко Леся »

Повноваження ліквідаційних комісій визначено законом. а саме Цивільним кодексом України (далі - ЦК).
Так, ст. 111 ЦК регламентується порядок ліквідації юридичної особи:

1. З дати внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи, суду або уповноваженого ними органу щодо ліквідації юридичної особи ліквідаційна комісія (ліквідатор) зобов'язана вжити всіх необхідних заходів щодо стягнення дебіторської заборгованості юридичної особи, що ліквідується, та письмово повідомити кожного з боржників про припинення юридичної особи в установлені цим Кодексом строки.
Ліквідаційна комісія (ліквідатор) заявляє вимоги та позови про стягнення заборгованості з боржників юридичної особи.
2. Ліквідаційна комісія (ліквідатор) зобов'язана повідомити учасників юридичної особи, суд або орган, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, про її участь в інших юридичних особах та/або надати відомості про створені нею господарські товариства, дочірні підприємства.
3. Під час проведення заходів щодо ліквідації юридичної особи до завершення строку пред'явлення вимог кредиторів ліквідаційна комісія (ліквідатор) закриває рахунки, відкриті у фінансових установах, крім рахунка, який використовується для розрахунків з кредиторами під час ліквідації юридичної особи.
4. Ліквідаційна комісія (ліквідатор) вживає заходів щодо інвентаризації майна юридичної особи, що припиняється, а також майна її філій та представництв, дочірніх підприємств, господарських товариств, а також майна, що підтверджує її корпоративні права в інших юридичних особах, виявляє та вживає заходів щодо повернення майна, яке перебуває у третіх осіб.
У випадках, установлених законом, ліквідаційна комісія (ліквідатор) забезпечує проведення незалежної оцінки майна юридичної особи, що припиняється.
5. Ліквідаційна комісія (ліквідатор) вживає заходів щодо закриття відокремлених підрозділів юридичної особи (філій, представництв) та відповідно до законодавства про працю здійснює звільнення працівників юридичної особи, що припиняється.
6. Ліцензії, документи дозвільного характеру та інші документи, а також печатки та штампи, які підлягають поверненню органам державної влади, органам місцевого самоврядування, повертаються їм ліквідаційною комісією (ліквідатором).
7. Для проведення перевірок та визначення наявності або відсутності заборгованості із сплати податків, зборів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, страхових коштів до Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування ліквідаційна комісія (ліквідатор) забезпечує своєчасне надання органам доходів і зборів та Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування документів юридичної особи (її філій, представництв), у тому числі первинних документів, регістрів бухгалтерського та податкового обліку.
До моменту затвердження ліквідаційного балансу ліквідаційна комісія (ліквідатор) складає та подає органам доходів і зборів, Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування звітність за останній звітний період.
8. Ліквідаційна комісія (ліквідатор) після закінчення строку для пред'явлення вимог кредиторами складає проміжний ліквідаційний баланс, що включає відомості про склад майна юридичної особи, що ліквідується, перелік пред'явлених кредиторами вимог та результат їх розгляду.
Проміжний ліквідаційний баланс затверджується учасниками юридичної особи, судом або органом, що прийняв рішення про ліквідацію юридичної особи.
9. Виплата грошових сум кредиторам юридичної особи, що ліквідується, у тому числі за податками, зборами, єдиним внеском на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та іншими коштами, що належить сплатити до державного або місцевого бюджету, Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування, провадиться у порядку черговості, встановленому статтею 112 цього Кодексу.
У разі недостатності в юридичної особи, що ліквідується, коштів для задоволення вимог кредиторів ліквідаційна комісія (ліквідатор) організовує реалізацію майна юридичної особи.
10. До затвердження ліквідаційного балансу ліквідаційна комісія (ліквідатор) складає та подає органам доходів і зборів, Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування звітність за останній звітний період.
11. Після завершення розрахунків з кредиторами ліквідаційна комісія (ліквідатор) складає ліквідаційний баланс, забезпечує його затвердження учасниками юридичної особи, судом або органом, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, та забезпечує подання органам доходів і зборів.
12. Майно юридичної особи, що залишилося після задоволення вимог кредиторів (у тому числі за податками, зборами, єдиним внеском на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та іншими коштами, що належить сплатити до державного або місцевого бюджету, Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування), передається учасникам юридичної особи, якщо інше не встановлено установчими документами юридичної особи або законом.
13. Документи, що підлягають обов'язковому зберіганню, передаються в установленому законодавством порядку відповідним архівним установам.
14. Ліквідаційна комісія (ліквідатор) забезпечує подання державному реєстраторові документів, передбачених законом для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в установлений законом строк.

Аватар користувача
Козіна Віра
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 720
З нами з: 13 грудня 2013, 13:07
Регіон: Харків
Подякували: 8 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Козіна Віра »

Шановні учасники!

Пропоную долучитися до дискусії щодо ключового рішення першої сесії - про припинення ОМС.
Одразу зауважу, що варіант, запропонований нами серед зразків, не ідеальний. На разі, через неприйняття законопроекту № 3106 процедура припинення не може пройти абсолютно "чисто" по жодному з варіантів, що розглядалися експертами та фахівцями офісів і місцевих рад.
Найбільш поширені на разі варіанти:
1) "Реорганізувати" "головну садибу" без фактичної ліквідації, ліквідувати ОМС, що не є центрами (нам відомо про 6 таких рішень);
2) Ліквідувати УСІ ради, включаючи "головну садибу", та створити нову юридичну особу у центрі громади (відомо про 3 випадки).

Ще один варіант (відомо про 8 випадків) - відкрити перше пленарне засідання, прийняти кілька рішень та оголосити перерву до 24-25 листопада без вирішення питання про припинення (почекавши розгляду законопроекту № 3106 у Парламенті).

Також одне з дискусійних питань: створювати одну ліквідаційну комісію чи кілька.

Які в кого думки з цього приводу? Ще раз наголошую, що платформа є закритою і у ній спілкуються лише особи, безпосередньо задіяні у процесі забезпечення діяльності перших 159 об'єднаних територіальних громад. Тому на цьому ресурсі ми можемо спілкуватися досить вільно!

Аватар користувача
Козіна Віра
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 720
З нами з: 13 грудня 2013, 13:07
Регіон: Харків
Подякували: 8 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Козіна Віра »

Ось зразок ще одного, не менш важливого рішення - про уповноваження осіб на вчинення нотаріальних дій та дій з реєстрації актів цивільного стану.

На забудьте у Положенні про старосту прописати цей фунціонал. Виписано має бути чітко до формулювань цих повноважень за відповідними законами
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.

Ямпільська с/р
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 19
З нами з: 11 листопада 2015, 10:12
Регіон: Донецкая область

Повідомлення Ямпільська с/р »

Питання щодо вчинення нотаріальних дій старостами. Прийняття даного рішення означає, що кожен староста матиме гербову печатку?

Аватар користувача
Козіна Віра
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 720
З нами з: 13 грудня 2013, 13:07
Регіон: Харків
Подякували: 8 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Козіна Віра »

Ямпільська с/р писав:Питання щодо вчинення нотаріальних дій старостами. Прийняття даного рішення означає, що кожен староста матиме гербову печатку?
На разі це питання вирішується. Але печатка, звісно, має бути. Знову дякуємо за гарне і актуальне запитання

Аватар користувача
Козіна Віра
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 720
З нами з: 13 грудня 2013, 13:07
Регіон: Харків
Подякували: 8 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Козіна Віра »

Олена Тертишна писав:На форумі обговорюється робота ліквідаційної комісії. Пропоную зосередитись на комісії з питань реогранізації рад, які припиняють свою діяльність. Які її функції і основні заходи?
Так, дякую, пані Олено! Це дуже доцільна пропозиція!
У вкладенні - проект рішення, яке можна буде прийняти після набрання чинності законопроектом № 2983.
Оскільки законопроект свіжий і змінює загальні засади здійснення реєстраційних дій не лише для новоутворених рад, а й для будь-яких юридичних осіб, з кількох питань на разі маємо дискусії (що помічено кольором у коментарі для рішень). Тому будемо вдячні за будь-які ідеї та за кожне повідомлення про власний досвід спілкування з місцевими реєстраторами. 
Уважно віднесіться до коментаря, які є після тексту рішення!
Також зверніть увагу, що законопроект уточнює питання щодо назви ради - юридичної особи. Залишається назва ради - центру громади без змін.
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.

Olena_Oleksandrivna
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 29
З нами з: 03 грудня 2015, 14:54
Регіон: Запорожская область

Повідомлення Olena_Oleksandrivna »

Яким чином оплачувати роботу членів комісії

Аватар користувача
Козіна Віра
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 720
З нами з: 13 грудня 2013, 13:07
Регіон: Харків
Подякували: 8 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Козіна Віра »

Olena_Oleksandrivna писав:Яким чином оплачувати роботу членів комісії
Бажано покладати обов"язки на посадових осіб місцевого самоврядування. У такому випадку ви можете максимум передбачити надбавку (премію) за інтенсивність, якщо бюджет дозволяє. І проблем не буде. Тоді до кінця року платимо за рахунок бюджету ради, у якій на разі лежить трудова книжка працівника.
Якщо людина не є у штаті, а найнята зі сторони - на підставі цивільно-правової угоди, відповідно. Але це також має бути передбачено кошторисом відповідної ради.
Зверніть увагу, що законопроект 2983 після того, як стане законом, дозволить раді-"центральній садибі" змінювати рішення рад, що приєднуються. Це у контексті Вашого питання важливо.
Також не плутайте: член комісії з припинення, це - функція (виконання обов"язків), а не посада!

Ямпільська с/р
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 19
З нами з: 11 листопада 2015, 10:12
Регіон: Донецкая область

Повідомлення Ямпільська с/р »

Доброго ранку! Скажіть, будь ласка,де можна знайти інформацію щодо алгоритму дій комісії з реорганізації ( зразки актів, запитів....) ?

Аватар користувача
Козіна Віра
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 720
З нами з: 13 грудня 2013, 13:07
Регіон: Харків
Подякували: 8 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Козіна Віра »

Ямпільська с/р писав:Доброго ранку! Скажіть, будь ласка,де можна знайти інформацію щодо алгоритму дій комісії з реорганізації ( зразки актів, запитів....) ?
У зразку рішення № 5

skalat-OTG
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 08 лютого 2016, 16:10
Регіон: Тернопольская область

Повідомлення skalat-OTG »

Доброго дня! Чи правомірно буде уповноважувати старост на вчинення нотаріаальних дій, якщо на території центральної садиби ОТГ є приватний нотаріус?

Аватар користувача
Козіна Віра
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 720
З нами з: 13 грудня 2013, 13:07
Регіон: Харків
Подякували: 8 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Козіна Віра »

skalat-OTG писав:Доброго дня! Чи правомірно буде уповноважувати старост на вчинення нотаріаальних дій, якщо на території центральної садиби ОТГ є приватний нотаріус?
Так, у сільських населених пунктах, де відсутній нотаріус.

Відповісти

Повернутись до “Правові питання реорганізації ОМС ОТГ”