Інвентаризація активів та зобов’язань

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Доброго дня!
Ця тема присвячена питанням щодо порядку здійснення інвентаризації активів і зобов’язань територіальних громад, які об’єднуються. Зокрема, розглянемо: строки проведення, порядок підготовки, безпосередньо проведення інвентаризації, підведення підсумків інвентаризації та відображення її результатів в бухгалтерському обліку і звітності тощо.

Аватар користувача
Козіна Віра
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 720
З нами з: 13 грудня 2013, 13:07
Регіон: Харків
Подякували: 8 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Козіна Віра »

Тут можна знайти зразки документів, необхідних для здійснення інвентаризації, з коментарями наших експертів у бюджетній сфері.
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.

Осинівська сільська рада
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 22
З нами з: 20 листопада 2015, 09:06
Регіон: Луганская область

Повідомлення Осинівська сільська рада »

Підскажіть, інвентаризацію  при реорганізації потрібно проводити лише в радах чи й в комунальних підприємствах, які їм підпорядковуються. Якщо так, то це повинна робити одна і та ж комісія чі різні?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Осинівська сільська рада писав:Підскажіть, інвентаризацію  при реорганізації потрібно проводити лише в радах чи й в комунальних підприємствах, які їм підпорядковуються. Якщо так, то це повинна робити одна і та ж комісія чі різні?
Інвентаризацію майна та зобов’язань з метою їх передачі в подальшому правонаступнику (раді - головній садибі) слід проводити лише в ОМС, які припиняються (тобто тільки у відповідних радах). Адже майно комунальних підприємств не передається на баланс головних садиб. В таких підприємствах змінюється лише підпорядкування.

cherkaskaotg
Новачок
Новачок
Повідомлень: 6
З нами з: 23 листопада 2015, 09:50
Регіон: Донецкая область

Повідомлення cherkaskaotg »

Доброго дня ! Підскажить ,чи можливо прийняти на баланс безхазяйне майно ,виявлене під час інвентарізації, в процесі реорганізаціїї ОМС?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

cherkaskaotg писав:Доброго дня ! Підскажить ,чи можливо прийняти на баланс безхазяйне майно ,виявлене під час інвентарізації, в процесі реорганізаціїї ОМС?
Доброго дня! Прийняти на баланс не враховане раніше, безхазяйне майно, виявлене під час інвентаризації, не тільки можливо, але й необхідно
Зокрема, відповідно до п. 1.5 розд. ІІІ Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженого наказом Мінфіну від 02.09.2014 р. № 879,  у разі виявлення об'єктів, що не знаходяться на обліку, а також об'єктів, дані про які відсутні в обліку, необхідно внести до інвентаризаційного опису відсутні відомості і технічні показники про такі об'єкти. Наприклад, про будівлі слід указати їх призначення, основні матеріали, з яких вони побудовані, об'єм (зовнішній чи внутрішній обмір), площа (загальна корисна площа), число поверхів, підвалів, напівпідвалів, рік побудови тощо.

Оцінка виявлених об'єктів проводиться за справедливою вартістю.

Відповісти

Повернутись до “Інвентаризація”