Доброго дня!
Ця тема присвячена питанням щодо порядку здійснення інвентаризації активів і зобов’язань територіальних громад, які об’єднуються. Зокрема, розглянемо: строки проведення, порядок підготовки, безпосередньо проведення інвентаризації, підведення підсумків інвентаризації та відображення її результатів в бухгалтерському обліку і звітності тощо.
Інвентаризація активів та зобов’язань
- Козіна Віра
- Місцевий
- Повідомлень: 720
- З нами з: 13 грудня 2013, 13:07
- Регіон: Харків
- Подякували: 8 разів
- Контактна інформація:
Тут можна знайти зразки документів, необхідних для здійснення інвентаризації, з коментарями наших експертів у бюджетній сфері.
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 22
- З нами з: 20 листопада 2015, 09:06
- Регіон: Луганская область
Підскажіть, інвентаризацію при реорганізації потрібно проводити лише в радах чи й в комунальних підприємствах, які їм підпорядковуються. Якщо так, то це повинна робити одна і та ж комісія чі різні?
- Крот Юлія
- Місцевий
- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Інвентаризацію майна та зобов’язань з метою їх передачі в подальшому правонаступнику (раді - головній садибі) слід проводити лише в ОМС, які припиняються (тобто тільки у відповідних радах). Адже майно комунальних підприємств не передається на баланс головних садиб. В таких підприємствах змінюється лише підпорядкування.Осинівська сільська рада писав:Підскажіть, інвентаризацію при реорганізації потрібно проводити лише в радах чи й в комунальних підприємствах, які їм підпорядковуються. Якщо так, то це повинна робити одна і та ж комісія чі різні?
-
- Новачок
- Повідомлень: 6
- З нами з: 23 листопада 2015, 09:50
- Регіон: Донецкая область
Доброго дня ! Підскажить ,чи можливо прийняти на баланс безхазяйне майно ,виявлене під час інвентарізації, в процесі реорганізаціїї ОМС?
- Крот Юлія
- Місцевий
- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Доброго дня! Прийняти на баланс не враховане раніше, безхазяйне майно, виявлене під час інвентаризації, не тільки можливо, але й необхідно.cherkaskaotg писав:Доброго дня ! Підскажить ,чи можливо прийняти на баланс безхазяйне майно ,виявлене під час інвентарізації, в процесі реорганізаціїї ОМС?
Зокрема, відповідно до п. 1.5 розд. ІІІ Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженого наказом Мінфіну від 02.09.2014 р. № 879, у разі виявлення об'єктів, що не знаходяться на обліку, а також об'єктів, дані про які відсутні в обліку, необхідно внести до інвентаризаційного опису відсутні відомості і технічні показники про такі об'єкти. Наприклад, про будівлі слід указати їх призначення, основні матеріали, з яких вони побудовані, об'єм (зовнішній чи внутрішній обмір), площа (загальна корисна площа), число поверхів, підвалів, напівпідвалів, рік побудови тощо.
Оцінка виявлених об'єктів проводиться за справедливою вартістю.