Відео про порядок інвентаризації майна ОМС, що припиняються

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Шановні, друзі, колеги!
Перш ніж приступити до передачі майна органів місцевого самоврядування, у зв’язку з об’єднанням територіальних громад, необхідно провести його інвентаризацію. Підходити до її проведення слід з особливою ретельністю та відповідальністю. Адже від результатів інвентаризації залежатиме правильність складення передавального акта, а отже і яке майно, в якому обсязі, за якою оцінкою та які зобов’язання, "успадкують" новоутворені ради.
Ми виділили для Вас основні моменти, на які слід звернути увагу під час здійснення інвентаризації.
Маємо надію, що невеличкий відео-екскурс зробить процедуру інвентаризації простішою і зрозумілішою.
Всі запитання з приводу переглянутого матеріалу Ви може задати прямо у цій темі.


Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Доброго дня, шановні колеги!

Поділіться, будь ласка, своїми враженнями від переглянутого відео. Загалом, чи вдалим, на Ваш погляд, є такий формат обміну інформацією? Чи корисною була для Вас інформація в відео? Які виникли побажання, пропозиції з приводу тривалості відео (можливо варто зробити кілька коротеньких відео-роликів на одну тему), його змістовності, стилю подачі інформації тощо?

Будемо щиро вдячні за будь-які Ваші рекомендації.

Ямпільська с/р
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 19
З нами з: 11 листопада 2015, 10:12
Регіон: Донецкая область

Повідомлення Ямпільська с/р »

Дякую за відео! Доступно та змістовно викладено інформацію. Побажання - хотілося б мати слайди  з цього відео, щоб користуватися ними у подальшому.
Питання - яким чином та ким формується комсія з інвентаризації? Голова головної садиби повинен своїм розпорядженням затвердити комісію з інвентаризації?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Ямпільська с/р писав:Дякую за відео! Доступно та змістовно викладено інформацію. Побажання - хотілося б мати слайди  з цього відео, щоб користуватися ними у подальшому.
Питання - яким чином та ким формується комсія з інвентаризації? Голова головної садиби повинен своїм розпорядженням затвердити комісію з інвентаризації?
Дякую дуже за схвальний відгук.

Створювати окрему інвентаризаційну комісію не потрібно, її функції має виконувати комісія з реорганізації. Склад комісії з реорганізації мав бути затверджений рішенням про припинення діяльності відповідної ради першої сесії. У цьому з рішенні необхідно було прописати і покладення повноважень щодо здійснення інвентаризації на комісію з реорганізації. Якщо у згаданому рішенні це питання не знайшло свого відображення, тоді слід оформити окреме розпорядження голови ради головної садиби про проведення інвентаризації активів і зобов'язань ОМС, що припиняються, відповідними комісіями з реорганізації.

Слайди до цього відео обов’язково завантажимо сьогодні протягом дня.

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Ось слайди до відео-матеріалу. Будь ласка, користуйтеся.
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.

Відповісти

Повернутись до “Інвентаризація”