Вирішуємо кадрові питання в ОМС

Федченко Леся
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 290
З нами з: 03 лютого 2014, 07:47
Регіон: Харків
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Федченко Леся »

Olena_Oleksandrivna писав:А чи можемо ми секретаря перевести з виборчої посади? Я думала  зпочати припинити повноваження, а потом прийняти
Правильно ставите запитання, Олено!
Адже ст. 3 Закону України "Про службу в органах місцевого самоврядування" визначає 3 види посад в ОМС:
1) виборні, на які особи обираються громадою;
2) виборні, на які особи обираються чи затверджуються радою;
3) посади, на які особи призначаються відповідним головою за визначеною процедурою (конкурсом).
Щодо можливості переведення з посади одного виду на посаду іншого виду офіційних роз'яснень немає.
На моє особисте переконання цього робити не слід - треба припинити повноваження секретаря відповідно до ч. 1 ст. 50 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" через закінчення строку повноважень ради, що має наслідком звільнення особи з роботи. А вже потім вирішувати питання про працевлаштування цієї особи на іншу посаду, але робити це у відповідності до процедури, визначеної законом (за конкурсом).

petros
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 12
З нами з: 15 березня 2015, 14:30
Регіон: Тернопольская область

Повідомлення petros »

Особа працювала сільським головою у сільській раді, яка увійшла до складу ОТГ з центром у іншому населеному пункті. На першій сесії новообраної ради ОТГ повноваження даної особи як сільського голови закінчуються. На цій же сесії ця особа затверджується заступником сільського голови ОТГ і відмовляється від виконання обов'язків старости. Підкажіть будь-ласка:
1. Записи в трудовій книжці цієї особи про звільнення з посади сільського голови та затвердження заступником сільського голови вносяться одним днем? Якщо в один день, то як цей день оплачувати, як сільському голові чи заступнику сільського голови?
2. Чи зберігається сума індексації заробітної плати, якщо посадовий оклад заступника сільського голови ОТГ дорівнює посадовому окладу сільського голови за попереднім місцем роботи?

ludavyazivok@i.ua
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 26
З нами з: 03 грудня 2015, 20:33
Регіон: Днепропетровская область

Повідомлення ludavyazivok@i.ua »

[font='Noto Sans', sans-serif]Доброго дня! 12 листопада 2015 року було прийнято рішення про визнання повноважень Вербківського сільського голови,обраний секретар ради, сесія не закривалася , 01 грудня прийняті рішення про створення ліквідаційної комісії. На зустрічі у Павлограді Олена Анатоліївна Тертишна надавала відповіді на питання і сказала, що так як сесія не закривалася, то секретар і голова ради ( які не є центром громади) працювали до 1 грудня 2015року. З 01 грудня секретар звільняється ( в нашому випадку вона йде на пенсію) , а голова з 01 грудня виконує обов"язки старости. Все таки після Вашої відповіді Богданівській сільській раді не зрозуміло, коли припинилися повноваження секретаря і коли голова став в.о.старости. В листопаді секретарю повністю нарахована заробітна плата. Що робити?[/font]

[font='Noto Sans', sans-serif]Головний бухгалтер В"язівоцької сільської ради    Таранова Людмила Анатоліївна[/font]

Федченко Леся
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 290
З нами з: 03 лютого 2014, 07:47
Регіон: Харків
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Федченко Леся »

petros писав:Особа працювала сільським головою у сільській раді, яка увійшла до складу ОТГ з центром у іншому населеному пункті. На першій сесії новообраної ради ОТГ повноваження даної особи як сільського голови закінчуються. На цій же сесії ця особа затверджується заступником сільського голови ОТГ і відмовляється від виконання обов'язків старости. Підкажіть будь-ласка:
1. Записи в трудовій книжці цієї особи про звільнення з посади сільського голови та затвердження заступником сільського голови вносяться одним днем? Якщо в один день, то як цей день оплачувати, як сільському голові чи заступнику сільського голови?
2. Чи зберігається сума індексації заробітної плати, якщо посадовий оклад заступника сільського голови ОТГ дорівнює посадовому окладу сільського голови за попереднім місцем роботи?
Ні, не одним днем.
Спочатку треба внести запис про припинення повноважень сільського голови, підставою для цього буде рішення сесії ОТГ про результати виборів і визнання повноважень новообраного голови ОТГ. Засвідчуємо печакою сільської ради, де він був головою, підписує особа, відповідальна за кадрову роботу у цій сільській раді.
Потім пишемо у трудовій книжці повну назву сільської ради ОТГ (він вже буде працювати в іншій юридичній особі)
Далі (наступним робочим днем) вносимо запис про затвердження його на посаду заступника сільського голови ОТГ, підставою буде рішення ради про його затвердження на посаду. Засвідчувати печаткою та підписом не треба, бо це робиться виключно у разі звільнення з роботи.
Однозначно, що одним днем особа не може бути і звільнена з роботи, і прийнята, бо день звільнення є останнім днем роботи працівника (цього правила ніхто не відміняв).
Щодо індексації - питання не моєї компетенції, вибачте. Це суто бухгалтерське питання.

Федченко Леся
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 290
З нами з: 03 лютого 2014, 07:47
Регіон: Харків
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Федченко Леся »

petros писав:Особа працювала сільським головою у сільській раді, яка увійшла до складу ОТГ з центром у іншому населеному пункті. На першій сесії новообраної ради ОТГ повноваження даної особи як сільського голови закінчуються. На цій же сесії ця особа затверджується заступником сільського голови ОТГ і відмовляється від виконання обов'язків старости. Підкажіть будь-ласка:
1. Записи в трудовій книжці цієї особи про звільнення з посади сільського голови та затвердження заступником сільського голови вносяться одним днем? Якщо в один день, то як цей день оплачувати, як сільському голові чи заступнику сільського голови?
2. Чи зберігається сума індексації заробітної плати, якщо посадовий оклад заступника сільського голови ОТГ дорівнює посадовому окладу сільського голови за попереднім місцем роботи?
Шановний Петро, я Вам вже відповіла у іншому місці, але дублюю відповідь)

Федченко Леся
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 290
З нами з: 03 лютого 2014, 07:47
Регіон: Харків
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Федченко Леся »

ludavyazivok@i.ua писав:[font='Noto Sans', sans-serif]Доброго дня! 12 листопада 2015 року було прийнято рішення про визнання повноважень Вербківського сільського голови,обраний секретар ради, сесія не закривалася , 01 грудня прийняті рішення про створення ліквідаційної комісії. На зустрічі у Павлограді Олена Анатоліївна Тертишна надавала відповіді на питання і сказала, що так як сесія не закривалася, то секретар і голова ради ( які не є центром громади) працювали до 1 грудня 2015року. З 01 грудня секретар звільняється ( в нашому випадку вона йде на пенсію) , а голова з 01 грудня виконує обов"язки старости. Все таки після Вашої відповіді Богданівській сільській раді не зрозуміло, коли припинилися повноваження секретаря і коли голова став в.о.старости. В листопаді секретарю повністю нарахована заробітна плата. Що робити?[/font]

[font='Noto Sans', sans-serif]Головний бухгалтер В"язівоцької сільської ради    Таранова Людмила Анатоліївна[/font]
Доброго дня, Людмило Анатоліївно!
Повноваження сільського голови та секретаря ради, яка увійшла до складу ОТГ, припинилися, судячи з тексту Вашого запитання, всеж-таки 12 листопада - у день оголошення на першій сесії новообраної ради про результати виборів та визнання повноважень новообраного голови ОТГ та депутатів ОТГ.
Обов'язки старости "бувший" сільський голова має виконувати з дня прийняття такого рішення радою ОТГ, з Вашого запитання не зрозуміло, коли саме це відбулося.

Федченко Леся
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 290
З нами з: 03 лютого 2014, 07:47
Регіон: Харків
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Федченко Леся »

У нас запитують:
як оформити трудову книжку сільського голови ради, що увійшла до ОТГ, у разі його обрання сільським головою ОТГ?

Отже, у такому випадку маємо внести до його трудової книжки 2 записи:
 1) про припинення ним повноважень сільського голови:
 - відповідно до ч. 2 ст. 8 Закону України "Про добровільне об'єднання територіальних громад" повноваження органів місцевого самоврядування, сільського, селищного, міського голови територіальних громад, що об'єдналися, припиняються з моменту набуття повноважень новообраними органами місцевого самоврядування, сільським, селищним, міським головою територіальної громади, утвореної внаслідок добровільного об'єднання;
- підставою для цього буде рішення ради ОТГ про результати виборів ради ОТГ та визнання її повноважень, прийняте на першій сесії ОТГ.
2) про обрання його на посаду сільського голови ОТГ:
- відповідно до ч. 1 ст. 42 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" повноваження сільського, селищного, міського голови починаються з моменту оголошення відповідною сільською, селищною, міською виборчою комісією на пленарному засіданні ради рішення про його обрання;
- підставою для цього буде рішення ради ОТГ про результати виборів сільського голови ОТГ та визнання його повноважень, прийняте на першій сесії ОТГ.
  
Таким чином, у трудовій книжці зазначаємо наступне:
1) під наступним за порядком номером:
 - у графі "Дата внесення запису" зазначаємо дату проведення першої сесії ОТГ;
- у графі "Відомості про роботу..." зазначаємо  "Повноваження ______ сільського голови припинено, ч. 2 ст. 8 Закону України"Про добровільне об'єднання територіальних громад.";
- у графі "Підстава.." зазначаємо дату та номер рішення ради ОТГ про оголошення результатів виборів ради ОТГ та визнання повноважень депутатів ради ОТГ;
- засвідчуємо цей запис підписом особи, відповідальної за кадрову роботу у сільській раді, яка увійшла до ОТГ, і печаткою цієї ради.

) під наступним за порядком номером зазначаємо:
   " ____________ рада (зазначаємо повну назву ради ОТГ - це обов'язково, адже відтепер він буде працювати на іншу юридичну особу)
- у графі "Дата внесення запису" також зазначаємо дату проведення першої сесії ОТГ;
- у графі "Відомості про роботу..." зазначаємо  "Обраний на посаду _________ сільського голови (повна назва його посади у ОТГ);
- у графі "Підстава.." зазначаємо дату та номер рішення ради ОТГ про оголошення результатів виборів сільського голови ОТГ та визнання його повноважень;
- засвідчувати цей запис ні підписом посадової особи ради ОТГ, ні печаткою ради ОТГ, не потрібно (це робиться лише у разі звільнення з роботи).

Увага! Якщо у вашій раді ОТГ про оголошення результатів виборів та визнання поноважень і депутаів ради ОТГ, і голови ОТГ, приймалося одне рішення (у деяких радах саме так зробили) - нічого страшного, це лише означає, що підставами для внесення і першого, і другого запису буде одне й те саме рішення ради ОТГ.

ludavyazivok@i.ua
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 26
З нами з: 03 грудня 2015, 20:33
Регіон: Днепропетровская область

Повідомлення ludavyazivok@i.ua »

Доброго дня! Постановою КМУ від 09 грудня 2015 року №1013 підвищуються посадові оклади працівників ОМС на 25%. Необхідно зробити перелік змін до штатного розпису апарату сільської ради. Зараз сільський голова - голова комісії з питань реорганізаціїї-в.о.старости. Як внести цю посаду в перелік змін?

Аватар користувача
Козіна Віра
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 720
З нами з: 13 грудня 2013, 13:07
Регіон: Харків
Подякували: 8 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Козіна Віра »

ludavyazivok@i.ua писав:Доброго дня! Постановою КМУ від 09 грудня 2015 року №1013 підвищуються посадові оклади працівників ОМС на 25%. Необхідно зробити перелік змін до штатного розпису апарату сільської ради. Зараз сільський голова - голова комісії з питань реорганізаціїї-в.о.старости. Як внести цю посаду в перелік змін?
Оскільки ця постанова ще не набрала чинності, я би радила планувати підвищення окладів старост, якщо таке передбачається радою ОТГ, вже з 2016 року.
Так, у постанові йдеться про підняття з/п "заднім числом" - з 1 грудня поточного року. Та у випадку зі старостами я би серйозно подумала про необхідність перегляду з/п саме у грудні, навіть якщо постанову опублікують найближчим часом.
Не забувайте, що колишній сільський (селищний) голова вже є в.о. старости, відповідно, у нього зменшилося функціональне навантаження. Тому при вирішенні радою питання про визначення посадових окладів старост на наступний рік це має бути враховано.

Федченко Леся
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 290
З нами з: 03 лютого 2014, 07:47
Регіон: Харків
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Федченко Леся »

ludavyazivok@i.ua писав:Доброго дня! Постановою КМУ від 09 грудня 2015 року №1013 підвищуються посадові оклади працівників ОМС на 25%. Необхідно зробити перелік змін до штатного розпису апарату сільської ради. Зараз сільський голова - голова комісії з питань реорганізаціїї-в.о.старости. Як внести цю посаду в перелік змін?
Доброго дня!
Посада старости має бути у штатному розписі ради ОТГ, так як ця посада передбачена виключно для рад об'єднаних громад.
Особа, на яку рада ОТГ поклала виконання обов'язків старости до проведення перших виборів старост, працює в раді ОТГ з дня покладення на неї цих обов'язків, у Вашому випадку - одночасно є головою комісії з реорганізації ради, що увійшла до складу ОТГ.
Тобто, у штатному розписі ОТГ має бути посада старости (чи декількох старост) і мають бути закладені кошти на оплату праці осіб, які виконують ці обов'язки до проведення перших виборів старост.
Таким чином, у разі необхідності внесення змін до штатного розпису, вони вносяться у штатний розпис ради ОТГ, де є ця посада.

Осинівська сільська рада
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 22
З нами з: 20 листопада 2015, 09:06
Регіон: Луганская область

Повідомлення Осинівська сільська рада »

Скажіть будь лазка, попереджувати про вивільнення у звязку з реорганізацією шляхом приєднання необхідно  працівників лише тієї ради що припиняється чи і працівників головної садиби??

Федченко Леся
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 290
З нами з: 03 лютого 2014, 07:47
Регіон: Харків
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Федченко Леся »

Осинівська сільська рада писав:Скажіть будь лазка, попереджувати про вивільнення у звязку з реорганізацією шляхом приєднання необхідно  працівників лише тієї ради що припиняється чи і працівників головної садиби??
Працівників ради-головної садиби не потрібно попереджувати тільки у разі, якщо у них не відбувається жодних змін істотних умов праці.
Відповідно до ст. 32 Кодексу законів про працю України істотними умовами праці є зміна систем та розмірів оплати праці, пільг, режиму роботи, встановлення або скасування неповного робочого часу, суміщення професій, зміна розрядів і найменування посад та інші.

Ямпільська с/р
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 19
З нами з: 11 листопада 2015, 10:12
Регіон: Донецкая область

Повідомлення Ямпільська с/р »

Зараз  в усіх об'єднаних громадах виникло дуже важливе питання, яке потребує якомога скорішого вирішення. Це затвердження штатного розпису громади. Зрозуміло, що дане рішення досить індивідуальне. але ж все - таки чи існує якась примірна структура чисельності у радах, які приєдналися? Чи можливо ввести у штати заступника старости, секретаря, діловода, спеціаліста з громадськістю?... І на яку заробітну плату розраховувати цим працівникам? Чи планується законодавчо встановити оклад в.о. старости та іншим працівникам на місцях?

cherkaskaotg
Новачок
Новачок
Повідомлень: 6
З нами з: 23 листопада 2015, 09:50
Регіон: Донецкая область

Повідомлення cherkaskaotg »

Доброго дня, шановні колеги! 
Підскажіть будь ласка, на кого можна покласти виконання обов'язків старости, якщо той склав повноваження в зв'язку з переходом на іншу посаду (наприклад заступника голови ОТГ)? Чи до виборів населений пункт залишається без в.о. старости?
Дякуємо!

ludavyazivok@i.ua
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 26
З нами з: 03 грудня 2015, 20:33
Регіон: Днепропетровская область

Повідомлення ludavyazivok@i.ua »

Доброго дня! Дякую за підтримку і розуміння. Може дуже часто задаю питання, але хочеться щоб не було помилок. Вертаюсь до постанови  від 09 грудня 2015 року. Які оклади підвищуються на 25 %? Уже майже в усіх спеціалістів - оклади мінімальна зарплата. Фінуправління трактує, що треба брати оклади ще до підвищень, збільшувати на всі підвищення які відбулися і тоді на 25%. Виходить, що оклади спеціалістів зовсім не підвищуються (бухгалтер, землевпорядник,інспектор ВОС, касир). Що їм так і платимо індексацію?

Аватар користувача
Замазий Светлана
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 20
З нами з: 04 вересня 2015, 12:51
Регіон: Харьковская область
Контактна інформація:

Повідомлення Замазий Светлана »

подивіться статтю з цього приводу:

https://buhgalter.com.ua/articles/oplat ... odarok-ot/

Olena_Oleksandrivna
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 29
З нами з: 03 грудня 2015, 14:54
Регіон: Запорожская область

Повідомлення Olena_Oleksandrivna »

Підскажіть , яка повинна бути структура бухгалтерії в громаді. Чи це централізована може бути?

Аватар користувача
Замазий Светлана
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 20
З нами з: 04 вересня 2015, 12:51
Регіон: Харьковская область
Контактна інформація:

Повідомлення Замазий Светлана »

ludavyazivok@i.ua »

За роз'ясненнями Мінсоцполітики у листі від 16.12.2015 р. № 19113/0/14-15/13 (див. газету «Бюджетна бухгалтерія», 2015, № 47, с. 3) підвищенню підлягають оклади, встановлені у штатних розписах, в розмірах згідно з постановою № 482 (дотягнуті до мінімалки). Тобто, якщо у працівників був оклад 1378 грн. ( з 1 вересня-2015), то новий підвищений на 25 % оклад складе 1723 грн.

Аватар користувача
Станкус Тетяна
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 549
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харьковская область
Подякували: 9 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Станкус Тетяна »

Olena_Oleksandrivna писав:Підскажіть , яка повинна бути структура бухгалтерії в громаді. Чи це централізована може бути?
Доброго дня! Якщо бухгалтерія окрім виконкому планує вести облік бюджетних організацій, то вона має бути централізованою. Але ж майте на увазі, що тоді працівники такої бухгалтерії не будуть посадовими особами місцевого самоврядування і будуть отримувати заробітну плати як працівники централізованої бухгалтерії.

ludavyazivok@i.ua
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 26
З нами з: 03 грудня 2015, 20:33
Регіон: Днепропетровская область

Повідомлення ludavyazivok@i.ua »

Добрий вечір! Не можу ніяк довести фінансовому управлінню, що підвищуються посадові оклади з "мінімалки". Сьогодні вони дзвонили в обласне фінуправління і дали відповідь, що збільшуються посадові оклади на 25% у сільського голови, секретаря, головного бухгалтера, а у бухгалтера, землевпорядника, касира, інспектора ВОС так і залишаються 1378 грн. Індексацію прибираємо, оце підвищення!!!!

Olena_Oleksandrivna
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 29
З нами з: 03 грудня 2015, 14:54
Регіон: Запорожская область

Повідомлення Olena_Oleksandrivna »

Підскажіть будь ласка! Нам з 1 січня переходить медицина та освіта. Як приймати працівників цих закладів? Хто ставитиме записи в трудових книжках? Та де зберігатимуться ТК ?

Федченко Леся
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 290
З нами з: 03 лютого 2014, 07:47
Регіон: Харків
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Федченко Леся »

cherkaskaotg писав:Доброго дня, шановні колеги! 
Підскажіть будь ласка, на кого можна покласти виконання обов'язків старости, якщо той склав повноваження в зв'язку з переходом на іншу посаду (наприклад заступника голови ОТГ)? Чи до виборів населений пункт залишається без в.о. старости?
Дякуємо!
Доброго дня, навзаєм шановні колеги!
Із тексту п. 3 Прикінцевих положень Закону України "Про добровільне об'єднання територіальних громад" випливає, що ОТГ вправі покласти виконання обов'язків старости до проведення перших виборів старост на конкретно визначених осіб (далі - цитата) "..., обов'язки старости до обрання на перших виборах старости виконує особа, яка здійснювала повноваження сільського, селищного голови відповідної територіальної громади до об'єднання."
Як бачите, інших варіантів немає.
Тому у разі, якщо особа, на яку ОТГ покладено виконання обов'язків старост до перших виборів, звільняється з посади з будь-яких підстав, населені пункти, на які поширювалася його компетенція як в.о. старости, залишаться без в.о. старости до проведення перших виборів старост.
Це якщо ми говоримо виключно про посаду "в.о. старости".

Федченко Леся
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 290
З нами з: 03 лютого 2014, 07:47
Регіон: Харків
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Федченко Леся »

Olena_Oleksandrivna писав:Підскажіть будь ласка! Нам з 1 січня переходить медицина та освіта. Як приймати працівників цих закладів? Хто ставитиме записи в трудових книжках? Та де зберігатимуться ТК ?
Уточніть, будь ласка, Ваше запитання - який орган місцевого самоврядування Ви представляєте (сільська, селищна, міська рада) та куди плануєте приймати працівників закладів?

Olena_Oleksandrivna
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 29
З нами з: 03 грудня 2015, 14:54
Регіон: Запорожская область

Повідомлення Olena_Oleksandrivna »

Нам (ОТГ)  район з нового року передає заклади освіти та медицини. У нас в структурі є голова та відділи. Хото робить в трудові книжки записи про прийняття. Голова ? чи начальники відповідних відділів, але вони юридично не зареєстровані

Федченко Леся
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 290
З нами з: 03 лютого 2014, 07:47
Регіон: Харків
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Федченко Леся »

Olena_Oleksandrivna писав:Нам (ОТГ)  район з нового року передає заклади освіти та медицини. У нас в структурі є голова та відділи. Хото робить в трудові книжки записи про прийняття. Голова ? чи начальники відповідних відділів, але вони юридично не зареєстровані
Якщо структурні підрозділи (відділи) не є юридичними особами - записи вносяться особою, на яку покладено обов'язки з ведення кадрової роботи в раді ОТГ, а роботодавцем у розумінні законодавства про працю буде ОТГ в особі керівника (голови ради ОТГ).
"Район передає заклади освіти і медицини" - лише в частині фінансування чи повністю передає у комунальну власність ОТГ?

Осинівська сільська рада
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 22
З нами з: 20 листопада 2015, 09:06
Регіон: Луганская область

Повідомлення Осинівська сільська рада »

Яке має бути розпорядження голови ОТГ про переведення працівників в звязку з реорганізацією та які записи в трудових книжках?

Федченко Леся
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 290
З нами з: 03 лютого 2014, 07:47
Регіон: Харків
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Федченко Леся »

Осинівська сільська рада писав:Яке має бути розпорядження голови ОТГ про переведення працівників в звязку з реорганізацією та які записи в трудових книжках?
Щодо переведення працівників сільських, селищних рад, які увійшли до складу ОТГ, у штат ради ОТГ, звертаю Вашу увагу на важливі моменти:
1)  так як припинення сільських, селищних рад як юридичних осіб відповідно до отсанніх змін у законодавстві здійснюється шляхом реорганізації (приєднання), категорично заборонено звільняти з роботи працівників, які перебувають у відпустках для догляду за дитиною до 3 чи 6 років (звільнення цих категорій працівників допускається виключно у разі повної  ліквідації юридичної особи (тобто, коли не має правонаступника, а у нашому випадку правонаступником всіх рад-юросіб є рада ОТГ) - тому таких працівників обов'язково переводимо у ОТГ, а по закінченню їх відпустки маємо право їх звільнити;
2) звісно, навряд чи рада ОТГ має реальні можливості працевлаштувати всіх без виключення працівників сільських, селищних рад, що увійшли до складу ОТГ, тому все ж таки, когось мусимо звільнити з роботи. Проте, варто знати, що звільнення з роботи у зв'язку із реорганізацією можливе лише у разі скорочення чисельності або штату працівників. 
3) перш ніж починати процес переведення працівників, маємо розробити та затвердити структуру ради ОТГ.

Федченко Леся
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 290
З нами з: 03 лютого 2014, 07:47
Регіон: Харків
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Федченко Леся »

Осинівська сільська рада писав:Яке має бути розпорядження голови ОТГ про переведення працівників в звязку з реорганізацією та які записи в трудових книжках?
Тепер перейдемо ближче до самого розпорядження про переведення працівників.
У разі, якщо цим розпорядженням здійснюється не лише переведення працівників у раду ОТГ, а й, можливо, звільнення деяких працівників, рекомендую назвати розпорядження, наприклад, "Про кадрові питання", тощо.
Текст розпорядження може бути приблизно такий:

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

(дата)                                                                                                                                                       № _______

Про кадрові питання

На підставі структури _________________ (назва ради ОТГ), затвердженої рішенням ________________ (дата та № рішення ради ОТГ про затвердження структури):

1. Призначити на відповідні посади у _______________________ (назва ради ОТГ) по переведенню працівників-посадових осіб місцевого самоврядування:

1) ____________________________ (П.І.Б. працівника; повна назва посади у сільській, селищній раді, яка увійшла до складу ОТГ; ранг та категорія посадової особи місцевого самоврядування) на посаду _________________ (повна назва посади у раді ОТГ  відповідно до затвердженої структури) з посадовим окладом __________ грн.;

2)  ____________________________ (П.І.Б. працівника; повна назва посади у сільській, селищній раді, яка увійшла до складу ОТГ; ранг та категорія посадової особи місцевого самоврядування) на посаду _________________ (повна назва посади у раді ОТГ  відповідно до затвердженої структури) з посадовим окладом __________ грн.;

3) ............

4) ........

2. Прийняти у _______________________ (назва ради ОТГ) по переведенню працівників-службовців:

1) ____________________________ (П.І.Б. працівника; повна назва посади у сільській, селищній раді, яка увійшла до складу ОТГ) _________  (повна назва посади у раді ОТГ  відповідно до затвердженої структури) з посадовим окладом __________ грн.;

2) ____________________________ (П.І.Б. працівника; повна назва посади у сільській, селищній раді, яка увійшла до складу ОТГ) _________  (повна назва посади у раді ОТГ  відповідно до затвердженої структури) з посадовим окладом __________ грн.;

3) ....

3. Прийняти у _______________________ (назва ради ОТГ) по переведенню працівників:

1) ____________________________ (П.І.Б. працівника; повна назва посади у сільській, селищній раді, яка увійшла до складу ОТГ) _________  (повна назва посади у раді ОТГ  відповідно до затвердженої структури) з посадовим окладом (або - заробітною платою) __________ грн.;

2) ____________________________ (П.І.Б. працівника; повна назва посади у сільській, селищній раді, яка увійшла до складу ОТГ) _________  (повна назва посади у раді ОТГ  відповідно до затвердженої структури) з посадовим окладом (або - заробітною платою) __________ грн.;

3) ......

4. Прийняти у _______________________ (назва ради ОТГ) по переведенню:

1) __________________ (П.І.Б. працівника; повна назва посади у сільській, селищній раді, яка увійшла до складу ОТГ), яка перебуває у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею 3-річного (6-річного) віку;

2) __________________ (П.І.Б. працівника; повна назва посади у сільській, селищній раді, яка увійшла до складу ОТГ), яка перебуває у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею 3-річного (6-річного) віку;

3) .......

5. ___________________ (повна назва відділу кадрового забезпечення ради ОТГ чи П.І.Б. відповідальної за ведення кадрової роботи особи) здійснити оформлення особових справ, трудових книжок та іншої кадрової документації щодо зазначених у цьому розпорядженні працівників.

6. ____________________ (повна назва відділу бухгалтерського обліку ради ОТГ чи П.І.Б. головного бухгалтера) здійснювати всі належні нарахування та виплати зазначеним у цьому розпорядженні працівникам відповідно до чинного законодавства.

7. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою (або - зазначаємо іншу відповідальну посадову особу за розподілом обов'язків).

____________________ сільський (селищний, міський) голова  __________________________ 


Федченко Леся
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 290
З нами з: 03 лютого 2014, 07:47
Регіон: Харків
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Федченко Леся »

Осинівська сільська рада писав:Яке має бути розпорядження голови ОТГ про переведення працівників в звязку з реорганізацією та які записи в трудових книжках?
Щодо записів у трудових книжках працівників, переведених у раду ОТГ. Так як у радах, що увійшли до ОТГ проходить процес реорганізації шляхом приєднання, про це також має бути зазначено у трудових книжках працівників.
Записи, що вносяться до трудової книжки працівника, переведеного до ради-головної садиби ОТГ:
- про реорганізацію 
у графі 3 "Відомості про прийом на роботу...": __________________ (назва ради, яка увійшла до ради ОТГ) реорганізовано шляхом приєднання до ____________________ (назва ради ОТГ)
у графі 4 "Підстава..." зазначаємо дату та номер рішення про реорганізацію   
датою внесення запису є дата прийняття рішення про реорганізацію
Засвідчуємо цей запис підписом відповідальної за кадрову роботу посадової особи ради ОТГ і печаткою ради ОТГ 
- про переведення працівника у раду ОТГ

у графі 3 "Відомості про прийом на роботу...": Призначено на посаду ____________ (назва посади у раді ОТГ) по переведенню із ______________________ (назва сільської, селищної ради, де особа працювала до реорганізації). 

графі 4 "Підстава..." зазначаємо дату та номер розпорядження про призначення цієї особи на посаду

датою внесення запису є дата видання розпорядження

Засвідчувати цей запис підписом відповідальної за кадрову роботу посадової особи ради ОТГ і печаткою ради ОТГ не потрібно.
[font='Noto Sans', sans-serif] [/font]

Рогозян Тетяна
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 11 грудня 2015, 15:07
Регіон: Луганская область

Повідомлення Рогозян Тетяна »

Чи має право на виплату середньої з/п колишній секретар сільської ради, в трудовій книжці якого зроблено такий запис: 
11.11.1996 прийнята соцпрацівником ... 
21.03.1997 звільнена за власним бажанням ст.38 КЗпП України
24.03.1997 обрана секретарем сільської ради
01.12.2015 звіленено у зв'язку із закінченням строку повноважень...
та на підставі яких документів ОТГ виплачує середню з/п з місцевого бюджету

Відповісти

Повернутись до “Кадрові питання”