Бюджет ОТГ

Аватар користувача
Станкус Тетяна
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 549
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харьковская область
Подякували: 9 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Станкус Тетяна »

Доброго дня!
У цій темі будемо розглядати усі питання, пов’язані зі складанням нових бюджетів новостворених ОТГ: заходи щодо забезпечення складання бюджетів, види доходів і видатків, які ОТГ можуть включати до бюджетів, порядок та строки складання бюджетних запитів тощо.

Аватар користувача
Станкус Тетяна
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 549
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харьковская область
Подякували: 9 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Станкус Тетяна »

Одразу хочу зазначити, що часу залишилося не так багато, адже відповідно до п.2 ст.77 Бюджетного кодексу України від 08.07.2010 р. № 2456-VI місцеві бюджети затверджуються рішенням відповідної місцевої ради до 25 грудня року, що передує плановому.

Аватар користувача
Станкус Тетяна
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 549
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харьковская область
Подякували: 9 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Станкус Тетяна »

У Верховній Раді України 19.11.2015 р. за № 3490 зареєстровано проект Закону України «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо особливостей формування та виконання бюджетів об’єднаних територіальних громад».
Цей Законопроект має на меті врегулювання питань щодо формування та виконання бюджетів об’єднаних територіальних громад (ОТГ).
Так, Законопроект передбачає зміни до ст. 75, 93, 99, 122, пункту 20 розділу VI «Прикінцеві та перехідні положення», а також доповнення розділу VI двома новими пунктами 38, 39, якими:
- врегульовуються процедури складання проектів бюджетів об’єднаних територіальних громад та визначаються механізми контролю за дотриманням бюджетного законодавства в частині міжбюджетних відносин в органах місцевого самоврядування новоутворених громад;
- установлюються особливості формування надходжень та здійснення витрат бюджетів об’єднаних територіальних громад в разі несвоєчасного набрання чинності законом про Державний бюджет України, а також у разі несвоєчасного прийняття рішення про відповідний місцевий бюджет;
- унормовуються питання фінансового забезпечення тих територіальних громад, що не об’єдналися, але знаходяться на території району, де частина територіальних громад об’єдналась.

cmkmua
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 16 листопада 2015, 15:53
Регіон: Хмельницкая область

Повідомлення cmkmua »

у випадку не прийняття бюджету до ОТГ не може бути застосована 1/12 оскільки ОТГ не мало свого бюджету,що робити. ПО якких кодах требе закласти кошти в бюджеті ОТГ , що фінансува , ще скажімо до 25 січня працівників , що звільняються з сільських рад. Розумію , трансферти населенню а функція ?

Аватар користувача
Станкус Тетяна
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 549
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харьковская область
Подякували: 9 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Станкус Тетяна »

Доброго дня!
Щодо першого запитання стосовно дій у випадку несвоєчасного прийняття рішення про місцевий бюджет зазначу наступне.
На сьогодні чинна редакція Бюджетного кодексу України з цього приводу містить ч.1 ст.79 - Якщо до початку нового бюджетного періоду не прийнято рішення про місцевий бюджет, Рада міністрів АР Крим, місцева державна адміністрація або виконавчий орган місцевої ради мають право здійснювати витрати місцевого бюджету лише на цілі, визначені у рішенні про місцевий бюджет на попередній бюджетний період та одночасно передбачені у проекті рішення про місцевий бюджет на наступний бюджетний період, схваленому Радою міністрів АР Крим, місцевою державною адміністрацією чи виконавчим органом місцевої ради та поданому на розгляд Верховної Ради АР Крим або відповідної місцевої ради. При цьому щомісячні бюджетні асигнування місцевого бюджету сумарно не можуть перевищувати 1/12 обсягу бюджетних призначень, встановлених рішенням про місцевий бюджет на попередній бюджетний період (крім випадків, передбачених ч. 6 ст. 16 та ч. 4 ст. 23 БКУ, а також з урахуванням необхідності проведення захищених видатків місцевого бюджету).
Але, при цьому, як Ви правильно замітили – новостворені ОТГ не мають бюджетів минулих років. В зв’язку з цим це питання на сьогодні вважається неврегульованим на законодавчому рівні.
В той же час є надія на його врегулювання, адже законопроект, поданий до Верховної Ради України 19.11.2015 р. за № 3490, про який я писала вище, містить цю норму у новому вигляді.
Так, у цьому законопроекті пропонується у випадку несвоєчасного прийняття рішення про місцевий бюджет обмежити щомісячні бюджетні асигнування 1/12 обсягу бюджетних призначень, передбачених проектом рішення про бюджет на плановий бюджетний період з урахуванням міжбюджетних трансфертів, які визначені законом про Державний бюджет України на плановий бюджетний період (у разі несвоєчасного набрання чинності таким законом - проектом закону про Державний бюджет України, схваленим Кабінетом Міністрів України та поданим до Верховної ради України).

Аватар користувача
Станкус Тетяна
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 549
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харьковская область
Подякували: 9 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Станкус Тетяна »

Що стосується другого запитання - все залежить від того як буде в кінці кінців регламентуватись об'єднання територіальних громад - шляхом ліквідації, чи шляхом реорганізації. Давайте дождемось кінцевого рішення з цього приводу.

Аватар користувача
Станкус Тетяна
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 549
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харьковская область
Подякували: 9 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Станкус Тетяна »

Що ж з урахуванням прийнятих сьогодні законопроектів № 2981-2983 (див. http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f=171&t=5925) стало ясно, що головна садиба є правонаступником прав та обов’язків всіх виконавчих комітетів місцевих рад територіальних громад, що об’єдналися.

Тому, заборгованість, що утворилася по заробітній платі працівників, що вивільняються перейде до виконавчих комітетів сільських, селищних або міських рад об’єднаних територіальних громад. Отже, в бюджеті слід запланувати видатки по оплаті праці з урахуванням таких заборгованостей.


Аватар користувача
Станкус Тетяна
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 549
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харьковская область
Подякували: 9 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Станкус Тетяна »

Доброго ранку!
Зверну увагу, що прийнятим учора законопроектом про внесення змін до Бюджетного кодексу України вирішено питання щодо дій у випадку несвоєчасного прийняття рішення про місцевий бюджет.
Так, якщо до початку нового бюджетного періоду не прийнято рішення про бюджет, районна державна адміністрація, виконавчий орган місцевої ради має право здійснювати витрати місцевого бюджету на цілі, визначені у проекті рішення про місцевий бюджет на плановий бюджетний період, схваленому районною державною адміністрацією, виконавчим органом місцевої ради та поданому на розгляд місцевої ради.
При цьому щомісячні бюджетні асигнування місцевого бюджету сумарно не можуть перевищувати 1/12 обсягу бюджетних призначень, передбачених проектом рішення про бюджет на плановий бюджетний період з урахуванням міжбюджетних трансфертів, які визначені законом про Державний бюджет України на плановий бюджетний період (у разі несвоєчасного набрання чинності таким законом - проектом закону про Державний бюджет України, схваленим Кабінетом Міністрів України та поданим до Верховної ради України).

Olena_Oleksandrivna
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 29
З нами з: 03 грудня 2015, 14:54
Регіон: Запорожская область

Повідомлення Olena_Oleksandrivna »

Якщо у нас зараз право підписів на бухгалтерських документах мають тільки члени комісії з реорганізації, то хто буде здавати в казначейство розписи на 2016 рік? І ще таке питання: чи має комісія з реорганізації вносити зміни до бюджету на 2015 рік( надання довідок про зміни до кошторисів та розписів до казначейства)? В нас наразі не вистачає  коштів на харчування - хочемо зробити перерозподіл - а казначейство ніяк не може вияснити чи може комісія їм надавати ці довідки . Дякую!

Аватар користувача
Козіна Віра
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 720
З нами з: 13 грудня 2013, 13:07
Регіон: Харків
Подякували: 8 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Козіна Віра »

Olena_Oleksandrivna писав:Якщо у нас зараз право підписів на бухгалтерських документах мають тільки члени комісії з реорганізації, то хто буде здавати в казначейство розписи на 2016 рік? І ще таке питання: чи має комісія з реорганізації вносити зміни до бюджету на 2015 рік( надання довідок про зміни до кошторисів та розписів до казначейства)? В нас наразі не вистачає  коштів на харчування - хочемо зробити перерозподіл - а казначейство ніяк не може вияснити чи може комісія їм надавати ці довідки . Дякую!
По другому питанню. Пані Олено! Щодо змін до кошторисів - рада-"головна садиба" одержить право змінювати рішення рад, що приєднуються, одразу, як тільки законопроект 2983 набере чинності. Комісія не може, бюджет - це функція ради.

Аватар користувача
Станкус Тетяна
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 549
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харьковская область
Подякували: 9 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Станкус Тетяна »

Olena_Oleksandrivna писав:Якщо у нас зараз право підписів на бухгалтерських документах мають тільки члени комісії з реорганізації, то хто буде здавати в казначейство розписи на 2016 рік?
Розписи на 2016 рік ОМС, що реорганізуються вже подавати не будуть, весь бюджет буде формувати головна садиба. Розпорядники бюджетних коштів будуть подавати, як і раніше, але вже до нової садиби.

Аватар користувача
Станкус Тетяна
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 549
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харьковская область
Подякували: 9 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Станкус Тетяна »

Також хочу нагадати, що бюджети ОМС, що реорганізуються діють до 31.12.2015.

Аватар користувача
Станкус Тетяна
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 549
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харьковская область
Подякували: 9 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Станкус Тетяна »

Шановні колеги! Для вас підготовлено матеріал, який, сподіваюсь, стане вам у нагоді при формуванні та затверджені бюджетів ОТГ.
Пропоную вам його переглянути. Усі питання, які у вас виникнуть з приводу цього матеріалу, будь ласка, задавайте у цій темі.
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.

Аватар користувача
Станкус Тетяна
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 549
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харьковская область
Подякували: 9 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Станкус Тетяна »

Зверну вашу увагу на те, що Закон про внесення змін до бюджетного кодексу, про який йшлось в цій темі, вже підписаний президентом. Для вашої зручності викладаю його текст.
ЗАКОН УКРАЇНИ
Про внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо особливостей формування та виконання бюджетів об’єднаних територіальних громад
Верховна Рада України постановляє:
I. Внести до Бюджетного кодексу України (Відомості Верховної Ради України, 2010 р., № 50-51, ст. 572) такі зміни:
1. Друге речення частини дев’ятої статті 75 після слова "рад" доповнити словами "та виконавчим органам рад об’єднаних територіальних громад, що створюються згідно із законом та перспективним планом формування територій громад".
2. У статті 93:
1) частину першу викласти в такій редакції:
"1. Місцева рада може передати кошти на здійснення окремих видатків місцевих бюджетів іншій місцевій раді у вигляді міжбюджетного трансферту до відповідного місцевого бюджету";
2) частину другу виключити.
3. У статті 99:
1) у назві слова "районів і" виключити та доповнити словами "районних бюджетів";
2) в абзаці першому частини першої слова "податкоспроможності міст обласного значення, районів і" замінити словами "податкоспроможності бюджетів міст обласного значення", а після слів "територій громад" доповнити словами "районних бюджетів";
3) у частині другій слова "району чи" виключити, а слова "громад, порівняно" замінити словами "громад, районного бюджету порівняно".
4. Частину другу статті 122 викласти в такій редакції:
"2. У разі порушення вимог щодо складання бюджету згідно із цим Кодексом та законом про Державний бюджет України в частині міжбюджетних трансфертів Голові Ради міністрів Автономної Республіки Крим, голові обласної, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій надається право протягом місяця з дня набрання чинності рішенням про районний, міський (міста республіканського Автономної Республіки Крим та обласного значення), районний у містах Києві та Севастополі бюджети та бюджети об’єднаних територіальних громад, що створюються згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, звернутися до суду з одночасним клопотанням про невідкладне зупинення дії рішення про відповідний місцевий бюджет до закінчення судового розгляду справи. Районні державні адміністрації до запровадження інституту представника Президента України, виконавчі органи міських (міст республіканського Автономної Республіки Крим та обласного значення), районних у містах Києві та Севастополі рад, рад об’єднаних територіальних громад, що створюються згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, наступного дня після підписання керівником відповідної місцевої ради рішення про місцевий бюджет або внесення до нього змін надсилають його Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям".
5. У розділі VI "Прикінцеві та перехідні положення":
1) у пункті 20:
в абзаці першому цифри "2015" замінити цифрами "2016";
абзац другий виключити;
абзац п’ятий викласти в такій редакції:
"За зверненням сільської, селищної, міської (міста районного значення) ради районна (міська) рада приймає рішення про передачу коштів на здійснення таких видатків сільській, селищній, міській (міста районного значення) раді та у районному (міському) бюджеті затверджує обсяги міжбюджетних трансфертів з районного бюджету бюджетам місцевого самоврядування (з бюджету міста обласного значення бюджетам адміністративно підпорядкованих йому сіл, селищ і міст). При цьому обсяги зазначених міжбюджетних трансфертів визначаються за формулою, яка затверджується відповідною районною (міською) радою у додатку до рішення про місцевий бюджет, та не можуть бути меншими обсягів таких міжбюджетних трансфертів або видатків районного бюджету (якщо видатки для зазначених установ здійснювалися з районних бюджетів) на утримання зазначених установ, передбачених на 2015 рік";
2) доповнити пунктами 38 і 39 такого змісту:
"38. Установити, що в період створення об’єднаних територіальних громад положення окремих статей цього Кодексу стосовно формування та виконання районного бюджету районів, у яких утворено об’єднані територіальні громади відповідно до закону та перспективного плану формування територій громад, та бюджету об’єднаної територіальної громади, що створена згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, на перший плановий бюджетний період після такого об’єднання застосовуються з урахуванням таких особливостей:
1) пункту 5 частини другої статті 41 цього Кодексу - до набрання чинності законом про Державний бюджет України на поточний бюджетний період перерахування з державного бюджету місцевим бюджетам базової дотації, освітньої та медичної субвенцій, субвенції на підготовку робітничих кадрів, субвенції на забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру, а також до державного бюджету з місцевих бюджетів реверсної дотації здійснюється відповідно до обсягів, визначених у проекті закону про Державний бюджет України на відповідний бюджетний період, поданому Кабінетом Міністрів України до Верховної Ради України;
2) абзацу другого частини другої статті 77 цього Кодексу - у разі неприйняття закону про Державний бюджет України до 1 грудня року, що передує плановому, місцева рада при затвердженні місцевого бюджету враховує обсяги міжбюджетних трансфертів (освітня субвенція, субвенція на підготовку робітничих кадрів, медична субвенція, субвенція на забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру, базова та реверсна дотації), визначені у проекті закону про Державний бюджет України на відповідний бюджетний період, поданому Кабінетом Міністрів України до Верховної Ради України;
3) частини першої статті 79 цього Кодексу - якщо до початку нового бюджетного періоду не прийнято рішення про місцевий бюджет, районна державна адміністрація, виконавчий орган місцевої ради має право здійснювати витрати місцевого бюджету лише на цілі, визначені у проекті рішення про місцевий бюджет на відповідний бюджетний період, схваленому районною державною адміністрацією, виконавчим органом місцевої ради та поданому на розгляд місцевої ради. При цьому щомісячні бюджетні асигнування місцевого бюджету сумарно не можуть перевищувати 1/12 обсягу витрат бюджету, передбачених проектом рішення про місцевий бюджет на відповідний бюджетний період, схваленим районною державною адміністрацією, виконавчим органом місцевої ради та поданим на розгляд місцевої ради (крім випадків, передбачених частиною шостою статті 16 та частиною четвертою статті 23 цього Кодексу, а також з урахуванням необхідності проведення захищених видатків місцевого бюджету), з урахуванням міжбюджетних трансфертів, які визначені законом про Державний бюджет України на відповідний бюджетний період (у разі несвоєчасного набрання чинності таким законом - проектом закону про Державний бюджет України на відповідний бюджетний період, поданим Кабінетом Міністрів України до Верховної Ради України).
39. Районні ради здійснюють передачу із спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст у власність об’єднаних територіальних громад, що створюються згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, відповідних бюджетних установ, розташованих на їхній території, відповідно до розмежування видатків між бюджетами, визначеного цим Кодексом".
II. Прикінцеві положення
1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.
2. Кабінету Міністрів України у місячний строк з дня набрання чинності цим Законом привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом.
Президент України П.ПОРОШЕНКО
м. Київ
26 листопада 2015 року
№ 837-VIII

Богданівська с/р
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 03 грудня 2015, 11:03
Регіон: Днепропетровская область

Повідомлення Богданівська с/р »

Добрий день, підскажіть будь ласка, працюючим депутатам сільської ради работодавці відмовляються оплачувати робочи дні, коли проходять сесії. Депутати наполягають на тому, щоб сільська рада відшкодувувала їм заробітну платню за ці дні. Чи має право сільска рада закласти ці видатки в бюджет 2016 року. Якщо так, то підскажіть які документи вони мають предоставити для оплати. Дякую

Аватар користувача
Козіна Віра
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 720
З нами з: 13 грудня 2013, 13:07
Регіон: Харків
Подякували: 8 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Козіна Віра »

Богданівська с/р писав:Добрий день, підскажіть будь ласка, працюючим депутатам сільської ради работодавці відмовляються оплачувати робочи дні, коли проходять сесії. Депутати наполягають на тому, щоб сільська рада відшкодувувала їм заробітну платню за ці дні. Чи має право сільска рада закласти ці видатки в бюджет 2016 року. Якщо так, то підскажіть які документи вони мають предоставити для оплати. Дякую
Насправді така норма у Законі № 280 дійсно є. Але на практиці вона фактично не виконується, принаймні нам не відомо про жоден такий випадок. Адже передбачити у кошторисі витрати на виконання цього припису нереально: ви не можете знати скільки пленарних засідань та якої тривалості буде у раді за рік, кому саме та у яких обсягах потрібно буде компенсувати з/п. Та й депутати не дуже прагнуть покладати ці витрати на рахунок місцевого бюджету, оскільки "піарно" це виглядає не надто красиво. Отже, припис є, але на разі він носить скоріше декларативний характер, аніж практичний.

Аватар користувача
Станкус Тетяна
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 549
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харьковская область
Подякували: 9 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Станкус Тетяна »

Як ми знаємо, на сьогодні в Україні в окремих регіонах вже успішно створені об’єднані територіальні громади (далі - ОТГ). Такі громади ще фінансово не стабільні та потребують підтримки від держави.
Саме з цією ціллю ст.10 Закону України  "Про добровільне об'єднання територіальних громад" від 05.02.2015 р. № 157-VIII (далі – Закон № 157) передбачено, що держава здійснює фінансову підтримку добровільного об'єднання територіальних громад сіл, селищ, міст шляхом надання ОТГ коштів у вигляді субвенцій на формування відповідної інфраструктури згідно з планом соціально-економічного розвитку такої територіальної громади, у разі, якщо її межі повністю відповідають межам, визначеним перспективним планом формування територій громад АР Крим, області.
На виконання цієї статті Закону № 157 з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури ОТГ в бюджеті на 2016 рік передбачена субвенцій на формування відповідної інфраструктури ОТГ.
Відповідно до ст. 29 Закону України «Про Державний бюджет України на 2016 рік» від 25.12.2015 р. № 928-VIII (далі – Закон про Держбюджет-2016) така субвенція розподіляється між місцевими бюджетами, наведеними у додатку № 10, тобто між бюджетами ОТГ, у яких 25 жовтня 2015 року відбулися перші вибори до місцевих рад і які мають міжбюджетні відносини з державним бюджетом.
Критерії розподілу такої субвенції між бюджетами громад встановлено Законом № 157 – 50 % обсягу субвенції розподіляється пропорційно до площі громади, 50 % - до кількості населення ОТГ.
Тобто, вид такої субвенції був передбачений, суми затверджені, критерії її розподілу визначені, але й досі не було конкретного порядку її надання.
Зазначимо, що відповідно до п.2 ст. 97 Бюджетного кодексу України від 08.07.2010 р. № 2456-VI порядок та умови надання субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам визначаються Кабміном.
Саме щодо такого виду субвенції (державного бюджету місцевим бюджетам) і йде мова, адже нарешті Кабмін постановою від 16.03.2016 р. № 200 прийняв Порядок та умови надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об'єднаних територіальних громад.

Olenka292
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 36
З нами з: 04 січня 2013, 11:24
Регіон: Одесская область
Звідки: Беляевка
Подякували: 1 раз

Повідомлення Olenka292 »

Можливо не в цій гілці...
Підскажіть, будь-ласка, яким чином повинно бути відображено перерахування залишків коштів сільських рад, що увійшли до складу ОТГ, до бюджету ОТГ? Перерахування залишків відбулось у січні 2016 року. Чи повинна центральна садиба ОТГ показувати ці кошти, як свій залишок на 1 січня 2016 року у формах 4.1, 4.2 та у балансі? Адже в річному балансі 2015 на кінець періоду цих коштів не було.

Аватар користувача
Станкус Тетяна
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 549
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харьковская область
Подякували: 9 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Станкус Тетяна »

Так, залишки коштів, які утворилися на кінець бюджетного року в бюджетах місцевих рад, що увійшли до складу ОТГ, повинні відображатися у бюджеті ОТГ на початок року.
До закінчення 2015 року бюджети місцевих рад, що увійшли до складу об’єднаної територіальної громади, виконувалися окремо і залишки коштів, які утворилися на кінець бюджетного року, відображаються у звіті про виконання відповідного місцевого бюджету.
Після об’єднання затверджується один бюджет ОТГ. Так, як правонаступником всього майна, прав та обов’язків територіальних громад, що об’єдналися, є ОТГ, залишки коштів перераховуються до бюджету ОТГ і використовуються у встановленому порядку.

Аватар користувача
Станкус Тетяна
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 549
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харьковская область
Подякували: 9 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Станкус Тетяна »

Такі залишки коштів повинні відображатися у звітності бюджету ОТГ як показник «на початок року»

Olenka292
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 36
З нами з: 04 січня 2013, 11:24
Регіон: Одесская область
Звідки: Беляевка
Подякували: 1 раз

Повідомлення Olenka292 »

Доброго дня! Потребуємо Вашої поради. Нам, як місцевому бюджету, обласне фінансове управління наполегливо рекомендує уточнити план по доходам на суму очікуваних надходжень до кінця року. Хоча в липні ми вже зробили уточнення на суму фактичного перевиконання.

Чи не буде це порушенням бюджетного законодавства, адже в Бюджетному кодексі чітко прописано, що вносити зміни до бюджету можна лише на підставі офіційного висновку місцевого фінансового органу про перевиконання чи недовиконання дохідної частини загального фонду?

Відповісти

Повернутись до “Бюджетний процес у ОМС ОТГ”