КП, засноване сільською радою, порядок перевірки фінансової діяльності
Доброго дня, колеги!
Допоможіть, будь ласка, з порядком перевірки комунального підприємства, засновником якого є сільрада.
Допоможіть, будь ласка, з порядком перевірки комунального підприємства, засновником якого є сільрада.
- Станкус Тетяна
- Місцевий
- Повідомлень: 549
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харьковская область
- Подякували: 9 разів
- Контактна інформація:
Доброго дня! Яке саме питання щодо перевірки Вас турбує?
Порядок: підготовка та перевірка фінансової діяльності комунального підприємства, зокрема бугалтерії
- Станкус Тетяна
- Місцевий
- Повідомлень: 549
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харьковская область
- Подякували: 9 разів
- Контактна інформація:
Примірна програма ревізії фінансово-господарської діяльності суб'єкта господарювання (комунального підприємства) затверджена наказом Держфінінспекції від 14.03.2014 р. № 80.
- Станкус Тетяна
- Місцевий
- Повідомлень: 549
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харьковская область
- Подякували: 9 разів
- Контактна інформація:
Основні питання ревізії такі:
1. Стан усунення порушень та недоліків, виявлених попередніми ревізіями.
2. Відповідність фактичної діяльності підприємства видам діяльності, передбаченим Статутом, законодавством та отриманим дозвільним документам.
3. Стан управління об'єднанням підприємств.
4. Складання фінансового плану, обґрунтованість включених до нього показників. Дотримання порядку внесення змін до фінансового плану. Стан виконання фінансового плану.
5. Використання і збереження державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів.
5.1. Повнота надходження, достовірність, правильність визначення та відображення в обліку доходів.
5.2. Законність здійснення та достовірність відображення в обліку витрат, в тому числі видатків на капітальне будівництво (реконструкцію, ремонт) та оплату праці працівників.
5.3. Фінансові результати та власний капітал.
5.4. Ведення касових операцій. Розрахунки з підзвітними особами.
5.5. Операції на реєстраційних рахунках в установах банків та рахунках, відкритих в органах Державної казначейської служби (за наявності).
5.6. Стан розрахунково-платіжної дисципліни та виконання господарських договорів. Правильність відображення дебіторської та кредиторської заборгованості. Стан претензійно-позовної роботи.
5.7. Стан збереження державного майна (за наявністю), використання оборотних та необоротних активів.
5.8. Дотримання законодавства про державні закупівлі.
5.9. Дотримання законодавства під час отримання та використання бюджетних коштів (за наявності). Складання документів, що застосовуються в процесі виконання бюджету (за наявністю). Забезпечення цільового використання бюджетних коштів (за наявності).
5.10. Стан виконання заходів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.03.2014 N 65.
6. Забезпечення цільового використання і своєчасного повернення кредитів (позик), одержаних під державні (місцеві) гарантії (за наявністю).
7. Стан і достовірність бухгалтерського обліку та фінансової звітності.
1. Стан усунення порушень та недоліків, виявлених попередніми ревізіями.
2. Відповідність фактичної діяльності підприємства видам діяльності, передбаченим Статутом, законодавством та отриманим дозвільним документам.
3. Стан управління об'єднанням підприємств.
4. Складання фінансового плану, обґрунтованість включених до нього показників. Дотримання порядку внесення змін до фінансового плану. Стан виконання фінансового плану.
5. Використання і збереження державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів.
5.1. Повнота надходження, достовірність, правильність визначення та відображення в обліку доходів.
5.2. Законність здійснення та достовірність відображення в обліку витрат, в тому числі видатків на капітальне будівництво (реконструкцію, ремонт) та оплату праці працівників.
5.3. Фінансові результати та власний капітал.
5.4. Ведення касових операцій. Розрахунки з підзвітними особами.
5.5. Операції на реєстраційних рахунках в установах банків та рахунках, відкритих в органах Державної казначейської служби (за наявності).
5.6. Стан розрахунково-платіжної дисципліни та виконання господарських договорів. Правильність відображення дебіторської та кредиторської заборгованості. Стан претензійно-позовної роботи.
5.7. Стан збереження державного майна (за наявністю), використання оборотних та необоротних активів.
5.8. Дотримання законодавства про державні закупівлі.
5.9. Дотримання законодавства під час отримання та використання бюджетних коштів (за наявності). Складання документів, що застосовуються в процесі виконання бюджету (за наявністю). Забезпечення цільового використання бюджетних коштів (за наявності).
5.10. Стан виконання заходів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.03.2014 N 65.
6. Забезпечення цільового використання і своєчасного повернення кредитів (позик), одержаних під державні (місцеві) гарантії (за наявністю).
7. Стан і достовірність бухгалтерського обліку та фінансової звітності.
Дякую за перелік питань, але мене цікавить саме хто від ОТГ і в складі якого органу, а також порядок утворення цього органу і подальший порядок дій.
- Брусенцова Яна
- Місцевий
- Повідомлень: 954
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:44
- Регіон: Харків
- Подякували: 3 рази
- Контактна інформація:
Як такого порядку створення органу, про який Ви запитуєте, немає. Власне, як відсутній і порядок перевірки. Органи місцевого самоврядування наділені правом самостійно визначитися із основними моментами, які стосуються перевірки фінансово-господарської діяльності комунального підприємства. На практиці дуже часто таку перевірку доручають здійснити утврпеній з цією метою комісії. Склад комісії залежить від переліку питань, які будуть перевірятися. Рекомендуємо таку комісію утворювати рішенням виконавчого комітету, застосовуючи при цьому ст. 29 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні". В цьому рішенні бажано прописати: в преамбулі ( з якою метою здійснюється перевірка, що слугувало причиною); в резолютивній частині рішення зазначити: склад комісії; строк проведення перевірки; період, за який здійснюється така перевірка; документ, який має бути складений за результатами такої перевірки тощо.
Дякую.
Чи потрібно завчасно попереджати підприємство про перевірку?
Чи потрібно завчасно попереджати підприємство про перевірку?
- Брусенцова Яна
- Місцевий
- Повідомлень: 954
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:44
- Регіон: Харків
- Подякували: 3 рази
- Контактна інформація:
Знову ж таки, це на розсуд органу місцевого самоврядування: попереджати чи ні. Взагалі то було б доречно прийняти якийсь локальний документ, у якому передбачити всі нюанси здійснення перевірки діяльності комунальних підприємств. Зміст порядку може передбачати: строк, протягом якого розглядається звернення ініціатора щодо необхідності проведення перевірки підприємства, який документ складається за результатами перевірки тощо.
Дякую за відповідь.
Маю ще таке питання: чи не вбачатиметься в діях комісії ознак правопорушення, передбаченого ЗУ "Про запобігання корупціїї", в зв'язку із перевіркою фінансової діяльності. Яка державна організація може провести перевірку за ініціативою ОТГ?
Маю ще таке питання: чи не вбачатиметься в діях комісії ознак правопорушення, передбаченого ЗУ "Про запобігання корупціїї", в зв'язку із перевіркою фінансової діяльності. Яка державна організація може провести перевірку за ініціативою ОТГ?
- Брусенцова Яна
- Місцевий
- Повідомлень: 954
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:44
- Регіон: Харків
- Подякували: 3 рази
- Контактна інформація:
Уточніть щодо першої частини Вашого запитання (яке стосується Закону України "Про запобігання корупції): що саме Вас турбує. Щодо іншої частини запитання, для початку рекомендую ознайомитися із Законом України основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні". Лише враховуйте, що станом на сьогодні Державну фінансову інспекцію було "трансформовано" Державну аудиторську службу України (постанова КМУ від 03.02.2016 р. № 43 "Про затвердження Положення про Державну аудиторську службу України").