Всем страдающим на Є-data!

питання оприлюднення публічних коштів, питання по роботі на порталі e-data
Лорик1631
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 13
З нами з: 04 березня 2015, 05:31
Регіон: Луганская Область
Звідки: Луганск

Повідомлення Лорик1631 »

Добрый день! У нас такая ситуация електронные ключи договора подписывает, а отчет нет. Пишет "Помилка при підписанні звіту". Подскажите может кто сталкивался с такой ситуацией.

Аватар користувача
Людочка Б.
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 14
З нами з: 11 вересня 2015, 11:08
Регіон: Черновицкая область

Повідомлення Людочка Б. »

viktoryshevchuk писав:Добрий день!
Підскажіть будь-ласка, ато не зовсім зрозуміла, код державного класифікатора прописувать у специфікації тільки для тендерних договорів чи для всіх?
Я пишу тільки для тендерних, адже в звичайному типовому договорі не зазначається код класифікатора.

Аватар користувача
Людочка Б.
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 14
З нами з: 11 вересня 2015, 11:08
Регіон: Черновицкая область

Повідомлення Людочка Б. »

Підкажіть,будь ласка, якщо тендерні договори в 2015 році були укладені на початку року, і кожен місяць були акти виконаних робіт, то всіх їх потрібно заносити??за ввесь 2015 рік??

Anatolievna
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 26 квітня 2016, 15:11
Регіон: Запорожская область

Повідомлення Anatolievna »

Людочка Б., я вношу тільки акти виконаних робіт за 3-4 квартал.
А як бути з кредиторкою 2014 року, яка проплатилася у жовтні 2015 року?

murhik
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 31
З нами з: 05 січня 2013, 19:37
Регіон: Одесская область

Повідомлення murhik »

Я вообще третий день не могу зайти в кабинет((((((((((((((

Аватар користувача
Людочка Б.
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 14
З нами з: 11 вересня 2015, 11:08
Регіон: Черновицкая область

Повідомлення Людочка Б. »

А я часом лишаюсь після 18.00 на роботі і вношу інформацію на порталі. Сайт не те,що працює - літає! =))

Anatolievna
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 26 квітня 2016, 15:11
Регіон: Запорожская область

Повідомлення Anatolievna »

Уже третью ночь  вношу договора и накладные, благо, что ноутбук, можно домой взять

Аватар користувача
Людочка Б.
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 14
З нами з: 11 вересня 2015, 11:08
Регіон: Черновицкая область

Повідомлення Людочка Б. »

Кажуть люди,які були на семінарі, що рахунки вносити не потрібно. Тільки акти та накладні. А комуналка вся проплачувалась по рахунках. То їх,виявляється, не потрібно вносити?всі видалити? Просто є собі договір,і все? :57:

anel100986
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 26
З нами з: 05 червня 2015, 12:12
Регіон: Винницкая область

Повідомлення anel100986 »

ми платимо не згідно рахунку, а згідно актів та накладних, в тому числі і комунальні платежі

ludochka-d
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 15
З нами з: 19 серпня 2015, 09:13
Регіон: Киевская область
Подякували: 1 раз

Повідомлення ludochka-d »

Доброго дня! У нас змінився керівник, намагаємось внести зміни в профіль. Пише помилку СЕРТИФІКАТ НЕ ЗНАЙДЕНО. Що робити?

Аватар користувача
nessa-iness
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 160
З нами з: 08 січня 2015, 16:53
Регіон: Херсонская Область
Звідки: Херсон
Дякував (ла): 56 разів
Подякували: 58 разів

Повідомлення nessa-iness »

Сьогодні у нас пропали всі договори на едата, сказали технічні проблеми, роблять відкат. А що якщо не зроблять? Вішатися? В когось було подібне?

Аватар користувача
nessa-iness
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 160
З нами з: 08 січня 2015, 16:53
Регіон: Херсонская Область
Звідки: Херсон
Дякував (ла): 56 разів
Подякували: 58 разів

Повідомлення nessa-iness »

Фух, появились, як можна зробити підтвердження що вони вносилися туди на всякий випадок, ніхто не знає?

Ksu_ha
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 115
З нами з: 31 жовтня 2013, 16:04
Регіон: Донецкая Область
Звідки: Мариуполь
Дякував (ла): 9 разів
Подякували: 5 разів

Повідомлення Ksu_ha »

Сделайте скрин экрана с договорами ;)

ahz
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 22 січня 2016, 10:14
Регіон: Сумская область

Повідомлення ahz »

ludochka-d писав:Доброго дня! У нас змінився керівник, намагаємось внести зміни в профіль. Пише помилку СЕРТИФІКАТ НЕ ЗНАЙДЕНО.  Що робити?
сформировать новый файл key-6

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

Вот и я добралась до сайта этого :) :(

Все глючит, но пока один принципиальный вопрос - видела обсуждение, но не помню, к чему пришли:
Подскажите, плиз, вот сейчас мне надо вносить и данные с 01.10.2015? Или можно уже 2016 год только?

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10287
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1368 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Радистка_Кэт писав:Вот и я добралась до сайта этого :) :(

Все глючит, но пока один принципиальный вопрос - видела обсуждение, но не помню, к чему пришли:
Подскажите, плиз, вот сейчас мне надо вносить и данные с 01.10.2015? Или можно уже 2016 год только?
6 вопрос
https://buhgalter.com.ua/news/obig-informatsii-u-publichniy-sferi/e-data-vidpovidi-na-pitannya-rozporyadnikiv-ta-oderzhuvachiv-koshtiv/

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10287
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1368 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Ну и вот ликбез по порталу https://buhgalter.com.ua/articles/obig-informatsii-u-publichniy-sferi/portal-ye-data-reyestruyemosya-ta-pratsyuyemo/
Оприлюднювати звіти необхідно щоквартально, починаючи з ІІІ кварталу 2015 року.

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

Спасибо!

А как решили - договора годовые за весь 2015 год, если раньше 3 квартала?

А акты только за 3-4 квартал?

Minzdrav
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 117
З нами з: 02 листопада 2015, 14:06
Регіон: Донецкая область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 37 разів

Повідомлення Minzdrav »

Только у меня вопрос.... Откуда взяли дату 31.04.2016? Такого же не существует... Где ошиблись - в числах или месяцах?

Аватар користувача
lilia88
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 44
З нами з: 09 лютого 2016, 09:54
Регіон: Львовская область

Повідомлення lilia88 »

пакетне підписування договорів в мене виходить, а пакетне підписування актів - ні?

Аватар користувача
lilia88
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 44
З нами з: 09 лютого 2016, 09:54
Регіон: Львовская область

Повідомлення lilia88 »

Підкажіть в договорі писати юридичну чи фізичну адресу?

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

Обе пишите.

Аватар користувача
lilia88
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 44
З нами з: 09 лютого 2016, 09:54
Регіон: Львовская область

Повідомлення lilia88 »

але там місце лише для одної адреси..

Катерина Рачук
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 11
З нами з: 16 лютого 2016, 11:07
Регіон: Черкасская область

Повідомлення Катерина Рачук »

Добрый день! У меня совсем дурацкий вопрос. Кто должен вносить все в Е-дату?ГлавБух или кассир, или кто вообще?

Аватар користувача
Людочка Б.
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 14
З нами з: 11 вересня 2015, 11:08
Регіон: Черновицкая область

Повідомлення Людочка Б. »

Катерина Рачук писав:Добрый день! У меня совсем дурацкий вопрос. Кто должен вносить все в Е-дату?ГлавБух или кассир, или кто вообще?
Яка різниця хто. Мені, особисто здається, що краще, щоб вносив той, хто працює з договорами,веде їх реєстр. Цій же ж людині буде легше, знає всі нюанси.

юльчик
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 11
З нами з: 03 квітня 2015, 19:57
Регіон: Сумская область

Повідомлення юльчик »

підкажіть, будь ласка, коли вже з'являться нові форми для завантаження звітів за І квартал 2016 року?

Аватар користувача
VOV
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1142
З нами з: 11 січня 2016, 18:51
Регіон: Полтавская область
Дякував (ла): 26 разів
Подякували: 211 разів

Повідомлення VOV »

Людочка Б. писав:
Катерина Рачук писав:Добрый день! У меня совсем дурацкий вопрос. Кто должен вносить все в Е-дату?ГлавБух или кассир, или кто вообще?
Яка різниця хто. Мені, особисто здається, що краще, щоб вносив той, хто працює з договорами,веде їх реєстр. Цій же ж людині буде легше, знає всі нюанси.
А я думаю що все оце мало б вносити Казначейство.
Можу навіть обгрунтувати свою думку.
По перше звітність по всіх розпорядниках знаходиться в казначействі, при тому її не потрібно вносити, вона формується на будь яку дату в результаті виконання бюджетів за видатками в Казні, і навіть при прийнятті звітів казначейство лише перевіряє розпорядника наскільки правильно він зробив те що у них і так є. Немає лише фактичних та можливо не всі дані по власних доходах але... саме ці звітні дані не дуже сильно потрібні для контролю прозорого використання коштів, головне касові. Так от ці дані витягти з Казни і оприлюднити це лише технічна робота для IT відділу, але чомусь цю рооботу вирішили покласти на крайніх...
По друге всі договори, додаткові угоди також реєструюються в Казні в обовязковому порядку, при тому в процесі реєстрації перевіряються кілька разів... навіщо це саме ще раз нести всім на якийсь сайт де немє ніякого захисту від помилок, ні до чого не звіряється... взагалі хто що вніс те і буде. Невже щоб потім звинувачувати виконавців у невірному поданні інформації? Так он же в Казні вірна інформація є, чому її звідти взяти не можна?
Акти і накладні також реєструються до наявних договорів, при тому дуже точно, з переглядом підтвердних документів, щоб все було як годиться? Ну так чому б оце все перевірене і нормалізоване в певні формати не оприлюднити централізовано не заставляючи виконавців ще раз робити непотрібну роботу, при тому без контролюючих алгоритмів, перевіряючи все "на глаз".
Чомусь мені здається що все це результат чийогось спотвореного розуміння електронного документообігу. Щоб впроваджувати якісь нововведення потрібно багато думати, перевіряти, тестувати удосконалювати щобдійсно всім ставало легше і зручніше ніж було до цього. А не зробити закон, голосно і красиво відзвітувати про пророблену законодавчу роботу а потім кинути, нате, реалізуйте, як получиться а ми потім подивимось, може ще щось придумаємо.

jess
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 115
З нами з: 27 березня 2012, 12:28
Регіон: Киевская Область
Звідки: Володарка

Повідомлення jess »

VOV писав:
Людочка Б. писав:
Катерина Рачук писав:Добрый день! У меня совсем дурацкий вопрос. Кто должен вносить все в Е-дату?ГлавБух или кассир, или кто вообще?
Яка різниця хто. Мені, особисто здається, що краще, щоб вносив той, хто працює з договорами,веде їх реєстр. Цій же ж людині буде легше, знає всі нюанси.
А я думаю що все оце мало б вносити Казначейство.
Можу навіть обгрунтувати свою думку.
По перше звітність по всіх розпорядниках знаходиться в казначействі, при тому її не потрібно вносити, вона формується на будь яку дату в результаті виконання бюджетів за видатками в Казні, і навіть при прийнятті звітів казначейство лише перевіряє розпорядника наскільки правильно він зробив те що у них і так є. Немає лише фактичних та можливо не всі дані по власних доходах але... саме ці звітні дані не дуже сильно потрібні для контролю прозорого використання коштів, головне касові. Так от ці дані витягти з Казни і оприлюднити це лише технічна робота для IT відділу, але чомусь цю рооботу вирішили покласти на крайніх...
По друге всі договори, додаткові угоди також реєструюються в Казні в обовязковому порядку, при тому в процесі реєстрації перевіряються кілька разів... навіщо це саме ще раз нести всім на якийсь сайт де немє ніякого захисту від помилок, ні до чого не звіряється... взагалі хто що вніс те і буде. Невже щоб потім звинувачувати виконавців у невірному поданні інформації? Так он же в Казні вірна інформація є, чому її звідти взяти не можна?
Акти і накладні також реєструються до наявних договорів, при тому дуже точно, з переглядом підтвердних документів, щоб все було як годиться? Ну так чому б оце все перевірене і нормалізоване в певні формати не оприлюднити централізовано не заставляючи виконавців ще раз робити непотрібну роботу, при тому без контролюючих алгоритмів, перевіряючи все "на глаз".
Чомусь мені здається що все це результат чийогось спотвореного розуміння електронного документообігу. Щоб впроваджувати якісь нововведення потрібно багато думати, перевіряти, тестувати удосконалювати щобдійсно всім ставало легше і зручніше ніж було до цього. А не зробити закон, голосно і красиво відзвітувати про пророблену законодавчу роботу а потім кинути, нате, реалізуйте, як получиться а ми потім подивимось, може ще щось придумаємо.
По-перше, інтеграцію звітності обіцяли в другій половині року, але спершу треба відпрацювати саме форму оприлюднення, не говорячи про вічні проблеми "швидкої" взаємодії між різними відомствами.

По-друге, (і це дуже поверхнево, не заглиблюючись у всі нюанси) рівень деталізації документів, що реєструється в Казні, і що оприлюднюється на порталі, досить суттєво відрізняється. В казначействі більшість з того, що приноситься установою, лише перевіряється. Звідки все перевірене і нормалізоване має взятися в казначействі??? Всі ті папірці (накладні/договори) не стануть раптом самі по собі електронними даними (невідсканованими!). Можна дискутувати, не погоджуватися, шукати оптимальні форми оприлюднення, але величезна проблема саме у відсутності електронних даних в первинному обліку бюджетних установ. Коли буде знайдено більш-менш оптимальні форми оприлюднення, а бюджетні установи масово вестимуть облік в бух.ПЗ, то буде все одно куди ті дані надавати: в казначейство чи на портал.

Щодо спотвореного розуміння: а чому тут дивуватися? Участь в розробці закону приймали активісти, які намагалися отримати прозорість використання коштів у закритій корумпованій бюджетній системі (так, можна стверджувати, що кожен з нас окремо білий і пухнастий, але бюджетна система себе за багато років дискредитувала - це факт). От і маємо непоганий закон з точки зору прозорості, але такий, що важко реалізувати на практиці... Багато чого "вспливло" в процесі його впровадження, але й треба бути відвертим: на ранніх етапах бюджетники вели себе пасивно за принципом "аби мене не чіпали"(це ще не враховую не чистих на руку явних противників прозорості), тому тепер і важко.

Аватар користувача
VOV
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1142
З нами з: 11 січня 2016, 18:51
Регіон: Полтавская область
Дякував (ла): 26 разів
Подякували: 211 разів

Повідомлення VOV »

На жаль поняття "бюджетна установа" дуже розтягнуте. Є установи з повним штатом в кілька десятків бухгалтерів а є установи з одним працівником який робить все. Тому важко якось уявити той час коли облік в ПЗ буде масовим. А звідси і всі проблеми. Хоча суть правильна. Чим швидше буде первинне ведення в ПЗ тим швидше запрацює і все інше. 
А казначейство я виділив тільки тому що це чи не єдина установа яка дуже "щільно" співпрацює з контингентом бухгалтерів і має бути систематизуючою в плані обліку даних про виконання бюджету

Аватар користувача
VOV
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1142
З нами з: 11 січня 2016, 18:51
Регіон: Полтавская область
Дякував (ла): 26 разів
Подякували: 211 разів

Повідомлення VOV »

Якщо конкретніше розглядати речі то що такого важкого в реалізації прозорого оприлюднення звітів установ, коли звітні дані по кожному рахунку є в Казні? При тому ці дані є первинними і єдино правильними. Невже це не технічна робота яка не потребує ні створення сайту з механізмом реєстрації, вводу, корегування, перевірки, експорту, захсту від помилок?

Відповісти

Повернутись до “Оприлюднення публічних коштів, робота з e-data”