Нема нічого складного у постановці ТЗ для розробників: "Забезпечити введення даних звіту таких то форм… на портал Єдата", + форми з наказу + приклади заповнених звітив додати. Все… для будь якого розробника цього більше ніж достатньо щоб почати роботу і видати результат, вони самі використають таку структуру файлів яка дасть конкретний результат для виконання поставленого технічного завдання. Але це в тому випадку коли завдання полягає саме у ВНЕСЕННІ ДАНИХ НА САЙТ, про що саме і обговорюється в даній темі. Навіщо до цього пристосовувати: "Як має відбутися в майбутньому інтеграція звітності з казначейством"? Яким боком це стосується першочергового технічного завдання? Прийняли закон про оприлюднення - потрібно в стислі строки забезпечити щоб користувачі смогли вносити свої дані (вже рік майже пройшов), а як в майбутньому відбудеться інтеграція... навіщо це повинно хвилювати рядового бухгалтера установи якому потрібно оприлюднити звіт? А якщо ж стоїть питання саме в ІНТЕГРАЦІЇ ЗВІТНОСТІ З КАЗНАЧЕЙСТВОМ (тобто щоб звітність оприлюднювалася напряму на основі даних ДКСУ) то навіщо було починати все оце з втягуванням/внесенням звітів вручну і чіпати цих нещасних бухгалтерів. Тоді треба давати розробникам інше ТЗ: "забезпечити інтеграцію з казначейством" і вони б працювали саме в цьому напрямку не витрачаючи сили на створення інтерфейсу прийому звітів установ.
Щодо структури ф7. Дана структура дозволяє імпортувати/експортувати будь яку форму звіту, будь якої ступені зведеності (сам давно працюю саме з цією структурою) тому що вона універсальна. Те що в ній є якісь колонки с технічними кодами в цьому нічого страшного. Їх можна використовувати або ні, це ніяк не впливає на імпорт/експорт. Процес залежить саме від механізму обробки оцієї структури, який закладають розробники. Імпортувати дані можна з будь якого файла а с ф7 тим більше. І по технічних кодах нічого печального не бачу. Якби уточнили що саме так опечалило розробників, то я міг би може запропонувати напрямки вирішення.
Ви говорите про перекидання підлаштування на розробників бух.ПЗ... але ж що вони мають підлаштовувати коли немає до чого підлаштовуватися, тому що немає ніякого механізмі імпорту на портал. Дайте хоч якийсь механізм і через день-два всі мовчки підлаштуються і всі будуть щасливі.
Для користувачів якраз і є страждання: їм потрібно вручну сідати набирати звіти, перевіряти чи правильно ввели цифри, чи правильно занесли розрахункові КЕКВи, хіба це не страждання? За них це все роблять програми в яких вони працюють а от на сайт доводиться все вносити руками.
Я Вас як тестувальника не звинувачую, просто висловлюю свою думку про те що більшість проблем що стосуються даного питання якісь нелогічні, і не суттєві. Чому ж вони так сильно затягують вирішення питання незрозуміло.
EVGENIY писав:Специалисты Е-дата просят заполненый квартальный отчёт в екселе (І квартал 2016), кому не жалко дайте
Им нужно для создания шаблона на е-дате!
Можете прикрепить тут к сообщению я им передам!
Простите, а чем они занимались всё это время? У меня нет слов...
Щоб не витрачати час на дискусію, що вже перетворюється на безпредметну, додам лише, що у постановці ТЗ от як ви пишете там, де "+ приклади заповнених звітів" був "бублик" від розпорядників (це просто для розуміння, як активно всі включилися, незважаючи на неодноразові прохання надати зразки) та + у 2016р.структура, яка не відповідала формам... На початку реалізації проекту питання саме інтеграції по звітах ще не стояло .
Про ф.7 може пізніше напишу.
Про страждання ще раз: зараз на порталі відсутні форми для внесення звітів 4-1, 4-2, 7, як можна вносити те, чого немає в принципі?
А навіщо просити. Зайдіть в будь яку установу і візьміть, про це можна було домовитися на "офіційному" рівні на самому початку. Я якби ніхто не дав для тестування звіти то що… ? Винуваті знову стали б користувачі? Якщо на початку не стояло питання інтеграції але не змогли реалізувати простий збір даних, то постановка ще й цього питання в ТЗ, навряд чи вирішить першочергове питання.
Але ж форма 2 присутня і її чомусь вже 5 місяців наполегливо пропонують вносити вручну (хоча вона і тягнеться непогано). А от про 4 і 7 страшно і згадувати... тому що якщо їх встигнуть прикрутити до часу ікс ( до 01.07.2016) а потім скажуть що ми ж зробили, до нас притензій немає, а ви тепер за тиждень внесіть всі форми за три квартали, а то будите винуваті у невиконанні закону, отоді можуть початися ще більші страждання. А до того ж і йде.
На сайті "Є-Дата" я зареєструвала установу, а ввійти в службовий кабінет не можу, пише -не знайдено сертифікат(я так розумію -сертифікат цифрових ключів), у нас АЦСК Україна. Як далі бути?
Добрій день!
Возник вопрос о внесении данной информации в едату:
Вопрос №1.
Наш департамент перечисляет деньги ОСББ, т.е. возмещает суммы % по кредиту, который взял ОСББ по программе енергосбережения и утепления домов. ОСББ заключает договор с банком, а проценты по этому договору согласно программе выплачивает местный бюджет.
Деньги наш департамент перечисляет на счет ОСББ. Договора с ОСББ у нас нет, перечисляем деньги согласно выписок банка о сумме начисленых процентов и на основании решения исполкома.
Какой тогда договор нужно ставить в едату, или по этим средствам сам ОСББ должен отчитываться в едате, а не мы?????
Вопрос №2.
Похожая ситуация с возмещением разницы тарифов по теплу. Деньги проходят субвенцией через нас, мы их переправляем на теплосеть. Договора как такового нет. Согласно ПКМУ №375 от 04.06.2015 и ЗУ "Про держбюджет на 2015г."
Эти суммы мы вносим??
У нас с 27.04.2016 один департамент разделился на два департамнента. Половина КФК передана в новый департамент и соответственно по казне перенесены юридические обязательства и кассовые расходы. В договорах которые действовали с января месяца сдалана трехсторонняя доп.угода, в которой просто заменен "Замовник".
Т.е. новый департамент продолжает выполнять эти договора, а в отчетности показывает все расходы с начала года (т.к.кассовые перенесены на новый департамент).
Вопрос: Надо ли в СТАРОМ департаменте набирать в едате эти (переданые) договора, или набирать только те договора, которые остаются в старом департаменте?
Новый департамент получается тоже будет их набирать... Пойдет задвоение...
Короче, решила я почпокаться с этой долбанной едатой. И таки получилось.
С ДБФ-файлом не вышло, решила заполнить 2015 год форму №2 вручную. Сидела, заполняла, все заполнила, сохранять - а оно мне выдает, что, мол ошибка у вас в таблице, мол, проверьте. И вместо всех цифр в таблице нарисовало мне, б***, значки вопросительные.
Что это за хрень? Так надо, может? У кого получалось вручную заполнить?
Радистка_Кэт писав:Короче, решила я почпокаться с этой долбанной едатой. И таки получилось.
С ДБФ-файлом не вышло, решила заполнить 2015 год форму №2 вручную. Сидела, заполняла, все заполнила, сохранять - а оно мне выдает, что, мол ошибка у вас в таблице, мол, проверьте. И вместо всех цифр в таблице нарисовало мне, б***, значки вопросительные.
Что это за хрень? Так надо, может? У кого получалось вручную заполнить?
У Вас суммы возможно с запятыми, а нужно точку ставить...
бух-нат писав:як внести трьохсторонню угоду по газу за 2015 рік?????
Никак до сих пор... По свету аналогичная ситуация. Я делал так, что реквизиты вносил местной организации, которая поставляет/распределяет газ/свет. А в качестве поставщика указывал длиннющее название из первого предложения договора: "Организация такая-то в лице начальника такой-то организации".
Вітання всім страждаючим на Є-дата, у мене така проблема, завантажив з порталу форму для пакетного внесення договорів (файл Contract.csv), заповнив його згідно інструкції з того ж порталу. При спробі зберегти у формат csv (текст, розділений комами) Excel категорично противиться цьому і повідомляє, що документ містить можливості, несумісні з CSV і пропонує на вибір 3 варіанти: 1-зберегти, виправивши всі несумісні можливості, 2- зберегт можливості, зберігши у останньому форматі, і 3- довідка. Зберігаючи за 1 варіантом - файл не завантажується на портал, повідомляє, що у файлі помилка, але яка саме і що виправляти - нічого не вказано. Другий варіант збереження пропонує вибрати інший тип файлу, але це не припустимо, оскільки файл мусить бути у форматі csv. Що робити далі?
Volodiimr, вам необходимо сохранить эксельвский файл в формате csv , закрыть его, и открыть его с помощью блакнота. Внести необходимые изменения. И только потом загружать договора
Radmila, дякую, що відгукнулись, але хотілось би знати, що саме змінювати? Як повинні бути заповнені поля? Чи допускаються пробіли у файлі замість незаповнених колонок? Де отримати необхідну інформацію?
Volodiimr писав:Вітання всім страждаючим на Є-дата, у мене така проблема, завантажив з порталу форму для пакетного внесення договорів (файл Contract.csv), заповнив його згідно інструкції з того ж порталу. При спробі зберегти у формат csv (текст, розділений комами) Excel категорично противиться цьому і повідомляє, що документ містить можливості, несумісні з CSV і пропонує на вибір 3 варіанти: 1-зберегти, виправивши всі несумісні можливості, 2- зберегт можливості, зберігши у останньому форматі, і 3- довідка. Зберігаючи за 1 варіантом - файл не завантажується на портал, повідомляє, що у файлі помилка, але яка саме і що виправляти - нічого не вказано. Другий варіант збереження пропонує вибрати інший тип файлу, але це не припустимо, оскільки файл мусить бути у форматі csv. Що робити далі?
Файл csv - це звичайний текстовий файл, що містить спеціальні технічні символи для розділення полів таблиці. В Екселі може бути присутнє форматування комірок чи ще щось, що звісно не може міститися в текстовому файлі. Тому Ексель і видає такі попередження. Просто при подальшому відкритті в Екселі файлу csv комірки вже не міститимуть налаштування формату.
Через це варто зберігати в xls дані, а перетворювати на csv лише для завантаження на портал. Якщо в Екселі правильно формати виставлені (наприклад, щоб не обрізало нулі спереду в ЄДРПОУ), то в csv значення цілком коректно зберігаються і дані нормально завантажуються на портал. Блокнотом звісно можна підглянути/підредагувати, але як правило в цьому виникає необхідність саме через неправильні формати комірок в Екселі.
Я так розумію що специфікацію до договорів, додаткових угод і актів можна завантадити лише по одному документу за раз (договору, дод. угоді, акту). Тобто якщо користувач може завантажити одним файлом за раз всі договори, всі угоди, всі акти то це сильно полегшує його роботу а от якщо потрібно внести специфікацію до якогось документа то потрібно шукати документ і туди втягувати по кожному окремо, це вже не зручно, тому що формат специфікації для різних документів однаковий і легко перепутати (наприклад спеціфікацію акта внести в договір).
Чому ж не можна було формати специфікацій доповнити таким же набором ключових полів як у договорів, додаткових угод, актів щоб можна було завантажувати специфікації всіх договорів за раз одним файлом (а портал вже згідно ключових полів розкидав їх куди потрібно)?
вітаю. я реєструю договір. в специфікації до договору нічого не заповняю (там де назва, ціна, кількість, класифікатор). специфікацію заповняю в АКТі. питання. треба заповняти одно і то саме 2 рази чи досить 1-го разу? розясніть будь-ласка.
Добавив своїй програмі функцію для обліку договорів, додаткових угод, актів / накладних з експортом їх на портал Є-Дата. Для занесення договорів, актів / накладних програма використовує дані платіжних доручень. Функціонал придатний до використання, хоча потребує довшого і більш об’ємного тестування в практичних щоденних умовах роботи. Щодо зручності є спірні питання і тому інтерфейс буде обов’язково доопрацьовуватися і перевірятися на реальних користувачах (з великим об’ємом даних)на зручність щоденного використання як для занесення даних так і для відбору і експорту на портал.
Приймається критика як інтерфейсу так і функціоналу, готовий конструктивно обсудити зауваження
Ознайомитися з програмою можна тут: http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f ... 886#p57886