Зміни в бухобліку медустанов- як наслідки медичної реформи

Бухгалтерські питання медичної реформи, перехід на новий план рахунків і всі питання що виникають у бухгалтерів
Бухгалтер економіст
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 10 січня 2017, 19:13
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 19 разів

Повідомлення Бухгалтер економіст »

Добрий день! Шановні колеги, вітаю з Новим роком та різдвом Христовим! 
ДОПОМОЖІТЬ!!! КНП: медичний заклад  з січня 2019 року одержувач коштів, фінансування за рахунок коштів медичної субвенції та місцевого бюджету. КНП у грудні 2019 року списало печатку закладу, яка станом на 01.01.2019 була на рах. 1113 бюджетного обліку та перенесена на рах. 112 КНП, первісна вартість якої 500,00 грн.Також станом на 01.01.2019 року було нараховано 50% на суму 250,00 грн. та перенесено з рах. 1412 на рах.132. Як правильно зробити проведення?
Приклад:
Дт       КТ      Сума
132   -   112  = 500,00  списана печатка
 91    -   132  = 250,00 нараховано 50% амортизації
 69    -   745  = 250,00 визнали дохід у сумі пропорційно нарахованій амортизації
745   -    791  = 250,00 віднесено доходи на фінансовий результат у сумі пропорційно нарахованій амортизації
АЛЕ Ж ТОДІ НЕ ЗАКРИВАЄТЬСЯ РАХ. 69, ДЕ ЦЕЙ ЗАЛИШОК ПОКАЗУВАТИ В БАЛАНСІ ??? ТЕРМІНОВО, БУДЬ ЛАСКА! ДЯКУЮ!

Alena09
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 10
З нами з: 23 серпня 2018, 14:07
Регіон: Сумская область
Подякували: 11 разів

Повідомлення Alena09 »

Бухгалтер економіст писав:Добрий день! Шановні колеги, вітаю з Новим роком та різдвом Христовим! 
ДОПОМОЖІТЬ!!! КНП: медичний заклад  з січня 2019 року одержувач коштів, фінансування за рахунок коштів медичної субвенції та місцевого бюджету. КНП у грудні 2019 року списало печатку закладу, яка станом на 01.01.2019 була на рах. 1113 бюджетного обліку та перенесена на рах. 112 КНП, первісна вартість якої 500,00 грн.Також станом на 01.01.2019 року було нараховано 50% на суму 250,00 грн. та перенесено з рах. 1412 на рах.132. Як правильно зробити проведення?
Приклад:
Дт       КТ      Сума
132   -   112  = 500,00  списана печатка
 91    -   132  = 250,00 нараховано 50% амортизації
 69    -   745  = 250,00 визнали дохід у сумі пропорційно нарахованій амортизації
745   -    791  = 250,00 віднесено доходи на фінансовий результат у сумі пропорційно нарахованій амортизації
АЛЕ Ж ТОДІ НЕ ЗАКРИВАЄТЬСЯ РАХ. 69, ДЕ ЦЕЙ ЗАЛИШОК ПОКАЗУВАТИ В БАЛАНСІ ??? ТЕРМІНОВО, БУДЬ ЛАСКА! ДЯКУЮ!
Вважаю треба так:
Дт       Кт      
132   112      500,00  списана печатка
 91    132      250,00 нараховано 50% амортизації
791     91         500,00  на фінансовий результат

рах 69  тут взагалі не потрібен, ви будете відображати по ньому визнання доходу тільки тоді коли на нього щось оприбуткуєте (хіба у вас печатка проходила ч/з 69 рах??) . Ми  на рах 69 відносимо придбані  основні засоби по цільовому фінансуванню, і тоді відповідно після введення в експлуатацію, при  нарахуванні амортизаціі робимо проводку  дт69    кт 745   ,

Бухгалтер економіст
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 10 січня 2017, 19:13
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 19 разів

Повідомлення Бухгалтер економіст »

Alena09 писав:
Бухгалтер економіст писав:Добрий день! Шановні колеги, вітаю з Новим роком та різдвом Христовим! 
ДОПОМОЖІТЬ!!! КНП: медичний заклад  з січня 2019 року одержувач коштів, фінансування за рахунок коштів медичної субвенції та місцевого бюджету. КНП у грудні 2019 року списало печатку закладу, яка станом на 01.01.2019 була на рах. 1113 бюджетного обліку та перенесена на рах. 112 КНП, первісна вартість якої 500,00 грн.Також станом на 01.01.2019 року було нараховано 50% на суму 250,00 грн. та перенесено з рах. 1412 на рах.132. Як правильно зробити проведення?
Приклад:
Дт       КТ      Сума
132   -   112  = 500,00  списана печатка
 91    -   132  = 250,00 нараховано 50% амортизації
 69    -   745  = 250,00 визнали дохід у сумі пропорційно нарахованій амортизації
745   -    791  = 250,00 віднесено доходи на фінансовий результат у сумі пропорційно нарахованій амортизації
АЛЕ Ж ТОДІ НЕ ЗАКРИВАЄТЬСЯ РАХ. 69, ДЕ ЦЕЙ ЗАЛИШОК ПОКАЗУВАТИ В БАЛАНСІ ??? ТЕРМІНОВО, БУДЬ ЛАСКА! ДЯКУЮ!
Вважаю треба так:
Дт       Кт      
132   112      500,00  списана печатка
 91    132      250,00 нараховано 50% амортизації
791     91         500,00  на фінансовий результат

рах 69  тут взагалі не потрібен, ви будете відображати по ньому визнання доходу тільки тоді коли на нього щось оприбуткуєте (хіба у вас печатка проходила ч/з 69 рах??) . Ми  на рах 69 відносимо придбані  основні засоби по цільовому фінансуванню, і тоді відповідно після введення в експлуатацію, при  нарахуванні амортизаціі робимо проводку  дт69    кт 745   ,                                                                                              У 2018 році  при введенні в експлуатацію печатки було нараховано 50% амортизації на суму 250 грн. та списано на фінансовий результат по обліку бюджетної установи. У 2019 році стали КНП і при списанні печатки була нараховано 50% амортизації на рах.91 у суму 250 грн., а списуємо  з рах.91 на рах. 791 у сумі 500 грн. То тоді не закриється рах.91 на суму 250 грн.???    

Олена Гривнюк
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 73
З нами з: 19 березня 2015, 15:25
Регіон: Ровенская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 1 раз

Повідомлення Олена Гривнюк »

Терміново !  КНП  Купили квартиру без ремонту , самі робили ремонт , купили котел (опалення) . Я десь читала що треба збільшити вартість квартири на суму ремонту а як бути з котлом чи ставити його як окремий основний засіб чи вписати в вартість квартири і зазначити дані про котел.

Crasnyanska24
Новачок
Новачок
Повідомлень: 8
З нами з: 17 квітня 2019, 22:39
Регіон: Сумская область
Подякували: 3 рази

Повідомлення Crasnyanska24 »

Олена Гривнюк писав:Терміново !  КНП  Купили квартиру без ремонту , самі робили ремонт , купили котел (опалення) . Я десь читала що треба збільшити вартість квартири на суму ремонту а як бути з котлом чи ставити його як окремий основний засіб чи вписати в вартість квартири і зазначити дані про котел.
Збільшіть вартість квартири на суму ремонту та на вартість котла(як комплектуючого в квартирі) актом довільної форми комісією закладу, та пропишіть дані про котел в додументтіції на квартиру.

Liudmilasmet
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 22
З нами з: 18 вересня 2018, 15:15
Регіон: Кировоградская область
Дякував (ла): 11 разів
Подякували: 6 разів

Повідомлення Liudmilasmet »

Підкажіть, будь ласка,(ми КНП) як списати основні засоби, отримані з КЗ і відображені на рахунку 401?

Чи потрібен дозвіл районної ради - засновника?
Востаннє редагувалось 18 лютого 2020, 17:06 користувачем Liudmilasmet, всього редагувалось 2 разів.

Liudmilasmet
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 22
З нами з: 18 вересня 2018, 15:15
Регіон: Кировоградская область
Дякував (ла): 11 разів
Подякували: 6 разів

Повідомлення Liudmilasmet »

Roma_shka писав:Ми вторинна ланка, перетворилися в КНП. До кінця року фінансуватимемося за рахунок субвенції. Підскажіть, будь ласка, на якому рахунку доходів відображати "Бюджетні асигнування", раніше 7011 - не на придбання ОЗ, на інші цілі - на оплату комуналки, придбання медикаментів,оплату послуг та інше . Дякую!
на рах. 48

Новий бух
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 14
З нами з: 10 лютого 2019, 20:26
Регіон: Николаевская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 4 рази

Повідомлення Новий бух »

Liudmilasmet писав:Підкажіть, будь ласка,(ми КНП) як списати основні засоби, отримані з КЗ і відображені на рахунку 401?

Чи потрібен дозвіл районної ради - засновника?
Звичайно,треба.

Liudmilasmet
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 22
З нами з: 18 вересня 2018, 15:15
Регіон: Кировоградская область
Дякував (ла): 11 разів
Подякували: 6 разів

Повідомлення Liudmilasmet »

Новий бух писав:
Liudmilasmet писав:Підкажіть, будь ласка,(ми КНП) як списати основні засоби, отримані з КЗ і відображені на рахунку 401?

Чи потрібен дозвіл районної ради - засновника?
Звичайно,треба.
Районна рада не хоче надавати дозвіл, бо первісна вартість менше 5000 грн.
Якщо хтось знає, підкажіть проводкина списання, бо для підприємств, я читаю в журналах, необхідно платити ПДВ на залишкову вартість, але тут, мені здається, не той випадок.

Новий бух
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 14
З нами з: 10 лютого 2019, 20:26
Регіон: Николаевская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 4 рази

Повідомлення Новий бух »

Liudmilasmet писав:
Новий бух писав:
Liudmilasmet писав:Підкажіть, будь ласка,(ми КНП) як списати основні засоби, отримані з КЗ і відображені на рахунку 401?

Чи потрібен дозвіл районної ради - засновника?
Звичайно,треба.
Районна рада не хоче надавати дозвіл, бо первісна вартість менше 5000 грн.
Якщо хтось знає, підкажіть проводкина списання, бо для підприємств, я читаю в журналах, необхідно платити ПДВ на залишкову вартість, але тут, мені здається, не той випадок.
У нас зі скрипом йде ця процедура.Поки що узгоджуємо це питання з райдержадміністрацією,потім потрібно з райрадою.Дуже тяжко.Але ж ми не здаємося.Справа в тому,що нам було передано майно,яке давно зношене,яке повинне було знаходитися на малоцінці,а числилося в основних засобах і вся ця радість записана в суму статутного капіталу.Тепер боремося,щоб дали дозвіл на списання і на зменшення суми статутного.

Liudmilasmet
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 22
З нами з: 18 вересня 2018, 15:15
Регіон: Кировоградская область
Дякував (ла): 11 разів
Подякували: 6 разів

Повідомлення Liudmilasmet »

Новий бух писав:
Liudmilasmet писав:
Новий бух писав:
Liudmilasmet писав:Підкажіть, будь ласка,(ми КНП) як списати основні засоби, отримані з КЗ і відображені на рахунку 401?

Чи потрібен дозвіл районної ради - засновника?
Звичайно,треба.
Районна рада не хоче надавати дозвіл, бо первісна вартість менше 5000 грн.
Якщо хтось знає, підкажіть проводкина списання, бо для підприємств, я читаю в журналах, необхідно платити ПДВ на залишкову вартість, але тут, мені здається, не той випадок.
У нас зі скрипом йде ця процедура.Поки що узгоджуємо це питання з райдержадміністрацією,потім потрібно з райрадою.Дуже тяжко.Але ж ми не здаємося.Справа в тому,що нам було передано майно,яке давно зношене,яке повинне було знаходитися на малоцінці,а числилося в основних засобах і вся ця радість записана в суму статутного капіталу.Тепер боремося,щоб дали дозвіл на списання і на зменшення суми статутного.
Дякую за відповідь, терпіння вам. Якими проводками збираєтесь списувати?

Новий бух
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 14
З нами з: 10 лютого 2019, 20:26
Регіон: Николаевская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 4 рази

Повідомлення Новий бух »

Liudmilasmet писав:
Новий бух писав:
Liudmilasmet писав:
Новий бух писав:
Liudmilasmet писав:Підкажіть, будь ласка,(ми КНП) як списати основні засоби, отримані з КЗ і відображені на рахунку 401?

Чи потрібен дозвіл районної ради - засновника?
Звичайно,треба.
Районна рада не хоче надавати дозвіл, бо первісна вартість менше 5000 грн.
Якщо хтось знає, підкажіть проводкина списання, бо для підприємств, я читаю в журналах, необхідно платити ПДВ на залишкову вартість, але тут, мені здається, не той випадок.
У нас зі скрипом йде ця процедура.Поки що узгоджуємо це питання з райдержадміністрацією,потім потрібно з райрадою.Дуже тяжко.Але ж ми не здаємося.Справа в тому,що нам було передано майно,яке давно зношене,яке повинне було знаходитися на малоцінці,а числилося в основних засобах і вся ця радість записана в суму статутного капіталу.Тепер боремося,щоб дали дозвіл на списання і на зменшення суми статутного.
Дякую за відповідь, терпіння вам. Якими проводками збираєтесь списувати?
Думаю,що ДТ 401,Кт 112.
               Дт  132,Кт 44

О.Іванніков
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 342
З нами з: 06 січня 2018, 01:35
Регіон: Одесская область
Звідки: Ukraine, Odessa
Дякував (ла): 27 разів
Подякували: 431 раз

Повідомлення О.Іванніков »

Alena09 писав:
Бухгалтер економіст писав:Добрий день! Шановні колеги, вітаю з Новим роком та різдвом Христовим! 
ДОПОМОЖІТЬ!!! КНП: медичний заклад  з січня 2019 року одержувач коштів, фінансування за рахунок коштів медичної субвенції та місцевого бюджету. КНП у грудні 2019 року списало печатку закладу, яка станом на 01.01.2019 була на рах. 1113 бюджетного обліку та перенесена на рах. 112 КНП, первісна вартість якої 500,00 грн.Також станом на 01.01.2019 року було нараховано 50% на суму 250,00 грн. та перенесено з рах. 1412 на рах.132. Як правильно зробити проведення?
Приклад:
Дт       КТ      Сума
132   -   112  = 500,00  списана печатка
 91    -   132  = 250,00 нараховано 50% амортизації
 69    -   745  = 250,00 визнали дохід у сумі пропорційно нарахованій амортизації
745   -    791  = 250,00 віднесено доходи на фінансовий результат у сумі пропорційно нарахованій амортизації
АЛЕ Ж ТОДІ НЕ ЗАКРИВАЄТЬСЯ РАХ. 69, ДЕ ЦЕЙ ЗАЛИШОК ПОКАЗУВАТИ В БАЛАНСІ ??? ТЕРМІНОВО, БУДЬ ЛАСКА! ДЯКУЮ!
Вважаю треба так:
Дт       Кт      
132   112      500,00  списана печатка
 91    132      250,00 нараховано 50% амортизації
791     91         500,00  на фінансовий результат

рах 69  тут взагалі не потрібен, ви будете відображати по ньому визнання доходу тільки тоді коли на нього щось оприбуткуєте (хіба у вас печатка проходила ч/з 69 рах??) . Ми  на рах 69 відносимо придбані  основні засоби по цільовому фінансуванню, і тоді відповідно після введення в експлуатацію, при  нарахуванні амортизаціі робимо проводку  дт69    кт 745   ,
Ні, не вірно!
По-перше, це не бюджетна методологія! По-друге, рахунок 91 може закриватися виключно на рахунки 23 або 90. Про рахунок 69, в загалі мовчу.

Буде так:
Дт Кт
13 11
94 11
79 94

О.Іванніков
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 342
З нами з: 06 січня 2018, 01:35
Регіон: Одесская область
Звідки: Ukraine, Odessa
Дякував (ла): 27 разів
Подякували: 431 раз

Повідомлення О.Іванніков »

Crasnyanska24 писав:
Олена Гривнюк писав:Терміново !  КНП  Купили квартиру без ремонту , самі робили ремонт , купили котел (опалення) . Я десь читала що треба збільшити вартість квартири на суму ремонту а як бути з котлом чи ставити його як окремий основний засіб чи вписати в вартість квартири і зазначити дані про котел.
Збільшіть вартість квартири на суму ремонту та на вартість котла(як комплектуючого в квартирі) актом довільної форми комісією закладу, та пропишіть дані про котел в додументтіції на квартиру.
Не згоден.
Котел котлом, квартира квартирою.
Питання ремонту треба розглядати у площині його капітальності. Якщо ви фарбували та таке інше  це поточний ремонт та відноситься до витрат того періоду, в якому понесено.
Капітальний ремонт - це інше.
Придбали квартиру:
1. Дт 15 Кт 63 придбали квартиру без ремонту і не придатну до використування.
2. Дт 15 Кт 20 списали матеріали та таке інше, які були потрібні до приведення її до використання.
3. Дт 15 Кт 63 списали послуги підрядників.
4 Дт 10 Кт 15 ввели квартиру у експлуатацію із визнанням строків корисного використання та ліквідаційною вартістю.
Котел, я би відокремив, оскільки існує верогідність його заміни. Тому така капіталізація включає і проект, і план, і підключення, і, власне, котел, що все разом сформує його вартість як основного засобу.

Квартира без газового котлу може бути! А ось котел без його підключення та його комунікацій не може бути.
Востаннє редагувалось 09 квітня 2020, 18:24 користувачем О.Іванніков, всього редагувалось 2 разів.

О.Іванніков
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 342
З нами з: 06 січня 2018, 01:35
Регіон: Одесская область
Звідки: Ukraine, Odessa
Дякував (ла): 27 разів
Подякували: 431 раз

Повідомлення О.Іванніков »

Liudmilasmet писав:Підкажіть, будь ласка,(ми КНП) як списати основні засоби, отримані з КЗ і відображені на рахунку 401?

Чи потрібен дозвіл районної ради - засновника?
Якщо в статуті передбачено рішення засновників на такі дії, то так. Якщо це компетація директора, яку він зобов'язан передати комісії з ОЗ, то рішення засновників не потрібне.

О.Іванніков
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 342
З нами з: 06 січня 2018, 01:35
Регіон: Одесская область
Звідки: Ukraine, Odessa
Дякував (ла): 27 разів
Подякували: 431 раз

Повідомлення О.Іванніков »

Новий бух писав:
Liudmilasmet писав:
Новий бух писав:
Liudmilasmet писав:
Новий бух писав:
Liudmilasmet писав:Підкажіть, будь ласка,(ми КНП) як списати основні засоби, отримані з КЗ і відображені на рахунку 401?

Чи потрібен дозвіл районної ради - засновника?
Звичайно,треба.
Районна рада не хоче надавати дозвіл, бо первісна вартість менше 5000 грн.
Якщо хтось знає, підкажіть проводкина списання, бо для підприємств, я читаю в журналах, необхідно платити ПДВ на залишкову вартість, але тут, мені здається, не той випадок.
У нас зі скрипом йде ця процедура.Поки що узгоджуємо це питання з райдержадміністрацією,потім потрібно з райрадою.Дуже тяжко.Але ж ми не здаємося.Справа в тому,що нам було передано майно,яке давно зношене,яке повинне було знаходитися на малоцінці,а числилося в основних засобах і вся ця радість записана в суму статутного капіталу.Тепер боремося,щоб дали дозвіл на списання і на зменшення суми статутного.
Дякую за відповідь, терпіння вам. Якими проводками збираєтесь списувати?
Думаю,що ДТ 401,Кт 112.
               Дт  132,Кт 44
Дт 401???? Вилучення з уставного капіталу? Ви Статут будете змінювати????

О.Іванніков
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 342
З нами з: 06 січня 2018, 01:35
Регіон: Одесская область
Звідки: Ukraine, Odessa
Дякував (ла): 27 разів
Подякували: 431 раз

Повідомлення О.Іванніков »

Уважаемые коллеги!
Обращаю ваше внимание, что методология хозрасчетного учета существенно отличается от бюджетной! Иногда трудно объяснить, например, советам, что с баланса на баланс принять ничего нельзя. Иногда надо понять, что с 4 классом счетов, а особенно с 40, 44 играть как цыган солнцем нельзя. Сложным является и то, что надо наконец-то отличить амортизацию и бухучет. Вопросов много, и ответы есть, и помочь вам может хозрасчетник со стажем! Очень многие вещи, из тех, что мне довелось узнать из ваших звонков, меня веселят, а некоторые пугают. КНП, у вас появился наконец-то бухучет, который не подогнан под желание казначейства, а является именно бухучетом, то есть процессом систематизации данных для предоставления информации, которая является основой для принятия решений.
Как было когда-то, во время перехода бюджетников на новый план счетов, давайте и сейчас разбираться. У многих есть мой номер телефона, чем смогу - помогу. Хозрасчетный учет намного логичнее и проще.

Liudmilasmet
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 22
З нами з: 18 вересня 2018, 15:15
Регіон: Кировоградская область
Дякував (ла): 11 разів
Подякували: 6 разів

Повідомлення Liudmilasmet »

Иванников Алексей писав:Уважаемые коллеги!
Обращаю ваше внимание, что методология хозрасчетного учета существенно отличается от бюджетной! Иногда трудно объяснить, например, советам, что с баланса на баланс принять ничего нельзя. Иногда надо понять, что с 4 классом счетов, а особенно с 40, 44 играть как цыган солнцем нельзя. Сложным является и то, что надо наконец-то отличить амортизацию и бухучет. Вопросов много, и ответы есть, и помочь вам может хозрасчетник со стажем! Очень многие вещи, из тех, что мне довелось узнать из ваших звонков, меня веселят, а некоторые пугают. КНП, у вас появился наконец-то бухучет, который не подогнан под желание казначейства, а является именно бухучетом, то есть процессом систематизации данных для предоставления информации, которая является основой для принятия решений.
Как было когда-то, во время перехода бюджетников на новый план счетов, давайте и сейчас разбираться. У многих есть мой номер телефона, чем смогу - помогу. Хозрасчетный учет намного логичнее и проще.
Шановний Олексію, справа в тому, що в статуті у нас статутний капітал 1000 грн., основні засоби не входять в статутний капітал. Так затвердила районна рада. Коли була реорганізація, я, чесно кажучи, не знала , що робити і перенесла основні засоби, так як було написано в Бюджетній бухгалтерії : Дт 10,11 Кт 401. Як мені тепер виправити помилку і на який рахунок потрібно було перенести основні засоби, на 42?

О.Іванніков
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 342
З нами з: 06 січня 2018, 01:35
Регіон: Одесская область
Звідки: Ukraine, Odessa
Дякував (ла): 27 разів
Подякували: 431 раз

Повідомлення О.Іванніков »

Liudmilasmet писав:
Иванников Алексей писав:Уважаемые коллеги!
Обращаю ваше внимание, что методология хозрасчетного учета существенно отличается от бюджетной! Иногда трудно объяснить, например, советам, что с баланса на баланс принять ничего нельзя. Иногда надо понять, что с 4 классом счетов, а особенно с 40, 44 играть как цыган солнцем нельзя. Сложным является и то, что надо наконец-то отличить амортизацию и бухучет. Вопросов много, и ответы есть, и помочь вам может хозрасчетник со стажем! Очень многие вещи, из тех, что мне довелось узнать из ваших звонков, меня веселят, а некоторые пугают. КНП, у вас появился наконец-то бухучет, который не подогнан под желание казначейства, а является именно бухучетом, то есть процессом систематизации данных для предоставления информации, которая является основой для принятия решений.
Как было когда-то, во время перехода бюджетников на новый план счетов, давайте и сейчас разбираться. У многих есть мой номер телефона, чем смогу - помогу. Хозрасчетный учет намного логичнее и проще.
Шановний Олексію, справа в тому, що в статуті у нас статутний капітал 1000 грн., основні засоби не входять в статутний капітал. Так затвердила районна рада. Коли була реорганізація, я, чесно кажучи, не знала , що робити і перенесла основні засоби, так як було написано в Бюджетній бухгалтерії : Дт 10,11 Кт 401. Як мені тепер виправити помилку і на який рахунок потрібно було перенести основні засоби, на 42?
Треба дивитися детальніши у Статут, а також на те, як саме ОЗ були передані, наприклад вони можуть бути передані в управління, оренду тощо.
Таким чином можна буде визначити де і як їх обліковувати.

Лік
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 04 червня 2020, 16:09
Регіон: Україна

Повідомлення Лік »

Добрий день. Ми перейшли на журнально-ордерне ведення бух обліку. все по іншому. шукаю головну в екселі для журнального ведення і роз'яснення щодо її заповнення, перенесення даних із журналів

О.Іванніков
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 342
З нами з: 06 січня 2018, 01:35
Регіон: Одесская область
Звідки: Ukraine, Odessa
Дякував (ла): 27 разів
Подякували: 431 раз

Повідомлення О.Іванніков »

Лік писав:
05 червня 2020, 12:08
Добрий день. Ми перейшли на журнально-ордерне ведення бух обліку. все по іншому. шукаю головну в екселі для журнального ведення і роз'яснення щодо її заповнення, перенесення даних із журналів
Просто не объяснить. Коротко: журнал — это кредит счета, главная — дебет. Но учитывайте, что формы журналов носят рекомендационный характер, и те типовые уже малость устарели. Надо разработать свои.

ivaschenkoolga
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 01 липня 2020, 21:25
Регіон: Кіровоградська обл.

Повідомлення ivaschenkoolga »

підкажіть будь-ласка, маю таку ситуацію, у статуті визначено лише 1000,00 грн., ще в статуті зазначено що основні засоби передаються по передавальному акту у користування, але власником залишається громада. Не знаючи що і як вірно зробити повісили на рахунок 401 суму первісної вартості основних засобів тобто з рах. 5111 на рах.401, як зазначалось у багатьох рекомендаціях. Підкажіть на якому рахунку необхідно обліковувати дані кошти? 424 чи може 422? Буду дуже вдячна за Вашу допомогу.

Alena09
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 10
З нами з: 23 серпня 2018, 14:07
Регіон: Сумская область
Подякували: 11 разів

Повідомлення Alena09 »

у нас теж схожа ситуація. Нас не реформували а створили нове під-во , в статуті прописали суму статутного капіталу 100 000,00 , також вказали що майно передаеться від ЦРЛ по передавальному акту , сума акту взагалі не в'яжеться із сумою статутного капіталу ніяк , ми віднесли суму акту на 424 а суму статутного капіталу на 401 тепер він у нас висить ще й як неоплачений на р.46. Що з цим робити теж незнаємо

ivaschenkoolga
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 01 липня 2020, 21:25
Регіон: Кіровоградська обл.

Повідомлення ivaschenkoolga »

Alena09 писав:
15 липня 2020, 12:38
у нас теж схожа ситуація. Нас не реформували а створили нове під-во , в статуті прописали суму статутного капіталу 100 000,00 , також вказали що майно передаеться від ЦРЛ по передавальному акту , сума акту взагалі не в'яжеться із сумою статутного капіталу ніяк , ми віднесли суму акту на 424 а суму статутного капіталу на 401 тепер він у нас висить ще й як неоплачений на р.46. Що з цим робити теж незнаємо
А чи зменшували Ви рах.424 на суму ізносу? Якщо так, то на який рахунок Ви його відносили (рах.44?)? Дякую

VikA_77
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 23 липня 2020, 15:03
Регіон: Кіровоградська область

Повідомлення VikA_77 »

Доброго дня! Підскажіть будь ласка проводки по нарахуванню амортизації основних засобів, які були придбані ще будучи КЗ

VikA_77
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 23 липня 2020, 15:03
Регіон: Кіровоградська область

Повідомлення VikA_77 »

Доброго дня ! Колеги, підскажіть будь ласка, ми з січня 2019 перетворені в КНП, але все фінансування та облік вели як бюджетні, з квітня 2020 підписали договір з НСЗУ. Чи потрібно було мені переробити 2019 рік на новий план рахунків? Я пробувала, але там тоді міняється фінрезультат, чи залишити як було і з квітня перейти на нові рахунки. Ще питання рах. 5111 де рахувались ІНМА потрібно перенести залишки на 422 чи 424, і як тоді буде нараховуватись амортизація? чи можна змінювати рах. 422?

anna95
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 23 травня 2019, 13:31
Регіон: Сумская область

Повідомлення anna95 »

Доброго дня! Виникло питання щодо оприбуткування основних засобів та запасів, які передані передавальним актом до КНП. Сумма статутного капіталу менша ніж сума запасів і основних засобів. Що робити в такій ситуації?Як обліковується це перевищення? В передавальному акті визначенно що "усі права та обов’язки, а також всі активи і пасиви переходять до правонаступника".

Відповісти

Повернутись до “Медичні установи із КУ в КНП”