Архів чату за 30.03.2021

Тут зберігається архів спілкування в чаті на порталі
Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10331
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1371 раз
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Марина 07:33
Всем привет)))

Ольга* 07:55
солнечного утречка)))

Тат_яна 08:07


ОМС 08:13
ВСЕМ ДОБРОЕ УТРО)))

ОМС 08:14
А утречко солнечное, весеннее)))

Натали 08:15
Добрий ранок всім! Зі святом теплого Олексія!!!!

ЛюдКа 08:19
Всім привіт!!!!Гарного дня та позитиву!!!!!!!!!!!

ЛюдКа 08:33
Черкаська сонце, тепло, тихо, пташки цвірінчать....

ЛюдКа 08:33
Марина, ти де???Непорядок!!!

ЧиЗ 08:34
Доброго дня!

ЧиЗ 08:35
А 30 днів на сайті оплачувать з 1-х чисел?

Дар`я 08:47
Доброго ранку) Допоможіть, будь-ласка. В минулому році кошти за ЄСВ перерахували на рахунок військового збору. В березні Податкова повернула кошти і відповідно ми повернули їх до бюджету. Які проводки потрібно зробити і в яких м.о.?

EVGENIY 09:08
Доброго ранку! Всім гарного дня! ))

EVGENIY 09:09
ЧиЗ, не обов'язкового з 1-х чисел! Чи уточніть питання

ЧиЗ 09:11
Я новенький, бувший бухгалтер сказала що кожного місяця купляла доступ на 30 гривень. Я так подумав що кожного 1-го числа требя поповнювати.

EVGENIY 09:11
ЧиЗ, якщо купили 10-го то наступний раз 10-го

ЧиЗ 09:12
О, дякую. Зараз пошукаю коли купляли.

Ир 09:31
Доброе утро! Кто то пробовал зайти в е-звітність? вискакивает что то непонятное.

Юлія 09:31
Доброго дня. Підкажіть будь ласка яке число фінансує ФСС?

EVGENIY 09:34
Юлія, https://bit.ly/3dml7YY

777 09:54
Добрий день! Підкажіть в якому випадку заповняється мо 14? в бюджетній установі

EVGENIY 09:59
777, https://buhgalter.com.ua/zakonodavstvo/ ... oblikovih/

Татьяна 10:05
Добрый день, подскажите пожалуйста, в договорах ЦПХ прописывают ст 58 ГКУ, ст 207 ЦКУ исполнитель не применяет печать, или в этом нет необходимости.

Оксана 10:06
У міській раді при одержанні МШП/запасів від с/ради провело Дт1812 Кт 5512.Прошу сказати,яка проводка м/ради при списанні цих МШП/запасів.Дякую.

таня 10:08
EVGENIY, доброго дня. підкажіть наш відділ освіти з 1 квітня переходить на послугу кейтерингу,як діяти з передачею залишків продуктів

EVGENIY 10:08
Оксана, 8013 1812 все як завжди

EVGENIY 10:09
таня, передачею куди?

Тамара 10:10
Доброго дня! Підкажіть, будь-ласка, договір про надання інших комунальних послуг (вивезення побутових відходів) реєструємо за КЕКВ-2275?

таня 10:12
EVGENIY, я так розумію що потрібно передати з відділу освіти на ФОПа що буде надавати нам послугу кейтерингу. Як правильно діяти з продуктами що є назалишках?

EVGENIY 10:15
таня, я теж не знаю, чи візьме фоп такі продукти, це вже як там у вас договір прописан

ОМС 10:15
Ир, (9/31) заходила, все нормально

Інна 10:20
Добрий день! Читала, що в людей виходить зайти в кабінет платника казначейськими токенами. Як у вас це виходить? Пише помилка 51 сертифікат не знайдено.

Архів-південь 10:27
Всі здали декларації? Нагадую!

ОМС 10:30
Архів-південь, здали))))

марія 10:58
Підкажіть на токеені був директор зараз змінили на голову реорганізацуії коли заходжу в Є-звітність пише :Не знайдено НКІ або сертифікати на ньому. А сьогодні тільки надано завку на підключення до Є- звітності

Марина 11:08
Девочки сколько главная книга хранится по номенклатуре?

Тат_яна 11:10
Марина, 3 года (за умови завершення ревізії і т.п.) ст.351

Марина 11:14
Тат_яна, СПАСИБОООО)))

Ірина 11:29
Доброго дня!Підкажіть будь-ласка, чи можна виплатити премію секретарю сільської ради в місяці звільнення?

Олександр 11:30
Доброго дня!Колеги, як в СДО роздрукувати платіжні доручення за 2019 рік?Дякую!

Таня 11:52
Олександр. заходите на проведені док-ти - фільтр - вибираєте дату - застосувати - пакетний друк

Seriniti 12:03
добрый день, подскажите ...в сдо не видно новые счета ..какие заявки нужны?

Елена 12:11
Seriniti: Позвоните в Казначейство (отдел СДО)-скажите ЕДРПОУ. Одесса- нам сейчас без Заявок подключают.

Seriniti 12:11
Елена, я звонил, сказали заявки

Seriniti 12:12
но какие ищите на сами)

Seriniti 12:12
я так понимаю нужны ЗАЯВКА про надання доступудо системи дистанційного обслуговування клієнтів

Seriniti 12:12
на дир юух и печать?

ната 12:14
Я робила на всі рахунки, тільки біля нових рахунків у останньому стовпчику ставила * (зірочка)

ната 12:14
на сайті казни є бланки, вони доречі НОВІ

Seriniti 12:14
старые то у меня видны счета , мне нужно чтоб новые видел

Seriniti 12:14
ната, бланки именно какие нужны ? эти ..?ЗАЯВКА про надання доступудо системи дистанційного обслуговування клієнтів

ната 12:14
тож треба заявка

ната 12:15
Так

Наташа 12:15
Seriniti, сайт ДКСУ/СДО/Зразки документів

Seriniti 12:15
спс

Катерина 14:24
вікна і двері куплені за накладними чи ставимо на облік

EVGENIY 14:26
Катерина, https://buhgalter.com.ua/news/buhgalter ... -pravilno/

марія 14:40
установу реорганізавують шляхом злиття ,Чи потрібно документи здавати у Архів

0* 14:40
марія, конечччно

Тата 14:40
А у всех не работает є-звітність?

марія 14:41
0*, але в рішенні на реорганізацію не вказано що документи треба здати в архів

Муся 14:42
марія, якщо утворена організація є правонаступником, то документи в архів здавати не потрібно

0* 14:42
марія, ну а без архівної довідки ви не реорганізуєтесь

0* 14:43
марія, не ліквідуєтесь, вибачте

0* 14:43
Муся, а правонаст упнику нада ваш гемор?

Муся 14:44
0*, так вони ж реорганізовуються, а не ліквідовуються

0* 14:44
Муся, ну і шо. мабуть ще й шляхом приєднання

0* 14:45
Муся, правонаступнику тоже ж нада здать архів не будь як

0* 14:46
Муся, у нас сказали належним чином передать залишки правонаступнику, все інше в архів ( пр реорганізації)

Ліна 14:48
в мене не працює є звітність, коли переходити в Хромі нм сайт вибиває посилання зовсім не повязане з Казначейством

Муся 14:48
0*,. У разі припинення установи шляхом злиття, приєднання, поділу, перетворення (далі - реорганізація) з передачею її функцій іншій установі остання приймає за актом документи, не завершені в діловодстві установи, що реорганізується, та її архів.Передавання справ від однієї установи до іншої оформлюється актом приймання-передавання за формою, нав

Муся 14:49
наведеною в додатку 51 до цих Правил, що складається у двох примірниках.

0* 14:49
Муся, остання приймає. А основна діяльність , кадри все йде в архів

Муся 14:50
Це правила організації діловодства №1000/5 від 18.06.2015р

0* 14:50
Муся, ну я вам бажаю обхитрити судьбу

Муся 14:50
0*, працюю в архіві. Документи приймаємо тільки в ліквідованих установ

0* 14:51
Муся, реорганізація шляхом приєднання

Муся 14:52
0*,рерганізація - це НЕ ліквідація

0* 14:53
Муся, це буде вже інша назва установи

Муся 14:53
0*, в архів можна здати справи постійного зберігання, але аж ніяк не особовий склад!

0* 14:54
Муся, особовий склад до архіву селищної ради

Муся 14:54
0*, назва не має значення. У правонаступника вона зазвичай інша

0* 14:55
Муся, у нас так, а у вас може по другому....

Тат_яна 15:02
Муся, это не названия разные, это ДВА РАЗНЫХ АРХИВА, т.е.по архиву в двух организациях, каждый со своими полномочиями

Ж 15:03
Доброго дня!Передаємо залишк и правонаступнику...як оформити проводки?

Муся 15:06
У разі здачі до архіву документів з особового складу РЕОРГАНІЗОВАНОЇ, а НЕ ліквідованої установи - ЖОДЕН Пенсійний фонд не візьме до уваги довідки виданої архівом по цій установі.Закон один для всіх, але чомусь кожен трактує його по своєму

марія 15:13
Муся, Чи оплачується папки щоб зади в архів

Муся 15:16
марія, документи підшиваються у справи (не папки), на них погоджується опис, потім згідно опису документи здаються в архів

марія 15:17
Муся, чи це платна послуга

Муся 15:17
Послуги упорядкування т а здачі платні

марія 15:17
ці наприклад яка

ОЛЕНА 15:17
Підскажіть, будь ласка. Який інвентарний номер присвуюється печатке (штампу). Рах.1113, а підгрупа ? Дякую

марія 15:17
Муся, ціна наприклад .яка

марія 15:19
ціна за послуги упоряткування та здачі однієї папки особової

Муся 15:19
Ціни на упорядкування узгоджуються з тим, хто буде їх підшивати, а ціни на здачі у всіх архівах різні (ЇХ погоджують вищестоящі установи)

марія 15:19
Муся, орінтовно скільки приблизно?

Муся 15:21
У нас здача до архіву 1 справи коштує 6,76 грн, а упорядкування 1 справи від 50 до 100 грн в залежності від складності підшиття

Муся 15:24
марія, Ви б краще передзвонили в свій місцевий архів і все б розпитали. Ціни по регіонах можуть суттєво відрізнятися

EVGENIY 15:25
ОЛЕНА, viewtopic.php?f=97&t=9600

ОЛЕНА 15:27
EVGENIY, 8?

EVGENIY 15:28
ОЛЕНА, я би взагалі таке обліковував на 1812

Маша 15:30
Я працювала у відділі освіти при реорганізації усі документи передавали правонаступнику, а у архів писали листа про те що усі документи передали правонаступнику

ОЛЕНА 15:30
EVGENIY, мені сказали обліковувати на 1113 і нараховувати 50% ізносу. Тому я не знаю яка підгрупа 1113. Це 8?

Маша 15:30
і вони видали довідку

EVGENIY 15:31
ОЛЕНА, або нуль або 8 вирішуйте самі, якщо у вас групи в бухобліку є по 1113 тоді 8

Муся 15:31
Маша, Все абсолютно вірно!

ОЛЕНА 15:32
EVGENIY, Дякую за допомогу

Неля 15:46
Доброго дня! Підкажіть будь ласка, вчитель, який працює вмедичному центрі має право на допомого на оздоровлення чи ні?

Оксана 15:46
Доброго дня. Чи потрібне рішення сесії при списанні комп`ютерів, в яких знос дорівнює 0 (ми розпорядники нижчого рівня)? Заздалегідь дякую.

керр 15:54
Неля, звісно він ж там педагог і на нього поширюються передбачені законом гаранті педпрацівникам

бух 16:01
EVGENIY підскажіть проводки по списанню о/з якщо є ліквідаційна вартість вона списується також 5111 5512

Оксана 16:03
Ой, вибачте не знос дорівнює 0, а залишкова вартість)

EVGENIY 16:04
бух, проводки такі самі як би було знос не повністю нараховано

EVGENIY 16:04
бух, https://buhgalter.com.ua/dovidnik/prikl ... -osnovnih/

бух 16:06
на ліквідаційну вартість знос не нараховувався

EVGENIY 16:12
бух, так ви ж списуєте а не знос нараховуєте, ліквідаційна вартість те саме що і залишкова

супербухгалтер 17:26
Бухгалтер и бюстгалтер похожи тем, что могут скрывать то, что лучше не показывать, а могут и создавать видимость того, чего нет на самом деле.

Оля 20:29
EVGENIY, цікавить питання чи маєте ви головну з прив'язкою до ордерів?

EVGENIY 20:48
Оля, в екселі таке зробити майже не реально, тільки кожен під себе може, зробити таку щоб кожному підійшла нереально! Хоча задум в мене є!

Оля 20:49
Зрозуміло, просто хочеться якось спростити собі облік, в умовах коли немає коштів на програмне забезпечення.Дякую

Відповісти

Повернутись до “Архів чату buhgalter.com.ua”