vikosok писав:Потрібно через модуль СДО Введення документів/імпорт документів.
А у меня такого нету, почему?
Цей модуль надається користувачам тієї установи, в якої в додатку 1 договору на дистанційне РКО вказано крім виписки також платіжні доручення, а також установа має в наявності хоча б три носія ключів (бухгалтер, керівник, печатка). Остаточно це має визначатися заявкою про надання доступу (додаток 3 до договору). Якщо в ньому в переліку рахунків вказано в "Дт - так, в "Виписка - так", то цей АРМ у вас мав би бути. АРМ Введення документів дає змогу імпортувати документи в систему, завізувати їх трьома візами та відправити в банк, якщо в додатку 1 замовлено лише виписку, то потреби в цьому АРМі немає. Якщо замовлено в додатку 1 більше ніж тільки виписку та в заявці на доступ за додатком 3 вказано і Дт, і виписку, то ви вправі звернутися до того органу казначейства, який обслуговує вашу установи та потребувати виконання договору.
Ключі є, виписки отримую, тут супер!!! Бачу в режимі реального часу надходження і проплати коштів з рахунків. Вирішила спробувати платіжки скидати. З горем пополам вдалося підписати гол.бухгалтером та директором. Не виходить поки що завізувати печаткою. Хто накладав печатку - підкажіть як це зробити? Чи печатка візується коли натискаєш на кнопку "відправити"?
Спробуйте авторизуватись за допомогою ЕЦП печатки, як під звичайним користувачем, а потім завізуйте платіжні документи. Тільки після цього відправляєте в Казначейство.
Справа в тому, що коли захожу в систему печаткою - жодного документа не видно. Під директором і головним бух заходжу - є всі документи, печатка - жодного. Можливо помилка при підключенні до системи була?
Коли просто пробую відправити- пише "немає документів, що потребують відправлення"
Хто відправляв юридичні,фінансові і платіжки набрані в мережі,підкажіть,як ви їх імпортуєте? через який модуль? АРМ керівника, клієнта чи СДО введення документів? Так як імпортуються по-різному, і файл імпортований з модулю "введення документів" не видно в модулі АРМ клієнта у списку "введені документи".
Прохання!!!! Хто з учасників форуму працює в казначействі і опрацьовує документи через систему "Клієнт-Казначейство"? Скиньте в "лічку" свій тел. Бо прямо біда, наші казначеї як сліпі котята - нічого не знають, не вміють і потребують допомоги. Скинули їм платіжку (одну) - то ради дати не можуть. Ще й просять для звірки надати паперовий варіант. Можливо нічого в них і не вийде (бо ніхто не навчає). Дуже прошу допомоги!
Хто користується цим сервісом і проводить платіжки, підкажіть, чи вимагають від вас паперовий варіант?
Мені кажуть, що система поки недопрацьована і треба носити їм паперовий варіант. Як в інших відділеннях казначейства?
Не має значення як були зареєстровані зобов'язання! У Вас є угода про СДО, електронні ключі, в угоді не передбачено подавати паперові підтвердження. Вимагаєте від них виконання угоди, для чого ви її заключали? Нехай вони вчуться, це вже їхні проблеми!
1. Чи у вас всіх залиття сканкопій можливо лише через профіль бухгалтера? Чи знає хтось спосіб це робити на останній стадії при накладанні печатки? Чи можно при імпорті файлів з профілю печатки переглянути, що імпортував перед тим як підпише бухгалтер?
2. Чи вдається вам продивлятись імпортовані сканкопії? в нас при спробі скачати чи переглянути вибиває помилку - Помилка на сторінці "Внутрішня помилка. Зв'яжіться з адміністратором."
p.s. служба підтримки по вказаному в сдо імейлу не відповідає.
Дуже й дуже сира і непродумана програма. Інформації нормальної ніде немає. Судячи з презентації заступника голови ДКСУ, вони СДО бачили хіба що на слайдах, оскільки вважають першочерговою задачею - зменшення кількості сторінок в договорі про СДО (про те щоб не потрібно було приносити додатки№3 при кожному новому рахунку звісно ніхто не подумав)
Як наприклад і про те, що було б непогано попередити, що якщо договора лежать в казначействі незареєстровані, то фінансові повернуться автоматично і потім їх потрібно буде перезаливати з імпортом сканів, могли б хоч дати доступ до бази юридичних зобов'язань для клієнтів. І сам імпорт дуже незручний, файли представляють у ДБФ-форматі, задля зручнішого імпорту могли б залишати тільки номер, дату та суму договору і акта.
Дуже незручно, що немає модулю для роботи виконавця без права підпису голов.буха і заливати скани можна лише через нього. І незрозуміло, чому для юр та фін потрібні підпис директора та печатка.
У виписках немає дати попереднього руху та номеру бюджетної програми
Отже програму зробили аби як - з клієнт-банку Ощаду прибрали все що не підходило(внутрішні перекази та періодичні платежі вирішили залишити). Чим займалися стільки років незрозуміло.
Люди, подскажите, под Win10 эта программа работать будет ? Криптосервер поставил, вроде работает. Но клиент не работает !!! Ничего в браузере не отображается.
Добрий день! Підкажіть хто вже працює в системі "Клієнт казначейства-казначейство" як можна імпортувати дані з MeregaM? Чи можна в MeregaM створити платіжне доручення та імпортувати його в систему і як саме, бо я імпортую з флешки і мені не правильно розшифровує кодування вот як вийшло з призначенням "070201;2240-148,97;юяы. чр Ґхыхъюь. яюёы. чр схЁхчхэ№ 16Ё.;чу.Ёрє. №227 тiф 19.04.16Ё. яю Д/ґ №3895/19.01.16Ё. ОётiҐэя ёґс.;т Ґ.і.ПДВ-24,83"?
У Державній казначейській службі України створено програмно-технічний комплекс «Клієнт Казначейства – Казначейство», який за своєю суттю призначений для надання зовнішнім клієнтам Державної казначейської служби України (розпорядникам та одержувачам бюджетних коштів) віддаленого доступу за допомогою мережі Інтернет до інформаційних ресурсів Державної казначейської служби України з метою автоматизації процесу виконання бюджетів усіх рівнів.
Для отримання консультаційних послуг щодо підключення та експлуатації системи дистанційного обслуговування клієнтів через програмно-технічний комплекс «Клієнт Казначейства – Казначейство» клієнти Державної казначейської служби України та територіальні органи Державної казначейської служби України можуть звернутися до Відділу супроводження дистанційної форми обслуговування клієнтів Державної казначейської служби України.
Контактні дані для отримання консультацій:
Державна казначейська служба України, 01601, Україна, м. Київ, вул. Бастіонна, 6,
тел. (044) 281-49-58, (044) 285-56-26,
ІР-тел. (для територіальних органів Державної казначейської служби України) 1105958,
Хтось користується токенами "Алмаз-1К"? Потрібна допомога.
Не можу увійти до програми. після того як вибираю носій таємного ключа, видає помилку: " Виникла помилка при роботі з файловим сховищем сертифікатів та СВС "
Ні, видалити неможливо. Але це і не потрібно. Трохи незручно, що весь день висить, але коли вже наступна дата буде - бачити ці документи не будете і заважати вам вони теж не будуть
Я спочатку теж переймалася, що не можна видалити. Але зараз вже не реагую. Місяць працюю в системі на повну. Задоволена і казначеї теж не проти ( єдина проблема - у них погані комп'ютери, дуже старі)
Відправила вчора розподіл виділених бюджетних асигнувань, але його провели лише сьогодні тому що не було паперовго варіанту. Казначеї мотивують тим, що в них нема порядку як оплачувати розподіли через СДО.
Довідки про зміни до плану асигнувань імпортуються, але скан.копію довідки не можливо прікрипити, відсутня така функція.
Тож розподіли і довідки поки що по "старинці".