Сторінка 13 з 44

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 11 жовтня 2017, 16:23
turchak08
Добрий день! Проблема із завантаженням довідок змін в програму (жодної помилки при імпорті файлу не видає)? можливо в когось такі проблеми були? в кого імпортуються файли, то прошу скиньте dbf файл довідки на електронку d_turchak@ukr.net для порівняння структури файлу

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 11 жовтня 2017, 18:30
Sneman
turchak08 писав:Добрий день! Проблема із завантаженням довідок змін в програму (жодної помилки при імпорті файлу не видає)? можливо в когось такі проблеми були? в кого імпортуються файли, то прошу скиньте dbf файл довідки на електронку d_turchak@ukr.net для порівняння структури файлу
Непонятно, в чем конкретно проблема? Если Вы импортируете, но не видите результата- то может просто тянули не бухгалтером, а директором или печатью.

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 11 жовтня 2017, 18:32
Sneman
malbuh писав: Вхожу ключем голови для підпису , вибираю носій таємного ключа, файл таємного ключа, а пароль програма не дає проставити (просто неначе не працює клавіатура)?
Даже курсор не дает поставить?

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 11 жовтня 2017, 18:57
malbuh
Ні . Курсор ставить . Тільки пароль не пише. Наче клавіатура не робить. Але я сижу і монотонно набираю пароль і час від часу пароль дає набрати. Так за півдня підписала тільки підписом бухгалтера.

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 11 жовтня 2017, 19:07
Sneman
malbuh писав:Ні . Курсор ставить . Тільки пароль не пише. Наче клавіатура не робить. Але я сижу і монотонно набираю пароль і час від часу пароль дає набрати. Так за півдня підписала тільки підписом бухгалтера.
Интересно. Затрудняюсь ответить так с ходу. Пока что могу дать мягко говоря странный совет, но как временная мера - попробуйте через экранную клавиатуру (Пуск-Программы-Стандартные-Специальные возможности-Экранная клавиатура)

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 11 жовтня 2017, 19:20
malbuh
Дякую за відповідь. Тільки що монотонно клацаючи , зловила момент і ввела пароль і підписала документ. Але витратила на це півдня.дякую ще раз.

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 11 жовтня 2017, 19:27
Sneman
malbuh писав:Дякую за відповідь. Тільки що монотонно клацаючи , зловила момент і ввела пароль і підписала документ. Але витратила на це півдня.дякую ще раз.
Пожалуйста. Рад помочь :-)

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 12 жовтня 2017, 11:39
turchak08
Sneman писав:
turchak08 писав:Добрий день! Проблема із завантаженням довідок змін в програму (жодної помилки при імпорті файлу не видає)? можливо в когось такі проблеми були? в кого імпортуються файли, то прошу скиньте dbf файл довідки на електронку d_turchak@ukr.net для порівняння структури файлу
Непонятно, в чем конкретно проблема? Если Вы импортируете, но не видите результата- то может просто тянули не бухгалтером, а директором или печатью.
Імпортую файл під бухгалтером

В результаті не видає помилки що можливо з файлом щось не так і його відповідно не показує серед списку імпортованих

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 12 жовтня 2017, 13:42
yaoleg
Лише адміністратор ГУДКСУ і ДКСУ може напевно сказати, де ваші файли. Користувачі даного форуму Вам в цьому не допоможуть.

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 12 жовтня 2017, 15:32
krabicos
Скажіть будь-ласка, якщо одне платіжне доручення було відхилено у зв"язку з помилкою, до якої години можна відправити в ДКСУ виправлене платіжне доручення?

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 12 жовтня 2017, 16:01
malbuh
Вчора відправляла цілий день розпорядження. Напевне так працював інтернет, сайт, сервер (вибирайте любе). Статус розпорядження "Отриманий казначейством". Підкажіть що робити далі? Які паперові підтвердження повинні бути у мене?

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 12 жовтня 2017, 16:44
smirnov
Підажіть, будь ласка, адресу посилання для завантаження клієнта e-kazna. Перевстановив систему і тепер не працює СДО.

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 12 жовтня 2017, 18:43
yaoleg
krabicos, з 09.00 до 18.00, але якщо відправляєте після 16.00 год. краще зателефонувати в казначейство, щоб Ваш операціоніст Ваші платежі взяв на облік інакше буть взяті на облік на один день пізніше. Відповідно і оплатиться пізніше.

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 12 жовтня 2017, 18:45
yaoleg
malbuh, Жодних паперових документів у Вас не буде за винятком виписку, яку Ви самостійно роздруковуєте з ПТК "Клієнт-Казначейства - Казначейство".

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 12 жовтня 2017, 18:46
yaoleg
smirnov, на диску із інсталяцією, який Ви отримали від казначейства є всі необхідні інструкції.

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 12 жовтня 2017, 19:01
malbuh
Підкажіть будь ласка, Статус "отриманий казначейством" повинен змінитись на якийсь інший?
Розпорядження відправляла 11.10. о 19.00. Сьогодні цілий день вісить "Отриманй казначейством".

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 12 жовтня 2017, 19:03
yaoleg
Читаєм інструкцію!
Якщо не впевнені, потрібно зателефонувати своєму казначею та запитати про "долю" платіжного документу.

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 13 жовтня 2017, 12:05
malbuh
Дякую. Зателефонувала в своє казначейство. Алгоритм дій : Телефоную в казначейство, кажу що відправила розпорядження, казначей дивиться чи воно є, і проводить його.

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 19 жовтня 2017, 16:39
bianco
Добрый вечер. Подскажите пожалуйста, что может означать фраза при выборе ключей, когда поключаешься к интернет банкингу - "Виникла помилка при роботі з файловим сховищем сертифікатів та СВС ". Ни наш программист, ни с казны не могут нам помочь. Подскажите, что нужно исправить или настроить.

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 19 жовтня 2017, 22:14
Ver_lena
Підкажіть, будь ласка, а як можна бачити, чи зареєстровано юридичне зобов'язання? І питання по змінам - в паперовому вигляді все одно потрібно нести наручно? Бо як тоді видно, що зміни погодженні фінансовим управлінням?

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 19 жовтня 2017, 22:16
Ver_lena
І ще питання - якщо помилка в документах - то тепер їх не просто повертають, а дають офіційну відмову? Це чимось загрожує?

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 20 жовтня 2017, 08:00
1nata
Ver_lena, по 1 вопросу - два варианта действий: 1) звонить в казну и уточнять провели или нет; 2) обратиться в ваше казначейство, чтобы они вам дали номера ВСЕХ ваших счетов, включая внутриказначейские; составить дополнительный или новый (решайте с казной) додаток 3 к договору СДО, чтобы вам дали доступ к этм счетам и тогда вы будете видеть всю картину, включая кошторысы. По 2 вопросу - мы делали через СДО только змины по спец.фонду (натуралка), то к электронному документу цепляли сканкопию "довідки про надходження в натур.формі" и по личной просьбе казначеев "зведення показн". По 3 вопросу - наша казна пока ни разу не дала официальный отказ - сами еще учатся и не все знают (понимают, что мы в таком же положении), просто удаляют некорректные документы

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 20 жовтня 2017, 11:33
bianco
Motrenko Oxana, Добрый день. Подскажите вы разобрались с вашей ситуацией с ошибкой с сертификатами? У нас та же проблема. Подскажите, что делали,если получилось?

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 20 жовтня 2017, 11:40
bianco
Motrenko Oxana писав:Хтось користується токенами  "Алмаз-1К"? Потрібна допомога.    
Не можу увійти до програми.     після того як вибираю носій таємного ключа, видає помилку: " Виникла помилка при роботі з файловим сховищем сертифікатів та СВС "
Пдскажите пожалуйста, как решили проблему?

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 20 жовтня 2017, 14:41
Ver_lena
вообще не запускается программа. не можливо відобразити сторінку.

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 23 жовтня 2017, 18:17
vikosok
Добрий вечір. Підкажіть, що робити коли при вході по ключу з'являється напис: Object reference not set to an instance of an object.

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 24 жовтня 2017, 09:02
mamochka
є вже якась дешевша альтернатива цим ключам?

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 24 жовтня 2017, 13:31
yaoleg
mamochka писав:є вже якась дешевша альтернатива цим ключам?
Немає, а носії будуть тільки дорожчати.

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 24 жовтня 2017, 13:44
M.A.G.I.S.T.R.U.M
Колеги, доброго дня!!!
Підкажіть, будь ласка, є наступна проблема. Платіжні документи робляться в Фіндокументах (Мережа-М).
Коли хочу здійснити операцію проплати (оплата товару за Договором, наприклад), я втягую в СДО юридичні та фінансові зобов'язання, чекаю поки їх прийме Казначейство, потім завантажую Платіжне доручення.
Через кілька хвилин я отримую відмову в звязку з тим, що відсутні фінансові зобовязання під ту платіжку. Хоча в Фіндокументах платіжка робиться на основі раніше створеного фінансового зобовязання, яке в свою чергу створюється на основі юридичного зобовязання.
Юридичні і фінансові прийняті казною, а платіжку відкидає....
В когось була схожа проблема?
Дякую)))))

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 24 жовтня 2017, 13:47
yaoleg
Спочатку очікуєте зміну статусу юридичних, потім фінансових, а вже після цього надсилаєте платіжні доручення. Тобто, допоки казначей у Вашому управлінні не візьме на облік юридичні та фінансові - платіжка буде повертатись.