Сторінка 15 з 44

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 23 листопада 2017, 21:29
yaoleg
А що саме Вам порадили зробити, щоб зникла помилка?

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 23 листопада 2017, 22:20
Наталія БВПД
yaoleg писав:А що саме Вам порадили зробити, щоб зникла помилка?
завтра зроблю скріни і скину.

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 24 листопада 2017, 15:34
M.A.G.I.S.T.R.U.M
Доброго дня! 
Допоможіть, будь ласка. 
Як провести Довідку про зміни до плану асигнувань через СДО?
Зміни робляться в ПЗ "Фіндокументи", формується файл .dbf
Через "Імпорт документів" - "Розподіл асигнувань" виникає така помилка:
ЗображенняЗображення
Через "Імпорт документів" - "Кошториси та довідки про зміни" виникає така помилка:
ЗображенняЗображення
Через АРМ Клієнта виникає така помилка:
ЗображенняЗображення

Підкажіть, будь ласка, як вирішити вказану проблему?
Дякую)))

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 24 листопада 2017, 16:06
M.A.G.I.S.T.R.U.M
І ще питання таке:
після того, як відправили платіжні доручення в ДКСУ з'являється жовтий прапорець "Отримано Казначейством". Казначей сказав, що ПД отримав і запрогнозував на наступний день. Колір прапорця не має помінятися? Чи він міняється після фактичного проведення казначейством?

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 24 листопада 2017, 16:14
Наталія БВПД
M.A.G.I.S.T.R.U.M писав:І ще питання таке:
після того, як відправили платіжні доручення в ДКСУ з'являється жовтий прапорець "Отримано Казначейством". Казначей сказав, що ПД отримав і запрогнозував на наступний день. Колір прапорця не має помінятися? Чи він міняється після фактичного проведення казначейством?
зміниться на сірий колір після того як казна проведе

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 24 листопада 2017, 16:15
Наталія БВПД
Наталія БВПД писав:
yaoleg писав:А що саме Вам порадили зробити, щоб зникла помилка?
завтра зроблю скріни і скину.

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 24 листопада 2017, 19:24
Buhgalter_T
Які можливості на сьогоднішній день є в СДО? Тиждень працюю з системою. На даний момент маю доступ лише до перегляду виписок по рахункам 3-го класу, тобто бачу фактичний рух грошових коштів на підприємстві. Імпортую юридичні, фінансові зобов’язання та платіжні доручення.
До якої інформації я можу отримати доступ додатково? Як отримати доступ (якщо можливо, приклад заяви або скріншот налаштувань)
Наприклад: залишок коштів в розрізі КЕКВ, юридичні зобов’язання в розрізі контрагентів та договорів тощо.

Буду вдячна за відповідь.

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 24 листопада 2017, 19:26
yaoleg
На сьогоднішній день Ви можете лише оплачувати зобов'язання та переглядати виписки.

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 24 листопада 2017, 19:35
Buhgalter_T
Підкажіть будь ласка, який порядок обробки документів ДКУ? Я можу відправити в один день Юридичні зобов’язання, фінансові та платіжні доручення? До котрої години триває операційний час? Кошти на платіжні доручення замовляють на підставі отриманих платіжок, чи на підставі фін.зобов’язань?

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 24 листопада 2017, 19:48
yaoleg
Документи можете відправити, але доки казначей їх не зареєструє платіжка буде повертатися з помилкою відсутність ЗАРЕЄСТРОВАНИХ зобов'язань. Операційний час практично такий, як і завжди. Потрібно лиш попереджати казначеїв, якщо реєструєте документи після 3-х годин, бо можуть "висіти" незареєстрованими.

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 24 листопада 2017, 19:57
Buhgalter_T
yaoleg писав:Документи можете відправити, але доки казначей їх не зареєструє платіжка буде повертатися з помилкою відсутність ЗАРЕЄСТРОВАНИХ зобов'язань. Операційний час практично такий, як і завжди. Потрібно лиш попереджати казначеїв, якщо реєструєте документи після 3-х годин, бо можуть "висіти" незареєстрованими
Дякую за відповідь! А як щодо замовлення коштів? Вчора були зареєстровані фін.зобов'язання. Сьогодня відправили плтіжні доручення. Проводити платіжні доручення будуть завтра?

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 24 листопада 2017, 19:59
yaoleg
Ліміт під Ваші витрати замовляють лише в день імпортування платіжного доручення до АС "Є-Казна", реєстрація зобов'язань ніякого стосунку до замовлення коштів немає.

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 27 листопада 2017, 09:29
M.A.G.I.S.T.R.U.M
M.A.G.I.S.T.R.U.M писав:Доброго дня! 
Допоможіть, будь ласка. 
Як провести Довідку про зміни до плану асигнувань через СДО?
Зміни робляться в ПЗ "Фіндокументи", формується файл .dbf
Через "Імпорт документів" - "Розподіл асигнувань" виникає така помилка:
ЗображенняЗображення
Через "Імпорт документів" - "Кошториси та довідки про зміни" виникає така помилка:
ЗображенняЗображення
Через АРМ Клієнта виникає така помилка:
ЗображенняЗображення

Підкажіть, будь ласка, як вирішити вказану проблему?
Дякую)))
Ніхто зміни до кошторису через СДО не вносить?

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 27 листопада 2017, 12:26
malbuh
Доброго дня. Яка різниця в статусах "Відправлений в казначейство" і "Отриманий казначейством"? прапорець при цьому колір не міняє. дякую.

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 27 листопада 2017, 13:57
M.A.G.I.S.T.R.U.M
malbuh писав:Доброго дня. Яка різниця в статусах "Відправлений в казначейство" і "Отриманий казначейством"? прапорець  при цьому колір не міняє. дякую.
Відправлений може не дійти до Казначейства (система автоматично, наприклад, може відхилити документ), а "отриманий" - структура документу в порядку і документ дійшов до казначея, який обслуговує вашу установу.

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 28 листопада 2017, 10:51
Olga060187
Доброго дня! Будь ласка, підкажіть, де правильно зберігати флешки з ключами? Казначейство говорить, що у опечатаному сейфі. Якими НПА керуватися?Як правильно опечатувати? Які потрібні журнали?

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 28 листопада 2017, 11:45
M.A.G.I.S.T.R.U.M
Olga060187 писав:Доброго дня! Будь ласка, підкажіть, де правильно зберігати флешки з ключами? Казначейство говорить, що у опечатаному сейфі. Якими НПА керуватися?Як правильно опечатувати? Які потрібні журнали?
Керівник установи сам свої наказом має передбачити де зберігати, як використовувати, хто відповідальний і тд...
А взагалі, то електронний ключ має зберігатися в його "власника": в керівника - ключ керівника, в бухгалтера - бухгалтера і тд...

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 28 листопада 2017, 12:24
Ariel
M.A.G.I.S.T.R.U.M, путь к файлу надо указать в окошке файл и там появится файл дбф

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 28 листопада 2017, 12:50
M.A.G.I.S.T.R.U.M
Ariel писав:M.A.G.I.S.T.R.U.M, путь к файлу надо указать в окошке файл и там появится файл дбф
Після того, як вибираєш файл (дбф) і натискаєш "Імпотрувати" - виникає та помилка.
Може проблема в дбф файлі, якісь зайві поля заповнені...?

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 28 листопада 2017, 14:09
Ariel
я вносила через кошториси та довідки про зміни, у мене получилось, обновитесь ще раз спробуйте. В назву файла додавала свій 5-тизначний код мережі

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 28 листопада 2017, 17:38
Просто_человек
При спробі прикрипити скан документа до юридични/фінансових - пише, що файл не завантажено через помилку "Oracle server error: ORA-01692: unable to extend lob segment CORE.SYS_LOB0000392152C00003$$ partition SYS_LOB_P2075 by 8192 in tablespace CODEDOC_ATTACH_20174 ORA-06512: at "CORE.DOC_MGR", line 10149 ORA-06512: at line 1 "
Що це за помилка? Гугл не знає( технолог в казні не знає(
Розмір і назва файлу відповідають вимогам системи.
Ми два місяці працюємо в СДО, така помилка вперше.

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 28 листопада 2017, 18:39
Yurochek Tatiana
Просто_человек писав:При спробі прикрипити скан документа до юридични/фінансових - пише, що файл не завантажено через помилку "Oracle server error: ORA-01692: unable to extend lob segment CORE.SYS_LOB0000392152C00003$$ partition SYS_LOB_P2075 by 8192 in tablespace CODEDOC_ATTACH_20174 ORA-06512: at "CORE.DOC_MGR", line 10149 ORA-06512: at line 1 "
Що це за помилка? Гугл не знає( технолог в казні не знає(
Розмір і назва файлу відповідають вимогам системи.
Ми два місяці працюємо в СДО, така помилка вперше. 
Точно така проблема.
Ще зранку все нормально відправлялось, а після 15.00 жодна скан копія не загружається.

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 08 грудня 2017, 13:20
malbuh
Підкажіть як виправити проблему: Відправила лікарняні. Статус Червоний прапорець Помилка : Помилка імпорту документа ORA-20000: Запис файлу не співпадає з реквізитами.рахунка (37112021000946 лікарняний)

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 12 грудня 2017, 10:40
krabicos
M.A.G.I.S.T.R.U.M писав:
M.A.G.I.S.T.R.U.M писав:Доброго дня! 
Допоможіть, будь ласка. 
Як провести Довідку про зміни до плану асигнувань через СДО?
Зміни робляться в ПЗ "Фіндокументи", формується файл .dbf
Через "Імпорт документів" - "Розподіл асигнувань" виникає така помилка:
ЗображенняЗображення
Через "Імпорт документів" - "Кошториси та довідки про зміни" виникає така помилка:
ЗображенняЗображення
Через АРМ Клієнта виникає така помилка:
ЗображенняЗображення

Підкажіть, будь ласка, як вирішити вказану проблему?
Дякую)))
Ніхто зміни до кошторису через СДО не вносить?
Чи вирішили цю проблему, бо в мене така сама ситуація?

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 12 грудня 2017, 11:32
1nata
malbuh, ми лікарняні не експортуємо в СДО, а вводимо вручну (інакше казначейській програмі "не подобається", що відсутні фінансові та КЕКВ)

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 12 грудня 2017, 11:35
Nata4270
Так, постійно вносимо. Все правильно, через "Імпорт документів". Проблем ніколи не було з цим. У нас державний та місцевий бюджети. Іноді помилка буває, якщо у вікні державного втягуємо місцевий і навпаки.

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 12 грудня 2017, 11:38
Nata4270
M.A.G.I.S.T.R.U.M, Так, постійно вносимо. Все правильно, через "Імпорт документів". Проблем ніколи не було з цим. У нас державний та місцевий бюджети. Іноді помилка буває, якщо у вікні державного втягуємо місцевий і навпаки.

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 12 грудня 2017, 12:47
Sneman
1nata писав:malbuh, ми лікарняні не експортуємо в СДО, а вводимо вручну (інакше казначейській програмі "не подобається", що відсутні фінансові та КЕКВ)
Больничные нужно тянуть через "СДО: АРМ Клієнта" - "Імпорт", потом из списка вібираете тип файла "DBF -Файл (ДКСУ)", импортируете, а подписывать в том же АРМе через "Введені документи"

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 14 грудня 2017, 15:12
pivdennomiskarada
yaoleg писав:
Городня Люба писав:Доброго дня! Після автоматичного оновлення програм виникла проблема - не можна зайти в СДО:
1. Відключити автоматичне оновлення Java на закладці «Update» панелі «Java Control Panel» (рис.6), знявши галку «Chek for Updates Automatically» (Пуск-Панель управления-Java)
ЗображенняЗображення

2. Переходимо на вкладку «Security» та продовжуємо налаштування Java 
 - активувати вміст Java в браузері
 - рівень захисту встановити на середній 
 - додаємо адрес виключення 3 безпеки
ЗображенняЗображення

3.Тиснемо на «add» вводимо наступне «http://localhost/ibank/»
ЗображенняЗображення

4. Після налаштування, завантажуємо браузер і ставимо галочку в попередженні про небезпечне використання застарілого аплета.





Начиная с Java 8 обновление 20, уровень безопасности Medium (Средний) был удален из панели Java Control Panel. Доступны только уровни High (Высокий) и Very High (Очень высокий). По этому откатываемся  ниже 8версии 20 бновления
Ссылка для 32bit http://app.nidc.kr/java/jdk-8u5-windows-i586.exe , для 64 bit тут http://app.nidc.kr/java/jdk-8u5-windows-x64.exe

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 14 грудня 2017, 20:33
yaoleg
pivdennomiskarada, врахувуючи те, що поступово клієнтів СДО переводять на безджавну версію ПТК "Клієнт-Казначейства - Казначейства", вже скоро це "костилі" будуть не актуальні.
І насправді, це дуже нас всіх радує!