ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Тут обговорюємо питання Системи Дистанційного обслуговування "Клієнт Казначейства - Казначейство" та Система подачі звітності "Є-звітність"
M.A.G.I.S.T.R.U.M
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 53
З нами з: 07 червня 2016, 12:17
Регіон: Львовская область
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення M.A.G.I.S.T.R.U.M »

yaoleg писав:Спочатку очікуєте зміну статусу юридичних, потім фінансових, а вже після цього надсилаєте платіжні доручення. Тобто, допоки казначей у Вашому управлінні не візьме на облік юридичні та фінансові - платіжка буде повертатись.
Я ж кажу, що Юридичні та фінансові Казна приймає, а потім я завантажую платіжні доручення. І все рівно, платіжку не приймає у звязку з відсутністю фінансового зобовязання.

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

В такому разі телефонуєте казначею і разом з'ясовуєте причину відхилення платіжного доручення.

Sneman
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 184
З нами з: 27 січня 2012, 22:31
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 61 раз

Повідомлення Sneman »

M.A.G.I.S.T.R.U.M писав:Я ж кажу, що Юридичні та фінансові Казна приймає, а потім я завантажую платіжні доручення. І все рівно, платіжку не приймає у звязку з відсутністю фінансового зобовязання.
Наведите курсор мыши на флажок статуса платежки. Там должен быть текст с подробным описанием проблемы, то есть по какому номеру и дате документа нестыковка. Созвонитесь с казначейством и уточните, что у них взято на учет по этой сумме-номеру-дате. По-моему, такие случаи возникали если в "Финдокументах" есть финансовые с одним номером и датой, но относящиеся к разным юридическим, тогда в поля дбфки с платежками попадали не те реквизиты обязательств.

tanitusic
Новачок
Новачок
Повідомлень: 9
З нами з: 11 січня 2017, 14:30
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 6 разів

Повідомлення tanitusic »

Мы отправляем все одновременно: и юридические, и финансовые, и платежки . И если все верно, сразу все втягитвается. Такое бывает, когда идет не состыковка по дате или номеру. Проверьте.

malbuh
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 48
З нами з: 25 лютого 2013, 15:48
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 5 разів

Повідомлення malbuh »

Доброго дня . Підкажіть будь ласка як отримати виписку додаток 33. (Звіт про виконання місцевих бюджетів за доходами). І чи можливо побачити хто сплатив?

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

Надходження видно лише по рахунках групи 3155, доходні рахунки 3111 на сьогодні в СДО недоступні. В наступному році планується додати в СДО усі інші рахунки.

almonds
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 35
З нами з: 06 жовтня 2016, 11:55
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 13 разів
Подякували: 3 рази

Повідомлення almonds »

Скажіть будь ласка чи працює у Вас СДО?Нам прийшло оновлення,після установки якого не працює...

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

Скоріш за все Ви встановили оновлення для Джави. Деінсталюйте Джаву, перезавантажте комп'ютер та встановіть Джаву 7.79, ту що записана на казначейському CD-диску.

mamochka
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 358
З нами з: 29 січня 2014, 14:18
Дякував (ла): 7 разів

Повідомлення mamochka »

Скажіть, будь ласка, може є якесь розпорядження чи лист щодо обов'язкового придбання цих носіїв на ключі.

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »


mamochka
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 358
З нами з: 29 січня 2014, 14:18
Дякував (ла): 7 разів

Повідомлення mamochka »

у мене просто халепа з директором: потрібно довести йому чому не можна записати безкоштовно ключі на звичайну флешку як це робимо з іншими ЕЦП.

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

Тому, що СДО працює лише із носіями ключової інформації.

mamochka
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 358
З нами з: 29 січня 2014, 14:18
Дякував (ла): 7 разів

Повідомлення mamochka »

я вже йому виділила п.2 із порядку 1452: кажу що це робота з грошима, ми не є приватна фірма, що можемо на звичайн флешку скинути ключі. А флешка має бути сертифікована. Як тяжко (((

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

Потрібен ЕЦП лише на токені, на звичайній флешці не підійде.

almonds
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 35
З нами з: 06 жовтня 2016, 11:55
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 13 разів
Подякували: 3 рази

Повідомлення almonds »

Раніше прикріплені документи можна було подивитись і завантажити на пк. а зараз видає помилку № 206647339 і пише звернутись до адміністратора. Підкажіть, в чому проблема?!

Fin_0809Ch
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 47
З нами з: 08 вересня 2017, 14:29
Регіон: Черниговская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 15 разів

Повідомлення Fin_0809Ch »

almonds писав:Раніше прикріплені документи можна було подивитись і завантажити на пк. а зараз видає помилку № 206647339 і пише звернутись до адміністратора. Підкажіть, в чому проблема?!
проблема в системі клієнт-казначейство. Спробуйте через деякий час знову. 
Була проблема і в перегляді імпортованих файлів, через деякий час зникла. Можливо й з цією також буде.

almonds
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 35
З нами з: 06 жовтня 2016, 11:55
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 13 разів
Подякували: 3 рази

Повідомлення almonds »

Ми прикріпляли раніше сканкопії документів чорно-білі, тепер казначей каже, щоб були кольорові або завірені. Але ж як можна завірити документ, коли скануємо оригінал.
Якщо їх сканувати кольоровим сканером.то файли будуть займати більше місця(які є обмеження на розмір підкріплюваного файлу?)

Fin_0809Ch
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 47
З нами з: 08 вересня 2017, 14:29
Регіон: Черниговская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 15 разів

Повідомлення Fin_0809Ch »

almonds писав:Ми прикріпляли раніше сканкопії документів чорно-білі, тепер казначей каже, щоб були кольорові або завірені. Але ж як можна завірити документ, коли скануємо оригінал.
Якщо їх сканувати кольоровим сканером.то файли будуть займати більше місця(які є обмеження на розмір підкріплюваного файлу?)
є вихід використовувати програмне забезпечення по роботі з ПДФ файлами (загугліть в інеті), компанувати кілька файлів в один й стискувати файл, отриманий на виході, використовуючи це ПЗ. Тоді у результаті будете мати файл невеликого розміру зі всіма необхідними рахунками, актами і таке інше.

almonds
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 35
З нами з: 06 жовтня 2016, 11:55
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 13 разів
Подякували: 3 рази

Повідомлення almonds »

мені не потрібно об'єднувати файли(сканер протяжний)!якщо відсканувати під юридичне зобов'язання договір, припустимо, на виконання проектних робіт з додатками (1файл) в кольоровому варіанті - він займатиме більше 5мб, що не дозволяє прикріпити його в сдо.

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

Зменшіть роздільну здатність сканованого документу до 200 DPI і все буде добре.

GolBuh Chernigiv
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 19
З нами з: 21 грудня 2015, 13:44
Регіон: Черниговская область

Повідомлення GolBuh Chernigiv »

Шановні колеги! Звертаюся до тих хто вже працює в системі і тих хто взяв договір. Скажіть бадь ласка, як ви забезпечуєте вимоги розділу 6 Договору стосовно захисту інформації. Чи така проблема тільки в нас? Що робити навіть із захищеним доступом до мережі Інтернет? Ми мусимо підписати договіт який містить вимоги, які ми не можемо виконати, а забезпечити їх виконання немає коштів, т.я, на мій поглід, треба починати із оновлення камп’ютерної техніки, потім ліцензійне програмне забезпечення (вкл. антівірус), захищену мережу, захищений вихід в Інтернет... ! А що нам розкаже управління захисту інформації? Хотілося б почути Ваші думки з цього приводу!

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

Для початку, зробіть те, що можете. А вже в наступному році все інше.

M.A.G.I.S.T.R.U.M
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 53
З нами з: 07 червня 2016, 12:17
Регіон: Львовская область
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення M.A.G.I.S.T.R.U.M »

Підкажіть, як відправляти платіжні доручення на виплату лікарняних?
Стандартний імпорт і підпис не працює.
Спробував через пункт меню "СДО: АРМ Клієнта" - "Імпорт" - Тип файлу обираєте із списку "DBF-Файл(ДКСУ).
Файли завантажилися. Що далі, як підписати, як відправляти - не зрозуміло(((

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

Відповідь на це питання можна знайти в розділі 9. Імпорт документів інструкції користувача, що розміщена на сайті ДКСУ.

Fin_0809Ch
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 47
З нами з: 08 вересня 2017, 14:29
Регіон: Черниговская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 15 разів

Повідомлення Fin_0809Ch »

M.A.G.I.S.T.R.U.M писав:Підкажіть, як відправляти платіжні доручення на виплату лікарняних?
Стандартний імпорт і підпис не працює.
Спробував через пункт меню "СДО: АРМ Клієнта" - "Імпорт" - Тип файлу обираєте із списку "DBF-Файл(ДКСУ).
Файли завантажилися. Що далі, як підписати, як відправляти - не зрозуміло(((
пункт меню введені документи в АРМ СДО Клієнта. там можна підписати, видалити, або коригувати.

bianco
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 16
З нами з: 18 грудня 2012, 10:01
Регіон: Харьковская Область
Звідки: Харьков

Повідомлення bianco »

Добрый день. Подскажите пожалуйста, можно ли в системе СДО просмотреть все внесенные Юридические и финансовые обязательства (как и импортированные, так и отнесенные в казну лично). Например за весь год.

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

Звісно, що можна.
Потрібно в Заявці про надання доступу до СДО додати рахунки, на яких обліковуються зобов'язання, наприклад:
рахунки групи 9423* - Фінансові зобов'язання розпорядників бюджетних коштів за коштами загального фонду місцевого бюджету або
9424* - Фінансові зобов'язання розпорядників бюджетних коштів за коштами спеціального фонду місцевого бюджету.

Наталія БВПД
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 51
З нами з: 14 січня 2016, 12:08
Регіон: Львовская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 4 рази

Повідомлення Наталія БВПД »

Доброго дня!Підкажіть як виправити. Видає таку помилку коли хочу переглянути завантажений документ.Помилка на сторінці
Внутрішня помилка. Зв'яжіться з адміністратором.
Системний номер помилки:: 207409103
Message: Input string was not in a correct format.
StackTrace: at System.Number.StringToNumber(String str, NumberStyles options, NumberBuffer& number, NumberFormatInfo info, Boolean parseDecimal)
at System.Number.ParseInt32(String s, NumberStyles style, NumberFormatInfo info)
at System.Web.UI.WebControls.ImageButton.LoadPostData(String postDataKey, NameValueCollection postCollection)
at System.Web.UI.WebControls.ImageButton.System.Web.UI.IPostBackDataHandler.LoadPostData(String postDataKey, NameValueCollection postCollection)
at System.Web.UI.Page.ProcessPostData(NameValueCollection postData, Boolean fBeforeLoad)
at System.Web.UI.Page.ProcessRequestMain(Boolean includeStagesBeforeAsyncPoint, Boolean includeStagesAfterAsyncPoint)


Надіслати адміністратору

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

В таких випадках потрібно робити скріншот і надсилати у своє казначейство разом із поясненнями, що хотіли зробити і що з того вийшло.

Наталія БВПД
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 51
З нами з: 14 січня 2016, 12:08
Регіон: Львовская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 4 рази

Повідомлення Наталія БВПД »

yaoleg писав:В таких випадках потрібно робити скріншот і надсилати у своє казначейство разом із поясненнями, що хотіли зробити і що з того вийшло.
Подзвонила у Київ і сказали, що зробити і тепер все добре. Ура))

Відповісти

Повернутись до “СДО "Клієнт Казначейства - Казначейство" та "Є-звітність"”