ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Тут обговорюємо питання Системи Дистанційного обслуговування "Клієнт Казначейства - Казначейство" та Система подачі звітності "Є-звітність"
IRIN_ubr
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 16 січня 2014, 07:24
Регіон: Черкасская Область
Звідки: Звенигородка

Повідомлення IRIN_ubr »

Добрий день, підкажіть, будь-ласка, при завантаженні сканкопій видає помилку Oracle server error: ORA-00376: file 76 cannot be read at this time ORA-01110: data file 76: 'E:\CORP\ORADATA\COREDOCATTACH20184_2.DBF' ORA-06512: at "CORE.DOC_MGR", line 11447 ORA-06512: at line 1

Njuscha20
Новачок
Новачок
Повідомлень: 9
З нами з: 13 серпня 2014, 15:12
Регіон: Винницкая Область
Звідки: Песчанка
Дякував (ла): 4 рази

Повідомлення Njuscha20 »

Підкажіть будь ласка, при спробі завантажити скан видає повідомленн " файл не завантажено через помилку  Oracle server error: ORA-00376: file 76 cannot be read at this time ORA-01110: data file 76: 'E:\CORP\ORADATA\COREDOCATTACH20184_2.DBF' ORA-06512: at "CORE.DOC_MGR", line 11447 ORA-06512: at line 1  Що це означає ??

Njuscha20
Новачок
Новачок
Повідомлень: 9
З нами з: 13 серпня 2014, 15:12
Регіон: Винницкая Область
Звідки: Песчанка
Дякував (ла): 4 рази

Повідомлення Njuscha20 »

IRIN_ubr писав:Добрий день, підкажіть, будь-ласка, при завантаженні сканкопій видає помилку Oracle server error: ORA-00376: file 76 cannot be read at this time ORA-01110: data file 76: 'E:\CORP\ORADATA\COREDOCATTACH20184_2.DBF' ORA-06512: at "CORE.DOC_MGR", line 11447 ORA-06512: at line 1
Мабуть це у всіх таке :(

Аватар користувача
Искария
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 23 січня 2017, 09:19
Регіон: Луганская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 1 раз

Повідомлення Искария »

У нас така ж помилка при завантаженні сканкопіі. Дуже шкода, що коли терміново потрібно відправляти, не працює.

Serjeilihopud
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 15 січня 2018, 09:37
Регіон: Полтавская область
Подякували: 1 раз

Повідомлення Serjeilihopud »

Та сама ситуація!

Dominecio
Новачок
Новачок
Повідомлень: 6
З нами з: 10 жовтня 2018, 15:45
Регіон: Ивано-Франковская область

Повідомлення Dominecio »

Як же мене дістала ця "сира" програма. Розробники будь-ласка зверніть увагу на недоліки!!!! :30: :35:

Аватар користувача
nessa-iness
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 160
З нами з: 08 січня 2015, 16:53
Регіон: Херсонская Область
Звідки: Херсон
Дякував (ла): 56 разів
Подякували: 58 разів

Повідомлення nessa-iness »

У мене те ж саме :30:

Njuscha20
Новачок
Новачок
Повідомлень: 9
З нами з: 13 серпня 2014, 15:12
Регіон: Винницкая Область
Звідки: Песчанка
Дякував (ла): 4 рази

Повідомлення Njuscha20 »

Цікаво як довго будуть проводитись ці роботи...

Elena_Ruslanovna
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 29
З нами з: 16 січня 2017, 14:51
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 2 рази

Повідомлення Elena_Ruslanovna »

А ответ программистов просто прелестный: "Мы не знаем". В прошлый раз хоть говорили, что работают над устранением ошибки, пробуйте через 15-20 минут. А тут... :35:

Dominecio
Новачок
Новачок
Повідомлень: 6
З нами з: 10 жовтня 2018, 15:45
Регіон: Ивано-Франковская область

Повідомлення Dominecio »

Всім добрий день. СДО працює?  :57:

Elena_Ruslanovna
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 29
З нами з: 16 січня 2017, 14:51
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 2 рази

Повідомлення Elena_Ruslanovna »

Dominecio писав:Всім добрий день. СДО працює?  :57:
Доброго ранку! Працює. Документи вже відправили.

Dominecio
Новачок
Новачок
Повідомлень: 6
З нами з: 10 жовтня 2018, 15:45
Регіон: Ивано-Франковская область

Повідомлення Dominecio »

З'єднання налаштував, а потім тільки напис "завантаження"...так і сижу))

Njuscha20
Новачок
Новачок
Повідомлень: 9
З нами з: 13 серпня 2014, 15:12
Регіон: Винницкая Область
Звідки: Песчанка
Дякував (ла): 4 рази

Повідомлення Njuscha20 »

Доюрого дня! Підкажіть, будь-ласка, як подивитись виписку по лікарняних в СДО як і по інших рахунках?

Ksu_ha
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 115
З нами з: 31 жовтня 2013, 16:04
Регіон: Донецкая Область
Звідки: Мариуполь
Дякував (ла): 9 разів
Подякували: 5 разів

Повідомлення Ksu_ha »

Njuscha20 писав:Доюрого дня! Підкажіть, будь-ласка, як подивитись виписку по лікарняних в СДО як і по інших рахунках?
Доброго! В меню "СДО: АРМ Клієнта" -> функція "Мої рахунки", там усі рахунки, які ви подавали в заяві на підключення.

Oblako
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 21
З нами з: 06 липня 2017, 10:54
Регіон: Луганская область
Дякував (ла): 6 разів

Повідомлення Oblako »

Добрый день. Уважаемые коллеги, поделитесь опытом, пожалуйста. Как в СДО распечатать "Звіт про використання кошторису установи" и "Звіт про надходження і використання спеціальних коштів державного бюджету"? Заранее благодарна за помощь

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

Oblako писав:Добрый день. Уважаемые коллеги, поделитесь опытом, пожалуйста. Как в СДО распечатать "Звіт про використання кошторису установи" и "Звіт про надходження і використання спеціальних коштів державного бюджету"? Заранее благодарна за помощь
Звіти в ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство" друкувати не можна, їх можна роздрукувати в АС "Є-Звітність".

Njuscha20
Новачок
Новачок
Повідомлень: 9
З нами з: 13 серпня 2014, 15:12
Регіон: Винницкая Область
Звідки: Песчанка
Дякував (ла): 4 рази

Повідомлення Njuscha20 »

Доброго дня! Підкажіть будь ласка, чи працює у вас СДО . Не можу підключитись . Написано помилка підключення.

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

Njuscha20 писав:Доброго дня! Підкажіть будь ласка, чи працює у вас СДО . Не можу підключитись . Написано помилка підключення.
Виложіть скріншоти криптосерверу та браузера.

Njuscha20
Новачок
Новачок
Повідомлень: 9
З нами з: 13 серпня 2014, 15:12
Регіон: Винницкая Область
Звідки: Песчанка
Дякував (ла): 4 рази

Повідомлення Njuscha20 »

yaoleg писав:
Njuscha20 писав:Доброго дня! Підкажіть будь ласка, чи працює у вас СДО . Не можу підключитись . Написано помилка підключення.
Виложіть скріншоти криптосерверу та браузера.
 Дякую! Вже підключилась:)

buhg
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 727
З нами з: 21 січня 2014, 14:27
Регіон: Одесская Область
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 87 разів
Подякували: 9 разів

Повідомлення buhg »

подскажите, какие документи подавать при окончании срока ключей для получения новых, не могу нигде точно список найти

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

buhg писав:подскажите, какие документи подавать при окончании срока ключей для получения новых, не могу нигде точно список найти
Супровідний лист, заяви про формування посиленого сертифікату відкритого ключа, копії паспортів і кодів, накази на призначення працівників. Для уточнень звертайтесь у свій ВПР АЦСК ДКСУ.

Dominecio
Новачок
Новачок
Повідомлень: 6
З нами з: 10 жовтня 2018, 15:45
Регіон: Ивано-Франковская область

Повідомлення Dominecio »

Добрий день. При імпортуванні платіжних доручень (лікарняні) вибиває: системна помилка неможливо імпортувати документи від сторонніх організацій. Платіжки набираю в програмі PM-Казна версія остання 1.3.5.58. Ніхто не стикався з такою проблемою? Підкажіть будь-ласка...

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

Dominecio писав:Добрий день. При імпортуванні платіжних доручень (лікарняні) вибиває: системна помилка неможливо імпортувати документи від сторонніх організацій. Платіжки набираю в програмі PM-Казна версія остання 1.3.5.58. Ніхто не стикався з такою проблемою? Підкажіть будь-ласка...
Перевірте чи дійсно в довідниках і налаштуваннях вказані коди ЄРПОУ та код за Єдиним реєстром бюджетних установ. Буває, що ставлять код головного розпорядника замість свого і навпаки.

LoraSofija
Новачок
Новачок
Повідомлень: 9
З нами з: 10 січня 2014, 10:04
Регіон: Полтавская Область
Звідки: Кременчуг

Повідомлення LoraSofija »

Здравствуйте! Очень нужна помощь! Только сейчас начали устанавливать клиент казначейский. Нет подключения у криптосервера. Похоже, что ругается на прокси. Что делать? Как обойти прокси сервер?

000 000
Новачок
Новачок
Повідомлень: 7
З нами з: 21 грудня 2018, 15:31
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення 000 000 »

Підкажіть будь ласка, хтось довідки проводить через ПТК «Клієнт казначейства – Казначейство»? Я вивантажую давідки через АІС "Місцеві бюджети рівня міста, району" 2018-1.5.0 (+ ОТГ), підтягую в ПТК «Клієнт казначейства – Казначейство» і після всіх підписань відправляю на казначейство. А в казначействі з тим що до них надійшло, не знають що робити і посилають читати форуми.(

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

000 000 писав:Підкажіть будь ласка, хтось довідки проводить через ПТК «Клієнт казначейства – Казначейство»? Я вивантажую давідки через АІС "Місцеві бюджети рівня міста, району" 2018-1.5.0 (+ ОТГ), підтягую в ПТК «Клієнт казначейства – Казначейство» і після всіх підписань відправляю на казначейство. А в казначействі з тим що до них надійшло, не знають що робити і посилають читати форуми.(
Зміни до кошторису можна проводити через СДО, але разом із сканованою копією цього документу.

Олена Кушнір
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 66
З нами з: 13 квітня 2016, 09:10
Регіон: Луганская область
Дякував (ла): 5 разів
Подякували: 5 разів

Повідомлення Олена Кушнір »

А такапомилка не зустрічалась?     Помилка імпорту документаORA-20000: Вже був внесений з NR=1928886,KPOL=23106,ND=224,DATD=21/12/2018,S1=28573,NOTE= (21.12.2018 16:09:00))

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

Олена Кушнір писав:А такапомилка не зустрічалась?     Помилка імпорту документаORA-20000: Вже був внесений з NR=1928886,KPOL=23106,ND=224,DATD=21/12/2018,S1=28573,NOTE= (21.12.2018 16:09:00))
Схоже, що Ви імпортуєте повторно один, і той же файл. Перевірте, чи правильний файл імпортуєте.

Юля2606
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 13
З нами з: 12 листопада 2017, 07:46
Регіон: Ровенская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 1 раз

Повідомлення Юля2606 »

Підскажіть будь ласочка, як у клієнт-казначейство роздрукувати вже проведену казначейством платіжку.....дуже дякую

Oksana0805
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 06 березня 2018, 11:06
Регіон: Винницкая область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Oksana0805 »

Юля2606 писав:Підскажіть будь ласочка, як у клієнт-казначейство роздрукувати вже проведену казначейством платіжку.....дуже дякую
Документи, які проводяться через СДО роздруковуються зі штампом про оплату у розділі "СДО Введення доментів" через імпорт документів (так само як ми завантужеємо файли), обираємо файли платіжних доручень, число, за яке потрібні платіжки, заходимо у картку документа і друкуєм, на жаль тільки по одній ((
Можна роздруковувати і через проведені документи, але без штампа оплачено

Відповісти

Повернутись до “СДО "Клієнт Казначейства - Казначейство" та "Є-звітність"”