ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Тут обговорюємо питання Системи Дистанційного обслуговування "Клієнт Казначейства - Казначейство" та Система подачі звітності "Є-звітність"
000 000
Новачок
Новачок
Повідомлень: 7
З нами з: 21 грудня 2018, 15:31
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення 000 000 »

yaoleg писав:
000 000 писав:Підкажіть будь ласка, хтось довідки проводить через ПТК «Клієнт казначейства – Казначейство»? Я вивантажую давідки через АІС "Місцеві бюджети рівня міста, району" 2018-1.5.0 (+ ОТГ), підтягую в ПТК «Клієнт казначейства – Казначейство» і після всіх підписань відправляю на казначейство. А в казначействі з тим що до них надійшло, не знають що робити і посилають читати форуми.(
Зміни до кошторису можна проводити через СДО, але разом із сканованою копією цього документу.
выдаётся вот такое сообщение Помилка імпорту документа:ORA-20000: Помилка імпорту документа:ORA-20000: Не знайдено в МЕРЕЖІ SRK=1,KRK=212,KPOL=3848КВК=6КПК=615031КФК=0БЮДЖ=6520600000 (27.12.2018 16:58:01)

Наталія Melnyk
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 55
З нами з: 31 травня 2018, 11:08
Регіон: Закарпатская область
Дякував (ла): 18 разів
Подякували: 3 рази

Повідомлення Наталія Melnyk »

Доброго дня,підскажіть будь ласка що робити:???? В нас всі налаштування цієї програми робив компютерщик, зараз ми не можемо увійтти бо незнаємо паролі до токенів,куди нам звертатись, і взагалі хто видумує паролі до ключів???

janet
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 23 вересня 2016, 11:19
Регіон: Полтавская область

Повідомлення janet »

Наталія Melnyk писав:Доброго дня,підскажіть будь ласка що робити:???? В нас всі налаштування цієї програми робив компютерщик, зараз ми не можемо увійтти бо незнаємо паролі до токенів,куди нам звертатись, і взагалі хто видумує паролі до ключів???
Пароль обычно Ваш ЕДРПОУ

Наталія Melnyk
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 55
З нами з: 31 травня 2018, 11:08
Регіон: Закарпатская область
Дякував (ла): 18 разів
Подякували: 3 рази

Повідомлення Наталія Melnyk »

janet писав:
Наталія Melnyk писав:Доброго дня,підскажіть будь ласка що робити:???? В нас всі налаштування цієї програми робив компютерщик, зараз ми не можемо увійтти бо незнаємо паролі до токенів,куди нам звертатись, і взагалі хто видумує паролі до ключів???
Пароль обычно Ваш ЕДРПОУ
і до кожного токену??? До бухгалтера,директора і печатки???

Наталія Melnyk
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 55
З нами з: 31 травня 2018, 11:08
Регіон: Закарпатская область
Дякував (ла): 18 разів
Подякували: 3 рази

Повідомлення Наталія Melnyk »

Наталія Melnyk писав:
janet писав:
Наталія Melnyk писав:Доброго дня,підскажіть будь ласка що робити:???? В нас всі налаштування цієї програми робив компютерщик, зараз ми не можемо увійтти бо незнаємо паролі до токенів,куди нам звертатись, і взагалі хто видумує паролі до ключів???
Пароль обычно Ваш ЕДРПОУ
і до кожного токену??? До бухгалтера,директора і печатки???
http://sdo.treasury.gov.ua/ibank/login.aspx?lang=UK  
не можу це зрозуміти??? вводимо пароль від ключа

Наталія Melnyk
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 55
З нами з: 31 травня 2018, 11:08
Регіон: Закарпатская область
Дякував (ла): 18 разів
Подякували: 3 рази

Повідомлення Наталія Melnyk »

Наталія Melnyk писав:
Наталія Melnyk писав:
janet писав:
Наталія Melnyk писав:Доброго дня,підскажіть будь ласка що робити:???? В нас всі налаштування цієї програми робив компютерщик, зараз ми не можемо увійтти бо незнаємо паролі до токенів,куди нам звертатись, і взагалі хто видумує паролі до ключів???
Пароль обычно Ваш ЕДРПОУ
і до кожного токену??? До бухгалтера,директора і печатки???
http://sdo.treasury.gov.ua/ibank/login.aspx?lang=UK  
не можу це зрозуміти??? вводимо пароль від ключа
 ДЯКУЮЮЮ Зайшла)))

Наталія Melnyk
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 55
З нами з: 31 травня 2018, 11:08
Регіон: Закарпатская область
Дякував (ла): 18 разів
Подякували: 3 рази

Повідомлення Наталія Melnyk »

Доброго дня,знов проблема з програмою. 
При імпорті документів, вибираю"фінансові зобов'язання" вибираю документ і імпортую, а нічого не імпортується??? Чи було в когось подібне і що з цим робити???

Аватар користувача
Просто_человек
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 245
З нами з: 23 грудня 2014, 11:15
Регіон: Днепропетровская область
Звідки: Днепр
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 18 разів

Повідомлення Просто_человек »

При спробі встановити СДО на інший комп виникли проблеми з підключенням Криптосервера :57:
У вкладенні - скрин вдалого підключення, з яким працювали увесь час.

На іншому компі пише помилку за IP 34211, спочатку намагається з'єднатися, а потім пише: помилка.
Потім пише, що за IP 34202 клієнт підключений, але коли відкриваю посилання localhost/ibank/login.aspx , нічого не відбувається, пише: неможливо перейти за цим посиланням :63:
 
Будь ласка, напишіть, як це лікується?

P.S. кіоц-укр/klient-kazna  зараз не працює
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.

Катерина 0507
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 11 січня 2019, 16:11
Регіон: Донецкая область

Повідомлення Катерина 0507 »

Доброго дня,проблема з програмою.При імпорті документів, вибираю"юридичні зобов'язання" вибираю документ і імпортую, а нічого не імпортується??? Чи було в когось подібне і що з цим робити???


Наталія Melnyk
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 55
З нами з: 31 травня 2018, 11:08
Регіон: Закарпатская область
Дякував (ла): 18 разів
Подякували: 3 рази

Повідомлення Наталія Melnyk »

Катерина 0507 писав:

Доброго дня,проблема з програмою.При імпорті документів, вибираю"юридичні зобов'язання" вибираю документ і імпортую, а нічого не імпортується??? Чи було в когось подібне і що з цим робити???

Було подібне, не потрібно нажимати імпорт,а тільки вибрати документ  і перечитати і вибрати тиждень чи місяць.

samoylenko
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 12 січня 2019, 23:28
Регіон: Одесская область

Повідомлення samoylenko »

[font="Noto Sans", sans-serif]Подскажите, пожалуйста, может кто-то с таким сталкивался при установке "СДО Казначейство-Клиент Казначейства", после указания в запущенной программе Cisco AnyConntct... пути соединения (eclient.treasury.gov.ua) появляется сообщение Сertificate Validation Failure, где искать ошибку установки?[/font]

Катерина 0507
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 11 січня 2019, 16:11
Регіон: Донецкая область

Повідомлення Катерина 0507 »

Наталія Melnyk писав:
Катерина 0507 писав:

Доброго дня,проблема з програмою.При імпорті документів, вибираю"юридичні зобов'язання" вибираю документ і імпортую, а нічого не імпортується??? Чи було в когось подібне і що з цим робити???

Було подібне, не потрібно нажимати імпорт,а тільки вибрати документ  і перечитати і вибрати тиждень чи місяць.
 не помогает, документ все равно не импортируется((((

Аватар користувача
Брагунец Илья1
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 09 січня 2019, 16:56
Звідки: Ukraine, Северодонецк
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 1 раз

Повідомлення Брагунец Илья1 »

В мене так само, ні юридичні, ні фінансові не імпортуються. Вручну через казну втягнути аванс вдалося, а через сдо не вдається.

Аватар користувача
Брагунец Илья1
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 09 січня 2019, 16:56
Звідки: Ukraine, Северодонецк
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 1 раз

Повідомлення Брагунец Илья1 »

Катерина 0507 писав:
Наталія Melnyk писав:
Катерина 0507 писав:

Доброго дня,проблема з програмою.При імпорті документів, вибираю"юридичні зобов'язання" вибираю документ і імпортую, а нічого не імпортується??? Чи було в когось подібне і що з цим робити???

Було подібне, не потрібно нажимати імпорт,а тільки вибрати документ  і перечитати і вибрати тиждень чи місяць.
 не помогает, документ все равно не импортируется((((
А вам рахунки часом не змінювали?

Катерина 0507
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 11 січня 2019, 16:11
Регіон: Донецкая область

Повідомлення Катерина 0507 »

Брагунец Илья1 писав:
Катерина 0507 писав:
Наталія Melnyk писав:
Катерина 0507 писав:

Доброго дня,проблема з програмою.При імпорті документів, вибираю"юридичні зобов'язання" вибираю документ і імпортую, а нічого не імпортується??? Чи було в когось подібне і що з цим робити???

Було подібне, не потрібно нажимати імпорт,а тільки вибрати документ  і перечитати і вибрати тиждень чи місяць.
 не помогает, документ все равно не импортируется((((
А вам рахунки часом не змінювали?
 нет, не меняли

Аватар користувача
Брагунец Илья1
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 09 січня 2019, 16:56
Звідки: Ukraine, Северодонецк
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 1 раз

Повідомлення Брагунец Илья1 »

Попробуйте разными токенами заходить

Аватар користувача
ssvet_ubr
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 209
З нами з: 07 липня 2011, 17:37
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 5 разів

Повідомлення ssvet_ubr »

Можливо ви зайшли під токеном директора або печатки. Тоді імпортовані документи не видно, поки не буде підпису головного бухгалтера.

Аватар користувача
Брагунец Илья1
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 09 січня 2019, 16:56
Звідки: Ukraine, Северодонецк
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 1 раз

Повідомлення Брагунец Илья1 »

У меня токен директора ничего не видит, а зам.директора видит, им и подписываю.

К.Потоки сільрада
Новачок
Новачок
Повідомлень: 6
З нами з: 02 жовтня 2017, 11:54
Регіон: Полтавская область
Дякував (ла): 7 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення К.Потоки сільрада »

Добрий день, підскажіть, як видалити в системі СДО рахунки, які закритті. В казначействі сказали, що ми самі їх можемо в системі вилучити, але як вони не знають. Може хтось знає, то напишіть будь-ласка?

taha3942
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 13 січня 2015, 16:32
Регіон: Киевская область
Звідки: Киев
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення taha3942 »

Налаштування-рахунки-закритий або (активний)

natik222
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 14 квітня 2016, 01:26
Регіон: Киевская область
Подякували: 1 раз

Повідомлення natik222 »

Доброго дня! 
Підкажіть будь-ласка як через СДО відправити план використання, казначей не знає, а через імпорт документів в кошториси та довідки пише що файл не вибрано, хоч вибираю, може хтось вже відправляв?

yurik27
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 18 січня 2019, 01:09
Регіон: Закарпатская область

Повідомлення yurik27 »

Привет! У нас ошибка - certificate validation failure! 

Лог ошибки:
18.01.2019

     0:31:05    Ready to connect.
     0:31:09    Contacting eclient.treasury.gov.ua.
     0:31:11    No valid certificates available for authentication.
     0:31:16    User credentials prompt cancelled.
     0:31:16    Ready to connect.

Система - Windows 10 64. Токен видит в диспетчере задач, но не могу понять почему выдает ошибку! Захожу в учет. запись в качестве администратора со всеми привилегиями, запускал даже от имени администратора - ничего не меняется. Выдал права на изменение папки для разных пользователей со всеми привилегиями где находится anyconnect и в program files x86 и в program data, также запускал программу с разной совместимостью, но ничего не меняется! Прошарил разные тематические сайты по cisco any connect именно по этой ошибке - все напрасно!

Гуру или просто люди, я еще такого не встречал в природе, ставил на win7 x86 там никаких проблем нет, работает как по маслу. И к стати на разных 10-тых пробовал ставить - все напрасно! Другие говорят что на 10тых оно отлично подключается - вот не знаю как-так? Оно как бы читает ключ, то есть токен светится но потом обратно же выдает "certificate validation failure" см. в логе ошибки "No valid certificates available for authentication - Нет доступных сертификатов для аутентификации". На форумах узнал что-то типа того что оно токен видит но как-бы доступ к нему в последствии подключения запрещается.

Вопрос - кому не лень, скажите в чем проблема?!

Спасибо за внимание!

Arci87
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 32
З нами з: 09 січня 2018, 22:39
Регіон: Черновицкая область
Дякував (ла): 7 разів
Подякували: 4 рази

Повідомлення Arci87 »

Добрий день!!!Як вирішили проблему з втягуванням юридичних, фінансових зобов'язань та платіжних доручень через СДО???

rusya_1000@ukr.net
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 13 листопада 2017, 10:22
Регіон: Львовская область

Повідомлення rusya_1000@ukr.net »

Система - Windows 10 64. Токен видит в диспетчере задач, но не могу понять почему выдает ошибку! Захожу в учет. запись в качестве администратора со всеми привилегиями, запускал даже от имени администратора - ничего не меняется. Выдал права на изменение папки для разных пользователей со всеми привилегиями где находится anyconnect и в program files x86 и в program data, также запускал программу с разной совместимостью, но ничего не меняется! Прошарил разные тематические сайты по cisco any connect именно по этой ошибке - все напрасно!

Гуру или просто люди, я еще такого не встречал в природе, ставил на win7 x86 там никаких проблем нет, работает как по маслу. И к стати на разных 10-тых пробовал ставить - все напрасно! Другие говорят что на 10тых оно отлично подключается - вот не знаю как-так? Оно как бы читает ключ, то есть токен светится но потом обратно же выдает "certificate validation failure" см. в логе ошибки "No valid certificates available for authentication - Нет доступных сертификатов для аутентификации". На форумах узнал что-то типа того что оно токен видит но как-бы доступ к нему в последствии подключения запрещается.

Вопрос - кому не лень, скажите в чем проблема?!

Спасибо за внимание!



Я в такому випадку,переробляла ключі на токені.
Востаннє редагувалось 21 січня 2019, 11:53 користувачем EVGENIY, всього редагувалось 1 раз.
Причина: відформатував у нормальний вигляд

rusya_1000@ukr.net
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 13 листопада 2017, 10:22
Регіон: Львовская область

Повідомлення rusya_1000@ukr.net »

Підкажіть що робити,при запуску Cisco AnyConntct... викидає помилку (the vpn service is not available/ exiting)

KsenaLive
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 09 липня 2014, 12:09
Регіон: Киев
Звідки: Киев

Повідомлення KsenaLive »

Доброго дня! Скажіть будь-ласка чи друкуються в СДО реєстри (юридичних чи фінансових зобов'язань) з штампом казначея? Чи ми просто друкуємо їх зі своєї програми.

Arci87
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 32
З нами з: 09 січня 2018, 22:39
Регіон: Черновицкая область
Дякував (ла): 7 разів
Подякували: 4 рази

Повідомлення Arci87 »

Добрий день!!!Допоможіть будь-ласка хто розібрався з втягуванням файлів через СДО Ввод документів, бо вже 3 день мучаюсь і не получається загрузити файли, при імпорті програма просто обновляється а сам файлік не втягується!!!Може треба встановити щось додатково для втягування dbf файлів!!!

Yanochka
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 126
З нами з: 16 жовтня 2012, 11:06
Регіон: Днепропетровская область
Звідки: Дніпропетровськ
Дякував (ла): 20 разів
Подякували: 5 разів

Повідомлення Yanochka »

Доброго дня. Хочу подати заявку в Казну з новими рахунками для СДО,підкажіть чи потрібно повторювати і старі рахунки?

Хворостяновка
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 49
З нами з: 11 лютого 2014, 12:12
Регіон: Луганская Область
Звідки: Луганск
Дякував (ла): 5 разів

Повідомлення Хворостяновка »

Проблема: не можу зайти в СДО. При вході в програму вибираю носій таємного ключа Токен ІІТ, а там де вибирати таємний ключ програма не  баче мого ключа. Що робити?

Аватар користувача
Брагунец Илья1
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 09 січня 2019, 16:56
Звідки: Ukraine, Северодонецк
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 1 раз

Повідомлення Брагунец Илья1 »

Yanochka писав:Доброго дня. Хочу подати заявку в Казну з новими рахунками для СДО,підкажіть чи потрібно повторювати і старі рахунки?
Ні, не потрібно

Відповісти

Повернутись до “СДО "Клієнт Казначейства - Казначейство" та "Є-звітність"”