ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Тут обговорюємо питання Системи Дистанційного обслуговування "Клієнт Казначейства - Казначейство" та Система подачі звітності "Є-звітність"
dawuk
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 14
З нами з: 23 лютого 2015, 12:13
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення dawuk »

Підскажіть, будь ласка, в СДО можна якось подивитися які були взяті юридичні зобов`язання?

rayrada
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 188
З нами з: 17 жовтня 2013, 09:23
Регіон: Днепропетровская Область
Звідки: Днепропетровск
Дякував (ла): 8 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення rayrada »

Як відправити платіжні доручення по лікарняних , які сформовані у К-файлі?

rayrada
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 188
З нами з: 17 жовтня 2013, 09:23
Регіон: Днепропетровская Область
Звідки: Днепропетровск
Дякував (ла): 8 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення rayrada »

А де взагаллі знаходяться модератори форуму, якщо на прості запитання ніхто не може дати відповіді?

Lubocka
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 56
З нами з: 11 листопада 2012, 16:11
Регіон: Закарпатская Область
Звідки: Мукачево
Дякував (ла): 15 разів
Подякували: 5 разів

Повідомлення Lubocka »

Дали токены , дали инструкцию.
 Не соединяет 
пишит ошибку "Під час перевірки PIN-коду сталася помилка. Код помилки 0х80100004"

Lubocka
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 56
З нами з: 11 листопада 2012, 16:11
Регіон: Закарпатская Область
Звідки: Мукачево
Дякував (ла): 15 разів
Подякували: 5 разів

Повідомлення Lubocka »

Пробую на другом компьютере.
Windows 7 Service Pack 1
эта программа установилась AvtorCc337Md_Setup.msi
а на этой выбивает ошибку anyconnect-win-4.5.03040-core-vpn-webdeploy-k9.exe

Зображення

Sneman
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 184
З нами з: 27 січня 2012, 22:31
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 61 раз

Повідомлення Sneman »

Lubocka писав:а на этой выбивает ошибку anyconnect-win-4.5.03040-core-vpn-webdeploy-k9.exe
Встречал такую ошибку, но вот не помню - какую-то службу отключал. В понедельник гляну записи свои. А у Вас случайно не установлен Касперский или Доктор Веб?

Sneman
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 184
З нами з: 27 січня 2012, 22:31
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 61 раз

Повідомлення Sneman »

ibox_town писав:Добрый день!
Подскажите, какова минимально допустимая версияAnyConnect ? Интересует установка на Windows XP
Добрый. AnyConnect на ХР вобще не запустится. Минимальная версия операционки для него - Win 7 SP1. Под ХР работайте с криптосервером.

Lubocka
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 56
З нами з: 11 листопада 2012, 16:11
Регіон: Закарпатская Область
Звідки: Мукачево
Дякував (ла): 15 разів
Подякували: 5 разів

Повідомлення Lubocka »

Sneman писав:
Lubocka писав:а на этой выбивает ошибку anyconnect-win-4.5.03040-core-vpn-webdeploy-k9.exe
Встречал такую ошибку, но вот не помню - какую-то службу отключал. В понедельник гляну записи свои. А у Вас случайно не установлен Касперский или Доктор Веб?
Касперский лицензионный установлен. С домашнего пытаюсь. На работе писало
либо "certificate validation failure"
либо "Під час перевірки PIN-коду сталася помилка. Код помилки 0х80100004"
притом временами то впускало без ошибок, то с этими ошибками

Как на сайт заходила (через -надцатый раз з перезагрузками, поереустановками, сменами токенов), то в окне входа второе поле было ВСЕГДА пустое, нажимая зеленое колесико, оно все равно было пустое.Зображення

Sneman
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 184
З нами з: 27 січня 2012, 22:31
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 61 раз

Повідомлення Sneman »

Lubocka писав: Касперский лицензионный установлен. С домашнего пытаюсь. На работе писало
Но вот касперский может и мешать. AnyConnect не понимает, домашний или рабочий комп. А антивирус - под санкциями...

Аватар користувача
nessa-iness
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 160
З нами з: 08 січня 2015, 16:53
Регіон: Херсонская Область
Звідки: Херсон
Дякував (ла): 56 разів
Подякували: 58 разів

Повідомлення nessa-iness »

Sneman писав:
Lubocka писав: Касперский лицензионный установлен. С домашнего пытаюсь. На работе писало
Но вот касперский может и мешать. AnyConnect не понимает, домашний или рабочий комп. А антивирус - под санкциями...
Касперский не мешает, у меня установлен дома, работает нормально

buhg
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 727
З нами з: 21 січня 2014, 14:27
Регіон: Одесская Область
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 87 разів
Подякували: 9 разів

Повідомлення buhg »

подскажите, поменяла ключи СДО после окончания их срока и когда захожу пишет ключи не знайдено , что не так может надо скачать сертификати и вставить куда-то их ,помогите

Ddd
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 42
З нами з: 14 серпня 2017, 19:08
Регіон: Запорожская область
Дякував (ла): 10 разів
Подякували: 18 разів

Повідомлення Ddd »

В нас була така сама ситуація. Казна ще не підтягла нові сертифікати. Треба просто зачекати.

1nata
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 112
З нами з: 12 квітня 2011, 08:55
Регіон: Полтавская область
Звідки: Полтавская обл
Дякував (ла): 6 разів
Подякували: 27 разів

Повідомлення 1nata »

с сайта ацск дксу скачайте сертификаты и установите их

80welkommi
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 66
З нами з: 10 вересня 2015, 10:41
Регіон: Донецкая область
Дякував (ла): 25 разів
Подякували: 12 разів

Повідомлення 80welkommi »

Наталія Melnyk писав:
Катерина 0507 писав:

Доброго дня,проблема з програмою.При імпорті документів, вибираю"юридичні зобов'язання" вибираю документ і імпортую, а нічого не імпортується??? Чи було в когось подібне і що з цим робити???

Було подібне, не потрібно нажимати імпорт,а тільки вибрати документ  і перечитати і вибрати тиждень чи місяць.
 ми іпортували фінансові- підписали бухгалтер  -документи в переліку зникли..і я ніде більше іх не бачу. ні через введені документи ні через філтр. ні іпортовані-ніяк. дата сьогодні.все перевіряла. після підпису бухгалтер - видало документи підписано успішно.

80welkommi
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 66
З нами з: 10 вересня 2015, 10:41
Регіон: Донецкая область
Дякував (ла): 25 разів
Подякували: 12 разів

Повідомлення 80welkommi »

nessa-iness писав:
Чорноброва писав:Допоможіть!!! Уже пішов третій місяць як я не можу відправити ні платіжку, ні розподіл. Під бухгалтером імпортую файл підписую, коли хочу поставити підпис директора або поставити печатку, а імпортований розподіл не відображається. Тоді загоджу знову під бухгалтером, то знову потрібно імпортувати бо коли перечитати нічого нема. Звертаюся до нашого казначейства, неможу дати відповідь, бо ніхто незнає. Кажуть читайте інструкцію, інструкцію перечитала 100 разів. Може хтось знає, чи була така ж пробоема.
А ви не забуваєте виходити і заходити? Імпортували під бухгалтером, підписали (підписані пропадають), вийшли. Зайшли під директором - імпортовані документи, вибрати які(юридичні,фінансові, платіжки і тд)-перечитати - підписали (підписані пропадають) Якщо щось не так - перечитати. Вийшли директором і зайшли печаткою. Імпортовані документи- перечитати- підписати (тут не пропадають) і потім відправити.
дякую разобрались

Ирина спорт
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 07 грудня 2015, 14:13
Регіон: Одесская область
Дякував (ла): 3 рази

Повідомлення Ирина спорт »

Правомочно ли требование казначея:

скан реестра финансовых обязательств подписаные и с печатью предприятия
скан распечатанных и подписаных платежных поручений 

Если эти документы введены и подписаны электронными подписями, зачем тогда сканы этих же распечатаных документов из Мережи?

Чем подтвердить то, что к зарплате ничего сканировать не нужно?

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

Ирина спорт писав:Правомочно ли требование казначея:

скан реестра финансовых обязательств подписаные и с печатью предприятия
скан распечатанных и подписаных платежных поручений 

Если эти документы введены и подписаны электронными подписями, зачем тогда сканы этих же распечатаных документов из Мережи?

Чем подтвердить то, что к зарплате ничего сканировать не нужно?
ДО зобов'язань прикрпілюємо договора, до фінансових - акти, накладні та рахунки, а до платіжних доручень нічого прикріплювати не потрібно. Є наказ по обслуговування ропорядників та одержувачів бюджетних коштів, відповідно ним і маємо керуватись, незалежно від того, що хоче конкретний казначей.

Ирина спорт
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 07 грудня 2015, 14:13
Регіон: Одесская область
Дякував (ла): 3 рази

Повідомлення Ирина спорт »

Все верно, но казначей тоже ссылается на Наказ№309  и в Разделе 3 про электронную форму идет ссылка на пункт 2.2 2.4, а там пишется что принимается на "папірових(у двох примірниках) та електронних носіях і оригінали документів" вот нас и заставляют  казначеи сканировать все что несли им раньше кроме акта, договора требуют сканы бумажных реестров финансовых  и т.д.
Как быть? замкнутый круг

Раньше если не было средств и  платежки несли позже, то для их проведения, требовали прикладывать ранее зарегистрированные акт и договор. Вот и сейчас требуют прикрепить скан договора, хотя казначеем договор уже пропечатан - когда сажали юридические 

Кроме Наказа № 309 нет ли других подобных разьяснений?

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

Ирина спорт писав:Все верно, но казначей тоже ссылается на Наказ№309  и в Разделе 3 про электронную форму идет ссылка на пункт 2.2 2.4, а там пишется что принимается на "папірових(у двох примірниках) та електронних носіях і оригінали документів" вот нас и заставляют  казначеи сканировать все что несли им раньше кроме акта, договора требуют сканы бумажных реестров финансовых  и т.д.
Как быть? замкнутый круг

Раньше если не было средств и  платежки несли позже, то для их проведения, требовали прикладывать ранее зарегистрированные акт и договор. Вот и сейчас требуют прикрепить скан договора, хотя казначеем договор уже пропечатан - когда сажали юридические 

Кроме Наказа № 309 нет ли других подобных разьяснений?
Напишіть офіційний запит на ДКСУ і які розяснення нададуть так і будете робити надалі.

almonds
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 35
З нами з: 06 жовтня 2016, 11:55
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 13 разів
Подякували: 3 рази

Повідомлення almonds »

За 12.04. немає оборотів по рахунках в СДО .скажіть це якийсь збій в системі?

almonds
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 35
З нами з: 06 жовтня 2016, 11:55
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 13 разів
Подякували: 3 рази

Повідомлення almonds »

Не можу переглянути завантажені сканкопії, в чому причина?
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.

shekerina
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 07 травня 2019, 11:31
Регіон: Одесская область

Повідомлення shekerina »

Катерина 0507 писав:
Наталія Melnyk писав:
Катерина 0507 писав:

Доброго дня,проблема з програмою.При імпорті документів, вибираю"юридичні зобов'язання" вибираю документ і імпортую, а нічого не імпортується??? Чи було в когось подібне і що з цим робити???

Було подібне, не потрібно нажимати імпорт,а тільки вибрати документ  і перечитати і вибрати тиждень чи місяць.
 не помогает, документ все равно не импортируется((((
Надо войти в СДО;АРМ Клиента->Импорт-> Выбрать тип файла DBF (Файл экспорту ДКСУ)-> Выберите подключаемый файл и нажать "Старт" и "Імпортувати вибрані документи". Импортированные документы подписуем и отправляем в СДО;АРМ Клиента->Введені документи.

tanitusic
Новачок
Новачок
Повідомлень: 9
З нами з: 11 січня 2017, 14:30
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 6 разів

Повідомлення tanitusic »

Подскажите как вводить "Кошториси та довідки про зміни"? Какие файлы выгружать и какие файлы прикреплять.

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

tanitusic писав:Подскажите как вводить "Кошториси та довідки про зміни"? Какие файлы выгружать и какие файлы прикреплять.
Імпортуєте транспортний DBF-файл та приєднуєте сканокопію паперового кошторису з усіма підписами та відбитками печаток.

Аватар користувача
Просто_человек
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 245
З нами з: 23 грудня 2014, 11:15
Регіон: Днепропетровская область
Звідки: Днепр
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 18 разів

Повідомлення Просто_человек »

Доброго дня!
Перечитала цю тему з 40 сторінки і передивилася сторінку СДО на сайті ДКСУ, але не знайшла необхідної інформації((

Будь ласка, поділіться інструкцією/досвідом: як встановити СДО для ще однієї установи на комп, на якому вже є СДО і успішно працює вже 2 роки.
Або - якщо дві установи на один комп установити не можливо - як коректно видалити попередню і встановити нову?
Дякую.

Minzdrav
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 117
З нами з: 02 листопада 2015, 14:06
Регіон: Донецкая область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 37 разів

Повідомлення Minzdrav »

Просто_человек писав:Доброго дня!
Перечитала цю тему з 40 сторінки і передивилася сторінку СДО на сайті ДКСУ, але не знайшла необхідної інформації((

Будь ласка, поділіться інструкцією/досвідом: як встановити СДО для ще однієї установи на комп, на якому вже є СДО і успішно працює вже 2 роки.
Або - якщо дві установи на один комп установити не можливо - як коректно видалити попередню і встановити нову?
Дякую.
Подключаться с данными и токенами той организации, которая нужна.

Аватар користувача
Просто_человек
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 245
З нами з: 23 грудня 2014, 11:15
Регіон: Днепропетровская область
Звідки: Днепр
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 18 разів

Повідомлення Просто_человек »

Нажаль, не все так просто: Криптосервер не пропускає інший пароль.
Необхідно або встановлювати ще один Криптосервер,
або видаляти попередній і залишати тільки новий.
Але зараз мені потрібен доступ до двох установ одночасно((

Minzdrav
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 117
З нами з: 02 листопада 2015, 14:06
Регіон: Донецкая область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 37 разів

Повідомлення Minzdrav »

Просто_человек писав:Нажаль, не все так просто: Криптосервер не пропускає інший пароль.
Необхідно або встановлювати ще один Криптосервер,
або видаляти попередній і залишати тільки новий.
Але зараз мені потрібен доступ до двох установ одночасно((
А привязка по IP (в случае "белого" IP) есть организаций? Если есть, то ничего сделать нельзя - нужно заходить только с тех IP, которые были указаны в заявке на подключение.

Отключать полностью первый криптосервер пробовали? Антивирус не блокирует работу криптосервера? В барскрипторе проверка работы ключей проходит нормально или нет? Сама организация активирована Казначейством для работы с СДО?

И посмотрите в криптосервере данные организации - у нас было такое, что код ЕГРПОУ в казначействе зарегистрировали неправильно и подключаться не получалось.

Аватар користувача
Просто_человек
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 245
З нами з: 23 грудня 2014, 11:15
Регіон: Днепропетровская область
Звідки: Днепр
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 18 разів

Повідомлення Просто_человек »

Minzdrav писав:
Просто_человек писав:Нажаль, не все так просто: Криптосервер не пропускає інший пароль.
Необхідно або встановлювати ще один Криптосервер,
або видаляти попередній і залишати тільки новий.
Але зараз мені потрібен доступ до двох установ одночасно((
А привязка по IP (в случае "белого" IP) есть организаций? Если есть, то ничего сделать нельзя - нужно заходить только с тех IP, которые были указаны в заявке на подключение.

Отключать полностью первый криптосервер пробовали? Антивирус не блокирует работу криптосервера? В барскрипторе проверка работы ключей проходит нормально или нет? Сама организация активирована Казначейством для работы с СДО?

И посмотрите в криптосервере данные организации - у нас было такое, что код ЕГРПОУ в казначействе зарегистрировали неправильно и подключаться не получалось.
Дякую за інформацію!
IP дійсно білий(((
Антивірус налаштований на роботу з CS. Сама організація працює з СДО півроку з іншого компа, за десятки км від мене.
Є сумніви що після встановлення ще одного CS, старий CS перестане коректно працювати(((
Востаннє редагувалось 28 травня 2019, 14:30 користувачем Просто_человек, всього редагувалось 1 раз.

Аватар користувача
Просто_человек
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 245
З нами з: 23 грудня 2014, 11:15
Регіон: Днепропетровская область
Звідки: Днепр
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 18 разів

Повідомлення Просто_человек »

Дякую, питання вирішено!
На свій страх і ризик встановила ще один Криптосервер, для нового CS дещо змінила назву каталогу, щоб не плутати.

Думала, що може бути конфлікт між двоми CS, але ні - все працює. Головне - уважно вводити паролі та використовувати відповідні токени)))

Відповісти

Повернутись до “СДО "Клієнт Казначейства - Казначейство" та "Є-звітність"”