Сторінка 5 з 44

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 16 червня 2016, 16:07
Tanya25
ssvet_ubr, Ви писали повідомлення "Хто відправляв юридичні,фінансові і платіжки набрані в мережі,підкажіть,як ви їх імпортуєте? через який модуль? АРМ керівника, клієнта чи СДО введення документів? Так як імпортуються по-різному, і файл імпортований з модулю "введення документів" не видно в модулі АРМ клієнта у списку "введені документи" у мене таж сама біда, але крім цього, коли я все підписую і відправляю через модуль СДО введення документів казначеї не бачуть їх як документи СДО(не бачуть наших віз) а лише електронні файли .Це стосується фінансових та юридичних, та розподілу.В результаті чого потрібний паперовий носій.Як Ви вийшли з цієї ситуації????

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 16 червня 2016, 16:37
ssvet_ubr
Арм клієнта для платежів 37 групи ( лікарняні). Все решта тільки через СДО "введення документів ". Паперові копії не треба ( інспектор сама розібралася потім).

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 16 червня 2016, 16:40
ssvet_ubr
Візи казначеї і не побачать. Просто система без віз нічого нікуди не посилає. І перш ніж документи одержить казначейство, вони всі перепідписуються технічними підписами ( і інструкції про це написано). Тому відправити без віз просто неможливо.

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 24 червня 2016, 16:17
Tanya25
ssvet_ubr, в мене казначеї все одно вимагають паперові носії платіжних доручень, так як вони не входять у них в опер день.((( А довідки про внесення змін зовсім не можу втянути в СДО

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 29 червня 2016, 08:29
yaoleg
Якщо документи подаються через СДО, то паперовий носій не потрібен ні клієнту, ні казначейству. Якщо казначеї цього не розуміють, нехай прочитають регламент роботи з клієнтами СДО, там написано, які документи додаються до опердня!

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 30 червня 2016, 08:24
ssvet_ubr
Паперові платіжки в мене вимагали, поки сам інспектор не розібралась, що може бути підтвердженням про проведену операцію (десь там знайшла,те що підійшло для відділу обліку і звітності)

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 11 липня 2016, 13:34
tinamar
За інструкцією встановила програму для СДО і криптосервер, в якому є останнє повідомлення, що клієнт підключений до серверу. Але не запускається програма, пише веб-сторінка не доступна. Що я зробила не так?

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 11 липня 2016, 15:20
EVGENIY
tinamar писав:За інструкцією встановила програму для СДО і криптосервер, в якому є останнє повідомлення, що клієнт підключений до серверу. Але не запускається програма, пише веб-сторінка не доступна. Що я зробила не так?
Может какой то компонент не установили к примеру джаву!

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 11 липня 2016, 15:42
Motrenko Oxana
tinamar писав:За інструкцією встановила програму для СДО і криптосервер, в якому є останнє повідомлення, що клієнт підключений до серверу. Але не запускається програма, пише веб-сторінка не доступна. Що я зробила не так?
у мене таке ж було, вимкнула Скайп і почало працювати

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 12 липня 2016, 09:30
tinamar
Motrenko Oxana писав:
tinamar писав:За інструкцією встановила програму для СДО і криптосервер, в якому є останнє повідомлення, що клієнт підключений до серверу. Але не запускається програма, пише веб-сторінка не доступна. Що я зробила не так?
у мене таке ж було, вимкнула Скайп і почало працювати
Так, дійсно, вимкнула скайп, з"явилося віконечко вхід в систему, але виникла інша поблема: при вході запитує токен з підписом, але коли ставлю будь-який із ключів, пише невірно введений пін-код, хоча вводжу пароль такий же як і той, що вказували при виготовленні ключів. Один ключ мені вже заблокувало, це його тепер виготовляти заново, самому не розблокуєш? І чому мені пише невірний пароль, де я можу взнати, чи я його вводжу неправильний, чи мені при виготовленні ключів його не такий записали?

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 12 липня 2016, 10:03
ssvet_ubr
tinamar , коли ставите токен - видає два варіанти вибору - один діючий, а один - ні. Попробуйте інший відбір (у мене перший - недіючий, а другий працює)

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 12 липня 2016, 10:36
tinamar
ssvet_ubr писав:tinamar ,  коли ставите токен - видає два варіанти вибору - один діючий, а один - ні. Попробуйте інший відбір  (у мене перший - недіючий, а другий працює)
Дякую за допомогу, але вибирала обидва варіанти, результат однаковий.

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 12 липня 2016, 10:53
ssvet_ubr
Дзвоніть на 044 286 82 31  - мені допомогли, так як в казначействі просто не передали документи на підключення (в мене так було).

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 12 липня 2016, 11:00
tinamar
ssvet_ubr писав:Дзвоніть на 044 286 82 31 (Дружиніна Інна) - мені допомогла, так як в казначействі просто не передали документи на підключення (в мене так було).
Дякую, це номер телефона спеціаліста з СДО?

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 12 липня 2016, 11:13
ssvet_ubr
Вона займається технічною стороною. Для консультацій по СДО - (044)2814958, 2855626

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 12 липня 2016, 15:54
КЗОЗ ПЦПМСД
Подскажите, когда подкрепляю платежки (в импорте документов) появилось подкрепить сканокопию. Какой документ нужно подкреплять. И еще когда загрузила платежки через время захожу их там нет. Что это может быть?

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 13 липня 2016, 09:27
ssvet_ubr
КЗОЗ ПЦПМСД, к платежкам ничего не прикрепляете, просто подписать и отправить.
Что-бы увидеть свои платежки нужно правильно поставить выборку: тип файла (финансовые, юридические или платежки), дату импорта и нажать кнопку "Перечитати".
Если документ подписан одним только бухгалтером - вы его не увидите, пока не подпишите всеми тремя ключами. После первой подписи - импортированый документ как-бы "пропадает" из вида. После второй - тоже, после третьей - появляется статус "завизированный" и не "пропадает", можно посылать в банк

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 13 липня 2016, 13:54
dimon
ssvet_ubr писав:Вона займається технічною стороною. Для консультацій по СДО - (044)2814958, 2855626
Чи можна  дзвонити по цьому тел. будь -кому...?

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 13 липня 2016, 14:00
ssvet_ubr

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 13 липня 2016, 14:12
dimon
ssvet_ubr писав:Так, це звідси http://www.treasury.gov.ua/main/uk/publ ... cle/264713
Ок. дякую!

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 13 липня 2016, 16:15
Beinwell
Якщо на обидва сертифікати пише що не зареєстровані в системі це значить, що цього користувача не додали до системи. Або не було додатків, або в вказаному серійному номері сертифікату цифрового підпису в додатках 3 до договору СДО помилка.

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 14 липня 2016, 09:55
КЗОЗ ПЦПМСД
спасибо большое

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 22 липня 2016, 15:53
ангелочок
ssvet_ubr писав:Арм клієнта  для платежів 37 групи ( лікарняні).  Все решта тільки через СДО "введення документів ". Паперові  копії не треба ( інспектор сама розібралася потім).
Підкажіть покроково як імпуртувати лікарняні 3711 в в модулі Арм клієнта імпорт документів,у мене під час імпорту появилися платіжні документи, де було написано що вони готові до імпорту після того як натиснула на імпортувати вибрані документи пише що рахунок 3711 недоступний на дебет користувачеві.Що робити?

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 26 липня 2016, 10:34
ssvet_ubr
Лікарняні імпортуйте в іншому модулі - АРМ клієнта, там і вручну можна створити платіжки

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 02 серпня 2016, 18:34
yaoleg
Потрібно вже відвикати від паперових носіїв інформаці, йде повільний, але незворотній перехід на електронний документообіг у всіх органах виконавчої влади.

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 26 серпня 2016, 15:55
Tanya25
ДОПОМОЖІТЬ!!!!!!! Відправила зар.плату, а в казначействі нічого не бачать! Спочатку в статусі документів було написано "відправлено в казначейство", а потім "перепідписано".Нічого не розумію! Хто перепідписав і чому, і з якого дива казначеї не бачуть документів?

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 29 серпня 2016, 10:59
ssvet_ubr
Tanya25, "перепідписано" це так треба (прочитайте про статуси в інструкції). В системі інколи бувають "сбої" (наприклад, перезавантаження криптосерверу), протягом одного дня, як правило, все вирішується.

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 05 вересня 2016, 15:56
uzenyuk79@mail.ru
Доброго дня. Підскажіть будь-ласка. Сільська рада має намір виплатити учасникам АТО матеріальну допомогу, у казначействі сказали що потрібні лектронні ключі які виготовляються тільки у казначействві що підписати електронний реєстр на виплату допомоги учасникам АТО. Який потрібен наказ адміністратору реєстрації ВПР АЦСК? Якщо я правильно зрозуміла то потртібне розпорядження сільського голови "Про призначення відповідальних осіб за експлуатацію клієнтської частини та за накладання електронного цифрового підпису у системі дистанційного обслуговування клієнтів через програмно-технічний комплекс" “Клієнт Казначейства — Казначейство” , але у нас немає такого договору із казначейсвом? Допоможіть розібратись!

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 05 вересня 2016, 16:34
Natalee21
Добрий день!
Підскажідь будь ласка - кто в даній програмі відправляв розпорядження з рахунку 3142........ на рахунок 3531.........., як у Вас казначейство підписує?
Бо в нас дане розпорядження на стадії опрацювання в казні пише помилку що р.3531 не підходить до 3142 , після чого приносим той же ДБФ і він нормально опрацьовується. Може треба кудись писать дзвонить щоб поправили програму. Дякую.

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Додано: 09 вересня 2016, 12:00
Македонский
uzenyuk79@mail.ru писав:Доброго дня. Підскажіть будь-ласка. Сільська рада має намір виплатити  учасникам АТО  матеріальну  допомогу, у  казначействі сказали що потрібні  лектронні  ключі  які  виготовляються  тільки у казначействві  що  підписати  електронний реєстр на  виплату допомоги учасникам АТО. Який  потрібен  наказ адміністратору реєстрації ВПР АЦСК? Якщо я  правильно зрозуміла то  потртібне  розпорядження  сільського  голови "Про призначення відповідальних осіб за  експлуатацію клієнтської частини та за накладання електронного цифрового підпису у системі дистанційного обслуговування клієнтів через програмно-технічний комплекс" “Клієнт Казначейства — Казначейство” , але  у  нас  немає  такого   договору із  казначейсвом?  Допоможіть  розібратись!
Ваша проблема не касается подключения к СДО.
Вам сюда http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f=159&t=6595