Автоматизована система «Є-Звітність»

Тут обговорюємо питання Системи Дистанційного обслуговування "Клієнт Казначейства - Казначейство" та Система подачі звітності "Є-звітність"
Allochk@
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 10
З нами з: 27 грудня 2017, 16:21
Регіон: Сумская область
Подякували: 1 раз

Повідомлення Allochk@ »

Elena_Ruslanovna, у меня подобная ситуация, диагностику прошла, ключи видит, но не пускает.  Пишет неверный идентификатор пользователя или пароль. Вы решили проблему? Напишите пожалуйста как.

TALA6371
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 16
З нами з: 26 листопада 2014, 10:11
Регіон: Ивано-Франковская Область
Звідки: Снятин
Дякував (ла): 5 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення TALA6371 »

Допоможіть, хто знає серійний номер сертифікату Акредитованого центру сертифікації ключів ІДД ДФС    CZOROOT ? ну ніяк неможу знайти :30:

Dim_On
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 66
З нами з: 15 січня 2018, 14:47
Регіон: Кировоградская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 64 рази

Повідомлення Dim_On »

TALA6371 писав:Допоможіть, хто знає серійний номер сертифікату Акредитованого центру сертифікації ключів ІДД ДФС    CZOROOT ? ну ніяк неможу знайти :30:
ІДД ДФС - 3004751def2c78ae01000000010000004d000000

CZOROOT  - 3004751def2c78ae010000000100000001000000
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
Востаннє редагувалось 21 лютого 2018, 12:08 користувачем Dim_On, всього редагувалось 1 раз.

Dim_On
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 66
З нами з: 15 січня 2018, 14:47
Регіон: Кировоградская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 64 рази

Повідомлення Dim_On »

Allochk@ писав:Elena_Ruslanovna, у меня подобная ситуация, диагностику прошла, ключи видит, но не пускает.  Пишет неверный идентификатор пользователя или пароль. Вы решили проблему? Напишите пожалуйста как.
Я уже отвечал на такой вопрос, и не один раз. Если "Сторінку діагностики" Вы проходите успешно - проблема на стороне казначейства!!!

Allochk@
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 10
З нами з: 27 грудня 2017, 16:21
Регіон: Сумская область
Подякували: 1 раз

Повідомлення Allochk@ »

Dim_On писав:
Allochk@ писав:Elena_Ruslanovna, у меня подобная ситуация, диагностику прошла, ключи видит, но не пускает.  Пишет неверный идентификатор пользователя или пароль. Вы решили проблему? Напишите пожалуйста как.
Я уже отвечал на такой вопрос, и не один раз. Если "Сторінку діагностики" Вы проходите успешно - проблема на стороне казначейства!!!
Спасибо за помощь. Казначейство вообще не поймет, в чем проблема, драйвера установлены, Хром соответствует, Барскриптор обновлен, проверен, все ключи видит,у себя проверяют по ЕДРПОУ, все подключено. Зашла в тупик ((

Dim_On
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 66
З нами з: 15 січня 2018, 14:47
Регіон: Кировоградская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 64 рази

Повідомлення Dim_On »

Allochk@, Вот, что я писал по этому поводу:
Dim_On 20 лютого 2018, 16:22 писав:
Elena_Ruslanovna писав:Dim_On,  yaoleg в списку тих, кому надали доступ до Є-звітність, наша організація є (без особистого кабінету поки що), вже мабуть два тижні тому я давала заявки на доступ і мені відразу їх опрацювали. При підключенні в мене теж виникає помилка "Не вірний ідентифікатор користувача або пароль", сьогодні була у программіста в казначействі, він все перевірив,  все у нас вірно, доступ є. Але зайти все ж не виходить..

Може зв'язатись з головним управлінням, як вважаєте?
Справа в тому, що з подібною ситуацією я зіштовхнувся - коли в казначействі опрацювали заявку на підключення без втягування сертифікатів. Тобто, вони внесли в себе серійний номер сертифіката вручну. Після того, як ця організація занесла їм сертифікати - вони їх підтягнули і все запрацювало.

Elena_Ruslanovna
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 29
З нами з: 16 січня 2017, 14:51
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 2 рази

Повідомлення Elena_Ruslanovna »

Allochk@, проблема осталась, но еще ничего не решала. В казначействе бываю редко, так как работаем по сдо. Если наберусь смелости и наглости, позвоню нашему программисту с казначейства, уточню втягивал ли он сами сертификаты, либо просто внес данные сертификата, как писал Dim_On. Если узнаю, то напишу сюда. Вы тоже дайте знать, пожалуйста, если решите проблему )

Анна Малиновская
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 25
З нами з: 20 лютого 2017, 17:29
Регіон: Черниговская область
Подякували: 1 раз

Повідомлення Анна Малиновская »

Ура! Я зашла через хром. У нас ключи ДКСУ. Может кому я помогу. Справа внизу на компьютере  обязательно должно быть "Використовувати у вигляді файлу". Заходим в на сайт  https://ezvit.treasury.gov.ua. Тут тоже обязательно должно внизу справа BarsCryptor 3.0.0.0. Выбираем носій таємного ключа "Токе Автор". Нажимаем на файл таємного ключа. Там  2 файла и методом тыка подбираем нужный ключ.[font="Open Sans", "Helvetica Neue", Helvetica, Arial, sans-serif]
ar[font="Open Sans", "Helvetica Neue", Helvetica, Arial, sans-serif]Barscryptor ver. 3.0.0.0[/font]scryptor ver. 3.0.0.0[/font]
Востаннє редагувалось 21 лютого 2018, 14:28 користувачем Анна Малиновская, всього редагувалось 1 раз.

Анна Малиновская
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 25
З нами з: 20 лютого 2017, 17:29
Регіон: Черниговская область
Подякували: 1 раз

Повідомлення Анна Малиновская »

:52:
Востаннє редагувалось 21 лютого 2018, 14:46 користувачем Анна Малиновская, всього редагувалось 1 раз.

ola_olala
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 11
З нами з: 10 грудня 2015, 15:16
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 1 раз

Повідомлення ola_olala »

Як бути з ключами Приватбанку з розширенням .jks, їх теж треба перейменувати на Key-6.dat . Для цього потрібна програма чи просто перейменувати?

warden4ik
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 15
З нами з: 21 лютого 2018, 13:00
Регіон: Черниговская область
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення warden4ik »

Добрий день. Не як не заведу з флешки Є-Звітність. Підскажіть де брати кореневого_сертифікату,копоративного_сертифікату, якщо особстий сертифікат від АЦСК України??

Юлія 210
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 10
З нами з: 13 січня 2018, 17:19
Регіон: Полтавская область
Подякували: 1 раз

Повідомлення Юлія 210 »

Добрий день, де можна взяти інструкцію по своренню кабінету?

KRuslan
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 28
З нами з: 20 січня 2016, 15:39
Регіон: Житомирская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 1 раз

Повідомлення KRuslan »

будь ласка хтось може викласти архів папки з сертифікатами (My Certificates and CRLs 13) у кого працює з доданими і перейменованими

Аватар користувача
nps-licey
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 22
З нами з: 05 квітня 2012, 10:24
Регіон: Николаевская область
Звідки: Николаев
Дякував (ла): 7 разів
Подякували: 13 разів

Повідомлення nps-licey »

Лише в кого АЦСК "Україна". Архів папки з сертифікатами (My Certificates and CRLs 13)  працює .Лише додайте сюди свої особисті сертифікати (з АЦСК  Україна" -  скачайте через пошук сертифікатів.
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.

Natali16
Новачок
Новачок
Повідомлень: 6
З нами з: 20 лютого 2018, 13:43
Регіон: Ровенская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 2 рази

Повідомлення Natali16 »

Dim_On писав:
Allochk@ писав:Elena_Ruslanovna, у меня подобная ситуация, диагностику прошла, ключи видит, но не пускает.  Пишет неверный идентификатор пользователя или пароль. Вы решили проблему? Напишите пожалуйста как.
Я уже отвечал на такой вопрос, и не один раз. Если "Сторінку діагностики" Вы проходите успешно - проблема на стороне казначейства!!!
А що робити, якщо  на сторінці діагностики пропускає через ініціалізацію, а при перевірці ключа вказує "помилка накладення ЄЦП, зверніться до адміністратора, сертифікат не знайдено". Хоча я в папку внесла і сертифікат ЦЗО, і з сайту АЦСК "Україна", і особисті. При тому, що перейменовувала і через Тotal Kommander, і через інструкцію в інтернеті (формат змінений на cer).

Аватар користувача
nps-licey
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 22
З нами з: 05 квітня 2012, 10:24
Регіон: Николаевская область
Звідки: Николаев
Дякував (ла): 7 разів
Подякували: 13 разів

Повідомлення nps-licey »

Natali16, додай те у папку сертифікатів ще з ЦЗО у папку My Certificates and CRLs 13 посилання https://czo.gov.ua/ca-certificates

Аватар користувача
nps-licey
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 22
З нами з: 05 квітня 2012, 10:24
Регіон: Николаевская область
Звідки: Николаев
Дякував (ла): 7 разів
Подякували: 13 разів

Повідомлення nps-licey »

Natali16, ми з ЦЗО добавили два сертифікати

Dim_On
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 66
З нами з: 15 січня 2018, 14:47
Регіон: Кировоградская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 64 рази

Повідомлення Dim_On »

nps-licey, прочитайте приватне повідомлення

Аватар користувача
nps-licey
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 22
З нами з: 05 квітня 2012, 10:24
Регіон: Николаевская область
Звідки: Николаев
Дякував (ла): 7 разів
Подякували: 13 разів

Повідомлення nps-licey »

Dim_On, а де ж повідомлення

Natali16
Новачок
Новачок
Повідомлень: 6
З нами з: 20 лютого 2018, 13:43
Регіон: Ровенская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 2 рази

Повідомлення Natali16 »

nps-licey писав:Natali16, додай те у папку сертифікатів ще з  ЦЗО у папку My Certificates and CRLs 13    посилання https://czo.gov.ua/ca-certificates
Дякую за відповідь. Але я додала всі сертифікати із завантаженого вами архіву. А воно всеодно не пускає. Можливо, це казначейство його ще не втягло?

Dim_On
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 66
З нами з: 15 січня 2018, 14:47
Регіон: Кировоградская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 64 рази

Повідомлення Dim_On »

nps-licey писав:Dim_On, а де ж повідомлення
А казна хоче, щоб бухгалтер, сам налаштував Bars Cryptor.
Ваші приватні повідомлення в Вашому кабінеті користувача на форумі.

https://budget.factor.ua/ucp.php?i=pm&folder=inbox

Аватар користувача
nps-licey
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 22
З нами з: 05 квітня 2012, 10:24
Регіон: Николаевская область
Звідки: Николаев
Дякував (ла): 7 разів
Подякували: 13 разів

Повідомлення nps-licey »

Dim_On писав:
nps-licey писав:Dim_On, а де ж повідомлення
А казна хоче, щоб бухгалтер, сам налаштував Bars Cryptor.
Ваші приватні повідомлення в Вашому кабінеті користувача на форумі.

https://budget.factor.ua/ucp.php?i=pm&folder=inbox
 в Моєму кабінеті користувача чомусь немає повідомлень. А людям-бухгалтерам  треба допомагати!

Dim_On
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 66
З нами з: 15 січня 2018, 14:47
Регіон: Кировоградская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 64 рази

Повідомлення Dim_On »

nps-licey, вибачаюсь.  В приват написав Natali16 пропозицію віддаленої допомоги з номером тел. А на форумі промазав і написав Вам.  :52:

Natali16, прочитайте приватне повідомлення.

ck_dstomat
Новачок
Новачок
Повідомлень: 6
З нами з: 21 лютого 2018, 16:45
Регіон: Черкасская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 2 рази

Повідомлення ck_dstomat »

Доброго дня! Можливо хтось знає що може бути - сторінку діагностики пройдено, все добре, а коли за посиланням намагаюся увійти в кабінет то просить пароль, а після введення паролю нічого не відбувається, тобто кнопка "вхід до системи" не активна. Ніяких помилок не з'являється, оновлюю сторінку і теж саме.

Dim_On
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 66
З нами з: 15 січня 2018, 14:47
Регіон: Кировоградская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 64 рази

Повідомлення Dim_On »

ck_dstomat, Спробуйте в другому браузері.

P.S. Кнопка "Вхід до системи" і не має активуватись. Вхід має пройти автоматично після ініціалізації ЕЦП.

Elena_Ruslanovna
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 29
З нами з: 16 січня 2017, 14:51
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 2 рази

Повідомлення Elena_Ruslanovna »

ck_dstomat, було подібне. Спробуйте через інший браузер або зачекайте. Можливо низька швидкість інтернету, а може щось з сайтом. В мене, наприклад, після такої паузи з'являлась вже рідна мені помилка

Аватар користувача
ssvet_ubr
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 209
З нами з: 07 липня 2011, 17:37
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 5 разів

Повідомлення ssvet_ubr »

Через браузер Хром бачить і ключ і файл, вношу пароль- помилки не видає, але ... крутить, крутить і повертається назад в положення як і було. Пробувала декілька разів різними ключами - те саме.
Перевірку підписів пройшла успішно.
На Опері так само, що і у Хромі. На інших брайзерах не бачить нової версії Барс взагалі.

novi4ok
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 77
З нами з: 12 жовтня 2012, 08:21
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 8 разів
Подякували: 5 разів

Повідомлення novi4ok »

Natali16 писав:
nps-licey писав:Natali16, додай те у папку сертифікатів ще з  ЦЗО у папку My Certificates and CRLs 13    посилання https://czo.gov.ua/ca-certificates
Дякую за відповідь. Але я додала всі сертифікати із завантаженого вами архіву. А воно всеодно не пускає. Можливо, це казначейство його ще не втягло?
маю таку ж проблему :30:

Dim_On
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 66
З нами з: 15 січня 2018, 14:47
Регіон: Кировоградская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 64 рази

Повідомлення Dim_On »

novi4ok, Що не пускає? Сторінку діагностики проходе?

Mudryk
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 54
З нами з: 14 лютого 2014, 15:26
Регіон: Тернопольская Область
Звідки: Тернополь
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 8 разів

Повідомлення Mudryk »

Чому я вибрала ключ у вигляді файлу а на сторінці діагностики все одно вибір ключа тільки з токен?

Відповісти

Повернутись до “СДО "Клієнт Казначейства - Казначейство" та "Є-звітність"”