Elena_Ruslanovna, у меня подобная ситуация, диагностику прошла, ключи видит, но не пускает. Пишет неверный идентификатор пользователя или пароль. Вы решили проблему? Напишите пожалуйста как.
Allochk@ писав:Elena_Ruslanovna, у меня подобная ситуация, диагностику прошла, ключи видит, но не пускает. Пишет неверный идентификатор пользователя или пароль. Вы решили проблему? Напишите пожалуйста как.
Я уже отвечал на такой вопрос, и не один раз. Если "Сторінку діагностики" Вы проходите успешно - проблема на стороне казначейства!!!
Allochk@ писав:Elena_Ruslanovna, у меня подобная ситуация, диагностику прошла, ключи видит, но не пускает. Пишет неверный идентификатор пользователя или пароль. Вы решили проблему? Напишите пожалуйста как.
Я уже отвечал на такой вопрос, и не один раз. Если "Сторінку діагностики" Вы проходите успешно - проблема на стороне казначейства!!!
Спасибо за помощь. Казначейство вообще не поймет, в чем проблема, драйвера установлены, Хром соответствует, Барскриптор обновлен, проверен, все ключи видит,у себя проверяют по ЕДРПОУ, все подключено. Зашла в тупик ((
Elena_Ruslanovna писав:Dim_On, yaoleg в списку тих, кому надали доступ до Є-звітність, наша організація є (без особистого кабінету поки що), вже мабуть два тижні тому я давала заявки на доступ і мені відразу їх опрацювали. При підключенні в мене теж виникає помилка "Не вірний ідентифікатор користувача або пароль", сьогодні була у программіста в казначействі, він все перевірив, все у нас вірно, доступ є. Але зайти все ж не виходить..
Може зв'язатись з головним управлінням, як вважаєте?
Справа в тому, що з подібною ситуацією я зіштовхнувся - коли в казначействі опрацювали заявку на підключення без втягуваннясертифікатів. Тобто, вони внесли в себе серійний номер сертифіката вручну. Після того, як ця організація занесла їм сертифікати - вони їх підтягнули і все запрацювало.
Allochk@, проблема осталась, но еще ничего не решала. В казначействе бываю редко, так как работаем по сдо. Если наберусь смелости и наглости, позвоню нашему программисту с казначейства, уточню втягивал ли он сами сертификаты, либо просто внес данные сертификата, как писал Dim_On. Если узнаю, то напишу сюда. Вы тоже дайте знать, пожалуйста, если решите проблему )
Ура! Я зашла через хром. У нас ключи ДКСУ. Может кому я помогу. Справа внизу на компьютере обязательно должно быть "Використовувати у вигляді файлу". Заходим в на сайт https://ezvit.treasury.gov.ua. Тут тоже обязательно должно внизу справа BarsCryptor 3.0.0.0. Выбираем носій таємного ключа "Токе Автор". Нажимаем на файл таємного ключа. Там 2 файла и методом тыка подбираем нужный ключ.[font="Open Sans", "Helvetica Neue", Helvetica, Arial, sans-serif]
ar[font="Open Sans", "Helvetica Neue", Helvetica, Arial, sans-serif]Barscryptor ver. 3.0.0.0[/font]scryptor ver. 3.0.0.0[/font]
Востаннє редагувалось 21 лютого 2018, 14:28 користувачем Анна Малиновская, всього редагувалось 1 раз.
Добрий день. Не як не заведу з флешки Є-Звітність. Підскажіть де брати кореневого_сертифікату,копоративного_сертифікату, якщо особстий сертифікат від АЦСК України??
Лише в кого АЦСК "Україна". Архів папки з сертифікатами (My Certificates and CRLs 13) працює .Лише додайте сюди свої особисті сертифікати (з АЦСК Україна" - скачайте через пошук сертифікатів.
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
Allochk@ писав:Elena_Ruslanovna, у меня подобная ситуация, диагностику прошла, ключи видит, но не пускает. Пишет неверный идентификатор пользователя или пароль. Вы решили проблему? Напишите пожалуйста как.
Я уже отвечал на такой вопрос, и не один раз. Если "Сторінку діагностики" Вы проходите успешно - проблема на стороне казначейства!!!
А що робити, якщо на сторінці діагностики пропускає через ініціалізацію, а при перевірці ключа вказує "помилка накладення ЄЦП, зверніться до адміністратора, сертифікат не знайдено". Хоча я в папку внесла і сертифікат ЦЗО, і з сайту АЦСК "Україна", і особисті. При тому, що перейменовувала і через Тotal Kommander, і через інструкцію в інтернеті (формат змінений на cer).
Доброго дня! Можливо хтось знає що може бути - сторінку діагностики пройдено, все добре, а коли за посиланням намагаюся увійти в кабінет то просить пароль, а після введення паролю нічого не відбувається, тобто кнопка "вхід до системи" не активна. Ніяких помилок не з'являється, оновлюю сторінку і теж саме.
ck_dstomat, було подібне. Спробуйте через інший браузер або зачекайте. Можливо низька швидкість інтернету, а може щось з сайтом. В мене, наприклад, після такої паузи з'являлась вже рідна мені помилка
Через браузер Хром бачить і ключ і файл, вношу пароль- помилки не видає, але ... крутить, крутить і повертається назад в положення як і було. Пробувала декілька разів різними ключами - те саме.
Перевірку підписів пройшла успішно.
На Опері так само, що і у Хромі. На інших брайзерах не бачить нової версії Барс взагалі.