Автоматизована система «Є-Звітність»

Тут обговорюємо питання Системи Дистанційного обслуговування "Клієнт Казначейства - Казначейство" та Система подачі звітності "Є-звітність"
ymka_85-85
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 36
З нами з: 10 березня 2017, 15:41
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 1 раз

Повідомлення ymka_85-85 »

Derkach Max, та дофига....около 200

ck_dstomat
Новачок
Новачок
Повідомлень: 6
З нами з: 21 лютого 2018, 16:45
Регіон: Черкасская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 2 рази

Повідомлення ck_dstomat »

А хто знає чому в кабінет доступ є і можна вже там працювати, а в реєстрі УДКСУ досі пише що кабінет не створений?

ymka_85-85
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 36
З нами з: 10 березня 2017, 15:41
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 1 раз

Повідомлення ymka_85-85 »

Derkach Max, ну если бы не хватало сертификатов....то и тест бы я не прошла...а так определяет токен....кому принадлежит....но не входит

Любов82
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 55
З нами з: 05 березня 2015, 09:50
Подякували: 2 рази

Повідомлення Любов82 »

Natalich писав:У кого есть прогресс в продвижении дальше после сообщения "Невірний ідентифікатор користувача або пароль"?
От казначеев толку мало.  Использую токин АСК казначейства. Если есть хоть какая то информация поделитесь, пли
у полі Файл ключа потрібно зі списку вибрати нижню людину

ymka_85-85
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 36
З нами з: 10 березня 2017, 15:41
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 1 раз

Повідомлення ymka_85-85 »

Любов82, тоже без успешно..... ошибка "Невірний ідентифікатор користувача або пароль"

Derkach Max
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 27
З нами з: 21 серпня 2017, 09:13
Звідки: Ukraine, Dnepropetrovsk
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 5 разів

Повідомлення Derkach Max »

ymka_85-85 писав:Derkach Max, та дофига....около 200
У меня 44, где вы взяли аж 200 ?

ovolga1
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 31 січня 2017, 09:23
Регіон: Черкасская область
Подякували: 2 рази

Повідомлення ovolga1 »

kapusta1 писав:Люди, у кого при вводе фин звитности выскакивала ошибка "В довіднику підпорядкованості установи не заповнено Розпорядник вищого рівня для консолідації фінансової звітності МБ" - что надо делать для её устранения? - у меня довидника пидпорядкованости нету вообще, а главного распорядителя внесла
У меня така ж ситуація не можу ввести ні в фін звітності , ані в бюджетній звітності ніяких даних. Де знаходиться ця мережа консолідації звітності. Може є іще якась інструкція.Допоможіть

ymka_85-85
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 36
З нами з: 10 березня 2017, 15:41
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 1 раз

Повідомлення ymka_85-85 »

Derkach Max, называется...все що бачила....все сертификаты что были всё положила :).....больше не меньше

Derkach Max
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 27
З нами з: 21 серпня 2017, 09:13
Звідки: Ukraine, Dnepropetrovsk
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 5 разів

Повідомлення Derkach Max »

ymka_85-85, Вы я вижу с Днепр области, откуда, если не секрет ?

ymka_85-85
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 36
З нами з: 10 березня 2017, 15:41
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 1 раз

Повідомлення ymka_85-85 »

Derkach Max, Кривой Рог.....не секрет :)

Dim_On
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 66
З нами з: 15 січня 2018, 14:47
Регіон: Кировоградская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 64 рази

Повідомлення Dim_On »

qazwerty, Читайте приватне повідомлення.

Оголошення! До деякий час можу надати допомогу в налаштуванні Bars Crypto через програму віддаленої підтримки TeamViewer. 

Кого цікаве допомога - пишіть приватне повідомлення. Дам свій номер телефону для зв'язку.

andrey2588
Новачок
Новачок
Повідомлень: 9
З нами з: 26 лютого 2018, 12:05
Регіон: Днепропетровская область
Подякували: 2 рази

Повідомлення andrey2588 »

ymka_85-85 писав:andrey2588,  ну да...а барскриптор включен, запущен и настроен на використання ключів у вигляді файлу?
Так, налаштований. Дзвонив в казну, в них таж сама біда з файловими ключами.

Наталекс
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 143
З нами з: 16 грудня 2011, 23:25
Регіон: Кировоградская область
Звідки: Кіровоградська область
Дякував (ла): 44 рази
Подякували: 12 разів

Повідомлення Наталекс »

Пропоную всім щасливчикам, що вже створили кабінет створити ще й окрему гілку обговорення на форумі:))) А то в нас різні проблеми і різні шляхи вирішення.

Любов82
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 55
З нами з: 05 березня 2015, 09:50
Подякували: 2 рази

Повідомлення Любов82 »

Наталекс писав:Пропоную всім щасливчикам, що вже створили кабінет створити ще й окрему гілку обговорення на форумі:))) А то в нас різні проблеми і різні шляхи вирішення.
Підтримую, давайте вже заповнювати довідники та звітність. Хто не може розібратись з ключами -бажаю всім скорішого розв"язання цієї проблеми.

Dim_On
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 66
З нами з: 15 січня 2018, 14:47
Регіон: Кировоградская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 64 рази

Повідомлення Dim_On »

hospital17,
Оголошення! До деякий час можу надати допомогу в налаштуванні Bars Crypto через програму віддаленої підтримки TeamViewer.

Кого цікаве допомога - пишіть приватне повідомлення. Дам свій номер телефону для зв'язку.

Minzdrav
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 117
З нами з: 02 листопада 2015, 14:06
Регіон: Донецкая область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 37 разів

Повідомлення Minzdrav »

ck_dstomat писав:А хто знає чому в кабінет доступ є і можна вже там працювати, а в реєстрі УДКСУ досі пише що кабінет не створений?
Я так понял, что этот реестр формируется по тем, у кого есть СДО...  То есть те, у кого есть СДО - напротив этих организаций стоит "так". У нас кабинет создан ещё 13 февраля, но до сих пор в реестре стоит отметка "ні" (СДО у нас нет). Потому узнавать нужно непосредственно в своём Казначействе.

Dim_On
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 66
З нами з: 15 січня 2018, 14:47
Регіон: Кировоградская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 64 рази

Повідомлення Dim_On »

У кого проблема с левой колонкой (точнее с ее отсутствием) объясняю:

Скорее всего Вы зашли в настройки пользователя и перенесли все модули из пункта "Видані модулі" в "Доступні модулі" и сохранили пользователя.

Исправить можно таким способом:
1. Авторизоваться в кабинете начальником.
2. Перейти по ссылке https://ezvit.treasury.gov.ua/barsapp/Users/AdmUsers
3. Вернуть модули обратно!
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

Minzdrav писав:
ck_dstomat писав:А хто знає чому в кабінет доступ є і можна вже там працювати, а в реєстрі УДКСУ досі пише що кабінет не створений?
Я так понял, что этот реестр формируется по тем, у кого есть СДО...  То есть те, у кого есть СДО - напротив этих организаций стоит "так". У нас кабинет создан ещё 13 февраля, но до сих пор в реестре стоит отметка "ні" (СДО у нас нет). Потому узнавать нужно непосредственно в своём Казначействе.
Кабінет створюється у тих хто прописує налаштування у профілі установи, а казначейство лише надає доступ до АС "Є-Звітність".

Motrenko Oxana
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 68
З нами з: 08 червня 2015, 08:17
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 16 разів

Повідомлення Motrenko Oxana »

Dim_On писав:У кого проблема с левой колонкой (точнее с ее отсутствием) объясняю:

Скорее всего Вы зашли в настройки пользователя и перенесли все модули из пункта "Видані модулі" в "Доступні модулі" и сохранили пользователя.

Исправить можно таким способом:
1. Авторизоваться в кабинете начальником.
2. Перейти по ссылке https://ezvit.treasury.gov.ua/barsapp/Users/AdmUsers
3. Вернуть модули обратно!
у начальника теж пусто

Dim_On
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 66
З нами з: 15 січня 2018, 14:47
Регіон: Кировоградская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 64 рази

Повідомлення Dim_On »

Motrenko Oxana, 2. Перейти по ссылке https://ezvit.treasury.gov.ua/barsapp/Users/AdmUsers

TanGTan
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 26 лютого 2018, 13:41
Регіон: Тернопольская область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення TanGTan »

Ключі ДКСУ (Токени). Пробували зайти в Є-Звітність, на 4 компютерах (Win XP, 7, 10), в різних браузерах. Діагностику Барсу по ключах пройдено. На XP взагалі при включеному Барсі 3.0 видає що він не включений. На решта компах - "Не вірний ідентифікатор користувача або пароль". В списку ДКСУ підключених ми є. В казні кажуть, що з їхнього боку все добре зробили (підключення). Як з цим боротися?

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

TanGTan, можете спробувати надати інформацію про налаштування до свого казначейства згідно рекомендацій ДКСУ.
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.

Minzdrav
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 117
З нами з: 02 листопада 2015, 14:06
Регіон: Донецкая область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 37 разів

Повідомлення Minzdrav »

TanGTan писав:Ключі ДКСУ (Токени). Пробували зайти в Є-Звітність, на 4 компютерах (Win XP, 7, 10), в різних браузерах. Діагностику Барсу по ключах пройдено. На XP взагалі при включеному Барсі 3.0 видає що він не включений. На решта компах - "Не вірний ідентифікатор користувача або пароль". В списку ДКСУ підключених ми є. В казні кажуть, що з їхнього боку все добре зробили (підключення). Як з цим боротися?
Под XP браузеры не обновляются (поддержка ОС официально завершена), потому Барс и не работает. Если диагностика на вашей стороне пройдена, то звоните в казначейство. У нас тоже было такое "Не вірний ідентифікатор користувача або пароль". Звонком в IT-отдел казначейства всё решили. Но кроме самих заявок, мы носили им и наши сертификаты.

Аватар користувача
Bux6109
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 134
З нами з: 20 листопада 2013, 10:34
Регіон: Донецкая Область
Звідки: Донецк
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 5 разів

Повідомлення Bux6109 »

Любов82 писав:
Natalich писав:У кого есть прогресс в продвижении дальше после сообщения "Невірний ідентифікатор користувача або пароль"?
От казначеев толку мало.  Использую токин АСК казначейства. Если есть хоть какая то информация поделитесь, пли
у полі Файл ключа потрібно зі списку вибрати нижню людину
 
вибору немає.

Dim_On
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 66
З нами з: 15 січня 2018, 14:47
Регіон: Кировоградская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 64 рази

Повідомлення Dim_On »

TanGTan писав:Ключі ДКСУ (Токени). Пробували зайти в Є-Звітність, на 4 компютерах (Win XP, 7, 10), в різних браузерах. Діагностику Барсу по ключах пройдено. На XP взагалі при включеному Барсі 3.0 видає що він не включений. На решта компах - "Не вірний ідентифікатор користувача або пароль". В списку ДКСУ підключених ми є. В казні кажуть, що з їхнього боку все добре зробили (підключення). Як з цим боротися?
Спробую пояснити ситуацію.

З нашої сторони поля для вводу "ідентифікатора користувача та паролю" не має - виходить, що авторизація проходить за допомогою ЕЦП.
Якби ми не вірно вводили пароль до нашого ЕЦП - ми б не змогли пройти сторінку діагностики - виходить система ЕЦП читає вірно. 
Далі повинна пройти авторизація - система Є-Звітність повинна знайти сертифікат того, хто авторизувався і дати доступ до його кабінету.

Якщо система видала "Не вірний ідентифікатор користувача або пароль" - виходить вона не знає чий це ЕЦП намагається авторизуватись. Вказати системі, що цей ЕЦП наш можливо тільки в казначействі. Тому треба добиватися, щоб вони Вас ВІРНО зареєстрували! Не вміють вони - думаю на стороні області зможуть прояснити ситуацію!!!

buhgalter999
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 17 серпня 2015, 14:15
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 8 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення buhgalter999 »

cbosvita писав:Ділюсь досвідом!

Маю ключі податкової!!! 1. Подала заявки в казначейство на керівника і бухгалтера. 2. Встановила BarsCryptor на диск С (налаштувала Використовувати ключ у вигляді файлу) 3. Занесла сертифікати на керівника і бухгалтера в казначейство. 4. Перейменувала сертифікати згідно інструкції казначейства і закинули собі на диск С у папку сертифікатів. 5. У папку BarsCryptor/Key закинула ключ керівника. 6. Увійшла на https://ezvit.treasury.gov.ua/barsapp 7. Вввела пароль і вуаля... 8. Якщо треба зайти під бухгалтером спочатку треба замінити в папці BarsCryptor/Key ключ з керівника на бухгалтера (Це напевно єдиний великий мінус!!!) 10. Дані по установі заносяться під керівником, а звіти під бухгалтером.... Всім УСПІХУ!
а далі? звіти вже вносяться?

TaniaVashchuk
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 11
З нами з: 06 грудня 2015, 18:21
Регіон: Львовская область

Повідомлення TaniaVashchuk »

Dim_On, допоможіть будь ласка

kar1kam1
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 76
З нами з: 09 червня 2016, 11:56
Регіон: Луганская область
Дякував (ла): 11 разів
Подякували: 3 рази

Повідомлення kar1kam1 »

Всем привет!
Подскажите, зашли под начальником, заполнили профиль, зашли под гл.бух и попробовали создать Фінансову звітність, но после вібора пишет "В довіднику підпорядкованості установи не заповнено Розпорядник вищого рівня для консолідації фінансової звітності МБ"
Куда смотреть?

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

Dim_On писав:Motrenko Oxana, 2. Перейти по ссылке https://ezvit.treasury.gov.ua/barsapp/Users/AdmUsers
Здравствуйте.  У меня нет данного меню почему-то, хотя авторизацию проходит, но снова в обычный аккаунт. Не пойму ничего.
Скажу ещё, что как только первый раз зашли под ключом Директора, то сразу никакого меню уже не было. Может там под другим ключом надо заходить или ещё что-то в этом духе?

Switlana
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 11 березня 2013, 10:13
Регіон: Львовская Область
Звідки: Львов

Повідомлення Switlana »

Не можу зайти в е-звітність, вибиває, що не вірний пароль

Відповісти

Повернутись до “СДО "Клієнт Казначейства - Казначейство" та "Є-звітність"”