Автоматизована система «Є-Звітність»

Тут обговорюємо питання Системи Дистанційного обслуговування "Клієнт Казначейства - Казначейство" та Система подачі звітності "Є-звітність"
Dim_On
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 66
З нами з: 15 січня 2018, 14:47
Регіон: Кировоградская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 64 рази

Повідомлення Dim_On »

Switlana, Оксана111, будь ласка, прочитайте моє повідомлення вище про цю помилку!!!
Читайте, будь ласка, трохи форум!!! Відповідати одне і теж через повідомлення - відбиває бажання взагалі допомагати!!!

leno4ka_l
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 07 лютого 2017, 21:37
Регіон: Винницкая область

Повідомлення leno4ka_l »

все працює під ХР ставте драйвер токена, використовуйте браузер опера (чистіть кукіси) памятайте, що на токені два ключа (вибір у віконечці прізвищ)
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.

Любов82
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 55
З нами з: 05 березня 2015, 09:50
Подякували: 2 рази

Повідомлення Любов82 »

kar1kam1 писав:Всем привет!
Подскажите, зашли под начальником, заполнили профиль, зашли под гл.бух и попробовали создать Фінансову звітність, но после вібора пишет "В довіднику підпорядкованості установи не заповнено Розпорядник вищого рівня для консолідації фінансової звітності МБ"
Куда смотреть?
той самий прикол

Rodind1
Новачок
Новачок
Повідомлень: 9
З нами з: 09 січня 2018, 17:38
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 14 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення Rodind1 »

Dim_On, Огромнейшее Вам спасибо за помощь !!!

zorsil23@meta.ua
Новачок
Новачок
Повідомлень: 7
З нами з: 16 серпня 2017, 12:14
Регіон: Днепропетровская область

Повідомлення zorsil23@meta.ua »

Помилка накладення ЕЦП. Зверніться до адміністратора. Виникла помилка при зчитуванні особистого ключа з носія ключової інформації

svitlana_amcu
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 26 лютого 2018, 17:16
Регіон: Харьковская область

Повідомлення svitlana_amcu »

Доброго дня усім! "Не знайдено НКІ або сертифікати на ньому." Може хтось допоможе?

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

svitlana_amcu писав:Доброго дня усім! "Не знайдено НКІ або сертифікати на ньому." Може хтось допоможе?
Здравствуйте. Вам нужно перечитать начало ветки. Скорее всего у вас нет нужных сертификатов или их вообще нет и они не там, где нужно находятся.
На 6-й странице там есть в посте с картинками. Показано какие сертификаты и куда нужно забрасывать. Плюс ключ, сконвертированный в формат key-6.dat, нужно забросить  в папку c:\BarsCryptor\Key\
Востаннє редагувалось 26 лютого 2018, 17:59 користувачем tsuaf, всього редагувалось 1 раз.

TanGTan
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 26 лютого 2018, 13:41
Регіон: Тернопольская область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення TanGTan »

leno4ka_l писав:все працює під ХР ставте драйвер токена, використовуйте браузер опера (чистіть кукіси) памятайте, що на токені два ключа (вибір у віконечці прізв
На одному компі (ХР) Драйвер для токена поставлений, при запуску Є Звітність не бачить Барс Криптору в любому браузері крім IE, та як для XP немає  IE11.
На другому компі (XP) драйвер для токена теж присутній, при запуску Є Звітність (всі браузери, крім IE...) Барс Криптор вже "відчувається", але - "Не вірний ідентифікатор користувача або пароль".
Від чого це все залежить одному ... IT відділу Казначейства відомо. Але коли до них звониш і кажеш, щоб перевірили реєстрацію токенів (сертифікатів), кажуть що і так знають що все добре. Сертифікати їм не носили, казали що їм не треба, самі качають. Ось такий ситуейшн...

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

TanGTan писав:
leno4ka_l писав:все працює під ХР ставте драйвер токена, використовуйте браузер опера (чистіть кукіси) памятайте, що на токені два ключа (вибір у віконечці прізв
На одному компі (ХР) Драйвер для токена поставлений, при запуску Є Звітність не бачить Барс Криптору в любому браузері крім IE, та як для XP немає  IE11.
На другому компі (XP) драйвер для токена теж присутній, при запуску Є Звітність (всі браузери, крім IE...) Барс Криптор вже "відчувається", але - "Не вірний ідентифікатор користувача або пароль".
Від чого це все залежить одному ... IT відділу Казначейства відомо. Але коли до них звониш і кажеш, щоб перевірили реєстрацію токенів (сертифікатів), кажуть що і так знають що все добре. Сертифікати їм не носили, казали що їм не треба, самі качають. Ось такий ситуейшн...
У меня такая ситуация была, когда я неправильный пароль вводил.

TanGTan
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 26 лютого 2018, 13:41
Регіон: Тернопольская область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення TanGTan »

tsuaf писав:
TanGTan писав:
leno4ka_l писав:все працює під ХР ставте драйвер токена, використовуйте браузер опера (чистіть кукіси) памятайте, що на токені два ключа (вибір у віконечці прізв
На одному компі (ХР) Драйвер для токена поставлений, при запуску Є Звітність не бачить Барс Криптору в любому браузері крім IE, та як для XP немає  IE11.
На другому компі (XP) драйвер для токена теж присутній, при запуску Є Звітність (всі браузери, крім IE...) Барс Криптор вже "відчувається", але - "Не вірний ідентифікатор користувача або пароль".
Від чого це все залежить одному ... IT відділу Казначейства відомо. Але коли до них звониш і кажеш, щоб перевірили реєстрацію токенів (сертифікатів), кажуть що і так знають що все добре. Сертифікати їм не носили, казали що їм не треба, самі качають. Ось такий ситуейшн...
У меня такая ситуация была, когда я неправильный пароль вводил.
Ну... пароль не складний...  на СДО працює. Якби неправильно ввівся стільки раз, скільки пробували, то певно вже заблокували ключі )

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

TanGTan, на самом деле нет. Ничего не заблокируют, потому что вход вы по сути не осуществляете, до него просто не доходит. Всё происходит пока что на вашей машине. Значит, что-то другое не дает. Возможно система XP, поскольку она уже не поддерживается, поэтому на ней всё возможно.
Ну и дело может быть в том, что не тот пароль вообще используете. Если сертификаты у вас от [font="Open Sans", Arial, Tahoma, sans-serif]АЦСК «Украина», то должно всё работать нормально.[/font]

kolodij555
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 39
З нами з: 06 червня 2016, 16:30
Регіон: Киевская область

Повідомлення kolodij555 »

Доброго вечора. Допоможіть з входом є звітність. Якщо в мене є фрешки з ЕЦП, то мені не потрібно нічого скачувати і встановлювати? Чи я щось не розумію???

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

kolodij555 писав:Доброго вечора. Допоможіть з входом є звітність. Якщо в мене є фрешки з ЕЦП, то мені не потрібно нічого скачувати і встановлювати? Чи я щось не розумію???
А вы попробуйте. С токенами дела не имел. По идее всё уже должно быть на флешке. Только в Барскрипто выбираете использование токенов, а не файл.

Bootsik
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 15
З нами з: 14 листопада 2016, 17:07
Регіон: Сумская область
Подякували: 1 раз

Повідомлення Bootsik »

для Dim_On , настроил уже около 20 кабинетов , но с одним проблема. Прохожу страничку диагностику , кабинет подготовлен для работы. Фаервол отключён , браузеры Мозилла , Гугл , ИЕ, Пароль знаю , сертификаты в папке , кей-6 также в нужной папке.
Установка и запуск Барса с правами админа , куда копать? Помилка не вірний ідентифікатор користувача або пароль
Востаннє редагувалось 26 лютого 2018, 18:50 користувачем Bootsik, всього редагувалось 1 раз.

Dim_On
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 66
З нами з: 15 січня 2018, 14:47
Регіон: Кировоградская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 64 рази

Повідомлення Dim_On »

Bootsik писав:для Dim_On , настроил уже около 20 кабинетов , но с одним проблема. Прохожу страничку диагностику , кабинет подготовлен для работы. Фаервол отключён , браузеры Мозилла , Гугл , ИЕ, Пароль знаю , сертификаты в папке , кей-6 также в нужной папке .
Установка и запуск Барса с правами админа , куда копать?
А проблема то какая?

kolodij555
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 39
З нами з: 06 червня 2016, 16:30
Регіон: Киевская область

Повідомлення kolodij555 »

Пише не знайдено таємних ключів( Що робити?

Dim_On
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 66
З нами з: 15 січня 2018, 14:47
Регіон: Кировоградская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 64 рази

Повідомлення Dim_On »

АЦСК какой? С какой даты действуют сертификаты?

kolodij555
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 39
З нами з: 06 червня 2016, 16:30
Регіон: Киевская область

Повідомлення kolodij555 »

АЦСК ДФСУ Україна з 13.02.18... Можливо драйвера не встановлені...

Dim_On
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 66
З нами з: 15 січня 2018, 14:47
Регіон: Кировоградская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 64 рази

Повідомлення Dim_On »

kolodij555, давайте уже завтра. Напишите мне в приват после 9-ти.

Наталекс
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 143
З нами з: 16 грудня 2011, 23:25
Регіон: Кировоградская область
Звідки: Кіровоградська область
Дякував (ла): 44 рази
Подякували: 12 разів

Повідомлення Наталекс »

після двох неділь постійних експериментів таки вдалося створити кабінет (Ура!!!) Тепер без емоцій, ключі АЦСК "Україна" файлові, заявки подані давно, з допомогою Dim_On (дякую безмежно!) встановили Барскрипто, діагностику проходить відмінно, далі зловіще повідомлення "не вірний ідентифікатор.....", стоп'ятдесят разів "шаманила" з сертифікатами і ключами - результату "нуль". місцевий казначейський "комп'ютерщик" допомогти не зміг, все, що запропонував: везти йому комп (!!!). Зателефонувала в обласне казначейство, спеціаліст каже, що з АЦСК "Україна" вони не дружать і що ніхто не зайшов з цими сертифікатами (?!), але після мого настійливого прохання допомогти, таки щось там "пошаманила" - і все запрацювало! Всім бажаю успіху!

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

Наталекс, Как это не дружат с АЦСК "Украина"? Я зашел с первого раза с сертификатами оттуда ) Как раз лучше всего дружит Барсик с сертификатами от этого центра сертификации )
Хотя проблема у меня была, откуда брать главный сертификат, я просто не знал, где он находится. А так всё гладко практически со входом.

Ror123
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 27
З нами з: 26 лютого 2018, 19:47
Регіон: Херсонская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 3 рази

Повідомлення Ror123 »

Форумчани, підскажіть, будь ласка, помилка "Не знайдено НКІ або сертифікати на ньому" - виникає через те, що немає якогось із сертифікатів?

Наталекс
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 143
З нами з: 16 грудня 2011, 23:25
Регіон: Кировоградская область
Звідки: Кіровоградська область
Дякував (ла): 44 рази
Подякували: 12 разів

Повідомлення Наталекс »

tsuaf писав:Наталекс, Как это не дружат с АЦСК "Украина"? Я зашел с первого раза с сертификатами оттуда ) Как раз лучше всего дружит Барсик с сертификатами от этого центра сертификации )
Хотя проблема у меня была, откуда брать главный сертификат, я просто не знал, где он находится. А так всё гладко практически со входом.
я ж не проти, це так мені повідомили в казначействі:)))

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

Наталекс писав:
tsuaf писав:Наталекс, Как это не дружат с АЦСК "Украина"? Я зашел с первого раза с сертификатами оттуда ) Как раз лучше всего дружит Барсик с сертификатами от этого центра сертификации )
Хотя проблема у меня была, откуда брать главный сертификат, я просто не знал, где он находится. А так всё гладко практически со входом.
я ж не проти, це так мені повідомили в казначействі:)))
Понял ) Ну, значит им так захотелось сказать, чтобы вас утешить как-то )

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

Ror123 писав:Форумчани, підскажіть, будь ласка, помилка "Не знайдено НКІ або сертифікати на ньому" - виникає через те, що немає якогось із сертифікатів?
Да, скорее всего так, хотя может ещё попутно что-то выплыть.

mazinat
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 14
З нами з: 06 січня 2012, 17:33
Регіон: Сумская Область
Звідки: Путивль
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення mazinat »

Добрый вечер, не могу пройти страничку диагностики.
Захожу в нее ( по умолчанию стоит опера) и ни один ключ не видит вообще.
Захожу без диагностики на Е звітність через хром , ключи файловые. Пишу пароль, несколько секунд  видит мой ключ и отключается.
Как пройти диагностику ?

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

mazinat писав:Добрый вечер, не могу пройти страничку диагностики.
Захожу в нее ( по умолчанию стоит опера) и ни один ключ не видит вообще.
Захожу без диагностики на Е звітність через хром , ключи файловые. Пишу пароль, несколько секунд  видит мой ключ и отключается.
Как пройти диагностику ?
Добрый вечер. А если посмотреть в консоли, которая включается через иконку Барскрипто возле часов? Нажимаете правую кнопку по значку и там выбираете  Показати консоль и там в окне посмотрите что происходит, когда вы вводите пароль. Там протоколируются все действия, которые происходят, когда вы логинитесь на сайте.

mazinat
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 14
З нами з: 06 січня 2012, 17:33
Регіон: Сумская Область
Звідки: Путивль
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення mazinat »

Завтра буду пробовать !

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

mazinat, скажу, что через хром лучше не заходить, всё равно не сможете зайти. Заходите или через Mozilla Firefox или Internet Explorer.

Ror123
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 27
З нами з: 26 лютого 2018, 19:47
Регіон: Херсонская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 3 рази

Повідомлення Ror123 »

Дякую. Уже це справжня лотерея. Усе пробую, що в форумі пишуть. А воно не хоче))

Відповісти

Повернутись до “СДО "Клієнт Казначейства - Казначейство" та "Є-звітність"”