Автоматизована система «Є-Звітність»

Тут обговорюємо питання Системи Дистанційного обслуговування "Клієнт Казначейства - Казначейство" та Система подачі звітності "Є-звітність"
belka
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 124
З нами з: 22 січня 2012, 11:24
Регіон: Донецкая Область
Звідки: Донецк
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 4 рази

Повідомлення belka »

Танюша101, разве их надо было как-то по особому записывать в заявлении?

80welkommi
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 66
З нами з: 10 вересня 2015, 10:41
Регіон: Донецкая область
Дякував (ла): 25 разів
Подякували: 12 разів

Повідомлення 80welkommi »

у меня в личном кабинете совсем ничего нет...кроме зеленой строки ..все остальное -пустота.....
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.

Kolpakov Ievgen
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 29
З нами з: 28 лютого 2018, 11:37
Регіон: Донецкая область
Звідки: Ukraine
Дякував (ла): 5 разів
Подякували: 8 разів

Повідомлення Kolpakov Ievgen »

NikAnt писав:
Kolpakov Ievgen писав:Если будут вопросы по авторизации с помощью ключей АЦСК "Украина", пишите.

По поводу токенов с ключами АЦСК "Украина" сейчас информация уточняется в ДКУ.
Є проблема з підключенням з ключами АЦСК "Украина". З ключом директора від травень 2016 року заходимо, з ключом бухгалтера від лютий 2018 помилка "Не знайдено НКІ або сертифікати на ньому" сертифікати всі на місці. Консоль видає "сертифікат не знайдено".
Вам необходимо переиздать ключ, если Ваши ключи были изданы в 2016 году

kapusta1
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 36
З нами з: 28 листопада 2016, 16:03
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 11 разів

Повідомлення kapusta1 »

krasnogorivka писав:у меня в личном кабинете совсем ничего нет...кроме зеленой строки ..все остальное -пустота.....
Нажмите на зеленый квадрат с кругом

Kolpakov Ievgen
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 29
З нами з: 28 лютого 2018, 11:37
Регіон: Донецкая область
Звідки: Ukraine
Дякував (ла): 5 разів
Подякували: 8 разів

Повідомлення Kolpakov Ievgen »

[font="Helvetica Neue", "Segoe UI", Helvetica, Arial, sans-serif]Вот мини_инструкция:
1 переименовать файл ключа *.ZS2 в key-6.dat (НЕ конвертировать!!! а просто переименовать) и подкинуть в папку c:\BarsCryptor\Key\
2. Скачать сертификат и переименовать его расширение в cer и подкинуть в С:\My Certificates and CRLs 13 (помимо Вашего сертификата, в этой папке, будет много файлов)
3. Закрыть барс
4. Открыть барк
5. нажать на барс ПКМ и убедится, что в третьем пункте есть слова - Використовувати ключ на НКІ (не нажимать)
6. Зайти на страницу ё-звитнисть(если у Вас хром выполнить скрипт), нажать F5, после чего должно спросить пароль
7 ввести пароль
Вы вошли[/font]


[font="Helvetica Neue", "Segoe UI", Helvetica, Arial, sans-serif]зы: предпочтительно Windows 7 и 10[/font]
[font="Helvetica Neue", "Segoe UI", Helvetica, Arial, sans-serif]зызы: данная инструкция только для файловых ключей АЦСК "Украина", про токены будет позже..  [/font]
Востаннє редагувалось 28 лютого 2018, 14:58 користувачем Kolpakov Ievgen, всього редагувалось 1 раз.

Ольга Павлуш
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 13
З нами з: 11 січня 2018, 16:24
Регіон: Ровенская область
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення Ольга Павлуш »

Поле "Носій ключів" та "Ідентифікатор ключів" порожнє... Що робити?

80welkommi
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 66
З нами з: 10 вересня 2015, 10:41
Регіон: Донецкая область
Дякував (ла): 25 разів
Подякували: 12 разів

Повідомлення 80welkommi »

, я нажимала все что можно из того что возможно...ничего не происходит. и настройки меняла, обновляла
, но ничего не меняется.

80welkommi
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 66
З нами з: 10 вересня 2015, 10:41
Регіон: Донецкая область
Дякував (ла): 25 разів
Подякували: 12 разів

Повідомлення 80welkommi »

kapusta1 писав:
krasnogorivka писав:у меня в личном кабинете совсем ничего нет...кроме зеленой строки ..все остальное -пустота.....
Нажмите на зеленый квадрат с кругом
[font="Noto Sans", sans-serif]я нажимала все что можно из того что возможно...ничего не происходит. и настройки меняла, обновляла[/font]

[font="Noto Sans", sans-serif], но ничего не меняется.[/font]

ValyaBuh
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 27
З нами з: 27 лютого 2018, 19:39
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 8 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення ValyaBuh »

kapusta1, промучились сами тиждень и с ребятами із Казни, а вчера прочитали  совет на форуме. У кого ключі АЦСК Україна на токенах ! - на токене прописани только ключі, сертифікатів немає, потому і "не знайдено". На фірме не допомогли сказалі что неможно на токен додавати інформацію.Але в Казне ребята додали на токени сертифікати и ура!!! Все видит, все відкриваеться.

andrey2588
Новачок
Новачок
Повідомлень: 9
З нами з: 26 лютого 2018, 12:05
Регіон: Днепропетровская область
Подякували: 2 рази

Повідомлення andrey2588 »

badylevuch писав:Доброго дня! Другий день ломаємо голову. "Помилка Не знайдено особистих ключів на носії." - пише на сторінці діагностики після того як ввели пароль до ключа. "Не знайдено НКІ або сертифікати на ньому" - пише на сторінці автооризації ezvit після того як ввели пароль ключа. перепробували все і декілька разів. Сертифікати АЦСК "Україна".
Що робили:
Брали сертифікати нашої організації з сайту АЦСК.
Брали сертифікат АЦСК "Україна"  cert1599998.crt
Брали сертифікат 3004751DEF2C78AE010000000100000001000000 з засвідчувального органу
Брали всі сертифікати АЦСК Україна
Міняли розширення сертифікатив на *сеr
Міняли назву сертифікатів СА_серійний_ном_.cer
Серійний номер в назві сертифікатів писали і великими і малими буквами.
Ключ директора/бухгалтера, міняли розширення та назву файлу.
Сертифікати та ключ лежать по папкам, як пишут в інструкції.

Вже не знаємо, що робити.
Аналогічна ситуація. хто докопався до істини допоможіть!!!!!!!

Kolpakov Ievgen
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 29
З нами з: 28 лютого 2018, 11:37
Регіон: Донецкая область
Звідки: Ukraine
Дякував (ла): 5 разів
Подякували: 8 разів

Повідомлення Kolpakov Ievgen »

krasnogorivka писав:, я нажимала все что можно из того что возможно...ничего не происходит. и настройки меняла, обновляла
, но ничего не меняется.
Барс у Вас установлен?

Kolpakov Ievgen
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 29
З нами з: 28 лютого 2018, 11:37
Регіон: Донецкая область
Звідки: Ukraine
Дякував (ла): 5 разів
Подякували: 8 разів

Повідомлення Kolpakov Ievgen »

andrey2588 писав:
badylevuch писав:Доброго дня! Другий день ломаємо голову. "Помилка Не знайдено особистих ключів на носії." - пише на сторінці діагностики після того як ввели пароль до ключа. "Не знайдено НКІ або сертифікати на ньому" - пише на сторінці автооризації ezvit після того як ввели пароль ключа. перепробували все і декілька разів. Сертифікати АЦСК "Україна".
Що робили:
Брали сертифікати нашої організації з сайту АЦСК.
Брали сертифікат АЦСК "Україна"  cert1599998.crt
Брали сертифікат 3004751DEF2C78AE010000000100000001000000 з засвідчувального органу
Брали всі сертифікати АЦСК Україна
Міняли розширення сертифікатив на *сеr
Міняли назву сертифікатів СА_серійний_ном_.cer
Серійний номер в назві сертифікатів писали і великими і малими буквами.
Ключ директора/бухгалтера, міняли розширення та назву файлу.
Сертифікати та ключ лежать по папкам, як пишут в інструкції.

Вже не знаємо, що робити.
Аналогічна ситуація. хто докопався до істини допоможіть!!!!!!!
У Вас токены или файлы ключа?

Ror123
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 27
З нами з: 26 лютого 2018, 19:47
Регіон: Херсонская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 3 рази

Повідомлення Ror123 »

andrey2588, якщо в діагностиці написано: "Не знайдено НКІ або сертифікати на ньому", то проблеми із сертифікатами.
А ось тут https://ezvit.treasury.gov.ua/barsapp/A ... %2Fbarsapp коли вводите пароль пише " "Помилка Не знайдено особистих ключів на носії."" ??

andrey2588
Новачок
Новачок
Повідомлень: 9
З нами з: 26 лютого 2018, 12:05
Регіон: Днепропетровская область
Подякували: 2 рази

Повідомлення andrey2588 »

Kolpakov Ievgen писав: У Вас токены или файлы ключа?
Файли

Ror123
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 27
З нами з: 26 лютого 2018, 19:47
Регіон: Херсонская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 3 рази

Повідомлення Ror123 »

andrey2588, зробіть скрін із діаностики. Там в діагностиці вибрали файл чи Токен Автор??

andrey2588
Новачок
Новачок
Повідомлень: 9
З нами з: 26 лютого 2018, 12:05
Регіон: Днепропетровская область
Подякували: 2 рази

Повідомлення andrey2588 »

Ror123 писав:andrey2588, зробіть скрін із діаностики. Там в діагностиці вибрали файл чи Токен Автор??
Вибрав Файл
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.

Motrenko Oxana
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 68
З нами з: 08 червня 2015, 08:17
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 16 разів

Повідомлення Motrenko Oxana »

andrey2588 писав:
Ror123 писав:andrey2588, зробіть скрін із діаностики. Там в діагностиці вибрали файл чи Токен Автор??
Вибрав Файл
 виконати ініціалізацію пробували?

zurg
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 28 лютого 2018, 12:38
Регіон: Черкасская область
Подякували: 2 рази

Повідомлення zurg »

krasnogorivka писав:, я нажимала все что можно из того что возможно...ничего не происходит. и настройки меняла, обновляла
, но ничего не меняется.
Такая же проблема (, утром нормально всё было...

defaultNick8987
Новачок
Новачок
Повідомлень: 7
З нами з: 24 квітня 2013, 12:48
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 1 раз

Повідомлення defaultNick8987 »

Второй день не пускает в кабинет(((( считывает ключ директора,вверху красная полоска загружается до конца и опять просит и опять Барс просит ввести пароль ключа!!! Может сервер перегружен????

Kolpakov Ievgen
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 29
З нами з: 28 лютого 2018, 11:37
Регіон: Донецкая область
Звідки: Ukraine
Дякував (ла): 5 разів
Подякували: 8 разів

Повідомлення Kolpakov Ievgen »

andrey2588 писав:
Kolpakov Ievgen писав: У Вас токены или файлы ключа?
Файли
Этот файл ключа когда был активирован?
С какой даты начал действовать данный ключ?

Julun
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 17
З нами з: 22 лютого 2017, 10:34
Регіон: Черниговская область
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення Julun »

Добрий день. Хто заходив з ключами АЦСК "Україна"?

Олександр Сергійович
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 28 лютого 2018, 15:44
Регіон: Черниговская область
Подякували: 2 рази

Повідомлення Олександр Сергійович »

Заходжу через токен ІІТ "невірний ідентифікатор користувача або пароль" пише. 2016 року сертифікат взагалі не бачить. 2017 року сертифікат видає даний напис. пароль пишу правильний. така цікава софтина, що слав немає.
Востаннє редагувалось 28 лютого 2018, 16:17 користувачем Олександр Сергійович, всього редагувалось 2 разів.

andrey2588
Новачок
Новачок
Повідомлень: 9
З нами з: 26 лютого 2018, 12:05
Регіон: Днепропетровская область
Подякували: 2 рази

Повідомлення andrey2588 »

Kolpakov Ievgen писав:
andrey2588 писав:
Kolpakov Ievgen писав: У Вас токены или файлы ключа?
Файли
Этот файл ключа когда был активирован?
С какой даты начал действовать данный ключ?
С 08.02.2017

Всеволод
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 28 лютого 2018, 12:58
Регіон: Луганская область
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 2 рази

Повідомлення Всеволод »

Julun писав:Добрий день. Хто заходив з ключами АЦСК "Україна"?
Только что заходил. Правда перед этим полдня промучался - не пускало.

belka
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 124
З нами з: 22 січня 2012, 11:24
Регіон: Донецкая Область
Звідки: Донецк
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 4 рази

Повідомлення belka »

Всеволод, а у Вас ключи на токенах или файлом?

manene
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 28 лютого 2018, 10:27
Регіон: Сумская область
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 1 раз

Повідомлення manene »

Всеволод, А теперь пустило? Поделитесь секретом волшебства, пожалуйста. У нас уже от количества попыток входа на клавиатуре цифры затираться стали.

rembrantinyo
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 27 лютого 2018, 10:18
Регіон: Волынская область

Повідомлення rembrantinyo »

А у Вас сертифікаи з сайту АЦСК Україна. А ключ ? податкова чи де ви його взяли ?

Vorobik
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 29
З нами з: 27 лютого 2018, 18:13
Регіон: Львовская область
Дякував (ла): 13 разів
Подякували: 7 разів

Повідомлення Vorobik »

Сьогодні нас перереєстрували на токен, у вигляді ключа так і не пішло. У казні сказали що все вже має бути ок. Заходжу, діагностику проходить, там же імя підсвічує те що треба, а коли вводжу пароль то видає невірний ідентифікатор ключа, ну що за маячня?
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
Востаннє редагувалось 28 лютого 2018, 16:18 користувачем Vorobik, всього редагувалось 1 раз.

rembrantinyo
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 27 лютого 2018, 10:18
Регіон: Волынская область

Повідомлення rembrantinyo »

Всеволод


У мого знайомого сертифікати від АЦСК Україна. А ключ від податкової.

Хтось мені казав, що можна з сертифікатві, конвертувати на кей-6.дат. (пишу як можу, швидко:-))
Востаннє редагувалось 28 лютого 2018, 16:20 користувачем rembrantinyo, всього редагувалось 1 раз.

Vorobik
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 29
З нами з: 27 лютого 2018, 18:13
Регіон: Львовская область
Дякував (ла): 13 разів
Подякували: 7 разів

Повідомлення Vorobik »

До речі, віндовс 7 каже, що на токені не встановлений драйвер, а де той драйвер брати й чи взагалі його треба?

Відповісти

Повернутись до “СДО "Клієнт Казначейства - Казначейство" та "Є-звітність"”