Автоматизована система «Є-Звітність»

Тут обговорюємо питання Системи Дистанційного обслуговування "Клієнт Казначейства - Казначейство" та Система подачі звітності "Є-звітність"
valeriM
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 12
З нами з: 21 грудня 2015, 05:21
Регіон: Закарпатская область

Повідомлення valeriM »

Прошу про допомогу. Помилка накладення ЕЦП. Зверніться до адміністратора. Виникла помилка при зчитуванні особистого ключа з носія ключової інформації. Як це виправити?

Natasha84
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 04 січня 2018, 17:36
Регіон: Винницкая область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Natasha84 »

Допоможіть підключити є звітність через тімвівер

rayrada
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 188
З нами з: 17 жовтня 2013, 09:23
Регіон: Днепропетровская Область
Звідки: Днепропетровск
Дякував (ла): 8 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення rayrada »

Хто працює з токенами Автор, будь-ласка підкажіть, що означає напис при вході в сиситеми є-звітності "Не знайдено НКІ та сертифікати на ньому"????? Може для цих казначейських флешок треба якась програмка чи драйвер. Допоможіть. Дякую

Julun
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 17
З нами з: 22 лютого 2017, 10:34
Регіон: Черниговская область
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення Julun »

rayrada, у мене таке саме пише з ключами АЦСК "Україна"

Dim_On
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 66
З нами з: 15 січня 2018, 14:47
Регіон: Кировоградская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 64 рази

Повідомлення Dim_On »

nikoska, читайте приватне повідомлення.

Олександр_ubr
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 25 грудня 2013, 11:40
Регіон: Хмельницкая Область
Звідки: Шепетовка

Повідомлення Олександр_ubr »

у м. Шепетівка Хмельницької області усе працює

zorsil23@meta.ua
Новачок
Новачок
Повідомлень: 7
З нами з: 16 серпня 2017, 12:14
Регіон: Днепропетровская область

Повідомлення zorsil23@meta.ua »

діагностику пройшла успішно.Пише робоче місце готове до роботи.Коли вхожу до системи пише : невірний ідентифікатор користувача або пароль.допоможіть!!!!!

Kolpakov Ievgen
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 29
З нами з: 28 лютого 2018, 11:37
Регіон: Донецкая область
Звідки: Ukraine
Дякував (ла): 5 разів
Подякували: 8 разів

Повідомлення Kolpakov Ievgen »

zorsil23@meta.ua писав:діагностику пройшла успішно.Пише робоче місце готове до роботи.Коли вхожу до системи пише : невірний ідентифікатор користувача або пароль.допоможіть!!!!!
Это с токенами?

Kolpakov Ievgen
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 29
З нами з: 28 лютого 2018, 11:37
Регіон: Донецкая область
Звідки: Ukraine
Дякував (ла): 5 разів
Подякували: 8 разів

Повідомлення Kolpakov Ievgen »

Олександр_ubr писав:у м. Шепетівка Хмельницької області усе працює
Что именно, Ваше ДКУ, дописывает на токены?

zorsil23@meta.ua
Новачок
Новачок
Повідомлень: 7
З нами з: 16 серпня 2017, 12:14
Регіон: Днепропетровская область

Повідомлення zorsil23@meta.ua »

ключі у вигляді файлу , ключі АЦСК Україна . діагностику пройшла успішно.Пише робоче місце готове до роботи.Коли вхожу до системи пише : невірний ідентифікатор користувача або пароль.допоможіть!!!!!

Аватар користувача
nikoska
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 24 серпня 2012, 07:37
Регіон: Одесская Область
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 5 разів

Повідомлення nikoska »

Хтось читав вхідні повідомлення?

zorsil23@meta.ua
Новачок
Новачок
Повідомлень: 7
З нами з: 16 серпня 2017, 12:14
Регіон: Днепропетровская область

Повідомлення zorsil23@meta.ua »

Kolpakov Ievgen, ключі у вигляді файлу , ключі АЦСК Україна . діагностику пройшла успішно.Пише робоче місце готове до роботи.Коли вхожу до системи пише : невірний ідентифікатор користувача або пароль.допомож

zorsil23@meta.ua
Новачок
Новачок
Повідомлень: 7
З нами з: 16 серпня 2017, 12:14
Регіон: Днепропетровская область

Повідомлення zorsil23@meta.ua »

Kolpakov Ievgen, ключі у вигляді файлу , ключі АЦСК Україна . діагностику пройшла успішно.Пише робоче місце готове до роботи.Коли вхожу до системи пише : невірний ідентифікатор користувача або пароль.допомож

Veda
Новачок
Новачок
Повідомлень: 7
З нами з: 12 березня 2012, 13:11
Дякував (ла): 8 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення Veda »

Barakudov и Yaoleg, Вы разобрались с проблемой, описанной Barakudov? Если да, то подскажите что можно сделать, у меня точно такая же ситуация, пока не разобралась. Пришлось заводить кабинет в Казначействе.

Kolpakov Ievgen
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 29
З нами з: 28 лютого 2018, 11:37
Регіон: Донецкая область
Звідки: Ukraine
Дякував (ла): 5 разів
Подякували: 8 разів

Повідомлення Kolpakov Ievgen »

zorsil23@meta.ua писав:Kolpakov Ievgen, ключі у вигляді файлу , ключі АЦСК Україна . діагностику пройшла успішно.Пише робоче місце готове до роботи.Коли вхожу до системи пише : невірний ідентифікатор користувача або пароль.допомож
Если Вы диагностику прошли успешно, но все равно видите "невірний ідентифікатор користувача або пароль" при входе, в таком случае необходимо звонить в ДКУ.
Возможно были неверно заполнены заявки.
Востаннє редагувалось 28 лютого 2018, 18:57 користувачем Kolpakov Ievgen, всього редагувалось 1 раз.

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

Veda, не розібрались, так як на тому ПК Барскриптор просто "вилітає". А Вам можу сказате те саме, давайте Номер і пароль на TeamViewer можливо щось і вирішу.

lyulyl
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 44
З нами з: 25 вересня 2014, 12:49
Дякував (ла): 1 раз
Контактна інформація:

Повідомлення lyulyl »

У меня при входе в систему Є-Звітність после всех установок ввести пароль до особистого ключа у меня даже такое окошечко не выбивает,когда пытаюсь подгрузить ключ пишет не знайдено таємного ключа. и вечно просит завантажте Barscriptor или обновите его хотя установлен и все сертификаты закачаны и ключи . Ключи АЦСК Украина 2016 года. В чем проблема не могу понять. Подскажите плиз.

Kolpakov Ievgen
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 29
З нами з: 28 лютого 2018, 11:37
Регіон: Донецкая область
Звідки: Ukraine
Дякував (ла): 5 разів
Подякували: 8 разів

Повідомлення Kolpakov Ievgen »

lyulyl писав:У меня при входе в систему Є-Звітність после всех установок ввести пароль до особистого ключа у меня даже такое окошечко не выбивает,когда пытаюсь подгрузить ключ пишет не знайдено таємного ключа. и вечно просит завантажте Barscriptor или обновите его хотя установлен и все сертификаты закачаны и ключи . Ключи АЦСК Украина 2016 года. В чем проблема не могу понять. Подскажите плиз.
Если ключи 2016 года, их необходимо переиздать.

Minzdrav
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 117
З нами з: 02 листопада 2015, 14:06
Регіон: Донецкая область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 37 разів

Повідомлення Minzdrav »

yaoleg писав:
Minzdrav писав:
ck_dstomat писав:А хто знає чому в кабінет доступ є і можна вже там працювати, а в реєстрі УДКСУ досі пише що кабінет не створений?
Я так понял, что этот реестр формируется по тем, у кого есть СДО...  То есть те, у кого есть СДО - напротив этих организаций стоит "так". У нас кабинет создан ещё 13 февраля, но до сих пор в реестре стоит отметка "ні" (СДО у нас нет). Потому узнавать нужно непосредственно в своём Казначействе.
Кабінет створюється у тих хто прописує налаштування у профілі установи, а казначейство лише надає доступ до АС "Є-Звітність".
Это самый настоящий идиотизм! Настройки профиля и создание "кабинета" на сервере структуры это по определению не одно и то же.

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

Kolpakov Ievgen писав:
rembrantinyo писав:Всеволод


У мого знайомого сертифікати від АЦСК Україна. А ключ від податкової.

Хтось мені казав, що можна з сертифікатві, конвертувати на кей-6.дат. (пишу як можу, швидко:-))
Если файлы ключей от АЦСК "Украина" ничего конвертировать не нужно.

Вот мини_инструкция:
1 переименовать файл ключа *.ZS2 в key-6.dat (НЕ конвертировать!!! а просто переименовать) и подкинуть в папку c:\BarsCryptor\Key\ 
2. Скачать сертификат и переименовать его расширение в cer и подкинуть в С:\My Certificates and CRLs 13 (помимо Вашего сертификата, в этой папке, будет много файлов)
3. Закрыть барс
4. Открыть барк
5. нажать на барс ПКМ и убедится, что в третьем пункте есть слова - Використовувати ключ на НКІ (не нажимать)
6. Зайти на страницу ё-звитнисть(если у Вас хром выполнить скрипт), нажать F5, после чего должно спросить пароль
7 ввести пароль
Вы вошли

зы: предпочтительно Windows 7 и 10
зызы: данная инструкция только для файловых ключей АЦСК "Украина", про токены будет позже..
Всё хорошо вы расписали, но вот по 1 пункту вы предлагаете не конвертировать, а если ключ нужен будет для других веб-сервисов? Тогда конвертировать в любом случае придется, так лучше уж сразу это сделать на будущее. Тем более сейчас всё в вебе делается, а там только формата *.dat ключ нужен.
Востаннє редагувалось 28 лютого 2018, 19:38 користувачем tsuaf, всього редагувалось 2 разів.

lyulyl
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 44
З нами з: 25 вересня 2014, 12:49
Дякував (ла): 1 раз
Контактна інформація:

Повідомлення lyulyl »

Kolpakov Ievgen писав:
lyulyl писав:У меня при входе в систему Є-Звітність после всех установок ввести пароль до особистого ключа у меня даже такое окошечко не выбивает,когда пытаюсь подгрузить ключ пишет не знайдено таємного ключа. и вечно просит завантажте Barscriptor или обновите его хотя установлен и все сертификаты закачаны и ключи . Ключи АЦСК Украина 2016 года. В чем проблема не могу понять. Подскажите плиз.
Если ключи 2016 года, их необходимо переиздать.
Очень интересно казна у меня их взяла в базу нас занесла, а теперь что новые делать или конвертер они поменяли в Украина для едаты был один для звитности другой???

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

lyulyl писав:У меня при входе в систему Є-Звітність после всех установок ввести пароль до особистого ключа у меня даже такое окошечко не выбивает,когда пытаюсь подгрузить ключ пишет не знайдено таємного ключа. и вечно просит завантажте Barscriptor или обновите его хотя установлен и все сертификаты закачаны и ключи . Ключи АЦСК Украина 2016 года. В чем проблема не могу понять. Подскажите плиз.
Чистить кэш, куки в браузере нужно. Также не через все браузеры может заходить.

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

Зайти возможно с Эксплорера, Хрома, Мозилы, ЦентБраузера

NataliZ
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 49
З нами з: 27 лютого 2018, 01:07
Регіон: Николаевская область
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 12 разів

Повідомлення NataliZ »

tsuaf писав:Зайти возможно с Эксплорера, Хрома, Мозилы, ЦентБраузера
Также важно ещё какой Windows стоит, тут должна быть правильная комбинация ОС, браузера, ключей и сертификатов)))

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

NataliZ, може бути встановлена 10-ка і так з нею награєшся... а в ХР одразу може запрацювати. Тут не від версії операційної системи залежить, а від того як її встановлено та налаштовано!

lyulyl
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 44
З нами з: 25 вересня 2014, 12:49
Дякував (ла): 1 раз
Контактна інформація:

Повідомлення lyulyl »

да нет пыталась только через один браузер потом решила через другой и никак думала проделаю диагностику так он меня вообще через третий браузер в оперу  грузит и пишет такой страницы не существует или адрес ее изменен

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

lyulyl, тобто сторінка діагностики не завантажується?

lyulyl
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 44
З нами з: 25 вересня 2014, 12:49
Дякував (ла): 1 раз
Контактна інформація:

Повідомлення lyulyl »

нет

lyulyl
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 44
З нами з: 25 вересня 2014, 12:49
Дякував (ла): 1 раз
Контактна інформація:

Повідомлення lyulyl »

Не удается получить доступ к сайту
Веб-страница по адресу https://local.barscryptor.net:31139/web/index.htm, возможно, временно недоступна или постоянно перемещена по новому адресу.

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

lyulyl, давайте Номер і пароль на TeamViewer можливо щось і вирішу.

Відповісти

Повернутись до “СДО "Клієнт Казначейства - Казначейство" та "Є-звітність"”