Автоматизована система «Є-Звітність»

Тут обговорюємо питання Системи Дистанційного обслуговування "Клієнт Казначейства - Казначейство" та Система подачі звітності "Є-звітність"
Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

buhg, диагностику нужно пройти для начала, чтобы ключ принялся барскриптором.

buhg
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 727
З нами з: 21 січня 2014, 14:27
Регіон: Одесская Область
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 87 разів
Подякували: 9 разів

Повідомлення buhg »

спасибо, а как

buhg
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 727
З нами з: 21 січня 2014, 14:27
Регіон: Одесская Область
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 87 разів
Подякували: 9 разів

Повідомлення buhg »

может есть инструкция

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

buhg, скиньте мне в личку логин и пароль на TeamViewer, а также телефон свой напишите.

Аватар користувача
wyrik
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 11
З нами з: 01 березня 2018, 16:15
Регіон: Донецкая область
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення wyrik »

tsuaf, сейчас уже не на работе, завтра с утра смогу описать всё что пишет. Ради интереса попробовал дома на виртуальной машине (вин-7) все тесты прошло. и на сайт пустило.... что делать?

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

wyrik, значит дело в вашей системе на работе. Чего-то не хватает значит.

Аватар користувача
wyrik
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 11
З нами з: 01 березня 2018, 16:15
Регіон: Донецкая область
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення wyrik »

tsuaf, Спасибо за внимание, завтра с утра ещё буду смотреть что с рабочим компом не так =(

п.с. а чего может не хватает 10, если до этого всё везде работало норм?

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

wyrik, если до этого всё было отлично, а потом перестало пускать, то чистить куки и кэш браузера можно попробовать.

Аватар користувача
wyrik
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 11
З нами з: 01 березня 2018, 16:15
Регіон: Донецкая область
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення wyrik »

tsuaf, Дело всё в том, что сегодня только начинал регистрацию в системе. В самой системе ещё не работали.

buhlocnt
Новачок
Новачок
Повідомлень: 6
З нами з: 19 січня 2018, 17:49
Регіон: Луганская область
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення buhlocnt »

Можно ли создать кабинет с ключами приватбанка? Где брать сертификаты ? корневой скачали на сайте привата? А корпоративный?

buhlocnt
Новачок
Новачок
Повідомлень: 6
З нами з: 19 січня 2018, 17:49
Регіон: Луганская область
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення buhlocnt »

Скачала сертификаты сархивированные , разархивировала. По Привату две папки Сертиф 13 и з сайта. Пользуясь видео инструкцией и своим ключом можно ли создать кабинет? Загружать все сертификаты с этих двух папок?

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

buhlocnt, корпоративный - это и есть главный приватовский в вашем случае, а корневой - это главный над всеми - Минюст который выдает. В этой теме всё это обсуждалось. В первом посте есть все сертификаты, в том числе и приватовские.

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

buhlocnt писав:Скачала сертификаты сархивированные , разархивировала. По Привату две папки Сертиф 13 и з сайта. Пользуясь видео инструкцией и своим ключом можно ли создать кабинет? Загружать все сертификаты с этих двух папок?
Да, загружать все с двух папок и ещё плюс те, которые вы скачали личные по вашей организации.

Vorobik
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 29
З нами з: 27 лютого 2018, 18:13
Регіон: Львовская область
Дякував (ла): 13 разів
Подякували: 7 разів

Повідомлення Vorobik »

Отже, цілих чотири дні "махався" з входом в "Є-звітність". Що я лише не пробував робити, й так друзі радили, й з цього форуму читав поради.

Нарешті вхід вдалося здійснити й вже зараз можу сказати, що коли вам видає помилку "«Невірний ідентифікатор користувача або пароль»" й ви успішно проходите діагностику, то проблема на стороні казначейства.

Якщо цікаво, про те, як я вирішив свою проблему написав тут: http://vorobus.com/2018/03/yak-stvoryty-kabinet-v-e-zvitnosti.html
Востаннє редагувалось 01 березня 2018, 22:17 користувачем Vorobik, всього редагувалось 1 раз.

Dim_On
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 66
З нами з: 15 січня 2018, 14:47
Регіон: Кировоградская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 64 рази

Повідомлення Dim_On »

Vorobik, я про це до 27-го лютого кричав. Якби ж і Ви прочитали...  :1:
Dim_On  » 27 лютого 2018, 13:33 писав:Увага!  :18:
Я вже заморився відповідати на одне і теж питання на форумі кожному окремо. 
Надалі людей, які ігнорують попередні повідомлення на форумі - я ігнорую!!!

Для тих, хто не зрозумів про які я повідомлення:
Dim_On » 26 лютого 2018, 14:23 писав: Спробую пояснити ситуацію.

З нашої сторони поля для вводу "ідентифікатора користувача та паролю" не має - виходить, що авторизація проходить за допомогою ЕЦП.
Якби ми не вірно вводили пароль до нашого ЕЦП - ми б не змогли пройти сторінку діагностики - виходить система ЕЦП читає вірно. 
Далі повинна пройти авторизація - система Є-Звітність повинна знайти сертифікат того, хто авторизувався і дати доступ до його кабінету.

Якщо система видала "Не вірний ідентифікатор користувача або пароль" - виходить вона не знає чий це ЕЦП намагається авторизуватись. Вказати системі, що цей ЕЦП наш можливо тільки в казначействі. Тому треба добиватися, щоб вони Вас ВІРНО зареєстрували! Не вміють вони - думаю на стороні області зможуть прояснити ситуацію!!!
P.S. Самому реально вирішити лише якщо у Вас один ЕЦП заходе в Є-Звітність - а другий видає цю помилку.
І ось, можливо, і Ваше рішення:
Dim_On » 28 лютого 2018, 09:38 писав:Увага! З'явилась додаткова інформація по помилці "Не вірний ідентифікатор користувача або пароль".
В серійному номері сертифікатів всі літери повинні бути у верхньому регістрі (великі).
Щойно так вирішили проблему із АЦСК "Україна".
Передавайте цю інформацію у Ваші казначейства.
Востаннє редагувалось 01 березня 2018, 22:15 користувачем Dim_On, всього редагувалось 1 раз.

Vorobik
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 29
З нами з: 27 лютого 2018, 18:13
Регіон: Львовская область
Дякував (ла): 13 разів
Подякували: 7 разів

Повідомлення Vorobik »

Dim_On писав:Vorobik, я про це до 27-го лютого кричав. Якби ж і Ви прочитали...  :1:
Dim_On  » 27 лютого 2018, 13:33 писав:Увага!  :18:
Я вже заморився відповідати на одне і теж питання на форумі кожному окремо. 
Надалі людей, які ігнорують попередні повідомлення на форумі - я ігнорую!!!

Для тих, хто не зрозумів про які я повідомлення:
Dim_On » 26 лютого 2018, 14:23 писав: Спробую пояснити ситуацію.

З нашої сторони поля для вводу "ідентифікатора користувача та паролю" не має - виходить, що авторизація проходить за допомогою ЕЦП.
Якби ми не вірно вводили пароль до нашого ЕЦП - ми б не змогли пройти сторінку діагностики - виходить система ЕЦП читає вірно. 
Далі повинна пройти авторизація - система Є-Звітність повинна знайти сертифікат того, хто авторизувався і дати доступ до його кабінету.

Якщо система видала "Не вірний ідентифікатор користувача або пароль" - виходить вона не знає чий це ЕЦП намагається авторизуватись. Вказати системі, що цей ЕЦП наш можливо тільки в казначействі. Тому треба добиватися, щоб вони Вас ВІРНО зареєстрували! Не вміють вони - думаю на стороні області зможуть прояснити ситуацію!!!
P.S. Самому реально вирішити лише якщо у Вас один ЕЦП заходе в Є-Звітність - а другий видає цю помилку.
Та мене вже так то все розізлило було, а ще й коли казначейство мені казало, що в них все ок, то не знав що робити. Перечитував форум цілий, а це повідомлення не побачив.  :57::57: :57:
Сподіваюся, що й ваш меседж і мій допоможуть людям зайти.

nataliya28
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 56
З нами з: 02 квітня 2014, 18:38
Регіон: Полтавская Область
Звідки: Кобеляки
Дякував (ла): 9 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення nataliya28 »

Прочитала весь форум по автоматизованій системі «Є-Звітність». Dim_On, велике Вам дякую за роз"яснення по створенню кабінету! Таке як, слава Богу і Вам, вдалося його створити. Але тепер черга за внесенням зітності за 2017 рік. Я ще дуже мало зустріла на цьому форумі рекомендацій з цього питання! Хотілося б, щоб хто вже щось зробив, то поділліться з ближніми....

NataliZ
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 49
З нами з: 27 лютого 2018, 01:07
Регіон: Николаевская область
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 12 разів

Повідомлення NataliZ »

nataliya28 писав:Прочитала весь форум по автоматизованій системі «Є-Звітність». Dim_On, велике Вам дякую за роз"яснення по створенню кабінету! Таке як, слава Богу і Вам, вдалося його створити. Але тепер черга за внесенням зітності за 2017 рік. Я ще дуже мало зустріла на цьому форумі рекомендацій з цього питання! Хотілося б, щоб хто вже щось зробив, то поділліться з ближніми....
Ласкаво просимо до теми на цьому форумі "АС-звітність заповнення" .

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

Vorobik, а вот и подтверждение того, что проблема в казначействе есть при такой ошибке.

Аватар користувача
wyrik
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 11
З нами з: 01 березня 2018, 16:15
Регіон: Донецкая область
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення wyrik »

tsuaf, Добрый день! Спасибо за подсказки и идеи, сегодня вроде зайти получилось и с рабочего места. Только столкнулся с новой проблемой, при заполнении карточки предприятия в настройках код КОААТУ выдает вот такое сообщение
Програмна помилка
Error executing child request for handler 'System.Web.Mvc.HttpHandlerUtil+ServerExecuteHttpHandlerAsyncWrapper'.

Куда дальше копать? или это не по моей вине?

80welkommi
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 66
З нами з: 10 вересня 2015, 10:41
Регіон: Донецкая область
Дякував (ла): 25 разів
Подякували: 12 разів

Повідомлення 80welkommi »

krasnogorivka писав:
krasnogorivka писав:
Kolpakov Ievgen писав:
krasnogorivka писав:, я нажимала все что можно из того что возможно...ничего не происходит. и настройки меняла, обновляла
, но ничего не меняется.
Барс у Вас установлен?
це той БАРС який запитує пароль при вході на сайт???? тоді встановлено. як би я зайшла в особовий кобінет
я уже все испробовала -- СТРАНИЦА ПУСТАЯ
У кого проблема с левой колонкой (точнее с ее отсутствием) объясняю:

Скорее всего Вы зашли в настройки пользователя и перенесли все модули из пункта "Видані модулі" в "Доступні модулі" и сохранили пользователя. 

Исправить можно таким способом:
1. Авторизоваться в кабинете начальником.
2. Перейти по ссылке 
https://ezvit.treasury.gov.ua/barsapp/Users/AdmUsers3. Вернуть модули обратно!

Tanya25
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 16
З нами з: 05 лютого 2013, 15:46
Регіон: Херсонская Область
Звідки: Берислав

Повідомлення Tanya25 »

[font='Noto Sans', sans-serif]Помогите !!!! Не могу зайти на страницу  диагностики!!! Пишет не доступно.Что делать??

[/font]

Dim_On
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 66
З нами з: 15 січня 2018, 14:47
Регіон: Кировоградская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 64 рази

Повідомлення Dim_On »

Tanya25, читайте приватне повідомлення.

Kolpakov Ievgen
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 29
З нами з: 28 лютого 2018, 11:37
Регіон: Донецкая область
Звідки: Ukraine
Дякував (ла): 5 разів
Подякували: 8 разів

Повідомлення Kolpakov Ievgen »

tsuaf писав:Vorobik, а вот и подтверждение того, что проблема в казначействе есть при такой ошибке.
Но ДКУ говорит, что они импортируют сертификаты, а не забивают серийники вручную.

Irischka
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 18
З нами з: 08 червня 2017, 12:36
Регіон: Николаевская область
Подякували: 3 рази

Повідомлення Irischka »

В мене ключі на токенах. Не могла зайти, бо писало "Не вірний ідентифікатор користувача або пароль". Установила драйвер для токенів і сталося диво, я нарешті зайшла!!!!!

Fedornyak Oksana
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 15
З нами з: 23 червня 2017, 14:27
Звідки: Ukraine, Krylos
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 4 рази

Повідомлення Fedornyak Oksana »

Irischka, як встановити ті драйвери?

Irischka
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 18
З нами з: 08 червня 2017, 12:36
Регіон: Николаевская область
Подякували: 3 рази

Повідомлення Irischka »

В першому повідомленні цього форуму скачайте.

Dim_On
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 66
З нами з: 15 січня 2018, 14:47
Регіон: Кировоградская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 64 рази

Повідомлення Dim_On »

Phawok, part4541, читайте приватне повідомлення.

Kolpakov Ievgen
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 29
З нами з: 28 лютого 2018, 11:37
Регіон: Донецкая область
Звідки: Ukraine
Дякував (ла): 5 разів
Подякували: 8 разів

Повідомлення Kolpakov Ievgen »

part4541 писав:Kolpakov Ievgen, у нас ничего не получается не видит сертификаты и все.Если вы помогли бы через удаленный доступ ,были бы очень благодарны
Если актуально, пишите в личное сообщение.

nataliya28
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 56
З нами з: 02 квітня 2014, 18:38
Регіон: Полтавская Область
Звідки: Кобеляки
Дякував (ла): 9 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення nataliya28 »

Dim_On, вчора заходила в кабінет  є-звітність, сьогодні пише  "Завантажте та встановіть актуальну версію BarsCryptor(3.0.0.1), втановлена версія 3.0.0.0"! Скиньте її, будь-ласка, на форум!

Відповісти

Повернутись до “СДО "Клієнт Казначейства - Казначейство" та "Є-звітність"”