Автоматизована система «Є-Звітність»

Тут обговорюємо питання Системи Дистанційного обслуговування "Клієнт Казначейства - Казначейство" та Система подачі звітності "Є-звітність"
Barakudov
Новачок
Новачок
Повідомлень: 8
З нами з: 28 лютого 2018, 16:20
Регіон: Ровенская область
Дякував (ла): 9 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення Barakudov »

В окне "Авторизация по ключу" есть ссылка на новую версию BarsCryptor (3.0.0.1)

Barakudov
Новачок
Новачок
Повідомлень: 8
З нами з: 28 лютого 2018, 16:20
Регіон: Ровенская область
Дякував (ла): 9 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення Barakudov »

Форумчане, подскажите, что конкретно требовать от казначейства если выдаёт ошибку "Не вірний ідентифікатор користувача або пароль". Барскриптор диагностику проходит успешно.

Dim_On
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 66
З нами з: 15 січня 2018, 14:47
Регіон: Кировоградская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 64 рази

Повідомлення Dim_On »

Рекомендую завантажувати на сторінці авторизації АС «Є-Звітність»
Але, якщо просите, тримайте - BarsCryptor.IIT_Avtor(3.0.0.1).exe
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.

Dim_On
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 66
З нами з: 15 січня 2018, 14:47
Регіон: Кировоградская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 64 рази

Повідомлення Dim_On »

Barakudov, правильное заполнение Вашого профиля и информацию с ЭТОГО сообщения!

Kolpakov Ievgen
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 29
З нами з: 28 лютого 2018, 11:37
Регіон: Донецкая область
Звідки: Ukraine
Дякував (ла): 5 разів
Подякували: 8 разів

Повідомлення Kolpakov Ievgen »

Интересно, что изменилось в версии 3.0.0.1 ...

Судя из файлов, что то изменилось по отношению к токена Автора..

Так же, если не ошибаюсь, в хроме теперь страница диагностики открывается без рег_файла.

YuliaKikot
Новачок
Новачок
Повідомлень: 7
З нами з: 18 січня 2017, 15:47
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення YuliaKikot »

[font='Open Sans', 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, sans-serif]Доброго дня)Підкажіть хто-небудь, що робити якщо видає таку помилку (Помилка ініціалізації програмного забезпечення для накладення ЕЦП - Не знайдено приватного ключа Key-6.dat)???[/font]

Dim_On
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 66
З нами з: 15 січня 2018, 14:47
Регіон: Кировоградская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 64 рази

Повідомлення Dim_On »

YuliaKikot, читайте приватне повідомлення.

Аватар користувача
M@Dragonych
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 01 березня 2018, 10:55
Регіон: Черниговская область
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 3 рази

Повідомлення M@Dragonych »

Всім хелоу )

Вирішив написати як я поборов проблеми з сабжем на ПК з Windos ХР та з Токенами Автор. Після всіх маніпуляцій стало заходити нормально через Оперу, а в Мозилі після натискання кнопки входу просто оновлюється сторінка.
Може кому допоможе...

Проблема №1

Не удается получить доступ к сайту. Веб-страница по адресу https://local.barscryptor.net:31139/web/index.htm, возможно, временно недоступна или постоянно перемещена по новому адресу...

Тести:

ping local.barscryptor.net - позитивний
telnet local.barscryptor.net 31139 - негативний
telnet localhost 31139 - позитивний

https://localhost:31139/web/index.htm - заходить

Вирішив очисткою кеша мережі та видаленням протокола IPv6:

arp -d *
ipconfig /flushdns
netsh winsoc reset
netsh interface ipv6 uninstall
Перезавантажити ПК.

Проблема №2

При спробі увійти отримуємо помилку «Невірний ідентифікатор користувача або пароль», але ви успішно проходите всі пункти діагностики.

Вирішив просто вибравши другого користувача. Тобто у мене як для директора так і для бухгалтера на Токенах є різні сертифікати, а у казначействі по документам тільки по одному. При натисканні на користувача у мене показує два пункти з однаковим ПІБ; обираю другий і все проходить.

Інші рекомендації:

-- якщо в ОС є користувачі з різними повноваженнями, то встановлення BarsCryptor виконувати з правами Адміністратора, та для інших користувачів змінити дозволи для папки "C:\BarsCryptor\", а саме, дозволити запис (або просто повний доступ) для "Папки та файлів і підпапок";
-- полазьте по настройкам браузера та додайте у всі виключення local.barscryptor.net та ezvit.treasury.gov.ua дозволивши все для них;
-- для Токенов у 99% папка "С:\My Certificates and CRLs 13" не потрібна;
-- ще можна у властивостях браузера у вкладці "Содержание" (або команда rundll32.exe shell32.dll,Control_RunDLL inetcpl.cpl,,3) видалити сертифікати кнопкою "Очистіть SSL", та натиснувши кнопку "Сертификаты" (або через команду rundll32 inetcpl.cpl,LaunchSiteCertDialog) імпортувати у відповідніх вкладках ваші відповідні сертифікати...
Востаннє редагувалось 02 березня 2018, 15:09 користувачем M@Dragonych, всього редагувалось 2 разів.

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

nataliya28, BarsCryptor.IIT_Avtor(3.0.0.1) , а також оновлено інструкцію по Барскриптору в частині відсутності сертифікатів на НКІ.

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

M@Dragonych писав: При спробі увійти отримуємо помилку «Невірний ідентифікатор користувача або пароль», але ви успішно проходите всі пункти діагностики.

Вирішив просто вибравши другого користувача. Тобто у мене як для директора так і для бухгалтера на Токенах є різні сертифікати, а у казначействі по документам тільки по одному. При натисканні на користувача у мене показує два пункти з однаковим ПІБ; обираю другий і все проходить.

Просто в АЦСК генерують два ключі:
 - ключ шифрування;
- ключ ЕЦП.
А в заявці на доступ ми вказуємо лише серійний ЕЦП!!! Тому, це нормально і нічого дивного в цьому немає!

Dim_On
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 66
З нами з: 15 січня 2018, 14:47
Регіон: Кировоградская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 64 рази

Повідомлення Dim_On »

M@Dragonych, першу проблему підтверджую. Був такий випадок.
Видалити також можливо через властивості будь-якого мережевого адаптера.
Зображення

Про такий варіант вирішення другої проблеми хтось писав на форумі. Я перевірив її лише сьогодні. До цього займався лише налаштуванням ключів у вигляді файлу.

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

M@Dragonych писав:-- для Токенов у 99% папка "С:\My Certificates and CRLs 13" не потрібна;
Для токенів(при умові, що під час генерації все було зроблено так як треба) жодних сертифікатів в папці "My Certificates and CRLs 13" взагалі не потрібно!

Лариса79
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 74
З нами з: 05 листопада 2015, 13:49
Регіон: Черниговская область
Дякував (ла): 6 разів
Подякували: 8 разів

Повідомлення Лариса79 »

Fedornyak Oksana писав:HELP!!! Невірний ідентифікатор користувача або пароль... хоча на Bars Crypto діагностику пройдено. В казначействі теж перевірили правильність серійного номера сертифікату. Що робити?
Сегодня долго мучились у программистов в казначействе, исправляли эту ошибку. Проблема была в названии сертификатов директора и главного бухгалтера. Обязательно должны стоять большие буквы, и надо сверить названия сертификатов у вас в папке и в базе казначейства.

Аватар користувача
M@Dragonych
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 01 березня 2018, 10:55
Регіон: Черниговская область
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 3 рази

Повідомлення M@Dragonych »

yaoleg
дивно те, що програмери не зробили по-людськи, а саме, наприклад, у дужках після ПІБ давати короткий унікальний опис ключа; а то так виходить, що дві однакові сроки з ПІБ сприймаються баготьма людьми як одна...

Dim_On
у мене одразу у властивостях мережевого адаптера галки на IPv6 не було і не працювало. Ця галка відключає використання цього протоколу лише для конкретного мережевого адаптера, а та команда, як я розумію, видаляє IPv6 з системи вцілому...
Востаннє редагувалось 02 березня 2018, 15:24 користувачем M@Dragonych, всього редагувалось 1 раз.

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

M@Dragonych, для тих хто не використовує СДО - це дійсно дивно, а всі інші вже звикли.

Dim_On
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 66
З нами з: 15 січня 2018, 14:47
Регіон: Кировоградская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 64 рази

Повідомлення Dim_On »

M@Dragonych писав:yaoleg
дивно те, що програмери не зробили по-людськи, а саме, наприклад, у дужках після ПІБ давати короткий унікальний опис ключа; а то так виходить, що дві однакові сроки з ПІБ сприймаються баготьма людьми як одна...

Dim_On
у мене одразу у властивостях мережевого адаптера галки на IPv6 не було і не працювало. Ця галка відключає використання цього протоколу лише для конкретного мережевого адаптера, а та команда, як я розумію, видаляє IPv6 з системи вцілому...
Я акцент робив не на галочку, а на кнопку "Удалить". Скрін знайшов в інтернеті, а виділяти її в фотошопі не має часу.

Аватар користувача
M@Dragonych
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 01 березня 2018, 10:55
Регіон: Черниговская область
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 3 рази

Повідомлення M@Dragonych »

yaoleg, звикати до чогось не нормального - це, як збочення ) краще звикати до людського... )))

Dim_On, так, схоже, що кнопка "Удалить" аналогічна команді...

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

M@Dragonych, якщо можете зробити краще, зверніться в ДКСУ вони з радістю приймуть будь-яку допомогу. При умові, що вона дійсно варта уваги і кошторис ДКСУ  зможе її "потягнути"!

P.S. А щодо збочень... дехто вважає, що використання сучасних технологій - це є зло. Так, що скільки людей, стільки й думок.

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

Лариса79 писав:
Fedornyak Oksana писав:HELP!!! Невірний ідентифікатор користувача або пароль... хоча на Bars Crypto діагностику пройдено. В казначействі теж перевірили правильність серійного номера сертифікату. Що робити?
Сегодня долго мучились у программистов в казначействе, исправляли эту ошибку. Проблема была в названии сертификатов директора и главного бухгалтера. Обязательно должны стоять большие буквы, и надо сверить названия сертификатов у вас в папке и в базе казначейства.
Тоже яркий пример, что, бывает, неправильно вносят организацию в казначействе, и от этого казусы случаются, а бухгалтер сидит себе на месте и думу гадает ))

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

tsuaf, в тих казначействах, де виконуються рекомендації ДКСУ - таке малоімовірне. Адже, рекомендується імпортувати сертифікат в базу користувачів, а не набирати вручну символи серійних номерів.

Kolpakov Ievgen
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 29
З нами з: 28 лютого 2018, 11:37
Регіон: Донецкая область
Звідки: Ukraine
Дякував (ла): 5 разів
Подякували: 8 разів

Повідомлення Kolpakov Ievgen »

Токены+АЦСК
1. Скачать Барсика, установить.
2. Скачивает с сайта АЦСК свои сертификаты и переименовывать расширение с crt в cer, после чего помещаем каждый сертификат в отдельную папку. Т.е. в одной папке должен быть один файл сертификата!
3. Скачиваете с сайта "Автор" TokenCerts.exe Утилита для записи сертификатов.
4. Запускаем утилиту TokenCerts, выбираем токен(либо подключаем к ПК только один необходимый токен чтобы не запутаться), выбираем папку с сертификатом. Обратите внимание, чтобы сертификат соответствовал ключу на токене, т.е. владельцу!
5. Нажимаем записать и вводим пароль. Видим положительное сообщение о записи сертификата.
6. Закрываем Барсика, Открываем Барсика.
7. в трее нажимаем на Барсике ПКМ и выбираем Використовувати ключ на НКІ
8. еще раз ПКМ в трее на Барсике и выбираем страницу диагностики
9. Соответственно на странице диагностики выбираем Автор и проходим диагностику
10. После успешной диагностики, заходим на https://ezvit.treasury.gov.ua/, смотрим что бы был выбран Автор, после нажимаем на маленькую кнопку обновить, после чего появится ФИО подписанта и должно спросить пароль.
11. Далее Вы либо войдете, либо получите вот такое сообщение: "Не вірний ідентифікатор користувача або пароль".
12. Если Вы получили сообщение "Не вірний ідентифікатор користувача або пароль", после успешно пройдено диагностики, можете смело звонить в ДКУ и читать им это сообщение, дальше дело за ними.

зы: Мной этот путь пройден несколько раз, были успешные авторизации и авторизации с сообщением как указано выше.
зызы: У казны есть своя утилита по записи сертификатов. Но скорее всего это что то на подобии того что дает "Автор".
зызызы: ДКУ советует только IE 11 версии, но подходит и хром(после применения рег_файла) и мозила.
зызызызы: Сори что без картинок, не было времени их собирать.
Востаннє редагувалось 02 березня 2018, 16:25 користувачем Kolpakov Ievgen, всього редагувалось 4 разів.

Аватар користувача
eMelya
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1966
З нами з: 06 березня 2013, 01:42
Регіон: Полтавская область
Звідки: Кременчук
Дякував (ла): 14 разів
Подякували: 72 рази
Контактна інформація:

Повідомлення eMelya »

yaoleg писав:M@Dragonych, якщо можете зробити краще, зверніться в ДКСУ вони з радістю приймуть будь-яку допомогу. При умові, що вона дійсно варта уваги і кошторис ДКСУ  зможе її "потягнути"!

P.S. А щодо збочень... дехто вважає, що використання сучасних технологій - це є зло. Так, що скільки людей, стільки й думок.
Сучасні технології це добре. Погано, що немає спеціалістів, ПО і нормального посібника користувача.

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

yaoleg, как показывает практика, часто бывает даже то, что не предполагаешь )

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

Kolpakov Ievgen, яким чином записати сертифікати є офіційна інструкція
ЗображенняЗображення

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

tsuaf, на такі випадки й створено дану тему на цьому форумі.

Плотникова Елена
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 24 січня 2018, 10:23
Звідки: Ukraine, Vitachëv

Повідомлення Плотникова Елена »

Доброго дня. Проводжу діагностику підпису керівника, а мені показує "Помилка накладення ЕЦП. Зверніться до адміністратора. Password incorrect". І також не можу ввести пароль в систему подання електронної звітності. Що це може бути?

Kolpakov Ievgen
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 29
З нами з: 28 лютого 2018, 11:37
Регіон: Донецкая область
Звідки: Ukraine
Дякував (ла): 5 разів
Подякували: 8 разів

Повідомлення Kolpakov Ievgen »

yaoleg писав:Kolpakov Ievgen, яким чином записати сертифікати є офіційна інструкція
ЗображенняЗображення
Ого! Когда они ее успели обновить?

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

Плотникова Елена, те, що пароль, який Ви вводите є невірний. Перевірте розкладку клавіатури та чи увімкнуто клавішу Caps Lock.

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

Kolpakov Ievgen, 28.02.2018

Dim_On
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 66
З нами з: 15 січня 2018, 14:47
Регіон: Кировоградская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 64 рази

Повідомлення Dim_On »

yaoleg, спробую розгорнути думку M@Dragonych щодо "звикати до чогось не нормального" :

1. ДКСУ замовляє у когось якийсь продукт.
2. Замовник його пише, але забуває написати НОРМАЛЬНУ інструкцію.
3. ДКСУ приймає замовлення, тому що він якось працює.
4. Продукт вводять в експлуатацію, але виникають проблеми.

Питання - Чому ДКСУ повинна ще думати про допомогу, якщо вони вже звернулись до спеціалістів і заплатили їм?
І хто винуватий, що в них є така проблема?

Варіанти відповідей:
1. Виконавець, тому що не виконав?
2. Замовник, тому що не проконтролював?
3.Користувачі, тому що не вміють читати технічні інструкції між строками?

Для мене відповідь очевидна!!!

Відповісти

Повернутись до “СДО "Клієнт Казначейства - Казначейство" та "Є-звітність"”