Автоматизована система «Є-Звітність»

Тут обговорюємо питання Системи Дистанційного обслуговування "Клієнт Казначейства - Казначейство" та Система подачі звітності "Є-звітність"
Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

Dim_On, поддерживаю.

Аватар користувача
VOV
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1142
З нами з: 11 січня 2016, 18:51
Регіон: Полтавская область
Дякував (ла): 26 разів
Подякували: 211 разів

Повідомлення VOV »

Dim_On писав:yaoleg, спробую розгорнути думку M@Dragonych щодо "звикати до чогось не нормального" :

1. ДКСУ замовляє у когось якийсь продукт.
2. Замовник його пише, але забуває написати НОРМАЛЬНУ інструкцію.
3. ДКСУ приймає замовлення, тому що він якось працює.
4. Продукт вводять в експлуатацію, але виникають проблеми.

Питання - Чому ДКСУ повинна ще думати про допомогу, якщо вони вже звернулись до спеціалістів і заплатили їм?
І хто винуватий, що в них є така проблема?

Варіанти відповідей:
1. Виконавець, тому що не виконав?
2. Замовник, тому що не проконтролював?
3.Користувачі, тому що не вміють читати технічні інструкції між строками?

Для мене відповідь очевидна!!!
Так все таки, яка ж відповідь? Особисто для мене не очевидна...

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

VOV, странно, что для вас не очевидно )

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

Dim_On, tsuaf звісно Ви в чомусь маєте рацію, але я завжди кажу: Не помиляється, той хто нічого не робить. І якщо вважаєте себе висококваліфікованими спеціалістами запропонуйте свої послуги ДКСУ. А до тих пір, це переливання з пустого в порожнє.

P.S. Надалі, хто хоче обговорювати компетентність/некомпетентність працівників державних органів - прошу звертатись до тих працівників. Тих, хто буде робити на форумі будемо блокувати! 
Адже, дана тема форуму створена виключно для ДОПОМОГИ звичайному бухгалтеру бюджетної установи для налаштування та роботи в АС "Є-Звітність"!!!

lesyaЛеся
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 02 березня 2018, 16:30
Регіон: Ивано-Франковская область

Повідомлення lesyaЛеся »

Доброго дня Не можу стаорити фінансову звітність . При створенні звіту вибиває помилку В довіднику підпорядкованості установи не заповнено Розпорядник вищого рівня для консолідації фінансової звітності ДБ що робити. Дякую

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

yaoleg, тут возникает вопрос ,а должны ли мы это делать? А являемся ли мы работниками исполнителя или работниками заказчика? Я думаю, нет. Мы хотим видеть апробированный продукт. Просто слишком много ошибок как для простого комплекса с точки зрения клиента, который мне приходилось внедрять, честно скажу я вам.

Аватар користувача
M@Dragonych
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 01 березня 2018, 10:55
Регіон: Черниговская область
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 3 рази

Повідомлення M@Dragonych »

yaoleg » 02 березня 2018, 14:45

M@Dragonych, якщо можете зробити краще, зверніться в ДКСУ вони з радістю приймуть будь-яку допомогу. При умові, що вона дійсно варта уваги і кошторис ДКСУ  зможе її "потягнути"!

P.S. А щодо збочень... дехто вважає, що використання сучасних технологій - це є зло. Так, що скільки людей, стільки й думок.
Є вже найняті програмери за угодою (а може, ще й за тендером :53: ), яким платять кошти за роботу, лишається виконувати її по всім правилам та нормам; проводити тестування, та моніторити відгуки користувачів, бо з рештою, саме для них вони роблять це ПО. І казати комусь "...зробіть краще..." в такому випадку - це, як на мене, прояв непрофесіоналізму та неповаги до тих самих користувачів...
Є така "штука", як "ергономіка інтерфейсу користувача"... І книжок повно... :52:

Але тут можна поставити крапку на цій темі, бо форум про допомогу користувачам, ось і займімося цим... :1:
Востаннє редагувалось 02 березня 2018, 16:48 користувачем M@Dragonych, всього редагувалось 1 раз.

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

tsuaf, не знаю як Ви, але за майже 19 років використання ПК, я не зустрів ЖОДНОЇ ідеальної програми. Чим більше в програмі функціоналу, тим більше може бути багів.

Аватар користувача
VOV
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1142
З нами з: 11 січня 2016, 18:51
Регіон: Полтавская область
Дякував (ла): 26 разів
Подякували: 211 разів

Повідомлення VOV »

tsuaf писав:VOV, странно, что для вас не очевидно )
Для мене очевидність десь така:
50% - 0. Замовник, який складав технічне завдання?
10% - 1. Виконавець, тому що не виконав?
10% - 2. Замовник, тому що не проконтролював?
30% - 3. Користувачі, тому що не вміють читати технічні інструкції між строками?
Але це по суті не впливає на вирішення проблеми на даному етапі. Рано чи пізно все запрацює так як повинно. А те що багато хто сильно переживає щодо цього то це зайве. Це ж всього лиш тестування. Не думаю що казначейство а приказному порядку затавить користувачів здавати звітність у непрацюючій системі, поки не зможе все пояснити, знайти причини всіх проблемних моментів і т.д...

NataliZ
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 49
З нами з: 27 лютого 2018, 01:07
Регіон: Николаевская область
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 12 разів

Повідомлення NataliZ »

lesyaЛеся писав:Доброго дня Не можу стаорити фінансову звітність . При створенні звіту вибиває помилку В довіднику підпорядкованості установи не заповнено Розпорядник вищого рівня для консолідації фінансової звітності ДБ що робити. Дякую
Заповніть в довіднику мережа власна фін.зв. ДБ з датою відкриття 01.01.17 і може пощастить...а може й ні)
Востаннє редагувалось 02 березня 2018, 16:52 користувачем NataliZ, всього редагувалось 1 раз.

Аватар користувача
VOV
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1142
З нами з: 11 січня 2016, 18:51
Регіон: Полтавская область
Дякував (ла): 26 разів
Подякували: 211 разів

Повідомлення VOV »

M@Dragonych писав:
yaoleg » 02 березня 2018, 14:45

M@Dragonych, якщо можете зробити краще, зверніться в ДКСУ вони з радістю приймуть будь-яку допомогу. При умові, що вона дійсно варта уваги і кошторис ДКСУ  зможе її "потягнути"!

P.S. А щодо збочень... дехто вважає, що використання сучасних технологій - це є зло. Так, що скільки людей, стільки й думок.
Є вже найняті програмери за угодою (а може, ще й за тендером :53: ), яким платять кошти за роботу, лишається виконувати її по всім правилам та нормам; проводити тестування, та моніторити відгуки користувачів, бо з рештою, саме для них вони роблять це ПО. І казати комусь "...зробіть краще..." в такому випадку - це, як на мене, прояв непрофесіоналізму та неповаги до тих самих користувачів...
Є така "штука", як "ергономіка інтерфейсу користувача"... І книжок повно... :52:

Але тут можна поставити крапку на цій темі, бо форум про допомогу користувачам, ось і займімося цим... :1:
А ще є технічне завдання (яке пеердувало всій цій роботі).... І не бачачи його обговорювати розробника та його відносин із замовником вважаю некоректним тому що не знаємо що хотів замовник від розробника і чи так було реалізовано як було заплановано.

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

yaoleg, ну, вопрос не в идеальности, скорее, это понятно само собой, а дело в уровне разработки и отношении к клиентам. Тут люди неделями напрягаются только для того, чтобы войти в систему, вдумайтесь, а не работать в ней. Причем система полностью не апробирована, всё брошено на пользователей как бета-тестеров ) Вот в этом дело. Пользователь не должен страдать от этого. Ибо по-серьёзному это всё не выглядит. Сколько я работал в банках и других похожих структурах, то такое я видел лишь, когда внедрялся серьёзный продукт, но и для него было очень подробное описание ошибок. Тут как слепые котята.

Kolpakov Ievgen
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 29
З нами з: 28 лютого 2018, 11:37
Регіон: Донецкая область
Звідки: Ukraine
Дякував (ла): 5 разів
Подякували: 8 разів

Повідомлення Kolpakov Ievgen »

yaoleg писав:Kolpakov Ievgen, 28.02.2018
Но почему в ней не сказано, что перед тем как записать сертификат на токен необходимо изменить его расширение ?

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

VOV, так вот если это тестирование, то оно должно проводиться специально назначенными людьми из стана заказчика в тесном сотрудничестве с исполнителем. А то это крайне несерьёзно выглядит.

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

То есть, я что я имею в виду. Берется тестовая площадка, разворачивается весь комплекс со всеми функциями, на котором производятся все нужные операции, чтобы проверить работоспособность и пригодность с целью определить подводные камни, с чем могут столкнуться. На основании тестовых мероприятий ведется список ошибок, которые можно устранить на стороне разработчика, а также о тех, с которыми могут столкнуться при эксплуатации конечные клиенты и внести в пособие по эксплуатации для помощи исправления на месте. Вот так работают нормальные люди. Это всё я описал приблизительно.

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

То есть, проблема больше организационная, чем техническая.

Наталекс
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 143
З нами з: 16 грудня 2011, 23:25
Регіон: Кировоградская область
Звідки: Кіровоградська область
Дякував (ла): 44 рази
Подякували: 12 разів

Повідомлення Наталекс »

eMelya писав:
yaoleg писав:M@Dragonych, якщо можете зробити краще, зверніться в ДКСУ вони з радістю приймуть будь-яку допомогу. При умові, що вона дійсно варта уваги і кошторис ДКСУ  зможе її "потягнути"!

P.S. А щодо збочень... дехто вважає, що використання сучасних технологій - це є зло. Так, що скільки людей, стільки й думок.
Сучасні технології це добре. Погано, що немає спеціалістів, ПО і нормального посібника користувача.
От і я про це! Опишу як бачу це я - простий бухгалтер: дуже добре, що автоматизують процеси - обома руками -"за"!, але те, як воно робиться не вистачає емоцій описати! Перш, ніж втілювати програмний продукт, потрібно, як мінімум, написати інструкцію, щоб було зрозуміло бухгалтерам - користувачам, адже не у всіх є до кого звернутися по допомогу до спеціалістів - комп'ютерщиків! У випадку з є-звітністю інструкція написана не зрозуміло для кого! У мене від подачі заявки до створення  кабінету - минуло дві неділі!!!Спеціаліст в казначействі допомогти не поспішав (скоріше всього сам не знав що потрібно зробити), але посилав або міняти браузери, або черговий раз перевірити сторінку діагностики в барскрипто, а ще мене добиває, коли говорить принести йому системник (!!!), хоча по досвіду інших бухгалтерів і це їм не допомогло. Особисто мені допоміг цей форум і ті, користувачі, які в себе цю проблему побороли і запропонували свої послуги, за шо їм ДЯКУЮ і це були не спеціалісти казначейства. Може хтось з високих кабінетів прочитає побажання бухгалтера і врахує це на майбутнє.

Аватар користувача
VOV
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1142
З нами з: 11 січня 2016, 18:51
Регіон: Полтавская область
Дякував (ла): 26 разів
Подякували: 211 разів

Повідомлення VOV »

tsuaf писав:VOV, так вот если это тестирование, то оно должно проводиться специально назначенными людьми из стана заказчика в тесном сотрудничестве с исполнителем. А то это крайне несерьёзно выглядит.
Тут згоден. Але по факту тестування (закрите від користувачів) також було, але робилось у відносно "тепличних" умовах, на налаштованих (відповідними спеціалістами) компьютерах. А тепер вирішили стикувати цей продукт з масою людей (різного ступеню навченості з різним технічним забезпеченням) і це призвело до певних проблем. Тому я б на місці користувачів при виникненні труднощів просто повідомив би про це казначейство і далі займався своєю роботою а вони б уже думали про те чого не працює, як пояснити неспеціалістам - бухгалтерам процеси налаштування, звязувалися б із розробником. А по факту всі користувачі чомусь кинулися штурмувати як мов би їм завтра випишуть штрафи... тому вважаю що у даній ситуації вина користувачів також є.

Аватар користувача
VOV
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1142
З нами з: 11 січня 2016, 18:51
Регіон: Полтавская область
Дякував (ла): 26 разів
Подякували: 211 разів

Повідомлення VOV »

tsuaf писав:То есть, я что я имею в виду. Берется тестовая площадка, разворачивается весь комплекс со всеми функциями, на котором производятся все нужные операции, чтобы проверить работоспособность и пригодность с целью определить подводные камни, с чем могут столкнуться. На основании тестовых мероприятий ведется список ошибок, которые можно устранить на стороне разработчика, а также о тех, с которыми могут столкнуться при эксплуатации конечные клиенты и внести в пособие по эксплуатации для помощи исправления на месте. Вот так работают нормальные люди. Это всё я описал приблизительно.
Так воно ж завжди так. На власному досвіді це знаю. Буває перевіряєш - все працює ідеально... тільки виходить за межі тестових компьютерів так зразу ж з'являються проблеми на рівному місці. Тут же досить складна система яка залежить не лише від розробників а і від казначейств які реєструють користувачів, якось впливають на звітність. А нам користувачам всього цього не видно, ми не розуміємо всії особливостей  і починаємо переживати.

Аватар користувача
Алла8633
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 08 січня 2013, 10:43
Регіон: Тернопольская Область
Звідки: Тернополь
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення Алла8633 »

Kolpakov Ievgen,Доброго дня! Скажіть,будь ласка, чи за Вашою інструкцією можна користуватися, щоб зайти Є-звітність з ключами ДФС?

Аватар користувача
eMelya
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1966
З нами з: 06 березня 2013, 01:42
Регіон: Полтавская область
Звідки: Кременчук
Дякував (ла): 14 разів
Подякували: 72 рази
Контактна інформація:

Повідомлення eMelya »

Наталекс, Повністю з Вами згоден. Я 30 років працюю з бухгалтерією, допомагаю з ПО. За цей час нічого не змінилося, тільки амбіції стали більшими. Завжди замах на щось таке велике, при відсутності всіх умов. Інструкції написані так, що я перечитую їх декілька раз. Але це тільки половина діла, бо вони написані для ідеальних умов, які створив собі розробник (або інший спеціаліст). А в реальній роботі треба не тільки досвід, знання, а ще й інтуїцію, і 48 годин в добі на експерименти. Скільки було проектів - половина з них зійшли на нуль зчасом.

Наталекс
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 143
З нами з: 16 грудня 2011, 23:25
Регіон: Кировоградская область
Звідки: Кіровоградська область
Дякував (ла): 44 рази
Подякували: 12 разів

Повідомлення Наталекс »

VOV писав:
tsuaf писав:VOV, так вот если это тестирование, то оно должно проводиться специально назначенными людьми из стана заказчика в тесном сотрудничестве с исполнителем. А то это крайне несерьёзно выглядит.
Тут згоден. Але по факту тестування (закрите від користувачів) також було, але робилось у відносно "тепличних" умовах, на налаштованих (відповідними спеціалістами) компьютерах. А тепер вирішили стикувати цей продукт з масою людей (різного ступеню навченості з різним технічним забезпеченням) і це призвело до певних проблем. Тому я б на місці користувачів при виникненні труднощів просто повідомив би про це казначейство і далі займався своєю роботою а вони б уже думали про те чого не працює, як пояснити неспеціалістам - бухгалтерам процеси налаштування, звязувалися б із розробником. А по факту всі користувачі чомусь кинулися штурмувати як мов би їм завтра випишуть штрафи... тому вважаю що у даній ситуації вина користувачів також є.
Бо користувачів казначейства поставили перед фактом - до 28 лютого повходити в кабінети, при цьому пригрозивши відповідальністю, от і кинулись всі шукати "п'ятий кут".

Аватар користувача
VOV
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1142
З нами з: 11 січня 2016, 18:51
Регіон: Полтавская область
Дякував (ла): 26 разів
Подякували: 211 разів

Повідомлення VOV »

Наталекс писав:
VOV писав:
tsuaf писав:VOV, так вот если это тестирование, то оно должно проводиться специально назначенными людьми из стана заказчика в тесном сотрудничестве с исполнителем. А то это крайне несерьёзно выглядит.
Тут згоден. Але по факту тестування (закрите від користувачів) також було, але робилось у відносно "тепличних" умовах, на налаштованих (відповідними спеціалістами) компьютерах. А тепер вирішили стикувати цей продукт з масою людей (різного ступеню навченості з різним технічним забезпеченням) і це призвело до певних проблем. Тому я б на місці користувачів при виникненні труднощів просто повідомив би про це казначейство і далі займався своєю роботою а вони б уже думали про те чого не працює, як пояснити неспеціалістам - бухгалтерам процеси налаштування, звязувалися б із розробником. А по факту всі користувачі чомусь кинулися штурмувати як мов би їм завтра випишуть штрафи... тому вважаю що у даній ситуації вина користувачів також є.
Бо користувачів казначейства поставили перед фактом - до 28 лютого повходити в кабінети, при цьому пригрозивши відповідальністю, от і кинулись всі шукати "п'ятий кут".
Ви правильно вказали, але ж уже 02.03 і що з того, що не всі повходили? Де відповідальність... а де потрачені нерви?  Я б на місці користувачів подав заявку, після її обробки спробував увійти, якщо б виникли питання задав їх відповідальним особам місцевого органу казначейства та попросив роз'яснення. У випадку відмови став би чекамти поки все ж таки роз'яснять. І нехай би це був головний біль казначейства як допомогти своїм клієнтам. А застосувати до Вас санкції вони б не могли доки не надали б вичерпних відповідей на всі Ваші питання щодо впровадження даної системи. А по факту користувачі переклали всі проблеми на себе, не спали день і ніч намагаючись зайти в кабінет. Отут я бачу організаційну помилку на стороні користувачів. Так, багато чого вдалося вирішити спільними зусиллями але ж за рахунок чиїх нервів і чійого робочого часу. Все могло б бути (і повинно бути) по іншому. Я не хочу применшити заслуг користувачів, але ж все таки мені здається що все мало бути не так.

NataliZ
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 49
З нами з: 27 лютого 2018, 01:07
Регіон: Николаевская область
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 12 разів

Повідомлення NataliZ »

От-от, мене теж напрягає той факт, що згідно листа строго до 28.02.18 всім обов'язково  підключитись...! Якщо є нюанси, дайте ж  людям час на експеременти, тестування, відгуки, щоб загальними силами це чудо запрацювало. Жодної допомоги нам в казні не надали, крім "Читайте   уважніше інструкцію". Мінімум відстежували б хоч типи помилок, давали рекомендації щодо  шляхів вирішення типових проблем. Мені здається як би не цей форум більше половини клієнтів не змогли б навіть  увійти. Дякую усім небайдужим, хто допомогає)

Kolpakov Ievgen
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 29
З нами з: 28 лютого 2018, 11:37
Регіон: Донецкая область
Звідки: Ukraine
Дякував (ла): 5 разів
Подякували: 8 разів

Повідомлення Kolpakov Ievgen »

Алла8633 писав:Kolpakov Ievgen,Доброго дня! Скажіть,будь ласка, чи за Вашою інструкцією можна користуватися, щоб зайти Є-звітність з ключами ДФС?
Да, Я применял ее к ключам ДФС. Диагностику проходил удачно.

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

NataliZ писав:Мені здається як би не цей форум більше половини клієнтів не змогли б навіть  увійти. )
І хто в цьому винен? Хіба так складно відкрити шкільний підручник і прочитати буквально кілька розділів? Звісно, легше гордо говорити: "Я Бухгалтер, а то робота ПРОГРАМІСТА!!!"
Вважаю, сучасна працездатна людина має вміти користуватися мінімум операційної системою сімейства Windows! А ті люди, які не можуть відрізнити файл від папки - інструкцій не читають. Бо якби читали, не було би 80% повідомлень у цій темі.
Висновок, ніхто всього не знає, але ніколи не пізно вчитися. Тоді не будете витрачати нервові клітини на те, що вчать наші діти в школі.

jess
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 115
З нами з: 27 березня 2012, 12:28
Регіон: Киевская Область
Звідки: Володарка

Повідомлення jess »

NataliZ писав:От-от, мене теж напрягає той факт, що згідно листа строго до 28.02.18 всім обов'язково  підключитись...! Якщо є нюанси, дайте ж  людям час на експеременти, тестування, відгуки, щоб загальними силами це чудо запрацювало. Жодної допомоги нам в казні не надали, крім "Читайте   уважніше інструкцію". Мінімум відстежували б хоч типи помилок, давали рекомендації щодо  шляхів вирішення типових проблем. Мені здається як би не цей форум більше половини клієнтів не змогли б навіть  увійти. Дякую усім небайдужим, хто допомогає)
Авторам листа про нюанси не сказали напевно (сарказм... тут про причини кожен додумує на власний розсуд). Мабуть жодна система, що передбачає вхід з ключами різних АЦСК, ще не стартувала в Україні безболісно. Комусь це не здалось очевидним. Більшу частину лютого казначеї були в тих же умовах, що й клієнти, починали за рахунок активних дослідників-експериментаторів в казначействі (в тер.органах). Відповідно й клієнти там, де ІТшників в казначействах нема чи наявні недостатньо досвідчені, не мали належної підтримки, бо ті й самі толком нічого не знали про неописані в інструкції проблеми чи особливості. Організаційно щось пішло не так, а далі всього потроху з усіх сторін (і недоліки ПЗ, і неповна інструкція, і не читання інструкцій/не виконання простих кроків)

Аватар користувача
VOV
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1142
З нами з: 11 січня 2016, 18:51
Регіон: Полтавская область
Дякував (ла): 26 разів
Подякували: 211 разів

Повідомлення VOV »

jess писав:
NataliZ писав:От-от, мене теж напрягає той факт, що згідно листа строго до 28.02.18 всім обов'язково  підключитись...! Якщо є нюанси, дайте ж  людям час на експеременти, тестування, відгуки, щоб загальними силами це чудо запрацювало. Жодної допомоги нам в казні не надали, крім "Читайте   уважніше інструкцію". Мінімум відстежували б хоч типи помилок, давали рекомендації щодо  шляхів вирішення типових проблем. Мені здається як би не цей форум більше половини клієнтів не змогли б навіть  увійти. Дякую усім небайдужим, хто допомогає)
Авторам листа про нюанси не сказали напевно (сарказм... тут про причини кожен додумує на власний розсуд). Мабуть жодна система, що передбачає вхід з ключами різних АЦСК, ще не стартувала в Україні безболісно. Комусь це не здалось очевидним. Більшу частину лютого казначеї були в тих же умовах, що й клієнти, починали за рахунок активних дослідників-експериментаторів в казначействі (в тер.органах). Відповідно й клієнти там, де ІТшників в казначействах нема чи наявні недостатньо досвідчені, не мали належної підтримки, бо ті й самі толком нічого не знали про неописані в інструкції проблеми чи особливості. Організаційно щось пішло не так, а далі всього потроху з усіх сторін (і недоліки ПЗ, і неповна інструкція, і не читання інструкцій/не виконання простих кроків)
Не розумію навіщо підсистема звітності має такий ступінь захищеності? Адже це дані які не являють якоїсь таємниці і (по великому рахунку) підлягіють оприлюдненню як результати діяльності бюджетних установ. І в будь якому випадку не являються такою таємницею як, приміром, СДО. Якби доступ був більш простим (як наприклад у Є-Даті), думаю можна було б позбутися великої частини проблем, які виникли при впровадженні.

jess
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 115
З нами з: 27 березня 2012, 12:28
Регіон: Киевская Область
Звідки: Володарка

Повідомлення jess »

VOV писав: Не розумію навіщо підсистема звітності має такий ступінь захищеності? Адже це дані які не являють якоїсь таємниці і (по великому рахунку) підлягіють оприлюдненню як результати діяльності бюджетних установ. І в будь якому випадку не являються такою таємницею як, приміром, СДО. Якби доступ був більш простим (як наприклад у Є-Даті), думаю можна було б позбутися великої частини проблем, які виникли при впровадженні.
Якщо маєте на увазі авторизацію по ключу, то напевно, щоб чітко ідентифікувати користувачів установ при вході. Звіти не може підписувати будь-хто з установи. Майже, як в електронному кабінеті ДФС. Та й взагалі авторизація по ключу - це нормально, менше логінів/паролів в голові тримати.
А щодо проблем: був би простий вхід, проблеми б виникли під час підписування... Реалізація кульгає.

Аватар користувача
VOV
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1142
З нами з: 11 січня 2016, 18:51
Регіон: Полтавская область
Дякував (ла): 26 разів
Подякували: 211 разів

Повідомлення VOV »

jess писав:
VOV писав: Не розумію навіщо підсистема звітності має такий ступінь захищеності? Адже це дані які не являють якоїсь таємниці і (по великому рахунку) підлягіють оприлюдненню як результати діяльності бюджетних установ. І в будь якому випадку не являються такою таємницею як, приміром, СДО. Якби доступ був більш простим (як наприклад у Є-Даті), думаю можна було б позбутися великої частини проблем, які виникли при впровадженні.
Якщо маєте на увазі авторизацію по ключу, то напевно, щоб чітко ідентифікувати користувачів установ при вході. Звіти не може підписувати будь-хто з установи. Майже, як в електронному кабінеті ДФС. Та й взагалі авторизація по ключу - це нормально, менше логінів/паролів в голові тримати.
А щодо проблем: був би простий вхід, проблеми б виникли під час підписування... Реалізація кульгає.
Справа в тому що підписування це вже фінальна операція і коли вона з проблемами то нерви у користувача спокійніші бо виконано 90% роботи над звітами ніж вона на початку коли виконано 0% (але про нерви користувачів чомусь думати не прийнято). І до того ж виконати 90% можна було б будь коли на будь якому компьютері навіть не виймаючи захищених ключів із сейфа, що додало б ще чимало до зручності і спокою користувача... Але вирішили так (я вже чув доводи цього рішення), тому доведеться користуватися тим що є.

Відповісти

Повернутись до “СДО "Клієнт Казначейства - Казначейство" та "Є-звітність"”