Автоматизована система «Є-Звітність»

Тут обговорюємо питання Системи Дистанційного обслуговування "Клієнт Казначейства - Казначейство" та Система подачі звітності "Є-звітність"
ira1807
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 45
З нами з: 02 вересня 2016, 15:17
Регіон: Черниговская область
Дякував (ла): 17 разів
Подякували: 5 разів

Повідомлення ira1807 »

VOV писав:
tsuaf писав:VOV, так вот если это тестирование, то оно должно проводиться специально назначенными людьми из стана заказчика в тесном сотрудничестве с исполнителем. А то это крайне несерьёзно выглядит.
Тут згоден. Але по факту тестування (закрите від користувачів) також було, але робилось у відносно "тепличних" умовах, на налаштованих (відповідними спеціалістами) компьютерах. А тепер вирішили стикувати цей продукт з масою людей (різного ступеню навченості з різним технічним забезпеченням) і це призвело до певних проблем. Тому я б на місці користувачів при виникненні труднощів просто повідомив би про це казначейство і далі займався своєю роботою а вони б уже думали про те чого не працює, як пояснити неспеціалістам - бухгалтерам процеси налаштування, звязувалися б із розробником. А по факту всі користувачі чомусь кинулися штурмувати як мов би їм завтра випишуть штрафи... тому вважаю що у даній ситуації вина користувачів також є.
Все б нічого, та з нас вимагали до 25 відзвітуватися, що ми підключились. І нікого не хвилювало як.

zena
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 02 січня 2015, 14:42
Регіон: Львовская Область
Звідки: Львов
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 1 раз

Повідомлення zena »

Доброго дня.
Пысля встановлення та налаштування Барскрипт при спробы увыйти на сайті https://ezvit.treasury.gov.ua/barsapp/A ... %2fbarsapp з використанням ключа на носії отримую помилку.
Сертифікати завантажено в папку C:\My Certificates and CRLs 13
Як вирішити проблему?
Зображення

Fin_0809Ch
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 47
З нами з: 08 вересня 2017, 14:29
Регіон: Черниговская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 15 разів

Повідомлення Fin_0809Ch »

zena писав:Доброго дня.
Пысля встановлення та налаштування Барскрипт при спробы увыйти на сайті https://ezvit.treasury.gov.ua/barsapp/A ... %2fbarsapp з використанням ключа на носії отримую помилку.
Сертифікати завантажено в папку C:\My Certificates and CRLs 13
Як вирішити проблему?
1. Барскриптор повинен працювати в режимі "Використовувати ключ у вигляді файлу."
Варіант : Видалити й повторно встановити барскриптор. Спробувати інший браузер.

Kolpakov Ievgen
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 29
З нами з: 28 лютого 2018, 11:37
Регіон: Донецкая область
Звідки: Ukraine
Дякував (ла): 5 разів
Подякували: 8 разів

Повідомлення Kolpakov Ievgen »

zafariel писав:Добрий день, після налаштування Bars Crypto і перевірки ключа через вікно діагностики програми, намагаюсь зайти в особистий кабінет але отримую помилку
Вам необходимо связаться со своим отделением ДКУ и прочитать это сообщение, далее дело на ними.

zena
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 02 січня 2015, 14:42
Регіон: Львовская Область
Звідки: Львов
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 1 раз

Повідомлення zena »

Fin_0809Ch писав:
zena писав:Доброго дня.
Пысля встановлення та налаштування Барскрипт при спробы увыйти на сайті https://ezvit.treasury.gov.ua/barsapp/A ... %2fbarsapp з використанням ключа на носії отримую помилку.
Сертифікати завантажено в папку C:\My Certificates and CRLs 13
Як вирішити проблему?
1. Барскриптор повинен працювати в режимі "Використовувати ключ у вигляді файлу."
Варіант : Видалити й повторно встановити барскриптор. Спробувати інший браузер.
Поміняв браузер на Хром. Пробую в Опері аналогічно виникає помилка.
Вибрав щоб зчитування було з файлу.
ЗображенняКоли вводжу пароль отримую туж помилку що і раніше(((
Зображення

Fin_0809Ch
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 47
З нами з: 08 вересня 2017, 14:29
Регіон: Черниговская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 15 разів

Повідомлення Fin_0809Ch »

Діагностику проходить в барскрипторі?

Kolpakov Ievgen
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 29
З нами з: 28 лютого 2018, 11:37
Регіон: Донецкая область
Звідки: Ukraine
Дякував (ла): 5 разів
Подякували: 8 разів

Повідомлення Kolpakov Ievgen »

zena писав:Доброго дня.
Пысля встановлення та налаштування Барскрипт при спробы увыйти на сайті https://ezvit.treasury.gov.ua/barsapp/A ... %2fbarsapp з використанням ключа на носії отримую помилку.
Сертифікати завантажено в папку C:\My Certificates and CRLs 13
Як вирішити проблему?
Зображення
Если у Вас файло ключи от АЦСК "Украина"

Вот мини_инструкция:
1 переименовать файл ключа 31******_31**********_**********74458.ZS2 в key-6.dat (НЕ конвертировать!!! а просто переименовать) и подкинуть в папку c:\BarsCryptor\Key\ 
2. Скачать сертификат cert********.crt и переименовать его расширение в cert********.cer и подкинуть в С:\My Certificates and CRLs 13
3. Выполнить Сертификаты.ехе для распаковки корнивых и корпоративных сертификатов в С:\My Certificates and CRLs 13
4. Закрыть барс
5. Открыть барк
6. нажать на барс ПКМ и убедится, что в третьем пункте есть слова - Використовувати ключ на НКІ (не нажимать), если вместо Використовувати ключ на НКІ, Вы видите Використовувати ключ у вигляді файлу - необходимо нажать на данную фразу.
7. Зайти на страницу ё-звитнисть (если у Вас хром выполнить скрипт), нажать F5(если уже была открыта), после чего появится окно ввода пароля. Если не спрашивает, нажать маленькую квадратную кнопку обновить и дождаться окна с запросом пароля.
8. ввести пароль
Вы вошли

зы: предпочтительно Windows 7 и 10, на ХР работает только на Хроме ил Мозале.
зызы: данная инструкция только для файловых ключей АЦСК "Украина".
зызызы: Если ключи 2016 года рождения, возможно потребуется конвертация.

Аватар користувача
Алла8633
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 08 січня 2013, 10:43
Регіон: Тернопольская Область
Звідки: Тернополь
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення Алла8633 »

Kolpakov Ievgen,Доброго дня ! Скажіть, будь ласка, при запуску TokenCerts пише "нет подключених токенов или карт", що роблю не так?

Kolpakov Ievgen
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 29
З нами з: 28 лютого 2018, 11:37
Регіон: Донецкая область
Звідки: Ukraine
Дякував (ла): 5 разів
Подякували: 8 разів

Повідомлення Kolpakov Ievgen »

Алла8633 писав:Kolpakov Ievgen,Доброго дня ! Скажіть, будь ласка, при запуску TokenCerts пише "нет подключених токенов или карт", що роблю не так?
У Вас токены или файло ключи?
Какая ОС ?

Аватар користувача
Алла8633
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 08 січня 2013, 10:43
Регіон: Тернопольская Область
Звідки: Тернополь
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення Алла8633 »

Kolpakov Ievgen, ключі ДФС,7ХР

Kolpakov Ievgen
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 29
З нами з: 28 лютого 2018, 11:37
Регіон: Донецкая область
Звідки: Ukraine
Дякував (ла): 5 разів
Подякували: 8 разів

Повідомлення Kolpakov Ievgen »

Алла8633 писав:Kolpakov Ievgen, ключі ДФС,7ХР
Если у Вас токены от "Автора" установите драйвера для них.

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

Olena_Radionivna, чистить кэш браузера нужно, ещё заодно и куки можно зачистить.

zena
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 02 січня 2015, 14:42
Регіон: Львовская Область
Звідки: Львов
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 1 раз

Повідомлення zena »

Операційна система він 10 браузер опера.
Дивна ситуація виникає, зайшов на Є-звітність вводжу вірний пароль отримую помилку
ЗображенняЯкщо вводити невірний пароль то помилка 
ЗображенняОднак тест перевірку через Барс проходить успішно.
Зображення

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

zena, снова повторюсь, через Оперу заходить не стоит. Сайт нормально не работает в этом браузере.

osvitaolena
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 03 березня 2018, 11:18
Регіон: Донецкая область

Повідомлення osvitaolena »

Подскажите, пожалуйста у кого-то было такое  Зашла в кабинет Є-звітність через ключ начальника в виде файла, вышла, а теперь не могу войти пишет вот-это [font="Open Sans", "Helvetica Neue", Helvetica, Arial, sans-serif]Не вірний ідентифікатор користувача або пароль.., захожу через браузер Хром[/font]
Востаннє редагувалось 03 березня 2018, 16:22 користувачем osvitaolena, всього редагувалось 1 раз.

Олеся....
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 03 березня 2018, 16:02
Регіон: Винницкая область

Повідомлення Олеся.... »

Доброго дня)Підкажіть, що робити якщо видає таку помилку (Помилка ініціалізації програмного забезпечення для накладення ЕЦП - Не знайдено приватного ключа Key-6.dat)??? Ключі  АЦСК Україна...Вже все перепробувала,нічого не виходить...Допоможіть,благаю...

25062002)))
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 24
З нами з: 08 червня 2017, 10:41
Регіон: Тернопольская область
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 2 рази

Повідомлення 25062002))) »

Допоможіть будь ласка. !!!!!!!!!!!!!!!Вже 3 дні не можу зайти в є-звітність з ключами приватбанку, результат діагностики-не знайдено особистих ключів на носії, хоча ключ керівника внесла(в BarsCryptor) і переймкнувала на кеу-6 , можливо не правильно перейменувала сертифікат, інструкції з ключами від приват банку немає.

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

Олеся...., то и значит, что нет ключа в папке Барскриптора, почитайте ветку, есть ответы на эти и другие вопросы.

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

25062002))), почитайте ветку, есть ответы на многие вопросы, куда и какие сертификаты класть.

25062002)))
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 24
З нами з: 08 червня 2017, 10:41
Регіон: Тернопольская область
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 2 рази

Повідомлення 25062002))) »

tsuaf, була б дуже вдячна за ссилку, де саме можна почитати.Дякую.

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

25062002))), під бухгалтером, теж зайти не можете?

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

25062002))), с самого начала читайте, а самое необходимое уже предоставлено в самом первом посте.

timon4ik12
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 12
З нами з: 09 липня 2017, 17:05
Регіон: Запорожская область
Подякували: 2 рази

Повідомлення timon4ik12 »

25062002))) писав:Допоможіть будь ласка. !!!!!!!!!!!!!!!Вже 3 дні не можу зайти в є-звітність з ключами приватбанку,  результат діагностики-не знайдено особистих ключів на носії, хоча ключ керівника внесла(в BarsCryptor) і переймкнувала на кеу-6 , можливо не правильно перейменувала сертифікат, інструкції з ключами від приват банку немає.
скоріш за все, до ключа директора прикріплений ключ печатки установи, в привабтбанку так роблять просто. їх потрібно відредагувати. На форумі вже писали як це зробити правильно.

25062002)))
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 24
З нами з: 08 червня 2017, 10:41
Регіон: Тернопольская область
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 2 рази

Повідомлення 25062002))) »

yaoleg писав:25062002))), під бухгалтером, теж зайти не можете?
 Ні не допомогло!!! Дякую, що постаралися допомогти!!!!!!!

25062002)))
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 24
З нами з: 08 червня 2017, 10:41
Регіон: Тернопольская область
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 2 рази

Повідомлення 25062002))) »

timon4ik12 писав:
25062002))) писав:Допоможіть будь ласка. !!!!!!!!!!!!!!!Вже 3 дні не можу зайти в є-звітність з ключами приватбанку,  результат діагностики-не знайдено особистих ключів на носії, хоча ключ керівника внесла(в BarsCryptor) і переймкнувала на кеу-6 , можливо не правильно перейменувала сертифікат, інструкції з ключами від приват банку немає.
скоріш за все, до ключа директора прикріплений ключ печатки установи, в привабтбанку так роблять просто. їх потрібно відредагувати. На форумі вже писали як це зробити правильно.
Дуже вдячна за підказку. Постараюся все перечитати!!!!!!!!!!

25062002)))
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 24
З нами з: 08 червня 2017, 10:41
Регіон: Тернопольская область
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 2 рази

Повідомлення 25062002))) »

zarsadik писав:Dim_On, Добрий день, в мене ключі Привата неначе зробила ,але пише  "сертифікат не знайдено"
Доброго вечора! В мене теж ключі Приватбанку і та ж проблема, що була в вас! Якщо вам вдалося ввійти до системи, дуже прошу, допоможіть, бо вже сил не хватає  :30:

Nata-77
Новачок
Новачок
Повідомлень: 8
З нами з: 15 грудня 2015, 09:40
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 3 рази

Повідомлення Nata-77 »

Що означає: "Не вірний ідентифікатор користувача або пароль"?

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

Nata-77, швидше за все невірно налаштовано Ваш обліковий запис в казначействі або Ви вводите невірний пароль. 
Спочатку Ви маєте протестувати свої ЕЦП за допомогою "Сторінки діагностики" в Барскрипторі.

Nata-77
Новачок
Новачок
Повідомлень: 8
З нами з: 15 грудня 2015, 09:40
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 3 рази

Повідомлення Nata-77 »

Діагностику пройшла успішно.

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

Nata-77, значить звертайтесь в ваше казначейство, нехай перепровірять серійний номер та АЦСК.

Відповісти

Повернутись до “СДО "Клієнт Казначейства - Казначейство" та "Є-звітність"”