Автоматизована система «Є-Звітність»

Тут обговорюємо питання Системи Дистанційного обслуговування "Клієнт Казначейства - Казначейство" та Система подачі звітності "Є-звітність"
Аватар користувача
Самборська Ірина
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 15
З нами з: 27 листопада 2015, 16:18
Звідки: Ukraine, Дрогобич
Дякував (ла): 7 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення Самборська Ірина »

Скажіть, будь ласка, я натиснула на кольоровий квадрат і в мене зникло основне меню, може хтось знає, як зарадити тому

gssppvv
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 49
З нами з: 12 серпня 2014, 15:18
Регіон: Винницкая Область
Звідки: Гайсин
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 3 рази

Повідомлення gssppvv »

warden4ik писав:
Olesya2914 писав:Ключ директора видит, Не могу зайти с ключом бухгалтера.
така ж проблема ацск україна.
є два файли zs2 на головного бух. конвертував спочатку один потім інший. не під одним не заходить. помилка не знайдено ключ на носії.
Якщо Україна, то не забудьте розширення відповідного сертифіката змінити на cer, ну і звичайно записати його в папку сертифікатів .

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

Самборська (Ключник) Ірина писав:Скажіть, будь ласка, я натиснула на кольоровий квадрат і в мене зникло основне меню, може хтось знає, як зарадити тому
Здравствуйте. Снова щелкните по тому же квадратику и меню появится.

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

warden4ik писав:
Olesya2914 писав:Ключ директора видит, Не могу зайти с ключом бухгалтера.
така ж проблема ацск україна.
є два файли zs2 на головного бух. конвертував спочатку один потім інший. не під одним не заходить. помилка не знайдено ключ на носії.
А вы при конвертации ключи сохраняли в разные папки или заменяли один другим? Там важно в программе по конвертации всё правильно указывать, иначе могут быть проблемы.

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

Olesya2914 писав:Ключ директора видит, Не могу зайти с ключом бухгалтера.
Здравствуйте. У вас ключи сконвертированы оба? И ещё скажите, они у вас выдавались в одно время или в разное?

25062002)))
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 24
З нами з: 08 червня 2017, 10:41
Регіон: Тернопольская область
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 2 рази

Повідомлення 25062002))) »

Olesya2914 писав:Ключ директора видит, Не могу зайти с ключом бухгалтера.
Доброго вечора! В мене така ж проблема!!!Вже другий тиждень не можу зайти з ключем бухгалтера (ключі приватбанку).І в казначейство зверталася і в приватбанк, ніхто не знає в чому причина.

gssppvv
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 49
З нами з: 12 серпня 2014, 15:18
Регіон: Винницкая Область
Звідки: Гайсин
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 3 рази

Повідомлення gssppvv »

oksa337 писав:Не знайдено НКІ або сертифікати на ньому що робити
Записати сертифікат ключа в папку сертифікатів. Сертифікат має бути з розширенням cer, якщо у вас інше, то змінити.

Аватар користувача
Самборська Ірина
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 15
З нами з: 27 листопада 2015, 16:18
Звідки: Ukraine, Дрогобич
Дякував (ла): 7 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення Самборська Ірина »

tsuaf писав:
Самборська (Ключник) Ірина писав:Скажіть, будь ласка, я натиснула на кольоровий квадрат і в мене зникло основне меню, може хтось знає, як зарадити тому
Здравствуйте. Снова щелкните по тому же квадратику и меню появится.
 Не появляється.

Аватар користувача
Самборська Ірина
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 15
З нами з: 27 листопада 2015, 16:18
Звідки: Ukraine, Дрогобич
Дякував (ла): 7 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення Самборська Ірина »

Можливо це повязано з тим , що я відзначила там де користувачі галочками перелік і перенесла в праву таблицю((((

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

Самборська (Ключник) Ірина писав:Можливо це повязано з тим , що я відзначила там де користувачі галочками перелік і перенесла в праву таблицю((((
Да, вы выключили доступ к необходимым модулям ) Разрешенный доступ будет, когда отмеченные галочками модули будут находиться слева.

Аватар користувача
Olesya2914
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 25
З нами з: 20 червня 2013, 22:37
Регіон: Донецкая область
Звідки: Покровськ
Дякував (ла): 3 рази

Повідомлення Olesya2914 »

Ключи выданы в разное время, сконвертированы в разные папки "директор", "бухгалтер". заменяю при вхождении на диск С в папке Кеуs. Сертификаты верные, в казначействе сказали не знают в чем дело. на их компе все видит и тот и тот ключ.

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

Olesya2914, значит что-то с ключами 100%. А тот ключ, под которым зайти не удается, когда был выдан, недавно? Диагностику с проблемным ключом проходит?

Аватар користувача
Olesya2914
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 25
З нами з: 20 червня 2013, 22:37
Регіон: Донецкая область
Звідки: Покровськ
Дякував (ла): 3 рази

Повідомлення Olesya2914 »

диагностику не проходит, не знайдено ключей - пишет , ключ выдан 04.12.2017, Медок , е-дата подписываю без проблем этим ключом.

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

Olesya2914, значит, только остается одно - неправильно настроен Барскриптор, нет нужных файлов в нужных папках. Ключ, вижу выдан в конце прошлого года и с ним тоже могут быть проблемы. Уже обсуждалось в этой теме.

lilikadybika@ukr.net
Новачок
Новачок
Повідомлень: 6
З нами з: 18 лютого 2018, 16:15
Регіон: Одесская область
Дякував (ла): 9 разів

Повідомлення lilikadybika@ukr.net »

Skarlet писав:Для всіх! Після того як прочитали ., що програма запущена, внизу на панелі справа  найдіть значок Варскріпто як на ярлику, нажміть його один раз лівою мишкою і побачите меню, а далі за інструкцією
Зробила за інструкцією, а програма все одно запущена!

warden4ik
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 15
З нами з: 21 лютого 2018, 13:00
Регіон: Черниговская область
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення warden4ik »

tsuaf писав:
warden4ik писав:
Olesya2914 писав:Ключ директора видит, Не могу зайти с ключом бухгалтера.
така ж проблема ацск україна.
є два файли zs2 на головного бух. конвертував спочатку один потім інший. не під одним не заходить. помилка не знайдено ключ на носії.
А вы при конвертации ключи сохраняли в разные папки или заменяли один другим? Там важно в программе по конвертации всё правильно указывать, иначе могут быть проблемы.
я спочатку один зробив ключ вирізав, потім інший так же само. і не один не робить( пише не знайдено ключ на носії

Аватар користувача
Самборська Ірина
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 15
З нами з: 27 листопада 2015, 16:18
Звідки: Ukraine, Дрогобич
Дякував (ла): 7 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення Самборська Ірина »

tsuaf писав:
Самборська (Ключник) Ірина писав:Можливо це повязано з тим , що я відзначила там де користувачі галочками перелік і перенесла в праву таблицю((((
Да, вы выключили доступ к необходимым модулям ) Разрешенный доступ будет, когда отмеченные галочками модули будут находиться слева
Скажіть , будь ласка як перенести їх вліво? я їх не бачу, в мене просто пусто на сторінці

Аватар користувача
Самборська Ірина
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 15
З нами з: 27 листопада 2015, 16:18
Звідки: Ukraine, Дрогобич
Дякував (ла): 7 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення Самборська Ірина »

Перепрошую, але казначейство підключило мені уже.Щиро дякую всім.

Tomaury
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 43
З нами з: 19 квітня 2016, 16:52
Регіон: Николаевская область
Дякував (ла): 6 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення Tomaury »

Доброго дня! Підкажіть, будь-ласка. Зараз заповнюємо звіт річний на Е-звітність. Виникла наступна проблема. Створили звіт, підписали його (робила звіт не я в Є-звітність), зараз перевіряю їх і під час перевірки протоколом видає помилку. Я знаю як виправити, але маю змоги це зробити, адже він вже підписаний. Що можна зробити в цьому випадку, чи можна зняти підписи та зробити виправлення, чи треба створювати новий

Tomaury
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 43
З нами з: 19 квітня 2016, 16:52
Регіон: Николаевская область
Дякував (ла): 6 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення Tomaury »

Доброго дня! Підкажіть, будь-ласка. Зараз заповнюємо звіт річний на Е-звітність. Виникла наступна проблема. Створили звіт, підписали його (робила звіт не я в Є-звітність), зараз перевіряю їх і під час перевірки протоколом видає помилку. Я знаю як виправити, але не маю змоги це зробити, адже він вже підписаний. Що можна зробити в цьому випадку, чи можна зняти підписи та зробити виправлення, чи треба створювати новий документ?

Вибачте, за такі питання, але я поки не володію достатньою інформацією, тому питаю тут) Допоможіть, якщо хтось з такими проблемами мав справу))

ira1807
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 45
З нами з: 02 вересня 2016, 15:17
Регіон: Черниговская область
Дякував (ла): 17 разів
Подякували: 5 разів

Повідомлення ira1807 »

Стосовно заповнення дивіться іншу тему.
Якщо підписано тільки гол. бухгалтером, то як керівник не підписуйте, а поверніть. Тоді зможете вносити зміни. Якщо підписали як керівник, то тільки після повернення з казни (це так казна сказала)

Tomaury
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 43
З нами з: 19 квітня 2016, 16:52
Регіон: Николаевская область
Дякував (ла): 6 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення Tomaury »

ira1807, дякую. Зараз будемо мудрувати щось з головним бухгалтером)

Кузя
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 225
З нами з: 09 листопада 2012, 15:00
Регіон: Ровенская область
Звідки: Рівне
Дякував (ла): 25 разів
Подякували: 8 разів

Повідомлення Кузя »

warden4ik писав:
Тетяна Кохан писав:Добрый день! я весь форум перечитала, на свой вопрос не нашла ответа) Кто подскажет... с Директором все получилось... А когда копирую ключ Головного бухгалтера в папку Key... (сертификати все на месте)...захожу сюда https://local.barscryptor.net:31139/web/index.htm , вожу пароль, нажимаю иницилизацию вибивате окно Помилка "Не знайдено особистих ключів на носії" в чем проблема ключ в папке, сертификати все на месте в положеной папке.. Кто поможет, пожалуйста?
Як це у вас вирішилось така ж проблема?
В мене було все навпаки, з ключем директора не могла зайти. Вирішила сертифікат керівника видалити з папки сертифікатів, сертифікат керівника скачаний із сайту (в мене ключі податкової) знову перейменувати і закинути в папку сертифікатів. І все запрацювало. Певно неправильно був перейменований сертифікат керівника.

Кузя
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 225
З нами з: 09 листопада 2012, 15:00
Регіон: Ровенская область
Звідки: Рівне
Дякував (ла): 25 разів
Подякували: 8 разів

Повідомлення Кузя »

Доброго дня. Ніяк не можу вирішити проблему із входом на сторінку діагностики https://local.barscryptor.net:31139/web/index.htm: "Не удается получить доступ к сайту

Превышено время ожидания ответа от сайта local.barscryptor.net.
Попробуйте сделать следующее:
  • Проверьте подключение к Интернету.
  • [url=chrome-error://chromewebdata/#buttons]Проверьте настройки прокси-сервера и брандмауэра[/url].
  • Выполните диагностику сети в Windows
ERR_CONNECTION_TIMED_OUT". Коли натискаю "Сведения о сайте", то пише, що "подключение не защищено". Така проблема є на двох комп'ютерах на роботі (вже на всі комп'ютери, в яких є доступ до інтернету, пробувала встановлювати програму) і лише на комп'ютері секретарки і дома на ноутбуці все працює без проблем (лише на ноутбуці вискакує віконечко, що щось не так із сертифікатом сайту, але натискаю продовжити і сторінка діагностики відкривається). Все ж таки хочеться, щоб все працювало на моєму робочому комп'ютері, а не відволікати колег від роботи із "своїми програмами" всім же треба працювати. В кого була така проблема, поділіться досвідом вирішення.

rayrada
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 188
З нами з: 17 жовтня 2013, 09:23
Регіон: Днепропетровская Область
Звідки: Днепропетровск
Дякував (ла): 8 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення rayrada »

Доброго дня, я вже задавала це запитання, але все ж хотілося б почути відповідь на запитання "Як зайти в довідники та бюджетну звітність, коли є в організації лише один підпис - керіника???" Дякую за допомогу!!!

warden4ik
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 15
З нами з: 21 лютого 2018, 13:00
Регіон: Черниговская область
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення warden4ik »

Кузя писав:
warden4ik писав:
Тетяна Кохан писав:Добрый день! я весь форум перечитала, на свой вопрос не нашла ответа) Кто подскажет... с Директором все получилось... А когда копирую ключ Головного бухгалтера в папку Key... (сертификати все на месте)...захожу сюда https://local.barscryptor.net:31139/web/index.htm , вожу пароль, нажимаю иницилизацию вибивате окно Помилка "Не знайдено особистих ключів на носії" в чем проблема ключ в папке, сертификати все на месте в положеной папке.. Кто поможет, пожалуйста?
Як це у вас вирішилось така ж проблема?
В мене було все навпаки, з ключем директора не могла зайти. Вирішила сертифікат керівника видалити з папки сертифікатів, сертифікат керівника скачаний із сайту (в мене ключі податкової) знову перейменувати і закинути в папку сертифікатів. І все запрацювало. Певно неправильно був перейменований сертифікат керівника.
нажаль не допомогло. все перевірив.

LidiaR
Новачок
Новачок
Повідомлень: 9
З нами з: 19 березня 2018, 16:48
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 6 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення LidiaR »

warden4ik писав:
tsuaf писав:
warden4ik писав:
Olesya2914 писав:Ключ директора видит, Не могу зайти с ключом бухгалтера.
така ж проблема ацск україна.
є два файли zs2 на головного бух. конвертував спочатку один потім інший. не під одним не заходить. помилка не знайдено ключ на носії.
А вы при конвертации ключи сохраняли в разные папки или заменяли один другим? Там важно в программе по конвертации всё правильно указывать, иначе могут быть проблемы.
я спочатку один зробив ключ вирізав, потім інший так же само. і не один не робить( пише не знайдено ключ на носії
Сегодня после обновления БарКриптора до версии 3.0.0.1 столкнулись с той же проблемой - перестало видеть файл ключа. Перепробовали различные варианты "Использовать токен"/"Использовать файл" ничего не помогает... В инструкции нашлась фраза "5.2. Обрати носій ключової інформації (у разі використання ключа у вигляді файл обрати: «Токен ІІТ»)."
Решили попробовать:
- выбираю в Баркрипторе "Використовувати ключ на НКІ",
- захожу на Сторінку діагностики, выбираю носитель Токен ІІТ,
- жму Виконати ініціалізацію... предлагает использовать носитель "оптический диск".
Истина где-то рядом... :52:
Сбрасываю ключ key6.dat на флешку - диагностика - Токен ІІТ (появился выбор съемный диск!!!) - инициализация, ввожу пароль и.... Система успешно инициализирована!
Захожу на ezvit.treasury.gov.ua, выбираю Токен ІІТ + з'ємный диск, ввожу пароль - все работает :7:

кстати... заработало только на Хроме, в Фаерфоксе все равно БарКриптора не видит (((

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

Tomaury, вам сюда.

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

Кузя, разрешить нужно сертификат Барскриптора. В первом посте есть вся информация по поводу этого момента. А если страница не открывается, то значит что-то с Браскриптором - или он не запущен, либо ещё что-то. Переустановить или запустить Барскриптор.

Аватар користувача
DimaMallboro
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 20 березня 2018, 11:27
Регіон: Черниговская область

Повідомлення DimaMallboro »

Настраивал доступ к  «Є-Звітність» главному бухгалтеру, ПК (Win 7 х64), проблема та же что и у Кузи, не решил (и из сертификатами игрался, и барсика от админа ставил/запускал перед этим чистил реестр, и в Hosts розкоментировал строки, и брандмауэр вырубал и антивирусник снес, и прокси настраивал), скорей всего что то в самой винде или реестре, СДО на этом ПК работает... настроил на другом ПК в бухгалтерии. На всех ПК на которых все таки удалось настроить доступ (вин 10 х64, вин 7 х64, вин сервер 2003) никаких "лишних телодвижений не делал", установка Барсика, токен в юсб вход и работает. Интереса ради пробовал дома, на личном ноутбуке (вин 7 х64), все работатет аж шелестит при том что никаких сертификатов (игра из сетрификатами, нужна скорей всего тем кто юзает ключ из файла) на ноутбуке нет. И да, оно если работает, то работает во всех браузерах...

Відповісти

Повернутись до “СДО "Клієнт Казначейства - Казначейство" та "Є-звітність"”