Автоматизована система «Є-Звітність»

Тут обговорюємо питання Системи Дистанційного обслуговування "Клієнт Казначейства - Казначейство" та Система подачі звітності "Є-звітність"
Аватар користувача
Ярина
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 62
З нами з: 20 серпня 2012, 15:41
Регіон: Днепропетровская Область
Звідки: Днепропетровск
Дякував (ла): 31 раз
Подякували: 4 рази

Повідомлення Ярина »

ДОБРОГО ДНЯ! ДОПОМОЖІТЬ БУДЬ ЛАСКА! ЗАЙШЛА В Є-ЗВІТНІСТЬ, ПІД ДИРЕКТОРОМ, ПІД БУХГАЛТЕРОМ, А НІЯКИХ ДОВІДНИКІВ ТА ЗВІТНОСТІ НЕ МАЄ!!!! ЩО ТРЕБА ЗРОБИТИ ЩОБ З’ЯВИЛИСЬ???, ЛІВА СТОРОНА ЗОВСІМ ПУСТА!

joy_5
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 21 березня 2018, 12:40
Регіон: Одесская область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення joy_5 »

R69076 писав:Inessa37, ви можете ту інструкцію скинути бо вже все переробив нічого не виходить, не може знайти сертифікати а якщо проходжу діагностику то пише що ключ на носії не баить
тоже самое(уже второй день мучаюсь). есть какой нибудь call-center?

yan4ik.rv
Новачок
Новачок
Повідомлень: 7
З нами з: 21 березня 2018, 14:02
Регіон: Ровенская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 8 разів

Повідомлення yan4ik.rv »

Ярина, Треба зайти під ключем керівника. Зліва є розділ адміністрування, далі користувачі, далі в розділі активні користувачі навпроти головного бухгалтера є значок "редагувати"У Вкладці "Модулі" навпроти всіх доступних модулів ставите галочки і стрілочкою переносите в ліву колонку. Це надає бухгалтеру повноваження на довідники і т.д. Тоді після проробленої роботи, зайшовши під ключем головного бухгалтера будуть зліва доступні всі функції

yan4ik.rv
Новачок
Новачок
Повідомлень: 7
З нами з: 21 березня 2018, 14:02
Регіон: Ровенская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 8 разів

Повідомлення yan4ik.rv »

Прошу допомогти з питанням створення фінансової звітності. Заповнено довідники власна фінансова звітність. Є дати початку і закінчення, а зі списку при виборі "Місцевого бюджету" НЕ випадають форми фінансової звітності. Які ще налаштування треба зробити??? Допоможіть будь ласка.... :30:

yan4ik.rv
Новачок
Новачок
Повідомлень: 7
З нами з: 21 березня 2018, 14:02
Регіон: Ровенская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 8 разів

Повідомлення yan4ik.rv »

Ярина писав:ДОБРОГО ДНЯ! ДОПОМОЖІТЬ БУДЬ ЛАСКА! ЗАЙШЛА В Є-ЗВІТНІСТЬ, ПІД ДИРЕКТОРОМ, ПІД БУХГАЛТЕРОМ, А НІЯКИХ ДОВІДНИКІВ ТА ЗВІТНОСТІ НЕ МАЄ!!!! ЩО ТРЕБА ЗРОБИТИ ЩОБ З’ЯВИЛИСЬ???, ЛІВА СТОРОНА ЗОВСІМ ПУСТА!
[font="Noto Sans", sans-serif]Треба зайти під ключем керівника. Зліва є розділ адміністрування, далі користувачі, далі в розділі активні користувачі навпроти головного бухгалтера є значок "редагувати"У Вкладці "Модулі" навпроти всіх доступних модулів ставите галочки і стрілочкою переносите в ліву колонку. Це надає бухгалтеру повноваження на довідники і т.д. Тоді після проробленої роботи, зайшовши під ключем головного бухгалтера будуть зліва доступні всі функції[/font]

Sichova Tatiana
Новачок
Новачок
Повідомлень: 8
З нами з: 18 липня 2016, 15:53
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 1 раз

Повідомлення Sichova Tatiana »

yan4ik.rv писав:Прошу допомогти з питанням створення фінансової звітності. Заповнено довідники власна фінансова звітність. Є дати початку і закінчення, а зі списку при виборі "Місцевого бюджету" НЕ випадають форми фінансової звітності. Які ще налаштування треба зробити??? Допоможіть будь ласка.... :30:
Аналогичная проблема. И вчера, и сегодня - даёт выбрать только бюджет, а сами отчеты не выпадают. При этом бюджетную отчетность сделать дало, само всё подтянуло, единстевнное в форме 4-3м не ставит 5000 код "на звітний період" - доставляем вручную.

Аватар користувача
darunok
Новачок
Новачок
Повідомлень: 8
З нами з: 30 листопада 2013, 15:06
Регіон: Одесская Область
Звідки: Одесса
Подякували: 3 рази

Повідомлення darunok »

Sichova Tatiana писав:
yan4ik.rv писав:Прошу допомогти з питанням створення фінансової звітності. Заповнено довідники власна фінансова звітність. Є дати початку і закінчення, а зі списку при виборі "Місцевого бюджету" НЕ випадають форми фінансової звітності. Які ще налаштування треба зробити??? Допоможіть будь ласка.... :30:
Аналогичная проблема. И вчера, и сегодня - даёт выбрать только бюджет, а сами отчеты не выпадают. При этом бюджетную отчетность сделать дало, само всё подтянуло, единстевнное в форме 4-3м не ставит 5000 код "на звітний період" - доставляем вручную.
Аналогічно. Думаю, треба зачекати. Період тестування по 29.03.2018р. Час є.

Аватар користувача
Ярина
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 62
З нами з: 20 серпня 2012, 15:41
Регіон: Днепропетровская Область
Звідки: Днепропетровск
Дякував (ла): 31 раз
Подякували: 4 рази

Повідомлення Ярина »

yan4ik.rv писав:
Ярина писав:ДОБРОГО ДНЯ! ДОПОМОЖІТЬ БУДЬ ЛАСКА! ЗАЙШЛА В Є-ЗВІТНІСТЬ, ПІД ДИРЕКТОРОМ, ПІД БУХГАЛТЕРОМ, А НІЯКИХ ДОВІДНИКІВ ТА ЗВІТНОСТІ НЕ МАЄ!!!! ЩО ТРЕБА ЗРОБИТИ ЩОБ З’ЯВИЛИСЬ???, ЛІВА СТОРОНА ЗОВСІМ ПУСТА!
[font="Noto Sans", sans-serif]Треба зайти під ключем керівника. Зліва є розділ адміністрування, далі користувачі, далі в розділі активні користувачі навпроти головного бухгалтера є значок "редагувати"У Вкладці "Модулі" навпроти всіх доступних модулів ставите галочки і стрілочкою переносите в ліву колонку. Це надає бухгалтеру повноваження на довідники і т.д. Тоді після проробленої роботи, зайшовши під ключем головного бухгалтера будуть зліва доступні всі функції[/font]
оце все що є
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.

Sichova Tatiana
Новачок
Новачок
Повідомлень: 8
З нами з: 18 липня 2016, 15:53
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 1 раз

Повідомлення Sichova Tatiana »

Ярина, вверху квадратик со стрелочкой вниз (на зелёном поле, перед ФИО користувача). Нажимаете его и должны раскрыться и мережа и отчетность и довыдники

Аватар користувача
nessa-iness
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 160
З нами з: 08 січня 2015, 16:53
Регіон: Херсонская Область
Звідки: Херсон
Дякував (ла): 56 разів
Подякували: 58 разів

Повідомлення nessa-iness »

Ярина, под зеленым и синим квадратиком вверху слева кружок со стрелкой, нажмите

Аватар користувача
Ярина
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 62
З нами з: 20 серпня 2012, 15:41
Регіон: Днепропетровская Область
Звідки: Днепропетровск
Дякував (ла): 31 раз
Подякували: 4 рази

Повідомлення Ярина »

Sichova Tatiana писав:Ярина, вверху квадратик со стрелочкой вниз (на зелёном поле, перед ФИО користувача). Нажимаете его и должны раскрыться и мережа и отчетность и довыдники
Нажимаю, появляется маленькая белая полосочка и все :15:

Аватар користувача
nessa-iness
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 160
З нами з: 08 січня 2015, 16:53
Регіон: Херсонская Область
Звідки: Херсон
Дякував (ла): 56 разів
Подякували: 58 разів

Повідомлення nessa-iness »

Ярина писав:
Sichova Tatiana писав:Ярина, вверху квадратик со стрелочкой вниз (на зелёном поле, перед ФИО користувача). Нажимаете его и должны раскрыться и мережа и отчетность и довыдники
Нажимаю, появляется маленькая белая полосочка и все :15:
Попробуйте другим браузером зайти  :57:

Аватар користувача
Ярина
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 62
З нами з: 20 серпня 2012, 15:41
Регіон: Днепропетровская Область
Звідки: Днепропетровск
Дякував (ла): 31 раз
Подякували: 4 рази

Повідомлення Ярина »

nessa-iness писав:
Ярина писав:
Sichova Tatiana писав:Ярина, вверху квадратик со стрелочкой вниз (на зелёном поле, перед ФИО користувача). Нажимаете его и должны раскрыться и мережа и отчетность и довыдники
Нажимаю, появляется маленькая белая полосочка и все :15:
Попробуйте другим браузером зайти  :57:
Все равно, тоже самое, проверила версии браузеров последние, не пойму что не так???!!!! :15: :15:

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

Елена717171, вам в эту ветку.

Бельчик Валентина
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 21 березня 2018, 15:56
Звідки: Ukraine, Dolynska

Повідомлення Бельчик Валентина »

Доброго дня Ярино в мене такаж сама ситуація по одній з організацій одна працює без проблем аот інша в кабінет заходжу але в ньму (нема ні довідників ні адміністрування нічого ) вже заходила з іншого комтютера все теж саме, була в своєму казначействі сказали з їхнього боку нема ніяких проблем тому самі незнають що робити.

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

79gam_m писав:В мене така ж сама проблема під бухгалтером немає лівої колонки а під директором є, що робити
Сделайте по инструкции отсюда. Проверьте, все ли модули были подключены для пользователя.

Аватар користувача
Ярина
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 62
З нами з: 20 серпня 2012, 15:41
Регіон: Днепропетровская Область
Звідки: Днепропетровск
Дякував (ла): 31 раз
Подякували: 4 рази

Повідомлення Ярина »

Dim_On писав:У кого проблема с левой колонкой (точнее с ее отсутствием) объясняю:

Скорее всего Вы зашли в настройки пользователя и перенесли все модули из пункта "Видані модулі" в "Доступні модулі" и сохранили пользователя.

Исправить можно таким способом:
1. Авторизоваться в кабинете начальником.
2. Перейти по ссылке https://ezvit.treasury.gov.ua/barsapp/Users/AdmUsers
3. Вернуть модули обратно!
у меня модули здесь, а колонка левая как была пустая так и осталась
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.

Аватар користувача
Ярина
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 62
З нами з: 20 серпня 2012, 15:41
Регіон: Днепропетровская Область
Звідки: Днепропетровск
Дякував (ла): 31 раз
Подякували: 4 рази

Повідомлення Ярина »

Dim_On писав:У кого проблема с левой колонкой (точнее с ее отсутствием) объясняю:

Скорее всего Вы зашли в настройки пользователя и перенесли все модули из пункта "Видані модулі" в "Доступні модулі" и сохранили пользователя.

Исправить можно таким способом:
1. Авторизоваться в кабинете начальником.
2. Перейти по ссылке https://ezvit.treasury.gov.ua/barsapp/Users/AdmUsers
3. Вернуть модули обратно!
у меня  модули здесь, а левая колонка ка была пустая  так и осталась
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

Ярина, выделите все модули (поставьте галочки) и перенесите их влево, нажав на значок <. Также не забудьте сохранить изменения.

Аватар користувача
Ярина
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 62
З нами з: 20 серпня 2012, 15:41
Регіон: Днепропетровская Область
Звідки: Днепропетровск
Дякував (ла): 31 раз
Подякували: 4 рази

Повідомлення Ярина »

УРА! У МЕНЯ ВСЕ ПОЛУЧИЛОСЬ!!! СПАСИБО ВАМ ВСЕМ БОЛЬШОЕ!!!!! БЕЗ ВАС Я БЫ НЕ СПРАВИЛАСЬ!!!!!!!!

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

Ярина, я очень рад, что у вас всё получилось ))

irafedor0508@ukr.net
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 21 березня 2018, 16:54
Регіон: Одесская область

Повідомлення irafedor0508@ukr.net »

Не видит флешку, нельзя ввести пароль. Что нужно сделать, чтобы воййти в" Є-звітність" из Windows7 профессиональня?

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

irafedor0508@ukr.net писав:Не видит флешку, нельзя ввести пароль. Что нужно сделать, чтобы воййти в" Є-звітність" из Windows7 профессиональня?
Здравствуйте. А в Барскрипторе выставляли использовать именно носитель, а не ключи в виде файла?

irafedor0508@ukr.net
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 21 березня 2018, 16:54
Регіон: Одесская область

Повідомлення irafedor0508@ukr.net »

tsuaf писав:
irafedor0508@ukr.net писав:Не видит флешку, нельзя ввести пароль. Что нужно сделать, чтобы воййти в" Є-звітність" из Windows7 профессиональня?
Здравствуйте. А в Барскрипторе выставляли использовать именно носитель, а не ключи в виде файла?
Не можем зайти в Барскриптор, пишет "программа уже запущена", что нужно сделать, чтобы выставить носитель флешку?

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

irafedor0508@ukr.net, в неё не нужно заходить, она запускается автоматически. Вам нужно на значке Барскриптора (голубенькая флешка) рядом с часами щелкнуть правой кнопкой и выбрать там пункт "Використовувати ключ на НКІ"

Хворостяновка
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 49
З нами з: 11 лютого 2014, 12:12
Регіон: Луганская Область
Звідки: Луганск
Дякував (ла): 5 разів

Повідомлення Хворостяновка »

А як видалити мережу з довідника (заповнила неправильно)

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

Хворостяновка писав:А як видалити мережу з довідника (заповнила неправильно)
Это вам с этим вопросом сюда.

Аватар користувача
Olesya2914
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 25
З нами з: 20 червня 2013, 22:37
Регіон: Донецкая область
Звідки: Покровськ
Дякував (ла): 3 рази

Повідомлення Olesya2914 »

НІХРЕНА НЕ РАБОТАЕТ, никак не зайду С ГОЛОВБУХОМ, НА ФЛЕШКЕ УВИДЕЛ КЛЮЧ БУХГАЛТЕРА , А ПИШЕТ СЕРТИФІКАТ НЕ ЗНАЙДЕНО. І в хроме и в мозиле, и на файле и на ФЛЕШКЕ, ДЕЛАЮ ВЫВОД: СИСТЕМА НЕДОСКОНАЛА, И КАКИЕ ТО заморочки у них на сервере. Писала разработчикам барскриптора- пишут, что это не их проблема, обращайтесь в казну. СИЛ УЖЕ НЕТ!!!

Аватар користувача
Olesya2914
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 25
З нами з: 20 червня 2013, 22:37
Регіон: Донецкая область
Звідки: Покровськ
Дякував (ла): 3 рази

Повідомлення Olesya2914 »

зашла наконец то, вот ссылка на видео и скачала там сертификаты, файлы для работы хром и теперь работает. http://infor.pp.ua/

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

Olesya2914, всё, что там по ссылке, есть и тут в первом посте. Остальное в теме можно прочитать. Также касательно новых ключей, есть проблема с новыми ключами, выпущенными в этом году, и поэтому нужны сертификаты немного другие или больше, чем обычно. Другие просто позвонили в аккредитованный центр и всё решилось отлично, потому что походу у вас во флешке не были зашиты нужные сертификаты, возможно. И это тоже обсуждалось в этой ветке.

Відповісти

Повернутись до “СДО "Клієнт Казначейства - Казначейство" та "Є-звітність"”