Автоматизована система «Є-Звітність»

Тут обговорюємо питання Системи Дистанційного обслуговування "Клієнт Казначейства - Казначейство" та Система подачі звітності "Є-звітність"
nata69
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 64
З нами з: 19 вересня 2014, 09:00
Регіон: Волынская Область
Звідки: Луцк
Подякували: 1 раз

Повідомлення nata69 »

Казначейством були повернуті 2 посилки для того ,щоб сформувати 1 посилку і відправити знову на казну. Звіти усі виправлені ,протестовані  підписані. Коли формую нову посилку то невидно жодної форми звіту щоб привязати до посилки. Можливо хтось відправляв уже повернуті посилки, допоможіть!!!

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

nata69 писав:Казначейством були повернуті 2 посилки для того ,щоб сформувати 1 посилку і відправити знову на казну. Звіти усі виправлені ,протестовані  підписані. Коли формую нову посилку то невидно жодної форми звіту щоб привязати до посилки. Можливо хтось відправляв уже повернуті посилки, допоможіть!!!
В этом случае не подскажу, ибо сам лично не сталкивался. Я инструкцию до конца не изучал, но там должно быть написано, как поступать в этом случае.

vlagimircherkes
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 10 серпня 2017, 11:55
Регіон: Одесская область

Повідомлення vlagimircherkes »

nata69 писав:Казначейством були повернуті 2 посилки для того ,щоб сформувати 1 посилку і відправити знову на казну. Звіти усі виправлені ,протестовані  підписані. Коли формую нову посилку то невидно жодної форми звіту щоб привязати до посилки. Можливо хтось відправляв уже повернуті посилки, допоможіть!!!
какой у вас статуc в "перегляді відправленої звітности" стоит?

Snignata
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 31
З нами з: 30 січня 2017, 16:57
Регіон: Николаевская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 1 раз

Повідомлення Snignata »

у нас тоже такая ситуация, статус підписано керівником

Юлія7
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 27 березня 2018, 17:59
Регіон: Волынская область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Юлія7 »

Допоможіть! вискакує коли заходжу в бюджетну звітність [font="Open Sans", "Helvetica Neue", Helvetica, Arial, sans-serif]В мережі консолідації звітності не заповнено Розпорядник який консолідує звітну форму для МБ( Бюджет= фонд= КВК= КПК=)[/font]

джус
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 48
З нами з: 28 серпня 2013, 12:40
Регіон: Ровенская Область
Звідки: Дубно
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 3 рази

Повідомлення джус »

Юлія 7. Заповніть мережу фінансову МБ, де "розпорядник вищого рівня" теж вкажіть себе( код ЄДРПОУ) і встановіть правильні дати, а потім формуйте звітність.

Nataly mar
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 27 березня 2018, 19:13
Регіон: Донецкая область
Подякували: 1 раз

Повідомлення Nataly mar »

Добрый вечер.
 Нужна помощь, не получается подключиться к системе «Є-Звітність». Установили BarsCryptor, запускается, внесли сертификаты и ключи. Заходим на страницу "Вход в систему" и при любой попытке что либо ввести видим надпись "Увімкніть BarsCryptor, або до нього не має доступу". BarsCryptor включен, но ни со страницей входа, ни со страницей диагностики нет подключения. Что может быть причиной отсутствия связи между программой  BarsCryptor и системой «Є-Звітність»? Спасибо.

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

Nataly mar писав:Добрый вечер.
 Нужна помощь, не получается подключиться к системе «Є-Звітність». Установили BarsCryptor, запускается, внесли сертификаты и ключи. Заходим на страницу "Вход в систему" и при любой попытке что либо ввести видим надпись "Увімкніть BarsCryptor, або до нього не має доступу". BarsCryptor включен, но ни со страницей входа, ни со страницей диагностики нет подключения. Что может быть причиной отсутствия связи между программой  BarsCryptor и системой «Є-Звітність»? Спасибо.
Проблема с Барскриптором, некорректная установка, не запущен в данный момент или ещё что-то. Возможно, нет прав у пользователя. Запустить от администратора.

Nataly mar
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 27 березня 2018, 19:13
Регіон: Донецкая область
Подякували: 1 раз

Повідомлення Nataly mar »

tsuaf писав:
Nataly mar писав:Добрый вечер.
 Нужна помощь, не получается подключиться к системе «Є-Звітність». Установили BarsCryptor, запускается, внесли сертификаты и ключи. Заходим на страницу "Вход в систему" и при любой попытке что либо ввести видим надпись "Увімкніть BarsCryptor, або до нього не має доступу". BarsCryptor включен, но ни со страницей входа, ни со страницей диагностики нет подключения. Что может быть причиной отсутствия связи между программой  BarsCryptor и системой «Є-Звітність»? Спасибо.
Проблема с Барскриптором, некорректная установка, не запущен в данный момент или ещё что-то. Возможно, нет прав у пользователя. Запустить от администратора.
Спасибо за ответ. нет барскриптор запущен и в систему заходим как администратор. Есть подозрение что у нас стоит Windows7 и из-за этого не стыковки в работе попробуем переустановить систему на ХР.

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

Nataly mar, нет, подозрения никакого не должно быть. Работает от windows XP SP3 до windows 10. Подозрение может быть только в том, что система повреждена либо вирусом, либо ещё чем-то, или антивирус не дает работать правильно.

Nataly mar
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 27 березня 2018, 19:13
Регіон: Донецкая область
Подякували: 1 раз

Повідомлення Nataly mar »

tsuaf писав:Nataly mar, нет, подозрения никакого не должно быть. Работает от windows XP SP3 до windows 10. Подозрение может быть только в том, что система повреждена либо вирусом, либо ещё чем-то, или антивирус не дает работать правильно.
Систему проверили. Антивирусник уже отключили.

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

Nataly mar писав:
tsuaf писав:Nataly mar, нет, подозрения никакого не должно быть. Работает от windows XP SP3 до windows 10. Подозрение может быть только в том, что система повреждена либо вирусом, либо ещё чем-то, или антивирус не дает работать правильно.
Систему проверили. Антивирусник уже отключили.
Значит, что-то другое есть. Это необязательно вирус, шаловливые ручки где-то в системе полазили или ещё что-то неочевидное на первый взгляд. А что именно - никто не знает. По форуму этого не понять.

АнфисаБюджет
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 32
З нами з: 26 вересня 2017, 12:33
Регіон: Луганская область

Повідомлення АнфисаБюджет »

Доброго дня , сьогодні хтось зміг зайти до системи ?

marinacivil1983
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 28 лютого 2018, 11:59
Регіон: Донецкая область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення marinacivil1983 »

Нет,проверку проходит,а в систему не входит.

nachalnik
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 113
З нами з: 29 травня 2014, 11:07
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 4 рази

Повідомлення nachalnik »

Добрый день подскажите почему не хочет подписывать финансовий звит

nachalnik
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 113
З нами з: 29 травня 2014, 11:07
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 4 рази

Повідомлення nachalnik »

Уже второй день мучаюсь не получаеться статус пишет что отправлено на подпись гл.бухгалтеру

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

nachalnik писав:Уже второй день мучаюсь не получаеться статус пишет  что отправлено на подпись гл.бухгалтеру
Здравствуйте, а кто ж его знает, почему не подписывает. Никто ж не видит ошибку. А вообще можно попробовать с разных браузеров. Такой статус и должен быть, пока не подпишется. Если с ключами всё нормально, диагностику проходит успешно, то технических проблем нет, кроме криво работающих браузеров или производящихся в данный момент изменений в системе на портале.

NoVaToR
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 05 березня 2018, 10:46
Регіон: Донецкая область
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 2 рази

Повідомлення NoVaToR »

Не працює АС, не завантажує сторінку з логіном та паролем

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

NoVaToR писав:Не працює АС, не завантажує сторінку з логіном та паролем
Ну, этому может быть миллион причин, если честно, всяких всевозможных от некорректно работающего браузера до некорректной установки Барскриптора и отсутствия ключей/сертификатов.

Олена бухгалтер 2018
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 28 березня 2018, 11:38
Регіон: Полтавская область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Олена бухгалтер 2018 »

Заповнила Є-звітність, в протоколі міститься помилка : в балансі р.1161 гр.4 є сума бланки сув.звітн. та гроші в дорозі,а в додатку №3(звіт про рух грошових коштів )цих сум немає.В які рядки дод.№3 внести?Дякую !

olena-oleks
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 28 березня 2018, 11:43
Регіон: Донецкая область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення olena-oleks »

караул :(  підписала  и гл.бух и руководителем  з помилкою баланс  до казни ще  не відправляла  як можно виправити

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

Олена бухгалтер 2018 писав:Заповнила Є-звітність, в протоколі міститься помилка : в балансі р.1161 гр.4 є сума бланки сув.звітн. та гроші в дорозі,а в додатку №3(звіт про рух грошових коштів )цих сум немає.В які рядки дод.№3 внести?Дякую !
Задайте вопрос здесь. Там обсуждается заполнение отчетов.

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

olena-oleks писав:караул :(  підписала  и гл.бух и руководителем  з помилкою баланс  до казни ще  не відправляла  як можно виправити
Читайте инструкцию, там должно быть написано, как вернуть на подписание.

olena-oleks
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 28 березня 2018, 11:43
Регіон: Донецкая область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення olena-oleks »

як повернути  зі статусу"  підписаний  головним бухгалтером та керівником" баланс  1дс з помилкою на " очикує " все по інструкції  але не "повертає " та не "видаляє " пише  не можливо???

NoVaToR
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 05 березня 2018, 10:46
Регіон: Донецкая область
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 2 рази

Повідомлення NoVaToR »

Доброго дня) Проблема: відправила посилку з фінасовою звітністю, її повернули з казни, як з'ясувалося невірно вказано ЄДРПОУ розпорядника вищого рівня. Зараз захожу у форму і ЄДРПОУ не знаю як змінити. У довіднику вже змінила. Вирішила створити нову, повідомило, що в мене вже така форма є, а видалити теж не можу, бо вона вже відправлялася у пакеті. Як виправити ЄДРПОУ розпорядника вищого рівня у самій формі??

nachalnik
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 113
З нами з: 29 травня 2014, 11:07
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 4 рази

Повідомлення nachalnik »

Я сталкивалась если отправила на подпись и не подписала то можно вернуть только написать в окне которое высветиться после нажатия вернуть обьяснение например корегування а видалити неможливо

nachalnik
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 113
З нами з: 29 травня 2014, 11:07
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 4 рази

Повідомлення nachalnik »

Все подписала после тестирования программа глючит капееееееец

PRKZOZ
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 29 березня 2016, 09:10
Регіон: Днепропетровская область

Повідомлення PRKZOZ »

помилка ініціалізації програмного  забезпечення для накладання ЕЦП Wrong params  що  робити?

PRKZOZ
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 29 березня 2016, 09:10
Регіон: Днепропетровская область

Повідомлення PRKZOZ »

помилка ініціалізації програмного забезпечення для накладання ЕЦП Wrong params

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

PRKZOZ писав:помилка ініціалізації програмного  забезпечення для накладання ЕЦП Wrong params  що  робити?
Мало информации для того, чтобы понять в чем проблема. Навскидку - проблема в связке сертификат/ключ или же в драйверах, если используется токен.

Відповісти

Повернутись до “СДО "Клієнт Казначейства - Казначейство" та "Є-звітність"”