Автоматизована система «Є-Звітність»

Тут обговорюємо питання Системи Дистанційного обслуговування "Клієнт Казначейства - Казначейство" та Система подачі звітності "Є-звітність"
NoVaToR
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 05 березня 2018, 10:46
Регіон: Донецкая область
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 2 рази

Повідомлення NoVaToR »

NoVaToR писав:Доброго дня) Проблема: відправила посилку з фінасовою звітністю, її повернули з казни, як з'ясувалося невірно вказано ЄДРПОУ розпорядника вищого рівня. Зараз захожу у форму і ЄДРПОУ не знаю як змінити. У довіднику вже змінила. Вирішила створити нову, повідомило, що в мене вже така форма є, а видалити теж не можу, бо вона вже відправлялася у пакеті. Як виправити ЄДРПОУ розпорядника вищого рівня у самій формі??
Вирішила проблему, звернулася до казначейства, вони видалили форми фінансової звітності з помилковим ЄДРПОУ, а потім я набрала нові з правильним ЄДРПОУ розпорядника вищого рівня.
(може комусь знадобиться мій досвід)

Коваленко Фарид
Новачок
Новачок
Повідомлень: 8
З нами з: 28 березня 2018, 14:42

Повідомлення Коваленко Фарид »

Доброго дня. Не вдається зайти з файловим ключем АЦСК Україна,пише "Не знайдено НКІ або сертифікати на ньому", хоча всі сертифікати підтянуті в папки які треба, ключ на місці, в барскрипторі стоїть використовувати ключ на НКІ. Хоча з файловим ключем ДКСУ пускає ( іншої організації).

alinakovtun
Новачок
Новачок
Повідомлень: 8
З нами з: 02 січня 2015, 18:11
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 5 разів

Повідомлення alinakovtun »

Коваленко Фарид, спробуй в барскрипторі вибрати використовувати ключ у вигляді файлу. Потім вийти з барскриптора та зайти знов

nadia.karpenko19
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 22 травня 2017, 09:47
Регіон: Черниговская область

Повідомлення nadia.karpenko19 »

Доброго дня. Коли заходжу під ключем керівника відсутнє основне меню, не можу підписати звіт. Як виправити?

Аватар користувача
Демидюк Юра
Новачок
Новачок
Повідомлень: 8
З нами з: 27 лютого 2018, 12:23
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 4 рази

Повідомлення Демидюк Юра »

Ще страждальцям з ключами від приватбанка є можливість ключ конвертувати у МЕДОК заходите в Адміністрування\Сертифікати Заходим в меню Сервіс\Конвертація ключа JKS

Коваленко Фарид
Новачок
Новачок
Повідомлень: 8
З нами з: 28 березня 2018, 14:42

Повідомлення Коваленко Фарид »

alinakovtun писав:Коваленко Фарид, спробуй в барскрипторі вибрати використовувати ключ у вигляді файлу. Потім вийти з барскриптора та зайти знов
Пробував, і перевстановлював. І на іншому компі пробував.

natalya0704
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 27
З нами з: 18 листопада 2015, 14:48
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 5 разів
Подякували: 4 рази

Повідомлення natalya0704 »

yaoleg, Ми одержувачі коштів. Нам треба відправити в казначейство тестовий річний звіт 2м. У зв'язку з тим, що у нас є лише керівник і немає бухгалтера, нам надали в Е-звітності доступ до функцій створення звітів на рівні керівника, також надали заповнені довідники.
Я створила звіт, перевірила (в протоколі помилок не виявлено) та відправила звіт на підпис , при цьому кнопки змінилися - залишилися тільки " протокол", "друк", "історія". Але у функції "бюджетна звітність (підписання)" звіту не має.
Де його знайти та підписати? Видалити система не дає, тому що від відправлений на підпис.
Хто вже розібрався в роботі з системою, допоможіть, будь-ласка.

alinakovtun
Новачок
Новачок
Повідомлень: 8
З нами з: 02 січня 2015, 18:11
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 5 разів

Повідомлення alinakovtun »

Коваленко Фарид, а в сертифікатах тип файлу змінив?

Коваленко Фарид
Новачок
Новачок
Повідомлень: 8
З нами з: 28 березня 2018, 14:42

Повідомлення Коваленко Фарид »

alinakovtun писав:Коваленко Фарид,  а в сертифікатах тип файлу змінив?
Сертифікати з розширенням .cer
Ключ Key-6.dat

найк
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 19
З нами з: 07 лютого 2012, 11:46
Регіон: Донецкая Область
Звідки: Донецк
Подякували: 1 раз

Повідомлення найк »

Якщо не знаходить НКІ завантажте сертифікат з АЦСК під номером 15 і все вийде.

alinakovtun
Новачок
Новачок
Повідомлень: 8
З нами з: 02 січня 2015, 18:11
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 5 разів

Повідомлення alinakovtun »

Коваленко Фарид писав:
alinakovtun писав:Коваленко Фарид,  а в сертифікатах тип файлу змінив?
Сертифікати з розширенням .cer
Ключ Key-6.dat
ЦІ сертифікати + твої: керівник і бухгалтер
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.

Еленна
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 28 березня 2018, 17:17
Регіон: Киевская область

Повідомлення Еленна »

Казначейство повернуло звітність, виправили, підписали головний бухгалтером та керівникосм, але при відправці коли пробуємо в посилку додоти звіт до посилки їх невидно. Допоможіть

chorik
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 25
З нами з: 28 лютого 2011, 16:04
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Подякували: 2 рази

Повідомлення chorik »

natalya0704 писав:yaoleg, Ми одержувачі коштів. Нам треба відправити в казначейство тестовий річний звіт 2м. У зв'язку з тим, що у нас є лише керівник і немає бухгалтера, нам надали в Е-звітності доступ до функцій створення звітів на рівні керівника, також надали заповнені довідники.
Я створила звіт, перевірила (в протоколі помилок не виявлено) та відправила звіт на підпис , при цьому кнопки змінилися - залишилися тільки " протокол", "друк", "історія".  Але у функції "бюджетна звітність (підписання)" звіту не має.
Де його знайти та підписати? Видалити система не дає, тому що від відправлений на підпис.
Хто вже розібрався в роботі з системою, допоможіть, будь-ласка.
[font="Noto Sans", sans-serif]Потрібно було до внесення звітності, в казначействі спеціалісту з роллю "Казначей" добавити вашу організацію у "Довідники"  в перелік організацій  в якій використовується лише один підпис керівника. Тоді по ідеї звіти повинні були б з"явитись на підпис[/font]

Parashchuk Oleg
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 01 березня 2018, 11:37

Повідомлення Parashchuk Oleg »

Не знаю, чи піднімали таку тему але .. Чомусь токени Автор дозволяють зайти без проблем, а від Алмаз ні. Як було у нас. Виявляється щоб зайти через токени Автор додатково необхідно в кореневу папку закинути ті самі сертифікати що і при роботі через файл бо так пише що мовляв Сертифікат не знайдено. Хоча по ідеї в токені мали б бути зашиті всі сертифікати: кореневий, корпоративні, особисті. Ось так, факт є факт. Може комусь допоможе

Еленна
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 28 березня 2018, 17:17
Регіон: Киевская область

Повідомлення Еленна »

Казначейство повернуло звітність, виправили, підписали головний бухгалтером та керівникосм, але при відправці коли пробуємо в посилку додоти звіт до посилки їх невидно. Допоможіть

Nadiya)))))))
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 21
З нами з: 19 березня 2018, 18:01
Регіон: Одесская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 1 раз

Повідомлення Nadiya))))))) »

найк писав:Якщо не знаходить НКІ завантажте сертифікат з АЦСК під номером 15 і все вийде.
Здравствуйте, спасибо вам большое, я сколько мучилась, а оказывается все легко и просто, один сертификат под номер 15 и зашла, подскажите пожалуйста, может вы сможете мне помочь, я заходила под керивныком, а под бухгалтером не могла, и вот только сейчас благодаря вам зашла, но в тот момент когда заходила под керивныком. мучила программу. и там где користувачи заблокировала вход для керивника, может можно как то исправить это, я теперь не могу зайти, выбивает фамилию керивника и дальше не пускает(((

Nadiya)))))))
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 21
З нами з: 19 березня 2018, 18:01
Регіон: Одесская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 1 раз

Повідомлення Nadiya))))))) »

yaoleg, здравствуйте, вы не могли бы мне помочь, пожалуйста, проблема такая, я заходила под керівником, а под бухгалтером не могла, долго мучилась, клацала везде, и там где коритсувачі заблокировала вход для керівника, теперь наконец то зашла под бухгалтером, а под керівником, меня не пропускает, все ввожу, диагностику проходит, при входе выбивает фамилию директора, а дальше программа не пропускает, может есть какой то выход?

DAZDRANAGON
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 29 березня 2018, 16:56
Регіон: Киевская область

Повідомлення DAZDRANAGON »

Доброго дня. 
Не вдається зайти з файловим ключем АЦСК Україна,пише "Не знайдено НКІ або сертифікати наньому", хоча всі сертифікати підтянуті в папки які треба, ключ на місці, в барскрипторі стоїть використовувати ключ З ФАЙЛУ. 
Пробував на 7 різних ПК починаючи з ХР закінчуючи 10. Сертифікати всі на місцях C:\My Certificates and CRLs 13 (імпортовані через Користувач ЦСК-1.3), ключ конвертований в C:\BarsCryptor\Key\Key-6.dat

Аватар користувача
Kazna_chey
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 10
З нами з: 21 червня 2011, 20:42
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Kazna_chey »

Еленна писав:Казначейство повернуло звітність, виправили, підписали головний бухгалтером та керівникосм, але при відправці коли пробуємо в посилку додоти звіт до посилки їх невидно. Допоможіть
Ви відправляєте теж саму посилку, яку вже відправляли, а не створюєте нову. Там виправлені звіти повинні мати статус "підписані керівником"

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

Nadiya))))))), зверніться в своє казначейство і Вам розблокують обліковий запис.

ivangorod04364087
Новачок
Новачок
Повідомлень: 6
З нами з: 12 грудня 2017, 20:34
Регіон: Кировоградская область
Дякував (ла): 4 рази

Повідомлення ivangorod04364087 »

tsuaf писав:
Nataly mar писав:
tsuaf писав:Nataly mar, нет, подозрения никакого не должно быть. Работает от windows XP SP3 до windows 10. Подозрение может быть только в том, что система повреждена либо вирусом, либо ещё чем-то, или антивирус не дает работать правильно.
Систему проверили. Антивирусник уже отключили.
Значит, что-то другое есть. Это необязательно вирус, шаловливые ручки где-то в системе полазили или ещё что-то неочевидное на первый взгляд. А что именно - никто не знает. По форуму этого не понять.
Добрий вечір!!!  Чи найшли ви вихід з своєї проблеми,тому що у нас такі ж самі проблеми.Перепробували різні варіанти ,але проблема не вирішена на windows-7. На іншому комп"ютері windows XP програма працює звіт занесли ,відправили в казначейство і отримали відповідь :звіт прийнятий. Закрадається думка що щось не так із windows-7.

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

ivangorod04364087, зазвичай, швидше перевстановити операційну систему ніж шукати, невідомо що!

babo4kaleti
Новачок
Новачок
Повідомлень: 7
З нами з: 09 лютого 2015, 13:17
Подякували: 4 рази

Повідомлення babo4kaleti »

Еленна писав:Казначейство повернуло звітність, виправили, підписали головний бухгалтером та керівникосм, але при відправці коли пробуємо в посилку додоти звіт до посилки їх невидно. Допоможіть
 Їх не потрібно нікуди додавати, вони вже підписані автоматично сіли в ту саму посилку яку було повернуто. ЇЇ потрібно просто наново переслать до Казначейства.

babo4kaleti
Новачок
Новачок
Повідомлень: 7
З нами з: 09 лютого 2015, 13:17
Подякували: 4 рази

Повідомлення babo4kaleti »

olena-oleks писав:як повернути  зі статусу"  підписаний  головним бухгалтером та керівником" баланс  1дс з помилкою на " очикує " все по інструкції  але не "повертає " та не "видаляє " пише  не можливо???
Попробуйте створити посилку та  прикріпіть один лише цей файл звітності - баланс 1дс, а потім нажміть вилучити з посилки, при цьому вкажіть причину вилучення ( помилкова). Звіт повинен вилучитись із посилки та змінити статус на введення даних. Заходите під ключем бухгалтера та редагуєте дані, або видаляєте.

ivangorod04364087
Новачок
Новачок
Повідомлень: 6
З нами з: 12 грудня 2017, 20:34
Регіон: Кировоградская область
Дякував (ла): 4 рази

Повідомлення ivangorod04364087 »

yaoleg писав:ivangorod04364087, зазвичай, швидше перевстановити операційну систему ніж шукати, невідомо що!
Так ,мабуть прийдеться перевстановити. Причина в тому ,що на камп"ютері встановлено багато робочих програм ,які потрібно буде відновлювати,затрачаючи на це час ,якого постійно не вистачає.В установі програмістів немає.

Valentina_say1
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 30 березня 2018, 01:40
Регіон: Волынская область

Повідомлення Valentina_say1 »

[font='Helvetica Neue', Helvetica, Arial, sans-serif]При діагностиці Bars Crypto маю "Помилка накладення ЕЦП. Зверніться до адміністратора. Виникла помилка при зчитування особистого ключа з носія ключової інформації" Це також казначейство не зареєструвало? Чи я щось не те зробила?[/font]

tanya1126
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 20 листопада 2017, 12:22
Регіон: Ровенская область

Повідомлення tanya1126 »

найк писав:Якщо не знаходить НКІ завантажте сертифікат з АЦСК під номером 15 і все вийде.
Скажіть, будь ласка, куди його завантажити? В мене ключ на токені

Nadiya)))))))
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 21
З нами з: 19 березня 2018, 18:01
Регіон: Одесская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 1 раз

Повідомлення Nadiya))))))) »

yaoleg писав:Nadiya))))))), зверніться в своє казначейство і Вам розблокують обліковий запис.
Спасибо, но наше казначейство сказали, что они не могут этого сделать. Типа заблокировался сам ключ, и сказал идти в налоговую, но мы с ключом нормально работаем, в других программах, я тоже считаю что заблокировался просто вход для этого пользователя, для керивника, и ключ здесь не причем, буду воевать дальше казначейством.....

kostenkodn
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 26 жовтня 2017, 15:33
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення kostenkodn »

Здравствуйте! Подскажите, пожалуйста, что делать? В кабинете Є-звітність в разделе Администрирование было по ошибке отменено ряд действий для главного бухгалтера и директора. И теперь при входе дает возможность только выполнять ограниченное количество операций, а самое главное пропала возможность администрирования. Может кто-то сталкивался с подобной проблемой?

БухгалтерМоквин
Новачок
Новачок
Повідомлень: 8
З нами з: 30 березня 2018, 11:53
Регіон: Ровенская область
Дякував (ла): 3 рази

Повідомлення БухгалтерМоквин »

Доброго дня. Допоможіть хто знає. Коли в Bars Crypto роблю сторінку діагностики вибиває не знайдено особистих ключів на носії. Я використовую токен. І відповідно не заходить в Є-Звітність (не знайдено НКІ або сертифікати на ньому).

Відповісти

Повернутись до “СДО "Клієнт Казначейства - Казначейство" та "Є-звітність"”