Автоматизована система «Є-Звітність»

Тут обговорюємо питання Системи Дистанційного обслуговування "Клієнт Казначейства - Казначейство" та Система подачі звітності "Є-звітність"
Sotnykivka
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 21
З нами з: 29 листопада 2015, 17:24
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 5 разів

Повідомлення Sotnykivka »

Підкажіть будь-ласка. Чи можна зараз занести звіт за 2017рік?

tatyanaw1@ukr.net
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 221
З нами з: 10 липня 2015, 21:29
Регіон: Житомирская область
Дякував (ла): 53 рази
Подякували: 29 разів

Повідомлення tatyanaw1@ukr.net »

здравствуйте.подскажите может у кого было такое. вошла в бюджетну звытнысть,створити,выбрала МБ и ф.2 иду в **коди бюджетыв**оберить категорию и все пустота ничего нет.хотя годовой отправляла и все ок было.что нужно сделать?

Mudryk
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 54
З нами з: 14 лютого 2014, 15:26
Регіон: Тернопольская Область
Звідки: Тернополь
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 8 разів

Повідомлення Mudryk »

Щоб зняти підпис керівника, треба створити посилку з тим тільки звітом, в якому треба зняти підпис директора, або виправити помилки. Після того відкрити посилку і вилучити його з пос
илки, виникне вікно, де потрібно вписати причину вилучення, наприклад, слово "помилка" і після цього звіт повернеться на етап внесення даних. Його потрібно буде підписати гол. бухгалтером і директором. А якщо посилка вже відіслала в казну, то тільки після повернення казною невірного звіту можна його виправити.

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

Sotnykivka писав:Підкажіть будь-ласка. Чи можна зараз занести звіт за 2017рік?
Вже не можна, зараз подається звіт виключно за І квартал 2018 року!

Valentina_say1
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 30 березня 2018, 01:40
Регіон: Волынская область

Повідомлення Valentina_say1 »

на сторінці діагностики пропускає через ініціалізацію, а при перевірці ключа вказує "Помилка накладення ЕЦП. Зверніться до адміністратора. Виникла помилка при зчитуванні особистого ключа з носія ключової інформації". Хоча я в папку внесла і сертифікат ЦЗО, і з сайту АЦСК "Україна", і особисті. Ключ директора в папці Key
Допоможіть, будь ласка. Бачу, що при подібних питаннях Ви пишете в особисті повідомлення...Допоможіть...

Аватар користувача
НЛО
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 15 квітня 2018, 23:04
Регіон: Волынская область
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 2 рази

Повідомлення НЛО »

До уваги всіх, хто міняв ключі від АЦСК "Україна", і після цього не може увійти в систему!
Ситуація: Після заміни ключів АЦСК "Україна" (у зв'язку із закінченням терміну дії, або через кадрові зміни) не вдається увійти до системи "Є-Звітність". Видає помилку: "Невірний ідентифікатор користувача або пароль". Заявки в ДКСУ подані, доступ для нових ключів відкрито. Ключі сконвертовано програмою від АЦСК "Україна" із формату *.ZS2 в Key-6.dat Самі ключі в інших програмах (Медок, Соната і т.д.) працюють коректно. До заміни ключів все працювало нормально. Якщо відкрити в Барскрипторі сторінку діагностики і там виконати ініціалізацію – то система видасть помилку "Не знайдено особистих ключів на носії". Це означає, що проблема на стороні клієнта, а не Казначейства, бо Барскриптор для діагностики до серверів АС "Є-звітність" не звертається, а всі перевірки виконує на локальній адресі.
Отже, якщо ваша ситуація відповідає вищезазначеній – виконайте наступні дії:
1) Видаліть всі сертифікати із папки "C:\My Certificates and CRLs 13\".
2) Завантажте архів за посиланням https://www.pavlobilan.com/files/help/e ... kraine.exe (Хто зареєстрований на форумі, завантажуйте архів з сертифікатами із першої сторінки форуму. Там сертифікати з усіх основних АЦСК)
3) Розпакуйте вміст архіву у папку "C:\My Certificates and CRLs 13\".
4) Особисті сертифікати користувачів (директора, головного бухгалтера), завантажені із сайту АЦСК "Україна" помістіть у цю папку і перейменуйте до стандартного вигляду CA-серійний номер сертифіката (без пробілів).cer.
5) Перевірте наявність потрібного ключа в папці "...BarsCryptor/Key" і входьте в систему.
Після цього все повинно запрацювати.

Ольга12345
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 02 жовтня 2017, 12:40
Регіон: Ивано-Франковская область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Ольга12345 »

Помилка: "В довіднику підпорядкованості установи не заповнено Розпорядник вищого рівня для консолідації фінансової звітності МБ" як її виправити???????????

petrukv
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 16
З нами з: 16 квітня 2018, 10:53
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 2 рази

Повідомлення petrukv »

Доброго дня, допоможіть, будь ласка, де потрібно створювати пояснювальну записку. Не можу знайти

barvino4ok
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 04 квітня 2018, 12:46
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення barvino4ok »

Доброго дня!
В кого-небудь таке було? Річна звітність внесена без проблем, а починаючи з 2 квітня неможливо зайти на сайт... І неможливо внести звітність за І квартал 2018 року. Перепробувала всі браузери вже...

Не удаётся установить соединение с сайтом.
Превышено время ожидания ответа от сайта ezvit.treasury.gov.ua.

Попробуйте сделать следующее:
  • Проверить, есть ли подключение к интернету.
  • [url=chrome-error://chromewebdata/#buttons]Проверить настройки прокси-сервера и брандмауэра[/url].
  • Выполните диагностику сети

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

barvino4ok писав:Доброго дня!
В кого-небудь таке було? Річна звітність внесена без проблем, а починаючи з 2 квітня неможливо зайти на сайт... І неможливо внести звітність за І квартал 2018 року. Перепробувала всі браузери вже...

Не удаётся установить соединение с сайтом.
Превышено время ожидания ответа от сайта ezvit.treasury.gov.ua.

Попробуйте сделать следующее:
  • Проверить, есть ли подключение к интернету.
  • [url=chrome-error://chromewebdata/#buttons]Проверить настройки прокси-сервера и брандмауэра[/url].
  • Выполните диагностику сети
Здравствуйте. Это у вас что-то локальное. Нет подключения, сетевой кабель отключен, сетевая карта не работает или другие проблемы с подключением.

Анна313
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 34
З нами з: 11 травня 2016, 11:42
Регіон: Донецкая область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Анна313 »

Добрий день, колеги! Підскажіть, будь-ласка, створили звіт 2м, у протоколі показує помилку - не вірно вказано-вид економічної діяльності. Всі поля заповнені, де у даній формі має бути вказаний вид економічної діяльності?

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

Анна313 писав:Добрий день, колеги! Підскажіть, будь-ласка, створили звіт 2м, у протоколі показує помилку - не вірно вказано-вид економічної діяльності. Всі поля заповнені, де у даній формі має бути вказаний вид економічної діяльності?
Это касается профиля вашей организации, а не самого отчета.

mezz07
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 125
З нами з: 09 жовтня 2014, 14:33
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 15 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення mezz07 »

Підкажіть , будь ласка, як повернути прийняту Казначейством звітність, це можливо?

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

mezz07 писав:Підкажіть , будь ласка, як повернути прийняту Казначейством звітність, це можливо?
Программно невозможно никак, он же уже принят.

mezz07
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 125
З нами з: 09 жовтня 2014, 14:33
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 15 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення mezz07 »

То есть это вообще невозможно? А если возникла такая необходимость?

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

mezz07 писав:То есть это вообще невозможно? А если возникла такая необходимость?
Уже всё равно ) Исправить можно уже другими отчетами или позвонив в Казначейство и согласовать дальнейшие действия.

mezz07
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 125
З нами з: 09 жовтня 2014, 14:33
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 15 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення mezz07 »

Казначейство говорит, что тут должен возвращать Головний розпорядник, а Головний розпорядник понятий не имеет как. Куда еще можно обратиться, есть ли какая то інформационная служба, помогите, пожалуйста.

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

mezz07 писав:Казначейство говорит, что тут должен возвращать Головний розпорядник, а  Головний розпорядник понятий не имеет как. Куда еще можно обратиться, есть ли какая то інформационная служба, помогите, пожалуйста.
То что-то не то Казначейство говорит или вы не так объясняете им. Ситуация же проста как двери. Если нужно исправить кое-что, то это сделать может только Казначейство. Если нужно вообще вернуть всё, то снова-таки, просто удаляется всё на стороне Казначейства и делов. При всей согласованности задача же вся потом заключается в технических деталях и всё.

Аватар користувача
jarod
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 14
З нами з: 16 квітня 2018, 12:11
Регіон: Запорожская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 1 раз

Повідомлення jarod »

А как быть с ситуацией, когда ключ бухгалтера подходит, а директора нет? Ключи от АЦСК Украина. Бухгалтера видит, сертификаты находит, а вот с директором — в упор не замечает. Хотя всё подкинуто точно так же, как и с бухгалтером.

nata314
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 07 квітня 2018, 18:27
Регіон: Черновицкая область

Повідомлення nata314 »

Dim_On, допоможіть будь ласка в налаштуванні кабінету,а то вже все пробувала в діагностиці барс криптор ініціалізація проходить,а при накладанні підпису "Помилка накладення ЕЦП. Зверніться до адміністратора. Виникла помилка при зчитуванні особистого ключа з носія ключової інформації" що робити не знаю.

Iryna_Lev
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 18
З нами з: 23 листопада 2015, 19:32
Регіон: Ровенская область
Дякував (ла): 3 рази

Повідомлення Iryna_Lev »

Доброго дня. Допоможіть розібратися. Зникла вкладка Адміністрування, є тільки Дошка оголошень. Як це можна виправити? Заходила і з ключем керівника, і з ключем бухгалтера-без змін, а раніше, коли звітна дата була 01.01.2018 все було ОК. ДОПОМОЖІТЬ!!!!

Iryna_Lev
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 18
З нами з: 23 листопада 2015, 19:32
Регіон: Ровенская область
Дякував (ла): 3 рази

Повідомлення Iryna_Lev »

Доброго дня. Допоможіть розібратися. Зникла вкладка Адміністрування, є тільки Дошка оголошень. Як це можна виправити? Заходила і з ключем керівника, і з ключем бухгалтера-без змін, а раніше, коли звітна дата була 01.01.2018 все було ОК. ДОПОМОЖІТЬ!!!!

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

Iryna_Lev писав:Доброго дня. Допоможіть розібратися. Зникла вкладка Адміністрування, є тільки Дошка оголошень. Як це можна виправити? Заходила і з ключем керівника, і з ключем бухгалтера-без змін, а раніше, коли звітна дата була 01.01.2018 все було ОК. ДОПОМОЖІТЬ!!!!
Придётся заходить сюда https://ezvit.treasury.gov.ua/barsapp/Users/AdmUsers и включать модули. Хотя в этой теме уже обсуждалось. Нужно, наверное, в шапку вынести объяснение.

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

Nataliia27 писав:Доброго вечора! Підкажіть хто-небудь, що робити якщо видає таку помилку (Помилка ініціалізації програмного забезпечення для накладення ЕЦП - Не знайдено приватного ключа Key-6.dat)?
Наверное, или нет ключа - Барскриптор не может его обнаружить, или проблема другого характера с ключом случилась.

Sveta_Buh
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 16 квітня 2018, 14:28
Регіон: Запорожская область
Подякували: 1 раз

Повідомлення Sveta_Buh »

Доброй ночи всем форумчанам!Я наверное, не буду первая  и не последняя...проблемы с ключами АЦСК Украина. Вернее с ними ничего не ясно. Долгое время пыталась пройти диагностику для бухгалтера...все мимо. Читала форум...но ничего не помогало. Сегодня попыталась зайти с ключом руководителя и ОООО ЧУДО....прошло все стадии диагностики и легко зашло в программу. На радостях я решила опять зайти с ключом бухгалтера...и??? НИЧЕГО...не работает. И знаете что интересно??? С ключом руководителя я больше не зашла.... Что это было? Момент слабости у программы? Хочется отметить, что я ничего не меняла в сертификатах. Программа просто перестала видеть ключ.

Аватар користувача
jarod
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 14
З нами з: 16 квітня 2018, 12:11
Регіон: Запорожская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 1 раз

Повідомлення jarod »

Sveta_Buh писав:Доброй ночи всем форумчанам!Я наверное, не буду первая  и не последняя...проблемы с ключами АЦСК Украина. Вернее с ними ничего не ясно. Долгое время пыталась пройти диагностику для бухгалтера...все мимо. Читала форум...но ничего не помогало. Сегодня попыталась зайти с ключом руководителя и ОООО ЧУДО....прошло все стадии диагностики и легко зашло в программу. На радостях я решила опять зайти с ключом бухгалтера...и??? НИЧЕГО...не работает. И знаете что интересно??? С ключом руководителя я больше не зашла.... Что это было? Момент слабости у программы? Хочется отметить, что я ничего не меняла в сертификатах. Программа просто перестала видеть ключ.
Вы не одиноки)) Только у меня чуда не было, по инструкции сделал, зашел с ключом бухгалтера и думал, что всё, вопрос решен. А на днях возникла необходимость зайти с ключом руководителя, сделал всё так же — не пускает. Возвращаю всё обратно, бухгалтер входит, подкидываю директора — отказ, в упор не видит ни ключа, ни сертификата. И вообще складывается впечатление, что на бухгалтере он понимает, что нужно искать файлы, а на директоре ищет токен(сужу по тексту ошибки). При том, что пункт в BarsCryptor, где выбираешь на чем искать ключи, не менялся ("ключи в виде файла").

СРЦСССДМ
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 17 квітня 2018, 09:40
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення СРЦСССДМ »

Доброго дня. У мене Аваст змінив файл hosts, тепер не можу зайти в Є звітність, що можна зробити?

Аватар користувача
jarod
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 14
З нами з: 16 квітня 2018, 12:11
Регіон: Запорожская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 1 раз

Повідомлення jarod »

СРЦСССДМ писав:Доброго дня. У мене Аваст змінив файл hosts, тепер не можу зайти в Є звітність, що можна зробити?
Добавить файл hosts в исключения Avast`а. Потом переустановить BarsCryptor, чтобы он повторно внес запись в файл hosts.

Зображення

СРЦСССДМ
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 17 квітня 2018, 09:40
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення СРЦСССДМ »

Нічого не виходить.Пише відсутній запис у файлі etc\hosts необхідно виконати повторну інсталяцію програми

Аватар користувача
jarod
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 14
З нами з: 16 квітня 2018, 12:11
Регіон: Запорожская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 1 раз

Повідомлення jarod »

СРЦСССДМ писав:Нічого не виходить.Пише відсутній запис у файлі etc\hosts необхідно виконати повторну інсталяцію програми
После добавления в исключения файла hosts, вы BarsCryptor переустанавливали?

Відповісти

Повернутись до “СДО "Клієнт Казначейства - Казначейство" та "Є-звітність"”