Автоматизована система «Є-Звітність»

Тут обговорюємо питання Системи Дистанційного обслуговування "Клієнт Казначейства - Казначейство" та Система подачі звітності "Є-звітність"
Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

Козубська Ірина писав:та ні, стоїть 3.0.0.1((((
Это что-то у вас с браузером, или почистите историю, кеш браузера, куки-файлы, как тут советовали уже.

Аватар користувача
berezka_ubr
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 131
З нами з: 31 січня 2013, 20:26
Регіон: Луганская область
Дякував (ла): 8 разів
Подякували: 4 рази

Повідомлення berezka_ubr »

Козубська Ірина писав:та ні, стоїть 3.0.0.1((((
така ж проблема, заходила з різних браузерів, а скачується версія 3.0.0.1

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

berezka_ubr писав:
Козубська Ірина писав:та ні, стоїть 3.0.0.1((((
така ж проблема, заходила з різних браузерів, а скачується версія 3.0.0.1
Тогда это что-то непонятное, возможно, связанное с ключами от некоторых Аккредитованных центров. Это уже вопрос к разработчикам нужно задавать.

Оксана 1975
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 01 березня 2018, 14:08
Регіон: Одесская область
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення Оксана 1975 »

tsuaf писав:
berezka_ubr писав:
Козубська Ірина писав:та ні, стоїть 3.0.0.1((((
така ж проблема, заходила з різних браузерів, а скачується версія 3.0.0.1
Тогда это что-то непонятное, возможно, связанное с ключами от некоторых Аккредитованных центров. Это уже вопрос к разработчикам нужно задавать.
Я инсталировала старую версию и с другого браузера скачала версию 3.0.0.3

Аватар користувача
berezka_ubr
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 131
З нами з: 31 січня 2013, 20:26
Регіон: Луганская область
Дякував (ла): 8 разів
Подякували: 4 рази

Повідомлення berezka_ubr »

наконец-то все получилось)))
Сначала удалила старый Барс, почистила кеш, куки и историю браузера, перезагрузила компьютер,
зашла на страничку е-звитности, и о счастье, мне предложило скачать барс  3.0.0.3. Скачала, перезагрузила, и все Ок.

Черкес Владимир
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 23 лютого 2018, 14:14
Звідки: Ukraine, Odessa

Повідомлення Черкес Владимир »

need help. завожу клиента в систему. при прохождении стадии перевирки працездатности получаю ошибку runtime error. в любом браузере. система 7 x32. антивирус удалил. систему обновил всеми доступными обновлениями. почистил adwclreaner и malwarebytes antimalware. переустановил все visual c ++. ключи и сертификаты действующие - на другом пк без проблем захожу в личный кабинет. 
Зображення

Sneman
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 184
З нами з: 27 січня 2012, 22:31
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 61 раз

Повідомлення Sneman »

Черкес Владимир писав:need help. завожу клиента в систему. при прохождении стадии перевирки працездатности получаю ошибку runtime error. в любом браузере. система 7 x32. антивирус удалил. систему обновил всеми доступными обновлениями. почистил adwclreaner и malwarebytes antimalware. переустановил все visual c ++. ключи и сертификаты действующие - на другом пк без проблем захожу в личный кабинет. 
У Вас в папке c:\My Certificates and CRLs 13\ на этой машине все необходимые сертификаты в наличии? Похоже, что выбивает при попытке догрузить самостоятельно какой-то сертификат с АЦСК ИДД ДФС

Черкес Владимир
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 23 лютого 2018, 14:14
Звідки: Ukraine, Odessa

Повідомлення Черкес Владимир »

Sneman писав:
Черкес Владимир писав:need help. завожу клиента в систему. при прохождении стадии перевирки працездатности получаю ошибку runtime error. в любом браузере. система 7 x32. антивирус удалил. систему обновил всеми доступными обновлениями. почистил adwclreaner и malwarebytes antimalware. переустановил все visual c ++. ключи и сертификаты действующие - на другом пк без проблем захожу в личный кабинет. 
У Вас в папке c:\My Certificates and CRLs 13\ на этой машине все необходимые сертификаты в наличии? Похоже, что выбивает при попытке догрузить самостоятельно какой-то сертификат с АЦСК ИДД ДФС
таки да! взял папку с тестовой машины на которой все работает и все завелось! спасибо!

Sneman
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 184
З нами з: 27 січня 2012, 22:31
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 61 раз

Повідомлення Sneman »

Черкес Владимир писав:таки да! взял папку с тестовой машины на которой все работает и все завелось! спасибо!
Ну значит порядок. Пожалуйста, рад помочь :-)

nataliya28
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 56
З нами з: 02 квітня 2014, 18:38
Регіон: Полтавская Область
Звідки: Кобеляки
Дякував (ла): 9 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення nataliya28 »

Почались проблеми із входом в кабінет Є-звітність. Завантажила версію Barscryptor ver. 3.0.0.3; з ТОКЕНА читає прізвище бухгалтера, а коли натискаю кнопку "вхід до системи" то пише "Не вірний ідентифікатор користувача або пароль", підкажіть, що робити дальше?

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

nataliya28 писав:Почались проблеми із входом в кабінет Є-звітність. Завантажила версію Barscryptor ver. 3.0.0.3; з ТОКЕНА читає прізвище бухгалтера, а коли натискаю кнопку "вхід до системи" то пише "Не вірний ідентифікатор користувача або пароль", підкажіть, що робити дальше?
Нет доступа в кабинет. Причины могут быть разными. Замена ключа и в Казначействе не добавили сертификат новый или же какая-то другая неполадка, связанная с несовместимостью Токена с данной версией Барскриптора.

nataliya28
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 56
З нами з: 02 квітня 2014, 18:38
Регіон: Полтавская Область
Звідки: Кобеляки
Дякував (ла): 9 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення nataliya28 »

Але ж у попередній версії 3.0.0.1 все працювало? І який вихід з положення? Звіт то вже здавати 3-го числа!

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

nataliya28 писав:Але ж у попередній версії 3.0.0.1 все працювало? І який вихід з положення? Звіт то вже здавати 3-го числа!
Спрашивать у разработчика. А вообще всё почистить нужно, кэш, куки-файлы. Также в инструкции по установке новой версии Барскриптора сказано, что нужно заново сделать диагностику и только потом пробовать заходить.

Sneman
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 184
З нами з: 27 січня 2012, 22:31
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 61 раз

Повідомлення Sneman »

nataliya28 писав:Почались проблеми із входом в кабінет Є-звітність. Завантажила версію Barscryptor ver. 3.0.0.3; з ТОКЕНА читає прізвище бухгалтера, а коли натискаю кнопку "вхід до системи" то пише "Не вірний ідентифікатор користувача або пароль", підкажіть, що робити дальше?
Если устанавливали обновление 25-26 числа - переустановите еще раз, скачав заново 3.0.0.3. Не забудьте до начала установки выгрузить из памяти старую версию. Проверьте наличие всех сертификатов в c:\My Certificates and CRLs 13\ Проведите тест всех ключей через "Страницу диагностики" и попробуйте зайти.

nataliya28
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 56
З нами з: 02 квітня 2014, 18:38
Регіон: Полтавская Область
Звідки: Кобеляки
Дякував (ла): 9 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення nataliya28 »

Оновлення встановляла 30 червня. Робила все по інструкції, і не один раз. Заново встановила БАРС, почистила історію, кеш,  провела тест через діагностику, все якби вірно, але пише теж саме :"Не вірний ідентифікатор користувача або пароль". Я в розпачі, що ж робити. Як зв"язатися із розробниками?

nataliya28
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 56
З нами з: 02 квітня 2014, 18:38
Регіон: Полтавская Область
Звідки: Кобеляки
Дякував (ла): 9 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення nataliya28 »

Dim_On, а Ви можете через TeamViewer допомогти в налаштуванні Bars Crypto, №тел.0994315858

nataliya28
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 56
З нами з: 02 квітня 2014, 18:38
Регіон: Полтавская Область
Звідки: Кобеляки
Дякував (ла): 9 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення nataliya28 »

О , боже, дай мені терпіння, не можу пройти сторінку діагностики. ПИШЕ:
Не удается получить доступ к сайту
Веб-страница по адресу https://local.barscryptor.net:31139/web/index.htm, возможно, временно недоступна или постоянно перемещена по новому адресу.Скільки разів пробувала і ніяк. Що робити?

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

nataliya28 писав:О , боже, дай мені терпіння, не можу пройти сторінку діагностики. ПИШЕ:
Не удается получить доступ к сайту
Веб-страница по адресу https://local.barscryptor.net:31139/web/index.htm, возможно, временно недоступна или постоянно перемещена по новому адресу.Скільки разів пробувала і ніяк. Що робити?
Барскриптор не запущен или другие проблемы.

LidiaR
Новачок
Новачок
Повідомлень: 9
З нами з: 19 березня 2018, 16:48
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 6 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення LidiaR »

Утро доброе?
А что как начало месяца так сайт не работает? Захожу в раздел "бюджетна звітність"
и ругается not connected to ORACLE
:57:

Наталочка74
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 02 травня 2018, 16:32
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення Наталочка74 »

У нас тоже финансовая отчетность работает, а бюджетная нет выдает ошибку ORA-03114: not connected to ORACLE

Johnny
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 02 липня 2018, 11:13
Регіон: Ивано-Франковская область
Дякував (ла): 3 рази

Повідомлення Johnny »

При вході до системи пише "Не вірний ідентифікатор користувача або пароль", підкажіть, що робити дальше? Діагностику проходить успішно. Кеш куки почистив.

vetlabbuh
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 02 липня 2018, 11:50
Регіон: Харьковская область

Повідомлення vetlabbuh »

Доброго дня! Підскажіть будь-ласка, при вході до Е-звітності обновили BarsCryptor до версії 3.0.0.3 і все працює, але при вході до СДО пише, Перейдіть за посиланням для завантаження актуальної версії: 3.0.0.1 Ваша версія: 3.0.0.3 і вхід неможливий, міняю на 3.0.0.1 і тоді неможемо зайти до Е-звітності і так по колу. 

Аватар користувача
Buhgalter1982
Новачок
Новачок
Повідомлень: 8
З нами з: 30 червня 2015, 11:59
Регіон: Львовская область
Звідки: Україна, Львів
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Buhgalter1982 »

Потрібно очистити кеш браузера з якого заходиш в СДО. Або попробуй через інший браузер зайти.

nataliya28
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 56
З нами з: 02 квітня 2014, 18:38
Регіон: Полтавская Область
Звідки: Кобеляки
Дякував (ла): 9 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення nataliya28 »

Третій день роблю спробу зайти в е-звітність. При вході до системи пише "Не вірний ідентифікатор користувача або пароль" Діагностику проходить успішно. Кеш куки почистила. Заходила не з одного браузера: і хром і мозілла-без результатів. Перевіряли вхід в казні - все спрацьовує, а з свого компа аж ніяк. Що дальше?

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

nataliya28 писав:Третій день роблю спробу зайти в е-звітність. При вході до системи пише "Не вірний ідентифікатор користувача або пароль" Діагностику проходить успішно. Кеш куки почистила. Заходила не з одного браузера: і хром і мозілла-без результатів. Перевіряли вхід в казні - все спрацьовує, а з свого компа аж ніяк. Що дальше?
если доступ по вашему сертификату в Казначействе проверен, то только одно может быть - несовместимость версии Барскриптора.

nataliya28
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 56
З нами з: 02 квітня 2014, 18:38
Регіон: Полтавская Область
Звідки: Кобеляки
Дякував (ла): 9 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення nataliya28 »

І що робити дальше?

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

nataliya28 писав:І що робити дальше?
Разработчика спрашивать, пробовать версии разные барскрипторов устанавливать, на разных компах попробовать те же ключи... много чего пробовать можно )) Причины могут быть самые разные.

nataliya28
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 56
З нами з: 02 квітня 2014, 18:38
Регіон: Полтавская Область
Звідки: Кобеляки
Дякував (ла): 9 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення nataliya28 »

А які ще можуть бути версії Барскриптора? Я по новой встановила попередню версію 3.0.0.1, так воно вимагає встановлення 3.0.0.3.

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

nataliya28 писав:А які ще можуть бути версії Барскриптора? Я по новой встановила попередню версію 3.0.0.1, так воно вимагає встановлення 3.0.0.3.
Значит спрашивать разработчика остается. Что-то где-то не стыкуется.

nataliya28
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 56
З нами з: 02 квітня 2014, 18:38
Регіон: Полтавская Область
Звідки: Кобеляки
Дякував (ла): 9 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення nataliya28 »

Я вже спробувала ввійти в кабінет в іншому компові (віндовс 7, у мене 10-й). Всеодно пише: "Не вірний ідентифікатор користувача або пароль". Я в повному розпачі. Як зв"язатися з розробниками?

Відповісти

Повернутись до “СДО "Клієнт Казначейства - Казначейство" та "Є-звітність"”