Автоматизована система «Є-Звітність»

Тут обговорюємо питання Системи Дистанційного обслуговування "Клієнт Казначейства - Казначейство" та Система подачі звітності "Є-звітність"
Sneman
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 184
З нами з: 27 січня 2012, 22:31
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 61 раз

Повідомлення Sneman »

yaoleg писав:Sneman, з останньою версією барскриптора вже "йдуть" усі кореневі та корпоративні сертифікати. Так що завантажити потрібно лише особисті сертифікати підписувачів.
Кстати да, спасибо, я об этом забыл сказать.

nattka
Новачок
Новачок
Повідомлень: 8
З нами з: 19 травня 2014, 21:18
Регіон: Полтавская Область
Звідки: Кременчуг
Подякували: 1 раз

Повідомлення nattka »

Не могу зайти в э-звитнисть . Пишет:The service is unavailable- сервис недоступен.Вчера после 15-00 не могла зайти в бюджетну звитнисть-програмна помилка. Это только у меня такое?

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

nattka, в мене заходить, але гадаю можуть бути перебої у роботі системи. Отож, терпіння і витримки усім нам!

Кузя
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 225
З нами з: 09 листопада 2012, 15:00
Регіон: Ровенская область
Звідки: Рівне
Дякував (ла): 25 разів
Подякували: 8 разів

Повідомлення Кузя »

yaoleg писав:Sneman, з останньою версією барскриптора вже "йдуть" усі кореневі та корпоративні сертифікати. Так що завантажити потрібно лише особисті сертифікати підписувачів.
Ну не знаю. Я коли оновила барскриптор, то не могла зайти на сторінку діагностики (ключі податкової). Скачала папку сертифікати на першій сторінці цієї теми і закинула в  папку My Certificates and CRLs 13 сертифікати ДФС і лише після цього все запрацювало. Певно змінився чи додався якийсь сертифікат ДФС, бо до цього часу все працювало і звіт за І квартал робила. А щодо "[font="Noto Sans", sans-serif]Godunivka написав:[/font][font="Noto Sans", sans-serif]Добрий день! Завантажила BarsCryptor, перевірила, заходжу в АС Є-звітність і зразу ж вибиває "Увімкніть BarsCryptor або до нього не має доступу". Включаю BarsCryptor пише "Mutex: Програма вже запущена", то в мене така ж проблема на робочому комп'ютері і на ноутбуці колеги, а тому мушу робити звіти на комп'ютері іншої колеги, вже і антивіруску відключала і всі дозволи надавала в брандмауері все безрезультатно. [/font]

Ольга14
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 30 жовтня 2017, 18:11
Регіон: Киевская область

Повідомлення Ольга14 »

[font="Noto Sans", sans-serif]Доброго дня! Два дні намагаюся ввести в Є-Звітність Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду (форма 4-3м), коли ввожу дані і нажима СТВОРИТИ, виводить звіт без табличної частини. У всіх таке??? Або підкажіть в чому може бути проблема. Дякую!!![/font]

Lubocka
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 56
З нами з: 11 листопада 2012, 16:11
Регіон: Закарпатская Область
Звідки: Мукачево
Дякував (ла): 15 разів
Подякували: 5 разів

Повідомлення Lubocka »

nataliya28 писав:Почались проблеми із входом в кабінет Є-звітність. Завантажила версію Barscryptor ver. 3.0.0.3; з ТОКЕНА читає прізвище бухгалтера, а коли натискаю кнопку "вхід до системи" то пише "Не вірний ідентифікатор користувача або пароль", підкажіть, що робити дальше?
такая же проблема. На версии 3.0.0.1 все работало, на версии 3.0.0.3 не работает. Диагностика дает, вход в кабинет - нет.
Пользуюсь токинами

nvoda
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 21
З нами з: 26 січня 2018, 09:48
Регіон: Львовская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 6 разів

Повідомлення nvoda »

Поновила BarsCryptor до версії 3.0.0.3, діагностику ключів пройшла, далі заходжу на сторінку Вхід до системи, і тут зависає і далі нічого не відбувається, кнопка "вхід до системи" не активна. Може хтось знає в чім тут причина?
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.

Аватар користувача
musia2010
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 59
З нами з: 04 лютого 2014, 11:02
Регіон: Ровенская Область
Звідки: Ровно
Подякували: 4 рази

Повідомлення musia2010 »

Сьогодні сильно висить сайт. За пів дня втигла ввійти два рази і зависає. Встигла підписати звіти.

nlo
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 05 жовтня 2011, 13:54
Регіон: Хмельницкая Область
Звідки: Славута
Подякували: 1 раз

Повідомлення nlo »

У нас теж не входить, хоча ще вчора все працювало більш-менш нормально. Пише "The service is unavailable" або зависає на вікні входу. Скоріше за все через перевантаження системи. Напевне, у багатьох не працює.

Skarlet
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 20
З нами з: 03 жовтня 2016, 10:38
Регіон: Херсонская область
Звідки: Херсон
Дякував (ла): 6 разів
Подякували: 8 разів

Повідомлення Skarlet »

Я так думаю, что сайт сильно перегружен по-этому плохо работает. Я вчера в обеденный перерыв отправила отчет по одному КЕКВУ а сегодня в 8.25 по другому. Жду ответа от казны.Так что не расстраивайтесь, ищите моменты. Удачи!

Natalia Stetsko
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 04 липня 2018, 13:40
Регіон: Львовская область
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення Natalia Stetsko »

Доброго дня! Підписала звіт керівником, а треба внести зміни. Як відмінити підпис?

Skarlet
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 20
З нами з: 03 жовтня 2016, 10:38
Регіон: Херсонская область
Звідки: Херсон
Дякував (ла): 6 разів
Подякували: 8 разів

Повідомлення Skarlet »

Просто выбрать форму 4-3

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

Natalia Stetsko, скажете казначею ідентифікатор звіту - він вам її скасує.

Skarlet
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 20
З нами з: 03 жовтня 2016, 10:38
Регіон: Херсонская область
Звідки: Херсон
Дякував (ла): 6 разів
Подякували: 8 разів

Повідомлення Skarlet »

Natalia Stetsko, если не отправили подписанный отчет. нужно его удалить и создать наново

Sotnykivka
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 21
З нами з: 29 листопада 2015, 17:24
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 5 разів

Повідомлення Sotnykivka »

nvoda писав:Поновила BarsCryptor до версії 3.0.0.3, діагностику ключів пройшла, далі заходжу на сторінку Вхід до системи, і тут зависає і далі нічого не відбувається, кнопка "вхід до системи" не активна. Може хтось знає в чім тут причина?
У мене така ж ситуація другий день. У вас вийшло зайти?

Ірина777
Новачок
Новачок
Повідомлень: 9
З нами з: 01 жовтня 2017, 11:42
Регіон: Житомирская область
Дякував (ла): 9 разів
Подякували: 5 разів

Повідомлення Ірина777 »

Аналогічно. Це просто якийсь жах. Чому над нами так знущаються?

Fedornyak Oksana
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 15
З нами з: 23 червня 2017, 14:27
Звідки: Ukraine, Krylos
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 4 рази

Повідомлення Fedornyak Oksana »

хтось телефонував на гарячу лінію??? якщо так, то ви додзвонились??? чи такі ж успіхи як і в системі :23: найболючіше те, що звіт зроблений і чекає відправки, але все висне........в кабінет зайти не можливо

Irina6647
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 10 лютого 2015, 15:05
Регіон: Одесская Область
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Irina6647 »

У мене теж саме!!! Сайт не працює зовсім!! я вже другий день не можу роздрукувати звітність!!!

Ірина777
Новачок
Новачок
Повідомлень: 9
З нами з: 01 жовтня 2017, 11:42
Регіон: Житомирская область
Дякував (ла): 9 разів
Подякували: 5 разів

Повідомлення Ірина777 »

в когось запрацювала є-звітність?

NataliZ
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 49
З нами з: 27 лютого 2018, 01:07
Регіон: Николаевская область
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 12 разів

Повідомлення NataliZ »

Я думала лише в мене проблема зі входом. Перевстановила та поновила все, що можливо, але така ж фігня...Навіть вночі неможливо ввійти! За три дні з чотирьох різних компьютерів (з різними операційними системами ) вдалося відправити кілька звітів, інші - ніяк не виходить, не грузиться сайт( Дуже весело звичайно так гратися, ніби більш  зайнятись нічим(

Ірина777
Новачок
Новачок
Повідомлень: 9
З нами з: 01 жовтня 2017, 11:42
Регіон: Житомирская область
Дякував (ла): 9 разів
Подякували: 5 разів

Повідомлення Ірина777 »

NataliZ писав:Я думала лише в мене проблема зі входом. Перевстановила та поновила все, що можливо, але така ж фігня...Навіть вночі неможливо ввійти! За три дні з чотирьох різних компьютерів (з різними операційними системами ) вдалося відправити кілька звітів, інші - ніяк не виходить, не грузиться сайт( Дуже весело звичайно так гратися, ніби більш  зайнятись нічим(
Кажуть, що сьогодні будуть проводитися роботи в системі і можливо сьогодні вона не запрацює. Потрібно узгоджувати зміну трмінів здачі звітності.

u6667
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 05 липня 2018, 09:45
Регіон: Донецкая область

Повідомлення u6667 »

Не думаю, что кто-либо из служащих казны хотя бы знает, что есть нормальный и быстрый интернет, либо заходит на сайты, подобные этому. НО...ЧУДОВИЩНО ОТВРАТНОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕ, ПОЛНЫЙ ПАРАЛИЧ. К тому же никакой поддержки вовсе, горячая линия-автоответчик, либо отсылают по другим номерам, и тоже автоответчик. Выкидыш под названием ас е звитнисть...

А ситуация у меня такая же, дохожу до кнопки войти, не активна. Обновилась, диагностика гуд, и, о чудо, отчёты набрала, дело за малым. Топор в руки и порубить на щепы эту горе-службу вместе с их ПО. Особенно бесит, когда они же бездельники звонят и спрашивают "у вас всё работает, там же отчёты..." А чем, собственно, вы можете помочь, клерки-единички?

dnz37veselka
Новачок
Новачок
Повідомлень: 6
З нами з: 26 лютого 2018, 10:25
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 3 рази

Повідомлення dnz37veselka »

nvoda писав:Поновила BarsCryptor до версії 3.0.0.3, діагностику ключів пройшла, далі заходжу на сторінку Вхід до системи, і тут зависає і далі нічого не відбувається, кнопка "вхід до системи" не активна. Може хтось знає в чім тут причина?
Така сама історія, кнопка "вхід до системи" не активна.
Що робити?

Ірина777
Новачок
Новачок
Повідомлень: 9
З нами з: 01 жовтня 2017, 11:42
Регіон: Житомирская область
Дякував (ла): 9 разів
Подякували: 5 разів

Повідомлення Ірина777 »

dnz37veselka писав:
nvoda писав:Поновила BarsCryptor до версії 3.0.0.3, діагностику ключів пройшла, далі заходжу на сторінку Вхід до системи, і тут зависає і далі нічого не відбувається, кнопка "вхід до системи" не активна. Може хтось знає в чім тут причина?
Така сама історія, кнопка "вхід до системи" не активна.
Що робити?
Цікаво ця кнопка коли-небуть буде активна?????

nachalnik
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 113
З нами з: 29 травня 2014, 11:07
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 4 рази

Повідомлення nachalnik »

Добрый день ребята проблема не могу войти в Є звітність прохожу пароль все и страница зависает на одно положение прошла диагностику ключей все ок . Началась проблема после обновления ВarsCryptor с версии 3,0,0,1 на версию 3,0,0,3 помоги

Shepel Tetyana
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 22 січня 2018, 14:48
Звідки: Ukraine, Lubny
Дякував (ла): 4 рази

Повідомлення Shepel Tetyana »

А як робити діагностику ключів??

nachalnik
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 113
З нами з: 29 травня 2014, 11:07
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 4 рази

Повідомлення nachalnik »

Требан на значок ВarsCryptor нажать правой клавишей и там будет сторинка диагностики а далше там все видно

nachalnik
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 113
З нами з: 29 травня 2014, 11:07
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 4 рази

Повідомлення nachalnik »

А у кого проблема с входом после обновления ВarsCryptor напишите что делаете что б войти

Shepel Tetyana
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 22 січня 2018, 14:48
Звідки: Ukraine, Lubny
Дякував (ла): 4 рази

Повідомлення Shepel Tetyana »

[font="Noto Sans", sans-serif]Підскажіть  [/font]Зображення[font="Noto Sans", sans-serif] коли створюю бюджетну звітність з іншим КПКВ пише "в мережі консолідації звітності не заповнено розпорядник який консолідує звітну форму для ДБ (фонд=0 КВК=210 КПК=2101150) " що не так???[/font]

Irina6647
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 10 лютого 2015, 15:05
Регіон: Одесская Область
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Irina6647 »

Доки отримувач коштів не здасть свою звітність до казни ви в консолідованому нічого не побачите!!!

Відповісти

Повернутись до “СДО "Клієнт Казначейства - Казначейство" та "Є-звітність"”