Автоматизована система «Є-Звітність»

Тут обговорюємо питання Системи Дистанційного обслуговування "Клієнт Казначейства - Казначейство" та Система подачі звітності "Є-звітність"
Der_Clown
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 21
З нами з: 15 листопада 2016, 21:37
Регіон: Кировоградская область
Дякував (ла): 5 разів
Подякували: 5 разів

Повідомлення Der_Clown »

Mudryk писав:Хто розбирається, дайте ссилку де скачати Оперу безпечно, кажуть, що через Оперу можна зайти.
https://www.opera.com/ru

Ірина777
Новачок
Новачок
Повідомлень: 9
З нами з: 01 жовтня 2017, 11:42
Регіон: Житомирская область
Дякував (ла): 9 разів
Подякували: 5 разів

Повідомлення Ірина777 »

так, з 23 до 00 дійсно працювала система, тільки чому ж не було такого доступу вдень? Якщо з 13 до 14 я відправляла і все працювало???? Мабуть на ці та на багато інших питань нам відповіді ніхто так не дасть, лише скажуть що це з нашими компами щось не те і ми не такі((((

Ірина777
Новачок
Новачок
Повідомлень: 9
З нами з: 01 жовтня 2017, 11:42
Регіон: Житомирская область
Дякував (ла): 9 разів
Подякували: 5 разів

Повідомлення Ірина777 »

Der_Clown писав:
Mudryk писав:Хто розбирається, дайте ссилку де скачати Оперу безпечно, кажуть, що через Оперу можна зайти.
https://www.opera.com/ru
Система працює вже і через хром, ось пару хвилин зайшла, то все Ок. Якби знала то о 12 ночі не сиділа за цим звітом((((

Udich
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 06 липня 2018, 08:48
Регіон: Херсонская область

Повідомлення Udich »

Запустил BarsCryptor, зашел на сайт E-Zvit, выбило что BarsCryptor не запущен, вышел из него и после вошел... Результата 0... Снова пишет: "[font='Open Sans', 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, sans-serif]Увімкніть BarsCryptor, або до нього не має доступу.".[/font] Снес его под чистую, переустановил, перезапустил компьютер. Открываю, ответ:"[font='Open Sans', 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, sans-serif]Увімкніть BarsCryptor, або до нього не має доступу."[/font]. Что делать кто знает?

Der_Clown
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 21
З нами з: 15 листопада 2016, 21:37
Регіон: Кировоградская область
Дякував (ла): 5 разів
Подякували: 5 разів

Повідомлення Der_Clown »

Udich писав:Запустил BarsCryptor, зашел на сайт E-Zvit, выбило что BarsCryptor не запущен, вышел из него и после вошел... Результата 0... Снова пишет: "[font='Open Sans', 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, sans-serif]Увімкніть BarsCryptor, або до нього не має доступу.".[/font] Снес его под чистую, переустановил, перезапустил компьютер. Открываю, ответ:"[font='Open Sans', 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, sans-serif]Увімкніть BarsCryptor, або до нього не має доступу."[/font]. Что делать кто знает?
Через какой браузер заходите? как устанавливаете?

Udich
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 06 липня 2018, 08:48
Регіон: Херсонская область

Повідомлення Udich »

Der_Clown, Chrome, вчера заходил, работал барс, не работал сайт теперь наоборот

Udich
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 06 липня 2018, 08:48
Регіон: Херсонская область

Повідомлення Udich »

Der_Clown, Винда: XP. Браузер: Chrome. Устанавливаю через сайт E-Zvit: https://ezvit.treasury.gov.ua/barsapp/A ... rd%2findex ; На данном сайте скачиваю последнее обновление, файл: chrome.reg запускал, сертификаты распаковывал.
Спасайте

warden4ik
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 15
З нами з: 21 лютого 2018, 13:00
Регіон: Черниговская область
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення warden4ik »

тест проходить успішно. але при вводі пароля видає Не вірний ідентифікатор користувача або пароль. win xp

nachalnik
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 113
З нами з: 29 травня 2014, 11:07
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 4 рази

Повідомлення nachalnik »

Доброе утро зашла в программу с утра.

nachalnik
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 113
З нами з: 29 травня 2014, 11:07
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 4 рази

Повідомлення nachalnik »

Но работает ужасно очень ужасно.

Udich
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 06 липня 2018, 08:48
Регіон: Херсонская область

Повідомлення Udich »

warden4ik, Если недавно подали документы, удостоверьтесь у казначейства что вас внесли в базу.

warden4ik
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 15
З нами з: 21 лютого 2018, 13:00
Регіон: Черниговская область
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення warden4ik »

Udich писав:warden4ik, Если недавно подали документы, удостоверьтесь у казначейства что вас внесли в базу.
все работало до выхода 3.0.0.3 версии.

Диванова
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 37
З нами з: 26 листопада 2012, 12:29
Регіон: Одесская Область
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 1 раз

Повідомлення Диванова »

У кого № бюджетной звытносты не видавал. Не могу 7д сделать, просто нет такой формы отчетности?

nachalnik
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 113
З нами з: 29 травня 2014, 11:07
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 4 рази

Повідомлення nachalnik »

Выбрасывает с программы грузит как улитка короче работать не возможно. Может кто то сказать когда заработает.

Idis
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 21 березня 2018, 13:08
Регіон: Харьковская область

Повідомлення Idis »

Выбрасывает с программы грузит как улитка короче работать не возможно. Может кто то сказать когда заработает.
Аналогичная ситуация((

upszn123
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 11 січня 2017, 11:57
Регіон: Ивано-Франковская область

Повідомлення upszn123 »

І я того же мнения...
А хто підкаже , версія Джави має якесь значення в даному випадку?
З казначейством звязатися не получається.

warden4ik
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 15
З нами з: 21 лютого 2018, 13:00
Регіон: Черниговская область
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення warden4ik »

пробував на 10,7 нові версіі браузерів все рівно перевірку проходить а коли заходиш видає невірний індентифікатор або пароль ключа. до оновлення все було добре. це жесть, даже рідне єдебо курить в стороні

Idis
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 21 березня 2018, 13:08
Регіон: Харьковская область

Повідомлення Idis »

upszn123 писав:І я того же мнения...
А хто підкаже , версія Джави має якесь значення в даному випадку?
З казначейством звязатися не получається.
Так если сайт висит, перегружены сервера, причем здесь Ваше ПО? Проблема не в наших компах, как я понимаю.

upszn123
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 11 січня 2017, 11:57
Регіон: Ивано-Франковская область

Повідомлення upszn123 »

Idis писав:
upszn123 писав:І я того же мнения...
А хто підкаже , версія Джави має якесь значення в даному випадку?
З казначейством звязатися не получається.
Так если сайт висит, перегружены сервера, причем здесь Ваше ПО? Проблема не в наших компах, как я понимаю.
 
В нас ще не все висить :)
Часом вдається пробитися, але не на довго.
От і приходиться гадати на кавовій гущі.

gropnot
Новачок
Новачок
Повідомлень: 7
З нами з: 21 лютого 2018, 18:40
Регіон: Черниговская область
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення gropnot »

Мені звіт вдалося відправити, хоч і морокую, але вдалося. 05.07 з 22.45 мучався до 23.54. Це жах скажу я вам.  Так, що якщо не виходить в день, пробуйте в ночі.

Черная Ирина
Новачок
Новачок
Повідомлень: 7
З нами з: 05 липня 2018, 14:55
Подякували: 9 разів

Повідомлення Черная Ирина »

рівно шість годин я відправляла звітність. З 6 ранку і хвилину назад пішла. Зашибісь

Der_Clown
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 21
З нами з: 15 листопада 2016, 21:37
Регіон: Кировоградская область
Дякував (ла): 5 разів
Подякували: 5 разів

Повідомлення Der_Clown »

nachalnik писав:Выбрасывает с программы грузит как улитка короче работать не возможно. Может кто то сказать когда заработает.
Даже сами разрабы не знают точно, не могу гарантировать четко через час или сутки. Стараются, спешат оттрабелшутить. Ждем когда всё более менее заработает.

sulimaele
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 03 червня 2015, 10:29
Регіон: Полтавская область
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 1 раз

Повідомлення sulimaele »

Мені вчора вдалося звіти набрать і підписать головним бухгалтером. Сьогодні зранку вдалося підписати керівником і сформувати.....і навіть відправити!!!......Але роздрукувать вже не можу....викидає з системи або видає помилки. До речі.....термін подачі звітності був на вчора (05.07.2018)....після відправки звітності прийшло повідомлення " фактично подано 06.07.2018. термін подачі 06.07.2018".  Зайшла в календар - термін подачі перенесено на 06.07.2018р. Заходжу через Хром.

AllaVP
Новачок
Новачок
Повідомлень: 6
З нами з: 14 лютого 2017, 13:38
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення AllaVP »

Допоможіть розібратись. Здаємо перший раз в Є-звітності форму Додаток 7 (форма 7м) при виборі даної форми  не дає обрати код бюджету. Що робити далі?
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.

Лариса79
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 74
З нами з: 05 листопада 2015, 13:49
Регіон: Черниговская область
Дякував (ла): 6 разів
Подякували: 8 разів

Повідомлення Лариса79 »

AllaVP писав:Допоможіть розібратись. Здаємо перший раз в Є-звітності форму Додаток 7 (форма 7м) при виборі даної форми  не дає обрати код бюджету. Що робити далі?
Вы в настройках все заполнили? В правом верхнем углу

AllaVP
Новачок
Новачок
Повідомлень: 6
З нами з: 14 лютого 2017, 13:38
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення AllaVP »

В налаштуваннях все внесено, далі не знаю що робити

Черная Ирина
Новачок
Новачок
Повідомлень: 7
З нами з: 05 липня 2018, 14:55
Подякували: 9 разів

Повідомлення Черная Ирина »

AllaVP писав:Допоможіть розібратись. Здаємо перший раз в Є-звітності форму Додаток 7 (форма 7м) при виборі даної форми  не дає обрати код бюджету. Що робити далі?
значить не всі довідники заповнені

AllaVP
Новачок
Новачок
Повідомлень: 6
З нами з: 14 лютого 2017, 13:38
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення AllaVP »

Черная Ирина писав:
AllaVP писав:Допоможіть розібратись. Здаємо перший раз в Є-звітності форму Додаток 7 (форма 7м) при виборі даної форми  не дає обрати код бюджету. Що робити далі?
значить не всі довідники заповнені
Посвітіть будь-ласка що значить "не всі довідники заповнені". Де можна знайти інструкцію по довідниках? Дякую

T1tan
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 06 липня 2018, 12:45
Регіон: Житомирская область
Подякували: 1 раз

Повідомлення T1tan »

Если я выскажу своё мнение об этой программе, то меня мигом забанят, поэтому сразу к делу. Вчера,  (спустя много часов мучений) около 23-30 удалось зайти в программу и даже передать отчет на подпись, но вот больше зайти не удается. Вот только на этот раз выдает ошибки сертификатов или ключей. "Не знайдено НКІ або сертифікати на ньому" на странице диагностики выдает "Сертифікат пошкоджений або не може бути використаний".
С каких дел он стал поврежден если я за 5 минут до этого в программу заходил? Или программа мне сертификаты умудрилась "пожевать"?
Путь в барскрипторе к ключу стоит правильный (перепроверял), сертификаты в папке есть. (Сертификаты директора/бухгалтера на всякий случай перекачал и вновь закинул, результат тот же)
Кто-то сталкивался с чем-то подобным? Или может есть советы?, буду крайне признателен за помощь.
P.S. Если что браузер огнелис (хром заходит только на страницу диагностики, а страницу авторизации не грузит)
Востаннє редагувалось 06 липня 2018, 13:58 користувачем T1tan, всього редагувалось 1 раз.

Черная Ирина
Новачок
Новачок
Повідомлень: 7
З нами з: 05 липня 2018, 14:55
Подякували: 9 разів

Повідомлення Черная Ирина »

AllaVP писав:
Черная Ирина писав:
AllaVP писав:Допоможіть розібратись. Здаємо перший раз в Є-звітності форму Додаток 7 (форма 7м) при виборі даної форми  не дає обрати код бюджету. Що робити далі?
значить не всі довідники заповнені
Посвітіть будь-ласка що значить "не всі довідники заповнені". Де можна знайти інструкцію по довідниках? Дякую
в нижньому лівому куті, сама нижча позиція, довідники, вибираєте два, що вам підходять до фінансової і бюджетної звітності і вносите данні
Зображення

Відповісти

Повернутись до “СДО "Клієнт Казначейства - Казначейство" та "Є-звітність"”