Автоматизована система «Є-Звітність»

Тут обговорюємо питання Системи Дистанційного обслуговування "Клієнт Казначейства - Казначейство" та Система подачі звітності "Є-звітність"
Наташа 87
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 26 квітня 2016, 11:50
Регіон: Черновицкая область

Повідомлення Наташа 87 »

yaoleg, На дату початку 01.01.2018 установа включена в мережу установи: Ошихлібська сільська рада Для зміни підпорядкування потрібно проставити дату завершення включення в мережу установи: Ошихлібська сільська рада Підскажіть що робити не можу ввести нове КПК . вибиває от таке помилку

Der_Clown
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 21
З нами з: 15 листопада 2016, 21:37
Регіон: Кировоградская область
Дякував (ла): 5 разів
Подякували: 5 разів

Повідомлення Der_Clown »

там точно довидник не заполнен

Заворотна Марінка
Новачок
Новачок
Повідомлень: 8
З нами з: 12 травня 2016, 10:56
Звідки: Украина, Гайворон
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Заворотна Марінка »

Де знайти квитанцію при прийняття звіту Казначейством??

bodrebels
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 05 липня 2018, 16:23
Регіон: Кировоградская область
Подякували: 5 разів

Повідомлення bodrebels »

Дело в том что здесь даже бубен не поможет. Уважаемые форумчане, проблема не в вашем железе или ПО, проблема именно в кривожопости этого программного продукта. И пока его не допилят по-человечески до ума.... вы так и будете мучатся и ломать себе голову почему не заходит, почему вылетает и так далее.

sulimaele
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 03 червня 2015, 10:29
Регіон: Полтавская область
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 1 раз

Повідомлення sulimaele »

Повинно прийти повідомлення.

Заворотна Марінка
Новачок
Новачок
Повідомлень: 8
З нами з: 12 травня 2016, 10:56
Звідки: Украина, Гайворон
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Заворотна Марінка »

І що тоді на кожну форму роздруковувати квитанцію?

Oksana111
Новачок
Новачок
Повідомлень: 9
З нами з: 04 квітня 2011, 15:40
Регіон: Винницкая Область
Звідки: Винница

Повідомлення Oksana111 »

Підскажіть будь ласка, як поміняти головного розпорядника після відправки звітності до УДКСУ. Можливо ще якісь управління соціального захисту столкнулися з такою проблемою.

Der_Clown
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 21
З нами з: 15 листопада 2016, 21:37
Регіон: Кировоградская область
Дякував (ла): 5 разів
Подякували: 5 разів

Повідомлення Der_Clown »

Oksana111 писав:Підскажіть будь ласка, як поміняти головного розпорядника після відправки звітності до УДКСУ. Можливо ще якісь управління соціального захисту столкнулися з такою проблемою.
трохи не зрозуміле питання, Якщо мається на увазі: змінити в відправленому документі - НІЯК. Якщо новий ще створити потрібно, то в довідниках додаєте ще одного розпорядника. В нас місцевий розпорядник та міністерство, два разом існує й "не сваряться".

4285997
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 25 березня 2016, 12:06
Регіон: Одесская область
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення 4285997 »

Не можу заповнити додаток 10, допоможіть, будь ласка. Ввожу дані, а вони не зберігаються

Der_Clown
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 21
З нами з: 15 листопада 2016, 21:37
Регіон: Кировоградская область
Дякував (ла): 5 разів
Подякували: 5 разів

Повідомлення Der_Clown »

4285997 писав:Не можу заповнити додаток 10, допоможіть, будь ласка. Ввожу дані, а вони не зберігаються
у меня ощущения, виновен кеш. Почистить.

Черная Ирина
Новачок
Новачок
Повідомлень: 7
З нами з: 05 липня 2018, 14:55
Подякували: 9 разів

Повідомлення Черная Ирина »

4285997 писав:Не можу заповнити додаток 10, допоможіть, будь ласка. Ввожу дані, а вони не зберігаються
я набираю в ворде. потом оттуда копирую в колонку и только так получается. иначе зависает

Оксана Ткачук
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 06 липня 2018, 23:27
Звідки: Ukraine, Trostjanez

Повідомлення Оксана Ткачук »

Проблема: відправила посилку з фінасовою звітністю, її повернули з казни, як з'ясувалося невірно вказано ЄДРПОУ розпорядника вищого рівня. Зараз захожу у форму і ЄДРПОУ не знаю як змінити. У довіднику вже змінила. Вирішила створити нову, повідомило, що в мене вже така форма є, а видалити теж не можу, бо вона вже відправлялася у пакеті. Як виправити ЄДРПОУ розпорядника вищого рівня у самій формі??

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

Оксана Ткачук, Потрібно щоб казначей СКАСУВАВ цю форму.

Karri
Новачок
Новачок
Повідомлень: 7
З нами з: 19 січня 2013, 19:29
Регіон: Кировоградская область
Звідки: Кіровоград
Дякував (ла): 15 разів
Подякували: 4 рази

Повідомлення Karri »

Подскажите, пожалуйста, в чем может быть проблема.
Обновила Барскриптор.
В "Є-Звітність" заходит только с токена керівника. 
Токен главбуха - "Не знайдено НКІ або сертифікати на ньому".

Снесла старый Барскриптор. Еще раз установила обновленный Барскриптор. Перезагружалась.
По инструкции еще раз настроила  все это безобразие для Є-Звітності и для СДО. 
(на всякий случай). Загрузила файл с ключами, распаковала, скачала заново сертификаты с сайта АЦСК,
скопировала в папку (с нужным расширением), перезагружалась, чистила кеш и т.д.
Если что-то  я  сделала не так-  то и токен керівника не работал бы, я так понимаю.

На СДО и Є-Звітність заходит только керівником. 
Первый квартал отправляла - токен главбуха работал. 
Сейчас  Є-Звітність определяет, что это Токен Автор.
Ввожу пароль - и "Не знайдено НКІ або сертифікати на ньому".
Пароль правильный точно, т.к. я его не меняла после выдачи флешек Казной.  :57:

Ірина777
Новачок
Новачок
Повідомлень: 9
З нами з: 01 жовтня 2017, 11:42
Регіон: Житомирская область
Дякував (ла): 9 разів
Подякували: 5 разів

Повідомлення Ірина777 »

bodrebels писав:Дело в том что здесь даже бубен не поможет. Уважаемые форумчане, проблема не в вашем железе или ПО, проблема именно в кривожопости этого программного продукта. И пока его не допилят по-человечески до ума.... вы так и будете мучатся и ломать себе голову почему не заходит, почему вылетает и так далее.
я з вами 100% згодна. я на цих нервах коли пробувала цілодобово заходити відправити, навіть не перепровірила пояснювальну записку, за що отримала протокол. То, якщо "Оте програмне забезпечення" недороблене для чого його випускати в люди, а потім звинувачувати нас що ПК не такий, відовс не та, як це вже дістало, не вже ми не люди.....а моментами і вірилось що дійсно ПК е тей і т д....

Черная Ирина
Новачок
Новачок
Повідомлень: 7
З нами з: 05 липня 2018, 14:55
Подякували: 9 разів

Повідомлення Черная Ирина »

мені от інше цікаво, я сиджу, сутками намагаюсь здати звіти, по стопітцот раз викидає з системи, всі круги ада з недосипом вкупі, в пятницю ранком здаю і досі не маю результату перевірки. Тоєсть хтось сутками сидить, щоб здати, по суті єрундові звіти, на підготовку яких пішло півгодини праці, а на відправку дві доби, а хтось, що розказував мені: нє видумивайтєвсьоработаєт, тепер навіть не спішить їх перевірити, бо Конституцію треба соблюдать і робочий час не резиновий. Бісить. Вже б отримала результат перевірки і забула к чортям собачим, нє, сижу і раз позраз захожу в цю гребану програму, відриваючись від іншої роботи.

Der_Clown
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 21
З нами з: 15 листопада 2016, 21:37
Регіон: Кировоградская область
Дякував (ла): 5 разів
Подякували: 5 разів

Повідомлення Der_Clown »

Karri писав:Подскажите, пожалуйста, в чем может быть проблема.
Обновила Барскриптор.
В "Є-Звітність" заходит только с токена керівника. 
Токен главбуха - "Не знайдено НКІ або сертифікати на ньому".

Снесла старый Барскриптор. Еще раз установила обновленный Барскриптор. Перезагружалась.
По инструкции еще раз настроила  все это безобразие для Є-Звітності и для СДО. 
(на всякий случай). Загрузила файл с ключами, распаковала, скачала заново сертификаты с сайта АЦСК,
скопировала в папку (с нужным расширением), перезагружалась, чистила кеш и т.д.
Если что-то  я  сделала не так-  то и токен керівника не работал бы, я так понимаю.

На СДО и Є-Звітність заходит только керівником. 
Первый квартал отправляла - токен главбуха работал. 
Сейчас  Є-Звітність определяет, что это Токен Автор.
Ввожу пароль - и "Не знайдено НКІ або сертифікати на ньому".
Пароль правильный точно, т.к. я его не меняла после выдачи флешек Казной.  :57:
Вам нужно посмотреть в консоль барскриптора. Так же вызывается как и диагностическая страница. В консоли увидите когда идет запрос на токен команда, потом увидите ли он его или нет.
То-есть: Подключаете сперва ключ по которому хочет работать, видите как должно работать в консоли. Потом вытягиваете и вставляете тот не рабочий и смотрите заходя на е-звітність какие команды проходят, а что не так.
Сравнив покажите скрины или напишите что не так.
Тогда сможем понять, что у  вас с ключем?
Есть еще спец утилита для проверка работы токенов. её выдают(точнее могут дать, а могут не дать в местном казначействе ИТ-отделе).

Аватар користувача
berezka_ubr
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 131
З нами з: 31 січня 2013, 20:26
Регіон: Луганская область
Дякував (ла): 8 разів
Подякували: 4 рази

Повідомлення berezka_ubr »

Звітуємо по ДБ та МБ. У казну треба відправляти звіти в одній посилці, чи по кожному бюджету окремо?
І ще питання, Ми об"єднана ОТГ, хто в нас по держбюджету розпорядник вищого рівня? Я вибрала свою селищну раду; думала обрати Мінфін, але не пускає.
Допоможіть, будь ласка,  з відповіддю, здаю перший раз, дуже хвилююсь. :52:

dussh-2@ukr.net
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 40
З нами з: 16 травня 2017, 15:32
Регіон: Тернопольская область
Дякував (ла): 3 рази

Повідомлення dussh-2@ukr.net »

Доброго дня! Як виправити (або видалити) підписаний керівником звіт? Знайшла помилку.

Sneman
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 184
З нами з: 27 січня 2012, 22:31
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 61 раз

Повідомлення Sneman »

dussh-2@ukr.net писав:Доброго дня! Як виправити (або видалити) підписаний керівником звіт? Знайшла помилку.
Добрый день. Создайте посылку для отправки отчета, добавьте в нее этот отчет, а потом удалите из посылки. В результате он вернется на этап введения данных.

Sneman
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 184
З нами з: 27 січня 2012, 22:31
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 61 раз

Повідомлення Sneman »

berezka_ubr писав:Звітуємо по ДБ та МБ. У казну треба відправляти звіти в одній посилці, чи по кожному бюджету окремо?
І ще питання, Ми об"єднана ОТГ, хто в нас по держбюджету розпорядник вищого рівня? Я вибрала свою селищну раду; думала обрати Мінфін, але не пускає.
Допоможіть, будь ласка,  з відповіддю, здаю перший раз, дуже хвилююсь. :52:
Создаются две посылки - одна по ДБ, вторая по МБ. Что касается вышестоящего розпорядника - это нужно смотреть Вашу мережу по ДБ, уточните в своем казначействе.

irgr
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 13 лютого 2017, 09:09
Регіон: Винницкая область

Повідомлення irgr »

Наташа 87, Поставте дату в мережі 01.06.2018 по 30.06.2018. В нас пішло.

ValyaBuh
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 27
З нами з: 27 лютого 2018, 19:39
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 8 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення ValyaBuh »

Відправили посилку, казначей відправив назад, виправили помилки, перепідписали бух і керівником, створили нову посилку, а там ноль форм. Що робити?

Sneman
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 184
З нами з: 27 січня 2012, 22:31
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 61 раз

Повідомлення Sneman »

ValyaBuh писав:Відправили посилку, казначей відправив назад, виправили помилки, перепідписали бух і керівником, створили нову посилку, а там ноль форм. Що робити?
Они по-моему в той посылке, которую Вам вернули, уже исправленные и подписанные. Зайдите, проверьте. Если да - ту посылку и переотправляйте. Новую нужно делать, если проверенные отчеты удалены казначейством полностью.

Аватар користувача
Ярина
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 62
З нами з: 20 серпня 2012, 15:41
Регіон: Днепропетровская Область
Звідки: Днепропетровск
Дякував (ла): 31 раз
Подякували: 4 рази

Повідомлення Ярина »

[font="Open Sans", "Helvetica Neue", Helvetica, Arial, sans-serif]soer_forms.create_forms_reporting ORA-01688: unable to extend table CORE.SOER_FORMS_STATUS partition P20180701 by 128 in tablespace COREBIGD_2018 ORA-06512: at "CORE.SOER_CHK", line 388 ORA-06512: at "CORE.SOER_FORMS", line 1162 ----- PL/SQL Call Stack ----- object line object handle number name 00000010076F4F28 1185 package body CORE.SOER_FORMS 0000000FFFC41FA0 3 anonymous block[/font]




ЩО ЦЕ МОЖЕТ БЫТЬ? ПОДСКАЖИТЕ ПОЖАЛУЙСТА!!!!!

Аватар користувача
ОКДБІ Мельнице-Подільський
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 09 липня 2018, 13:27
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення ОКДБІ Мельнице-Подільський »

Ярина писав:[font="Open Sans", "Helvetica Neue", Helvetica, Arial, sans-serif]soer_forms.create_forms_reporting ORA-01688: unable to extend table CORE.SOER_FORMS_STATUS partition P20180701 by 128 in tablespace COREBIGD_2018 ORA-06512: at "CORE.SOER_CHK", line 388 ORA-06512: at "CORE.SOER_FORMS", line 1162 ----- PL/SQL Call Stack ----- object line object handle number name 00000010076F4F28 1185 package body CORE.SOER_FORMS 0000000FFFC41FA0 3 anonymous block[/font]




ЩО ЦЕ МОЖЕТ БЫТЬ? ПОДСКАЖИТЕ ПОЖАЛУЙСТА!!!!!
[font="Open Sans", "Helvetica Neue", Helvetica, Arial, sans-serif]ORA-01688: unable to extend table CORE.SOER_FORMS_STATUS partition P20180701 by 128 in tablespace COREBIGD_2018ORA-06512: at "CORE.SOER_CHK", line 618ORA-06512: at line 2 в мене таке вискочило, я спробував виконати деякі дії з іншої флешки (надіслав на підпис звіт з флешки директора) - і відпустило. ще спробуйте перезапустити пк "на всякий пожарний"[/font]

buxgalter909
Новачок
Новачок
Повідомлень: 6
З нами з: 04 червня 2018, 12:15
Регіон: Одесская область
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення buxgalter909 »

если подписано бухгалтер и директор как исправить ошибку подскажыте пожалуста

Der_Clown
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 21
З нами з: 15 листопада 2016, 21:37
Регіон: Кировоградская область
Дякував (ла): 5 разів
Подякували: 5 разів

Повідомлення Der_Clown »

buxgalter909 писав:если подписано бухгалтер  и директор как исправить ошибку подскажыте пожалуста
Как уже написал Sneman
Sneman писав:
dussh-2@ukr.net писав:Доброго дня! Як виправити (або видалити) підписаний керівником звіт? Знайшла помилку.
Добрый день. Создайте посылку для отправки отчета, добавьте в нее этот отчет, а потом удалите из посылки. В результате он вернется на этап введения данных.

nachalnik
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 113
З нами з: 29 травня 2014, 11:07
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 4 рази

Повідомлення nachalnik »

Добрый вечер подскажите как удалить или изминить  отчет если он отправлен на подпись 2Дс

Karri
Новачок
Новачок
Повідомлень: 7
З нами з: 19 січня 2013, 19:29
Регіон: Кировоградская область
Звідки: Кіровоград
Дякував (ла): 15 разів
Подякували: 4 рази

Повідомлення Karri »

Der_Clown писав:
Karri писав:Подскажите, пожалуйста, в чем может быть проблема.
Обновила Барскриптор.
В "Є-Звітність" заходит только с токена керівника. 
Токен главбуха - "Не знайдено НКІ або сертифікати на ньому".

Снесла старый Барскриптор. Еще раз установила обновленный Барскриптор. Перезагружалась.
По инструкции еще раз настроила  все это безобразие для Є-Звітності и для СДО. 
(на всякий случай). Загрузила файл с ключами, распаковала, скачала заново сертификаты с сайта АЦСК,
скопировала в папку (с нужным расширением), перезагружалась, чистила кеш и т.д.
Если что-то  я  сделала не так-  то и токен керівника не работал бы, я так понимаю.

На СДО и Є-Звітність заходит только керівником. 
Первый квартал отправляла - токен главбуха работал. 
Сейчас  Є-Звітність определяет, что это Токен Автор.
Ввожу пароль - и "Не знайдено НКІ або сертифікати на ньому".
Пароль правильный точно, т.к. я его не меняла после выдачи флешек Казной.  :57:
Вам нужно посмотреть в консоль барскриптора. Так же вызывается как и диагностическая страница. В консоли увидите когда идет запрос на токен команда, потом увидите ли он его или нет.
То-есть: Подключаете сперва ключ по которому хочет работать, видите как должно работать в консоли. Потом вытягиваете и вставляете тот не рабочий и смотрите заходя на е-звітність какие команды проходят, а что не так.
Сравнив покажите скрины или напишите что не так.
Тогда сможем понять, что у  вас с ключем?
Есть еще спец утилита для проверка работы токенов. её выдают(точнее могут дать, а могут не дать в местном казначействе ИТ-отделе).
Der_Clown, спасибо за подсказку!
Пыталась вчера проверить  флешку в консоле барскриптора.
Скан не сохранила, но ответ был типа "неверный пароль". Но я-то знаю, что пароль самый что ни на есть правильный. 
Сегодня взяла эту флешку и обратилась в отдел Казны, где мы получали ключи на токенах.
Специалист ИТ-отдела сказал, что почему-то ключ оказался заблокирован. И теперь все норм, т.е. он разблокировал.
Хочу сказать, что ИТ-специалисты в нашей Казне всегда стараются разобраться и помочь.
(кстати, блокировка ключа может быть еще в случае многократного ввода неверного пароля, как мне сказали (но это не мой случай))
Так что, смысл идти в Казну с подобными проблемами есть.
Флешку проверила - теперь работает.

Відповісти

Повернутись до “СДО "Клієнт Казначейства - Казначейство" та "Є-звітність"”